Sari la conținut

Topic de refulare...despre orice


Flower-Power

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 569
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am avut vreo cateva Skoda Scout, mi s-a parut o masina buna. Greutatea ei la gol este 1608kg deci dupa clasificarea lui Anne Hidalgo (primareasa Parisului) este un suv. Dupa Paris, multi se vor alinia din motivele de mai sus (pr0stia si frustrarea) plus lacomia si oportunismul primarilor.

Nu vad niciun motiv rezonabil pt a taxa suv ul doar pt ca apasa mai tare pe locul de parcare

Acum 36 minute, apriliacluj a spus:

Pai stai asa, X4 e mai scurt cu juma de metru decat Superbul, sau un A6.

Deci e masina mai mica.

Atunci care dintre ele e vapor, autobuz, bascula?

Exact! Desi dpdv al parcarii jeneaza aia mai lunga, o taxeaza pe aia mai grea si mai inalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mașina mare compensează putzu mic!

 

On topic: fwtu-i sgr-u' mă-sii! 🤬 0.5 lei plătiți pt orice pet, doză,  plm, și când mă duc cu sacoșa cu ele goale nu merge aparatu'! Și asta de vreo 3 ori într-o săptămână. 🤬 Azi n-am mai rezistat și am făcut revoluție la lidl, a venit șefu' și până la urmă mi le-a luat la casă și mi-a dat 🧀. Nu bon/voucher, ca$h! Pariu că o să se revoluționeze și alții, s-au manifestat deja niște fani, și o să 💩 steagul comercianții când or veni toți cu clondirele sătui să le țină bibelouri în casă.

Altă măsură ciolăkiană încununată de succes asta cu reciclarea! :angryfire:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da da, pixxda mamei lor cu aceste extra 50 de bani pe orice sticla, pet, etc!!!!

_______

 

1 oră în urmă, adrianm a spus:

 

Exact! Desi dpdv al parcarii jeneaza aia mai lunga, o taxeaza pe aia mai grea si mai inalta.

Idiotenie...

 

Dar daca la Paris o vor implementa, sigur si noi o vom implementa intre primii, ca doara suntem muuuult mai catolici decat Papa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, apriliacluj a spus:

eu m-am saturat de masini joase, la care in fiecare saptamana ii rupeam un spoiler sau aparatoare din partea inferioara

ceva jeep mare si inalt nu am vrut

asa ca aia cativa cm mai multi la garda de sol erau fix bineveniti

deci SUV pt mine, my2c

 

Aversiunea mea fata de SUV e motivata de inutilitatea acestor masini care sunt folosite preponderent in orase. Sunt scumpe, mari, grele, poluante, etc... foarte rar sunt folosite pentru abilitatile lor pe drumuri proaste. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii se simt 🫅🫅 șoselei când privesc lumea de la înălțimea patrupedei (care eventual decât arată a "gip" dar e 4x2 😖), altora cică le trebuie spațiu (care oricum e mai mare într-un break sănătos), și extrem de mulți au impresia că mai mare = mai sigur (îi și aud: "pt copil"). :moron:

Cert e că producătorii au speculat la mare artă complexele și frustrările clientelei și au făcut cacarumbele astea care majoritatea sunt platforme de hatchback-uri cocoțate, de unde și mai puțină siguranță activă.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate mașinile au crescut, uită-te la VW Golf care a apărut în anii '70 și modelul actual, la Ford Fiesta, la BMW seria 3, la ce model cu mai multe generații vrei tu! E ca în reclamele la mașini americane din anii '70: "new 1972 model, bigger, longer, wider!" (Noul model 1972, mai mare, mai lung, mai lat!).

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedeam la teve că in ultimii 20 de ani mașinile s-au îngreunat in medie cu 300kg de la 950kg (1999) la 1250kg (2019).

Pun pariu că oițelor pariziene care au votat cu mânie proletară contra suvului nu le-a trecut o clipă prin cap că Audi A4, BMW Seria 3, Volvo v70 sar de 1600kg (ba chiar de 1800kg). 

