Raymod Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 (editat) Salutari . -Dunlop 170/60/17 -dot 2015 sh -uzura minima Banuiesc ca nu a fost folosit un timp iar forma lui nu este rotunda la perfectie deoare in mers imi vobleaza . Nu vreau sa stric rulmentii de la roata sau discurile de frana si categoric nu doresc sa si cad . Am vreo sansa sa ajunga la o forma decenta ? Ma gandesc in mers poate se aseaza daca se incalzeste . Sau torn niste ulei pe asfalt si sa fac burn-out. Credeti ca are vreo sansa sa isi revina sau sa ma invat minte si sa cumpar nou? ( mentionezi ca nou nu mi.am permis ) Editat Februarie 26, 2019 de Raymod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 Verifica daca ai montat totul corect. Daca janta nu "bate", cauciucului nu ai ce sa-i faci... Banuiesc ca nici nu l-ai montat la vulcanizare si nu a fost nici echilibrat... Motociclismul e un sport scump, daca nu ai azi bani de unul nou, asteapta pana la salariul urmator si fa investitia. Nu merita sa te carpesti in c#r taman la cauciucuri, frane, suspensii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raymod Postat Februarie 26, 2019 Autor Share Postat Februarie 26, 2019 (editat) 7 minutes ago, TETEA. said: Verifica daca ai montat totul corect. Daca janta nu "bate", cauciucului nu ai ce sa-i faci... Banuiesc ca nici nu l-ai montat la vulcanizare si nu a fost nici echilibrat... Motociclismul e un sport scump, daca nu ai azi bani de unul nou, asteapta pana la salariul urmator si fa investitia. Nu merita sa te carpesti in c#r taman la cauciucuri, frane, suspensii... A fost montat si echilibrat la service, doar ca am fost cu roata in masina Editat Februarie 26, 2019 de Raymod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 Ce-au zis colegii mai sus. Daca a fost echilibrat, cred ca e cu variante. Daca pe stand e echilibrata roata SI nu se vad umflaturi ale gumei la rotatie, inseamna ca te-a deocheat careva. Daca se vad umflaturile, ala de la service a vrut sa te omoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 Au 4 ani gumele, sunt ebonita oricum. Schimba-le pentru siguranta ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 (editat) Depinde de gume. Eu am avut o problema cu Goldwing-ul. Am pus Metzler noi noute si nu s-au inteles cu motorul. Voblaj in jurul vitezei de 60 km/h de nu puteai lua mainile de pe ghidon. Inlocuit cu Bridgestone si treaba s-a rezolvat. Acelasi sfat ca si colegii de mai sus: lasa draqu anvelopele SH. E vorba de viata ta. Daca nu ai 1.000 Lei sa iti pui niste anvelope noi mai bine mai astepti pina se aduna suma necesara. Legat de echilibrare: din cate stiu eu turatia rotii in masina de echilibrat (daca se face dinamic echilibrarea) corespunde la circa 30 km/h. Ori tu vei circula cu un pic mai mult . O anvelopa veche nu mai este la fel de elastica ca atunci cand era tanara, si este posibil sa se deformeze neuniform la turatie, de unde poate fi si voblajul de care te plangi. Editat Februarie 26, 2019 de Silver Arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor_tigau Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 DACĂ e de la gumă / jantă. Dar dacă e ca în cazul meu, de la rulmentul de jug ?? Am avut de furcă mult cu un voblaj la fosta motocicletă, și majoritatea mecanicilor nu au gasit sursa. Aveam roata echilibrată, presiune corectă în jambe, geometrie corecta la tot ansamblul jug-furcă...și totuși când motorul era încărcat pe spate, sau când luam o mână de pe ghidon începea să vobleze progresiv mai tare. Problema era chiar rulmentul de jug, deși nu se simțea nimic la o verificare de mână. