PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 42 minutes ago, adidas said: Si GP6 cel mai frumos din galaxie. Ăla, ăla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 3 ore, P T R a spus: @Method Parca doreai sa se retraga Eu cred ca e ultimul contract in motogp.... Sa vezi ce spectacol grandios va fi la cursa lui de retragere... Mda,ca de obicei ma confunzi,nu am dorit si nu am zis asa ceva niciodata.Ba dimpotriva tot timpul am sustinut ca Rossi ar trebui sa se dea in continuare pana cand nu mai este competitiv,chiar daca aia inseamna,iata,going over 40.Atata timp cat te bati pt podium sau chiar primele 5-6 locuri se cheama ca esti competitiv,asa ca Rossi nu tine degeaba locul ala ocupat si nu traieste din amintiri.E bun si punct. Daca si in 2019 va fi la acelasi nivel ca in 2018 sau poate chiar ca in 2017,eu as zice ca nu ar trebui sa se retraga.Poate mai mere 1-2 ani.Ce conteaza cati ani ai in buletin atata timp cat tu poti sa faci 15 tururi rapide unul dupa altul ? 1 oră în urmă, adidas a spus: Da, Suzi pe cat de simpla e, pe atat de frumoasa. Nici Ktm-ul nu e mai prejos. Si GP6 cel mai frumos din galaxie. Mie imi place Ducati.Asta nou.Nu e frumos nu e streamline,e dur,amenintator.Pus pe scandal. Si culoarea e perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 @Method.... mda si mie imi place ducati si coloritul.... si yamaha la fel.. imi pare agreziva...grafica racing sa zic asa... nici ktm ul nu sta rau deloc... insa suzuki... personal mi se pare sters... nimic special... si honda e honda :)))... vb aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 3 minutes ago, Buggy said: insa suzuki... personal mi se pare sters Părere personală: arată fain. Mai ales partea din spate, de la finala curbată la coata alingită și subțire. Expresia clasică: parcă merge repede și când stă pe loc. Știi că nu-mi place design-ul japonez, dar asta le-a ieșit - din greșală probabil. La polul apus, Aprilia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 @PzKpfW... stai ca m ai inteles gresit.. eu ma refeream doar la grafica si culori... designul.. nah e mai putin important.. dar personal imi plac toate... si creca la toate gasesc cate ceva care sa nu imi placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 (editat) Acum 55 minute, Method a spus: Mda,ca de obicei ma confunzi,nu am dorit si nu am zis asa ceva niciodata.Ba dimpotriva tot timpul am sustinut ca Rossi ar trebui sa se dea in continuare pana cand nu mai este competitiv,chiar daca aia inseamna,iata,going over 40.Atata timp cat te bati pt podium sau chiar primele 5-6 locuri se cheama ca esti competitiv,asa ca Rossi nu tine degeaba locul ala ocupat si nu traieste din amintiri.E bun si punct. Daca si in 2019 va fi la acelasi nivel ca in 2018 sau poate chiar ca in 2017,eu as zice ca nu ar trebui sa se retraga.Poate mai mere 1-2 ani.Ce conteaza cati ani ai in buletin atata timp cat tu poti sa faci 15 tururi rapide unul dupa altul ? Mie imi place Ducati.Asta nou.Nu e frumos nu e streamline,e dur,amenintator.Pus pe scandal. Si culoarea e perfecta. Poate asemanarea asta il va starni pe marcel sa faca mutarea pe furnica Editat Februarie 12, 2019 de P T R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 La grafică da, Suzuki e puțin cam prea simplu și tern pentru gustul meu. La design apreciez micile artificii precum finala aia: acolo e design pur, în afară de lungime și diametru probabil că nu au avut alte restricții de la igineri. Au ales doar să-i dea acea formă. Invers, pe Desmosedici orice element pare să fie gândit cu un scop bine definit și nimic mai mult. Tehnică pură fără nici o grijă pentru estetică. 