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-aveti, bre, cu SGR-ul? E bun. Daca implementarea la lidl e proasta, asta e alta poveste. Probabil o sa o rezolve. Dar el, ca idee de reciclare, e bun.

Eu astept si continuarea. Adica reciclarea bidoanelor de detergenti, de ulei auto, etc. Plus cauciucurile, sa-ti returneze cativa lei pe fiecare cauciuc adus inapoi. Ca m-am saturat de cata mizerie vad la fiecare iesire enduro, pe albiile paraielor. Arunca satenii si drujbasii totul in parau, de la cauciucuri la orice pet.

Daca vi se pare ca e greu sa duceti inapoi pet-ul, hai prin satele mai retrase, alea gen "Fierbinti". Sa vedeti ce e in garla lor. Si apoi poate veniti cu alte idei de a stopa taranimea sa arunce totul "la garla".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremuri ca individ veneai cu plasa ta și luai doar sticle și borcane de sticlă, pe care oricând le dădeai la schimb sau la centrul de reciclare.

2lei/sticlă, 3lei aia de "șampanie". Simplu.

Cărai nițel. 

Super "ecologic" nici o mizerie nicăieri. 

Firmele cărau totul în navete, date la schimb. 

Dar erau "comuniști depășiți". 

 

Acum, ca firmă ai așa: 

1. Gunoi menajer.

Un contract de ridicare. Odată pe săptămână. 

 

2. Aluminiu reciclabil

3. Cartoane reciclabile. 

4. Plastic reciclabil.

5. Sticlă reciclabilă. 

Astea 4 alt ridicător.

Le prestezi și se ridică la kg.

Presă, locuri de depozitare separată.

Vine de 2 ori pe săptămână. 

 

6. Sticle returnabile în navete. 

Astea specifice cu diverși furnizori. 

 

SGR-uri...

7. Aluminiu returnabil

8. Plastic mare returnabil. >0.7l 

9. Plastic mic returnabil.  <0.7l 

Toate intacte, neîndoite. 

Nu găsești încă ridicător autorizat. 

Le bagi în preț, le presezi și le reciclezi la kg, dar în contabilitate nu te descarci de ele și astfel "nu salvezi planeta"... :-L 

 

Deci dacă ai "o gogoșerie" oficial ai nevoie de 9 tomberoane diferite... :what:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, mircea.cazachevici a spus:

Daca vi se pare ca e greu sa duceti inapoi pet-ul

Nu, doar că de 2 ori am plecat înapoi cu sacoșa pt că nu mergea aparatul! A 3-a oară n-am mai răbdat. Ți se pare normal să plimb pet-uri și să țin holul ocupat cu ambalaje? Mie nu.

 

 

Acum 3 ore, September a spus:

oficial ai nevoie de 9 tomberoane diferite

Da, 17 tomberoane... Și operatorul de salubritate presează tot la grămadă într-o singură mașină cu un singur compartiment. Curat murdar! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Penetru a spus:

Statistica spune că SUVurile au început să crească în lățime cu 2 cm pe an și asta deranjează parcarea.

 

Realitatea spune acelasi lucru, unde parcheaza doua SUV-uri a treia masina nu mai are loc. Am un vecin care are un X5, l-am intrebat ironic (dar nu s-a prins) cum se descurca cu el pe drumuri forestiere/offroad si a zis ca nu nebun sa bage masina pe coclauri ca isi bate joc de ea... cum am zis mai sus, foarte putini folosesc SUV-uri pentru drumuri proaste.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Nguyen a spus:

 

Realitatea spune acelasi lucru, unde parcheaza doua SUV-uri a treia masina nu mai are loc. Am un vecin care are un X5, l-am intrebat ironic (dar nu s-a prins) cum se descurca cu el pe drumuri forestiere/offroad si a zis ca nu nebun sa bage masina pe coclauri ca isi bate joc de ea... cum am zis mai sus, foarte putini folosesc SUV-uri pentru drumuri proaste.

 


Eu am un cross-over care bate spre SUV ca aspect - dar nu este. Este mai scurt decat o Skoda Octavia cu 250 mm, mai lat cu 26 mm, si mai inalta cu 160 mm.

