Sari la conținut

Pareri prima moto model SV650


Flower-Power
 Share

Postări Recomandate

Acum 23 minute, Nguyen a spus:

 

Draga mea, imi aduc aminte ca la un moment dat ca tu si inca vreo doi-trei de aici de pe forum v-ati chinuit o saptamana sa stabiliti o iesire scurta in weekend si pana la urma ati renuntat. Chiar ma amuzam oarecum la gandul ca pana ati reusit voi sa NU va decideti eu deja facusem aproape 500km cu motocicleta in mirificul Bucuresti dar cu treaba, nu la plimbare. Vorbiti de motociclism dar va duceti la munca cu masina sau cu metroul...

 

Dragul meu, acum ești amuzant..numai calități observ azi la tine. ..cred că nu sunt bine.😂

 

eu pot renunța la tura, așa cum poate oricine, și în dimineața cu pricina ..poate nu am chef, poate mi-e rău, poate am dureri, poate nu pică Saturn în retrograd , poate nu doresc, sunt dimineți când mă trezesc cu Nu în brațe..credeam că e totul clar pentru tine.

Motivele mele pentru deplasarea cu motorul în direcții diverse mă privesc pe mine, nu știam că trebuie să te implic în luarea acestei decizii. 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 168
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, robert23mg a spus:

tu ai construit singur un argument fals afirmand ca mobrele usoare sunt mai joase :)

 

In general mobrele de strada usoare sunt mai joase, tu ai venit cu un exemplu total opus, de offroad dar care nu face parte din subiectul discutiei. Pur si simplu vrei sa te contrezi si vii cu non argumente care par corecte in cifre absolute dar nu au nici o relevanta in discutia noastra.

 

Acum 2 ore, robert23mg a spus:

am si exemplul opus, daca te sui pe un tank de chopper de 300kg, sigur o sa ajungi mai bine cu picioarele

 

Da, ajungi, dar poti sa-l tii daca esti in panta cum a patit Mirandolina? Iar ai venit cu un non argument doar ca sa fii gica contra... chiar si tu esti constient ca bati campii.

 

Acum 2 ore, robert23mg a spus:

toti ne bagam in seama, dar nu pentru toti viata e frumoasa, asa cum este pentru mine

 

Nu pari sa ai o viata frumoasa, altfel iti gaseai ceva de facut in loc sa bati campii pe aici.

Acum 2 ore, Flower-Power a spus:

Dragul meu,

 

Eu zic sa ai grija, sa fii cu nasul pe sus in situatia ta nu e in avantajul tau. Un orgoliu ranit se vindeca mult mai usor fata de niste oase rupte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este niciun nas pe sus ți se pare și asta pentru că este în scris. Altfel ne-am putea înțelege față în față ( ia-ți nevasta la o tură și dă-mi de știre dacă nu te bate după și ai probleme acasă.) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sis, nu te coafeaza un curs moto pe circuit? In cateva sesiuni inveti cat nu ai invatat de cand ai permisul moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, mă coafează ,dar mă gândeam să nu fac ca anul trecut când nici nu am ieșit la plimbare și m-am dus direct la curs. Anul ăsta mi-am propus să mă dezmorțesc un pic , ușor , lejer, fără stres înainte de curs ca să fiu pregătită să absorb cât mai multă informație. În traducere liberă să fac ceva drumuri înainte de a ajunge la curs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

Mirandolina, nu trebuie sa explici pt ca stiu ce s-a intamplat, nu ai fost in stare sa tii mobretul pe loc. Daca ai fi avut un minim de experienta ai fi apasat ambreiajul si frana fata iar asta trebuia sa fie deja un gest reflex, fara sa-l gandesti. Deci faptul ca tu credeai ca esti in treapta 1a nu reprezinta motivul pt care ai cazut ci lipsa de experienta plus faptul ca ai o motocicleta prea grea pt lispa ta de experienta si forta fizica. Daca ai fi avut o moto usoara aveai sansa sa ajungi mai bine cu picioarele jos pe pamant si eventual chiar sa tii moto pe loc cu propriile puteri.

Atat cat imi plac unele postari "reci si obiective", aici as da cateva observatii:

 

Nu exista sa poti tine mobra pe loc daca a trecut de un prag al inclinatiei. Si cine a trecut de cativa ani de motor si pretinde ca nu a scapat, minim o data, motoreta chiar si de pe loc, mananca cacao. 

In plus, lipsa de experienta isi pune amprenta indiferent de mobra pe care o ai, poti avea una cea mai usoara, o capra de 125 sa zicem, daca ai uitat-o in viteza si ai scapat ambreiajul, s-a cam terminat. De asemenea, greutatea motocicletei nu are nici o legatura cu tinerea ei in echilibru, putea sa aiba o motocicleta cu 50 de kile mai usoara, daca unghiul de inclinatie era doar cu cateva grade mai mic, era acelasi deznodamant. 

 

Nu se poate compara mere cu pere. Ce s-a intamplat lui Flower, s-a intamplat si mie si aproape tuturor, pentru ca toti am fost incepatori, indiferent de tipul motoretei. Ce s-a intamplat Sabinei, nu are legatura cu nivelul unui incepator care scapa motorul de pe loc. 