3 minutes ago, P T R said: Haha. Chiar văd asemănarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 (editat) Din punct de vedere strict al designului, topul meu ar fi cu Suzuki pe 1, Yamaha -2, KTM- 3, Aprilia -4, Honda -5 (de fapt Honda este cea mai anosta), Ducati -6 (de departe cea mai urata motocicleta de pe grila. De neinteles si de neadmis pentru un brand care se caracterizeaza tocmai prin frumusetea rasata a motocicletelor sale.. cred ca puteau totusi sa imbine utilitarul cu estetica. Editat Februarie 12, 2019 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 22 minute, xt600 a spus: Din punct de vedere strict al designului, topul meu ar fi cu Suzuki pe 1, Yamaha -2, KTM- 3, Aprilia -4, Honda -5 (de fapt Honda este cea mai anosta), Ducati -6 (de departe cea mai urata motocicleta de pe grila. De neinteles si de neadmis pentru un brand care se caracterizeaza tocmai prin frumusetea rasata a motocicletelor sale.. cred ca puteau totusi sa imbine utilitarul cu estetica. :))).. ce sa mai combine designul cu utilitatea ca mai demult au tot facut asta si nu prea le a iesit... ca tot veni vorba de gp6... aia da e piesa de design... sau desmosedici varianta stradala... dar acum e totul ptr performanta si sa puna mana si ei pe titlul ala mult ravnit... @PzKpfW.... da arata misto toba de la suzi...desi ar fi ciudat sa fie doar design... in timp ce restul au doar "cioturi" de finale.... oricum forma aia pare ca ar avea flow bun la evacuare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Compară cu M1, o motocicletă cu aceeași tipologie de motor. Coada e masivă, deși în afară de Ducati nu știu dacă mai pleasează cineva ceva acolo (în afară de transponder și cameră). Evacuarea este decupată dar deschizătura mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 18 minute, Buggy a spus: :))).. ce sa mai combine designul cu utilitatea ca mai demult au tot facut asta si nu prea le a iesit...... dar acum e totul ptr performanta si sa puna mana si ei pe titlul ala mult ravnit... Pai daca vor cu atata disperare titlul ala, nu trebuiau sa faca monstruozitatea aia, ci sa faca pe dracu-n patru sa il aduca pe Mimi in curtea lor. Frankenstein-ul asta (ma rog, cel de anul trecut, dar asta nu este altceva decat dezvoltarea aluia) l-au facut ca sa se poata da si Lorena cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 5 ore, Kagemusha a spus: Nu. Ție da? By the way, poza asta este un 2018 RSV4 RF superstock, dacă nu mă înșel. Pentru că a fost omologata poți să-i spui motor de stradă, deși nu prea le-am văzut circulând. Sunt chiar curios să știu câte au vândut. Te inseli, ca de obicei. Ti-a răspuns @PzKpfW. Documentează-te din când in cand inainte sa vorbești. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 @PzKpfW... e mai mare coada asa e dar tre sa fie si niste proportii acolo... per ansamblu... si evacuarrea imi place... @xt600..:))). . hehe vise umede cu Marquez... dar nu se stie niciodata... asa ziceam si de Lorenzo ca nu are cum... sa vina... si a venit :)) si a si plecat :)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Acum 11 ore, P T R a spus: Poate asemanarea asta il va starni pe marcel sa faca mutarea pe furnica Fingers crossed.Daca in urmatorii 2 ani mai ia cel putin 1 campionat,eu as zice ca ar fi mutarea logica - Ducati.Adica ok,am inteles ai rupt tot dar ia mai vezi si pe alt material cum te descurci.Si la Ducati chiar ar avea tot ce ii trebuie pt a castiga.Din nou. Acum 11 ore, Buggy a spus: da arata misto toba de la suzi...desi ar fi ciudat sa fie doar design... in timp ce restul au doar "cioturi" de finale.... oricum forma aia pare ca ar avea flow bun la evacuare.. Toba de la Suzuki e ...Yamaka aici are dreptate ca le-a taiat.De ce sa tii o bucata de teava iesita din carene,pentru ce?Back pressure poti face in cu totul alte feluri,cum probabil au si facut,nu sa tii hornul ala iesit asa. Acum 10 ore, PzKpfW a spus: Coada e masivă, deși în afară de Ducati nu știu dacă mai pleasează cineva ceva acolo (în afară de transponder și cameră). Evacuarea este decupată dar deschizătura mai mare. Minimalismul ar trebui introdus si la coada,intradevar e huge si nush daca au ceva in ea.Si aparatoarea aia e cam degeaba pe acolo.Coada insa poate avea si rol aero...putina apasare?zic si eu...ai vazut ca Ducati tot testa chestia asta.Au insa o latima maxima admisa stipulata in regulament.Dar Yamaha cred ca nu e departe de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Acum 11 ore, Buggy a spus: @PzKpfW @xt600..:))). . hehe vise umede cu Marquez... dar nu se stie niciodata... asa ziceam si de Lorenzo ca nu are cum... sa vina... si a venit :)) si a si plecat :)))) si a si castigat :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Evacuarea, lungime, armonica, ring any bells? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Sunt sigur că în ceea ce privește dimensiunea (lungime, diametru), finala de pe GSX-RR a fost gândită rațional, ingineresc și că oferă un randament mai bun pentru motorul lor decât ar face-o o finală scurtă. Dar e doar părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Revenim la discutii mai vechi...si eu sunt convins ca a fost gandita dar exista,iata,solutii mai eficiente.Pe aceeiasi arhitectura de motor.Da ok nu face o mare diferenta,dar cand le aduni pe toate,iese ceva. Eu exageram,nu zice nimeni ca le.au aruncat acolo de florile marului,nu e nimeni ageamiu la acel nivel,dar,am mai spus.o cu exemple,exista solutii diferite cu avantaje evidente. In fine,macar arata bine,go Rins go,ce sa zic... Bascula de cf de la Honda e cel mai bun exemplu....bascula lor era ff buna si a celor de la Ducati era doar un gimmick pana cand s-au trezit cei de la Honda ca e o mare smecherie,iar acum e normal deja sa ai bascula de cf. Progresul nu asteapta pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 7 hours ago, Method said: Bascula de cf de la Honda e cel mai bun exemplu....bascula lor era ff buna si a celor de la Ducati era doar un gimmick pana cand s-au trezit cei de la Honda ca e o mare smecherie,iar acum e normal deja sa ai bascula de cf. Simplifici prea mult lucrurile. Cred că depinde mult și de modul în care bascula funcționează în conjuncțtie cu motorul și șasiul, și de preferințele piloților. De-asta avem varietate în ceea ce privește bascula. Ducati pare să folosească un hibrid: Honda merge pe metal: Suzuki la fel: Și Yamaha la fel am impresia: E mai greu de distins, fiind negru pe negru, dar textura pare diferită de aripa spate din carbon. Aprilia pare să folosească ceva hibrid, la fel ca și Ducati: Iar KTM merge clar pe metal: In other news, Iannone se pare că s-a operat la mandibulă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 La 13.02.2019 la 11:08, PzKpfW a spus: Sunt sigur că în ceea ce privește dimensiunea (lungime, diametru), finala de pe GSX-RR a fost gândită rațional, ingineresc și că oferă un randament mai bun pentru motorul lor decât ar face-o o finală scurtă. Dar e doar părerea mea. fii sigur de asta ..iti dai seama ca sunt si ei in stare sa faca un "ciot"...si sa fie eficient,,,dar nah ...e moto gp ,,,fiecare incerca catee ceva ,cumva si tot asa..:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Cred ca 2019 va fi anul Ducati. Honda se va termina la primul "Acces direct" din boxe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 @PzKpfW...de ce zici de ducati ca e hibrid bascula?...din cauza intinzatoarelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 2 minutes ago, florinelu07 said: Cred ca 2019 va fi anul Ducati. Parcă și anul trecut trebuia să fie la fel. Și-n 2017 chiar (Lorenzo hype). La fel ca "anul Ferrari" în F1: este tot timpul la anul. 1 minute ago, Buggy said: @PzKpfW...de ce zici de ducati ca e hibrid bascula?...din cauza intinzatoarelor? Cel puțin întinzătoarele sunt de metal, da. Pentru mine este deci hibrid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 2 minutes ago, Buggy said: @PzKpfW...de ce zici de ducati ca e hibrid bascula?...din cauza intinzatoarelor? Pare a fi o traversa din aluminiu ce strabate toata bascula si se prinde direct in cadru/motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Carbonul din jurul întinzătoarelor poate să fie un capac de carbon care să acopere o basculă de aluminiu. Sau poate să fie o chiar o basculă de carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.