xt600 Postat Februarie 6, 2019 Share Postat Februarie 6, 2019 Acum 1 oră, P T R a spus: E prea neagra yamaca asta...,nu imi place Eh.. le-au luat pe alea de anul trecut de la Tech3.. Glumesc.. cred ca are dreptate colegul @ Panzerkampfwagen, este spoiala pentru teste. Cele pictate pentru sezon arata destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 7, 2019 Autor Share Postat Februarie 7, 2019 Casca e spoiala pt teste,motocicleta in mare cred ca asa va ramane Se prezinta bine vale pe 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 15 hours ago, P T R said: E prea neagra yamaca asta...,nu imi place Subiectiv, nici mie. Arăta mai bine pe albastru. Obiectiv vorbind, este însă mai ușor de distins de Suzuki. În poza asta nu arată rău. Dar parcă ar fi mai bine fără cele 57916 logo-uri Monster. 14 hours ago, xt600 said: Glumesc.. cred ca are dreptate colegul @ Panzerkampfwagen, este spoiala pentru teste. Cele pictate pentru sezon arata destul de bine. Mă refeream doar la casca lui Rossi. Cu vopseaua motocicletei glumeam. E versiunea definitivă, așa va arăta tot anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 7, 2019 Autor Share Postat Februarie 7, 2019 A motocross-style holeshot device, which compresses the front suspension to help stop wheelies at the start of a race, has been spotted by @motomatters on the GP19 Ducatis... Interesting! Interesant,poate primim si o poza Acum 15 minute, PzKpfW a spus: Subiectiv, nici mie. Arăta mai bine pe albastru. Obiectiv vorbind, este însă mai ușor de distins de Suzuki. În poza asta nu arată rău. Dar parcă ar fi mai bine fără cele 57916 logo-uri Monster. Pare mai mult monster decat yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Cred ca asta ii poza. Ii aparuta de ieri,dar cred ca doar acuma si-au dat seama astia ce ii :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Ceea ce face Dall'Igna este foarte amuzant și inteligent. Dacă într-adevăr este un sistem de tip "holeshot" (nu am traducere în română) poate și-au dat seama de utilitatea lui la starturi. Sau poate este altceva. Deocamdată îi intrigă pe inginerii de la echipele rivale - iar asta este un scop în sine. E povestea cu saladbox-ul, reluată. Legat de saladbox, Miller a încercat o versiune XXL: Ce au mai băgat în ea? Au mai băgat ceva? Au găsit ceva nou? Sau e doar ceva "la derută"? Cu genul ăsta de abordare a început și războiul aerodinamic. Și tot de către Dall'Igna. Încă o mică noutate la Ducati: Suport nou de rezervor și ceva aerisiri suplimentare. N-am mai văzut în schimb bara etrierului spate pe care au încercat-o la sfârșitul anului trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 7, 2019 Autor Share Postat Februarie 7, 2019 Bravo mv Bravo mv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Bravo Rabat. Facand abstractie de timpul foarte bun; saracul e cam neplimbat.. 75 de tururi. Sper sa aiba un an bun, cu vizite dese in top 10. Mai e mult pana la prima cursa? :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 7, 2019 Autor Share Postat Februarie 7, 2019 10 martie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tesz Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Acum 1 oră, P T R a spus: Bravo mv Bravo mv Crashlow cu piciorul tandari este cel mai bine clasat rider Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Nu prea contează. Sunt teste. Abia s-a ajuns la nivelul recordului de anul trecut pe vremea asta. Testele relativ relevante în ceea ce privește ordinea vor fi cele din Qatar. Quartararo va merge până la urmă pe un M1 spec 2019 anul ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Acum 8 ore, P T R a spus: Casca e spoiala pt teste,motocicleta in mare cred ca asa va ramane Se prezinta bine vale pe 2 Casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Casca e superba. Acum 26 minute, PzKpfW a spus: Nu prea contează. Sunt teste. Abia s-a ajuns la nivelul recordului de anul trecut pe vremea asta. Testele relativ relevante în ceea ce privește ordinea vor fi cele din Qatar. Quartararo va merge până la urmă pe un M1 spec 2019 anul ăsta. Quartararo nu merita nici macar una de moto2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 7, 2019 Autor Share Postat Februarie 7, 2019 Pe ce criterii a primit patruraro asta specs 2019? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Din articol: However, a late decision has been made by Yamaha to supply its new satellite operation with two 2019 machines for its first premier class campaign, meaning Quartararo joins teammate Franco Morbidelli in having the current bike at his disposal. Probabil dorința Yamaha de a accelera dezvoltarea având în vedere performanțele din ultimele două sezoane. Interesant este că au refuzat să facă asta pentru Tech3 (să le furnizeze motociclete de specificație actuală), acesta fiind dealtfel principalul motiv pentru care Poncharal a trecut la KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Acum 4 ore, PzKpfW a spus: Quartararo va merge până la urmă pe un M1 spec 2019 anul ăsta. Asta da stire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 7, 2019 Autor Share Postat Februarie 7, 2019 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Din articol: However, a late decision has been made by Yamaha to supply its new satellite operation with two 2019 machines for its first premier class campaign, meaning Quartararo joins teammate Franco Morbidelli in having the current bike at his disposal. Probabil dorința Yamaha de a accelera dezvoltarea având în vedere performanțele din ultimele două sezoane. Interesant este că au refuzat să facă asta pentru Tech3 (să le furnizeze motociclete de specificație actuală), acesta fiind dealtfel principalul motiv pentru care Poncharal a trecut la KTM. Interese mon cher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 @P T R... interese si chitrosenie cred eu..sau management prost.. . adica abea in 2019 s au gandit ei ca ar fi ok ca echipa satelit sa fie "la fel"... cu cele de uzina... dupa atatia ani de colaborare cu tech3.. dubios oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 De la sfârșitul sezonului trecut au zis clar ca la A spec și B spec e problema doar de bani și dacă vine echipa Petronas cu bănuți ei sunt dispuși sa furnizeze doua A spec satelit. Acum, ca au venit ăștia cu bani sau ca a hotărât yamaha ca nu are rost sa țină modelul 2018 pe pista nu avem cum sa știm. Păcat ca a fost nevoie de șocul Tech 3 pentru ca Yamaha sa urmeze metoda echipelor satelit bătătorita atât de Ducati cât și de Honda. Pare un pic nedrept ca Petronas sa se bucure de tratamentul la care tânjeau ăștia de la T3, dar asta e. Oricum echipa satelit yamaha cu toți transplatatii de la echipa de uzina în formație cred ca va face o figura foarte frumoasa, pentru o echipa debutanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Acum 1 oră, Buggy a spus: @P T R... interese si chitrosenie cred eu..sau management prost.. . adica abea in 2019 s au gandit ei ca ar fi ok ca echipa satelit sa fie "la fel"... cu cele de uzina... dupa atatia ani de colaborare cu tech3.. dubios oricum De asta tind eu sa il cred pe Poncharal, cand a afirmat cu subiect si predicat ca luarea unor decizii la echipa de uzina Yamaha au fost "influentate" de VR46. Yamaha a luat multe decizii proaste in sezonul 2018, care nu pot fi explicate logic decat din perspectiva unor interese, sa le zicem... absconse.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 (editat) Acum 20 minute, xt600 a spus: De asta tind eu sa il cred pe Poncharal, cand a afirmat cu subiect si predicat ca luarea unor decizii la echipa de uzina Yamaha au fost "influentate" de VR46. Yamaha a luat multe decizii proaste in sezonul 2018, care nu pot fi explicate logic decat din perspectiva unor interese, sa le zicem... absconse.. mda... aia cu managment prost e varianta cea mai putin credibila... probabil ca rossi impreuna cu monster sau prin monster au tras niste sfori... acum ce combinatii or mai avea cu petronas... naiba stie... ramane de vazut... cum se prezinta anul asta... momentan stau bine... cica!... dupa spusele lor Editat Februarie 7, 2019 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Acum 7 ore, PzKpfW a spus: Probabil dorința Yamaha de a accelera dezvoltarea având în vedere performanțele din ultimele două sezoane. Interesant este că au refuzat să facă asta pentru Tech3 (să le furnizeze motociclete de specificație actuală), acesta fiind dealtfel principalul motiv pentru care Poncharal a trecut la KTM. EXACT.Nesimtire si jegosenie pe fata.In fine. Glezna lui Chel dupa accident : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Văleleu cum începu ziua de azi. 1.= Danilo Petrucci ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 58.239s [Lap 10/32] 2.= Francesco Bagnaia ITA Pramac Ducati (Desmosedici)* 1m 58.302s +0.063s [11/21] 3.= Jack Miller AUS Pramac Ducati (Desmosedici) 1m 58.366s +0.127s [12/30] 4.= Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici)1m 58.538s +0.299s [11/21] Dădură ăștia de la Ducati drumul la rachete :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 8, 2019 Autor Share Postat Februarie 8, 2019 (editat) Bv bagnaia locul 2 Editat Februarie 8, 2019 de P T R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Evoluție de aero pack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.