Citat

Daca ai fi avut o moto usoara aveai sansa sa ajungi mai bine cu picioarele jos pe pamant si eventual chiar sa tii moto pe loc cu propriile puteri.

Pe SV650, Flower ajunge foarte bine cu picioarele pe pamant. De tinut moto pe loc, e greu dupa ce treci de o inclinatie, stii bine. Si asta se aplica tuturor. SV650 nu e un moto excesiv de greu. 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.01.2019 la 10:00, Metal Heart a spus:

 

Oricum, recomandarea mea e sa nu iei moto fara ABS.

Mi se pare mai important controlul tractiunii decat abs-ul pe o motocicleta. Una este ABS pe o masina care are 700kg+ si alte forte decat la o motocicleta de 230kg.

Am mers pe una care avea ABS si singura diferenta mi s-a parut ca franarea este progresiva, acelasi lucru pe care il ofera multe pompe de frana. Ca tensiunea cu care soliciti franarea este calculata de sistem este una, dar pana la urma mai degraba tine de finetea ta in actionarea franei decat sistemul in sine.

Pe ploaie, daca nu ai cauciucuri ..nici mama abs ului nu te scoate din panica franei :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, misionaru a spus:

Atat cat imi plac unele postari "reci si obiective", aici as da cateva observatii:

 

Explicatiile tale sunt corecte, problema e ca nu se aplica in cazul lui Flower care a ratat o plecare in rampa si nu a stiut si nici nu a avut forta necesara sa tina bicla pe loc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Nguyen a spus:

 

Explicatiile tale sunt corecte, problema e ca nu se aplica in cazul lui Flower care a ratat o plecare in rampa si nu a stiut si nici nu a avut forta necesara sa tina bicla pe loc. 

Am ratat o plecare în rampă pentru că eram în neutru și nu eram conștientă de asta, din acest motiv nu mi-am lăsat picioarele pe asfalt cu gândul că trebuie să țin mobra, căci eu mă pregăteam de plecare doar eram în viteză, măcar în capul meu..

 

Că am sesizat la un moment dat că nu plec de pe loc ci în schimb mă înclin cu motorul pe loc...am încercat să salvez situația dar nu mă ajută terenul..eu fiind în rampă..

Doamne, teoria chibritului..

1 oră în urmă, misionaru a spus:

Atat cat imi plac unele postari "reci si obiective", aici as da cateva observatii:

 

Nu exista sa poti tine mobra pe loc daca a trecut de un prag al inclinatiei. Si cine a trecut de cativa ani de motor si pretinde ca nu a scapat, minim o data, motoreta chiar si de pe loc, mananca cacao. 

In plus, lipsa de experienta isi pune amprenta indiferent de mobra pe care o ai, poti avea una cea mai usoara, o capra de 125 sa zicem, daca ai uitat-o in viteza si ai scapat ambreiajul, s-a cam terminat. De asemenea, greutatea motocicletei nu are nici o legatura cu tinerea ei in echilibru, putea sa aiba o motocicleta cu 50 de kile mai usoara, daca unghiul de inclinatie era doar cu cateva grade mai mic, era acelasi deznodamant. 

 

Nu se poate compara mere cu pere. Ce s-a intamplat lui Flower, s-a intamplat si mie si aproape tuturor, pentru ca toti am fost incepatori, indiferent de tipul motoretei. Ce s-a intamplat Sabinei, nu are legatura cu nivelul unui incepator care scapa motorul de pe loc. 

Pe SV650, Flower ajunge foarte bine cu picioarele pe pamant. De tinut moto pe loc, e greu dupa ce treci de o inclinatie, stii bine. Si asta se aplica tuturor. SV650 nu e un moto excesiv de greu. 

Mulțumesc. Cineva care înțelege și are și înțelegere totodată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca in ultima vreme intai plec de pe loc si dupa aceea ridic picioarele pe scarite. Nu ca sa nu o scap pe jos, ci pentru ca intr-o vreme imi fugea spatele la plecarea de pe loc si am ramas cu obiceiul, ca nu ma costa nimic (am picioarele lungi, stau comod cu toata talpa si ma pot ridica si in picioare de pe moto daca am chef); de asemenea pe forestiere sau in rampa ajuta chestia asta. Chiar si la semafoare cand ma prind ca se face verde bag in viteza si las inapoi piciorul stang pe asfalt pana cand plec de pe loc, cateva secunde mai tarziu, mi-am dat seama ca faceam asta inconstient azi prin Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 23 minute, AdrianB1 a spus:

Am observat ca in ultima vreme intai plec de pe loc si dupa aceea ridic picioarele pe scarite. Nu ca sa nu o scap pe jos, ci pentru ca intr-o vreme imi fugea spatele la plecarea de pe loc si am ramas cu obiceiul

 

🤣😂

Cred ca un set nou de gume (sau unul potrivit) ar fi fost o optiune mai sanatoasa.

Daca vrei sa te distrezi cu adevarat in timp ce mergi cu picioarele pe jos, cumpara un DCT. 