Greutatea: Octavia are 1350 kg iar a mea are 1390 kg. 

Ca aspect in trafic trece ca SUV? Da! Este? Nu!

Mi-as lua Octavia in locul masinii actuale? Niciodata. In primul rand ca este VAG si am o oroare fata de ingineria germana moderna, fie ea auto sau moto iar in al doilea rand garda mare la sol este ceva minunat, alaturi de apa calda si mersul pe jos. Ma mai duc la pescuit iar cand o iau pe coclauri prefer sa nu las evacuarea pe acolo.
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, Ruginel a spus:

garda mare la sol este ceva minunat

 

Daca ai nevoie, da, e minunata dar daca nu ai nevoie e doar un ban cheltuit in plus. Iti dau exemplu cu Skoda mea, am cumparat-o automata pt ca avem traficul asta nenorocit dar mie imi plac mai mult cutiile manuale. Am platit 2800 euro in plus numai ca sa fie automata (asa era pachetul), daca nu as fi avut nevoie de automata aia 2800 de euro ii puteam folosi pt altceva. 

 

Problema cu SUV-urile este ca majoritatea si le cumpara doar ca sa impresioneze, nu ca sa le foloseasca pt garda la sol mai mare si abilitatile offroad. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Nguyen a spus:

 

Daca ai nevoie, da, e minunata dar daca nu ai nevoie e doar un ban cheltuit in plus. Iti dau exemplu cu Skoda mea, am cumparat-o automata pt ca avem traficul asta nenorocit dar mie imi plac mai mult cutiile manuale. Am platit 2800 euro in plus numai ca sa fie automata (asa era pachetul), daca nu as fi avut nevoie de automata aia 2800 de euro ii puteam folosi pt altceva. 

 

Problema cu SUV-urile este ca majoritatea si le cumpara doar ca sa impresioneze, nu ca sa le foloseasca pt garda la sol mai mare si abilitatile offroad. 


Eu nu am luat masina de noua ci de la un prieten de familie care a luat-o de noua, kilometri putini, aflata inca in garantie cand am luat-o. Mi-as fi luat cu cutie automata si eu, insa cand vine vorba de masini second, nu prea poti face nazuri, mai ales cand prinzi o oferta buna.

Avantajul meu este ca nu lucrez de la birou in permanenta, deci nu sunt nevoit sa fac naveta, iar cand sunt temperaturi de peste 14-15 grade merg cu scuterul in oras, deci lipsa cutiei automate nu este un dezavantaj atat de mare in cazul meu.

Chiar si asa, tot fac undeva la 20,000 km cu masina in fiecare an, dar cred ca 80% din km sunt facuti in afara orasului unde nu ma deranjeaza sa schimb viteze la fel cum ma deranjeaza in traficul de Bucuresti.

Si mie imi plac masinile joase, se simt mult mai bine in viraje plus avantaje de consum mai mic, zgomot mai mic, dar nu se justifica sa tin doua masini doar pentru asta.

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Nguyen a spus:

 

 

Problema cu SUV-urile este ca majoritatea si le cumpara doar ca sa impresioneze, 

GLE, X5/6, si alte hardughii de astea, desigur intra si factorul mai sus mentionat

 

ceea ce la un Kuga, SX4, Duster, RAV4 nu prea se pune problema, cred eu

 

 

 

Acum 24 minute, Nguyen a spus:

....nu ca sa le foloseasca pt garda la sol mai mare si abilitatile offroad. 

astea nu prea au capabilitati de offroad

eventual daca esti la vreo cabana, sau pe malul unui rau, la padure la gratar,  si incepe o ploaie serioasa sau ceva ninsoare, atunci hai sa zicem ca te ajuta

 

 

 

dar culmea, sunt multe masini de astea, inclusiv Tiguan, Kuga, Mokka, SX4, Kodiaq si lista poate sa continue, care sunt doar 2x4

no, la astea chiar nu le vad rostul!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, adrianm a spus:

 se cacă la doi metri de bucătărie.

Uite ăsta e argumentul indienilor când se cacă în stradă, că nu-i igienic în casă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...