Acolo sa vezi distractie cand dai ca Fred din picioare in timp ce treptele se schimba singure  🤪

 

Acum 23 minute, AdrianB1 a spus:

am picioarele lungi, stau comod cu toata talpa si ma pot ridica si in picioare de pe moto daca am chef

Inclin sa cred ca mergi numai pe Honde si BMW-uri. Motoare "curajoase".

Era unul pe la Teleorman acum vreo 8-9 ani, nu stiu daca o mai fi, dar incearca un 950 Super Enduro si vezi daca te poti ridica in picioare si de pe el. 640 Adventure-urile par motoare umane pe langa el.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de joc de picioare la plecari de pe loc si opriri.. a avut careva sansa sa mearga cu vreun motor cu cablul de ambreiaj rupt, dar sa aiba ambreiaj totusi pe pedala schimbatorului de viteze???Imi scapa acum numele corect, se actiona ambreiajul prin miscarea/pozitia schimbatorului de viteze, la capat de cursa, indiferent ca era in sus sau in jos era debreiat complet...Acolo joc de picioare...:moto: 

De unde a plecat postul si unde s-a ajuns...:dropsmilie:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, _Raul_ a spus:

 

🤣😂

Cred ca un set nou de gume (sau unul potrivit) ar fi fost o optiune mai sanatoasa.

 

Inclin sa cred ca mergi numai pe Honde si BMW-uri. Motoare "curajoase".

Gumele erau noi, nu mai stiu ce model ca era la CBF600 acum vreo 12 ani, dar dimineata pe racoare cand plecam de-acasa (la vremea aia) si asfaltul pe la Lujerului era cam alunecos, derapa spatele. Motocicleta aia pe carburatie avea obiceiul sa traga cam tare, mult mai tare decat Fazerul pe injectie care are 26CP in plus.

 

Am mers pe Honda si Yamaha, motociclete pe care stau cu picioarele cam stranse pe scarite, asa ca le dezmortesc cat de mult pot la opriri. Stiu ca unora nu le place asta (gen FortNine), dar cum nu am facut armata impreuna ii ignor, fiecare cu placerile lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

😂 o dai în romantism...spune-mi ai pățit ceva în ultima vreme? Vrei să discutăm despre asta?

Deocamdată am ITP ul nefăcut și timp liber din ce în ce mai puțin..dar îmi fac timp că te simt că e nevoie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Flower-Power a spus:

😂 o dai în romantism...

 

Ai citit versurile? Erau la subiect...

 

Acum 14 ore, Flower-Power a spus:

dar îmi fac timp că te simt că e nevoie. 

 

Inca nu m-ai luat in brate ca sa ma simti, ca simti ca as fi o partida buna este alta discutie dar ai rabdare, nu se stie niciodata cum se aliniaza astrele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 Ești o partidă bună pentru nevastă-ta. Nu se aliniază astrele mele cu ale tale. 

 Eu ți-am zis că ești într-o fază ușor romanțioasă, trebuie să ieși din starea asta în ceea ce mă privește. 

 

Acum 3 minute, robert23mg a spus:

pai tocmai ti-a zis fata ca nu are ITP, astrele sunt deja aliniate, totul se rezuma daca o dai cotita sau nu, plus ca tu cunosti destul de bine bucurestiul, traficul, locurile unde se face ITP

Când am zis de ITP nefăcut am specificat asta pentru că înloc s-o ard pe net mai bine mi-aș face timp de lucruri importante, cum ar fi să îmi fac ITP ul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.04.2021 la 23:37, GoodKat a spus:


Am avut SV650, o tin lejer in orice pozitie si inclinare.

Bravo tie, inseamna ca mergi la sala si stai bine pe persoana fizica. :)

Daca ar fi toti ca tine, nu s-ar mai tine cursuri de moto :D

 

Totusi, as fi curios cum ai putea sa lasi motorul inclinat din pozitia verticala, cu tine calare pe el, pana la 10-15 grade de sol, si sa il poti ridica de acolo inapoi. Foarte curios, sincer acum. Evident, vorbind de SV650.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, misionaru a spus:

Totusi, as fi curios cum ai putea sa lasi motorul inclinat din pozitia verticala, cu tine calare pe el, pana la 10-15 grade de sol, si sa il poti ridica de acolo inapoi. Foarte curios, sincer acum. Evident, vorbind de SV650.

Nu a zis că în realitate, eu înțeleg că poate să facă asta pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
1 oră în urmă, misionaru a spus:

Totusi, as fi curios cum ai putea sa lasi motorul inclinat din pozitia verticala, cu tine calare pe el, pana la 10-15 grade de sol, si sa il poti ridica de acolo inapoi. Foarte curios, sincer acum. Evident, vorbind de SV650.

Din gaz și balans. 

Tai gazul, înclini, scrii cu scarita pe beton Gigi plus Florica egal love, dai gaz, balans, moment + îndreptat. 

Natural. 

 

Ca să răspund la întrebarea ta malițioasa (wink wink mai ceva ca Borat) - Pt cei cărora li s-a întâmplat asta și nu au pus piciorul jos din prima fractiune, este un semn divin ca ocupa caseta greșită pe masa de table. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...