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 Nu va mai jucati cu oasele si viata voastra si lasati jegurile numite anvelope second hand. Un set de anvelope noi costa cat dau multi pe tigari intr-o luna, sau o luna jumate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 (editat) Eu mi am luat vechea mobra cu niste cauciucuri din 2008 :)) ajuns la sapa de lemn (+ student) nici nu mi am permis sa le schimb cateva luni. Acum chestia e ca la viteze mai mari cand o inclinam incepea voblajul si era cam nasol. Degeaba ii dai burn si etc ca daca si a luat forma de roata din flinstone e ireversibil. Editat Februarie 26, 2019 de Klaus Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 3 hours ago, tudor_tigau said: DACĂ e de la gumă / jantă. Dar dacă e ca în cazul meu, de la rulmentul de jug ?? Am avut de furcă mult cu un voblaj la fosta motocicletă, și majoritatea mecanicilor nu au gasit sursa. Aveam roata echilibrată, presiune corectă în jambe, geometrie corecta la tot ansamblul jug-furcă...și totuși când motorul era încărcat pe spate, sau când luam o mână de pe ghidon începea să vobleze progresiv mai tare. Problema era chiar rulmentul de jug, deși nu se simțea nimic la o verificare de mână. Si eu am mai auzit de chestia cu voblajul la moto din cauza rulmentilor de jug. Trebuie verificat si acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 Oleaca greu de crezut ca s-a bulit rulmentul de jug tocmai cand a schimbat guma. Si pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 Aaaa, acum am vazut ca e pe spate Primul lucru: verifica sa fie aliniata roata, sunt sanse mari ca ea sa fi fost montata usor stramb (axul stramb pe bascula). Parca ai acolo niste gradatii - masori cu ruleta din capatul basculei pana la ax, vezi daca ai aceeasi distanta in ambele parti. In butucul rotii ai niste cauciucuri. Care se fuck in timp... Si nu in ultimul rand rulmentii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raymod Postat Februarie 26, 2019 Autor Share Postat Februarie 26, 2019 47 minutes ago, Metal Heart said: Aaaa, acum am vazut ca e pe spate Primul lucru: verifica sa fie aliniata roata, sunt sanse mari ca ea sa fi fost montata usor stramb (axul stramb pe bascula). Parca ai acolo niste gradatii - masori cu ruleta din capatul basculei pana la ax, vezi daca ai aceeasi distanta in ambele parti. In butucul rotii ai niste cauciucuri. Care se fuck in timp... Si nu in ultimul rand rulmentii... am sa verific daca am aliniat roata iar despre rulmenti nu as crede pentru ca mergea impecabil cu caucicul vechi, mobra fiind din 2014 Inainte de a lua un cauciuc nou am sa-i dau burn-out ``putin`` sa il ``rotunjesc`` :)) Pana am sa-i cumpar cauciuc nou am sa-i dau ``putin`` burn-out sa il ``rotunjesc`` :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 deci cbr din 2014 ... no tengo dinero por gume noi ... buna treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 Daca are o umflatura, acolo cauciucul e deja subtiat. Crezi ca daca-l subtiezi si mai mult rezolvi? :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2019 Admin Share Postat Februarie 27, 2019 Acum 22 ore, Raymod a spus: Sau torn niste ulei pe asfalt si sa fac burn-out. De departe, cea mai tare duma de pe forum în ultimii ani! Merita s-o trag în tzipla și sa mi-o pun la semnătura, pentru posteritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raymod Postat Februarie 27, 2019 Autor Share Postat Februarie 27, 2019 (editat) Pentru cei care mai urmaresc topicul tin sa va precizezi urmatoare lucruri noi : Astazi am iesit ceva mai mult cu motocicleta(20 km) fata de data trecuta cand am constatat voblajul ( 1km ). Deci voblajul s-a mai linistit , probabil cauciucul s-a mai asezat dupa ce a inceput sa se incalzeasca cat de cat . Am aliniat roata la milimetru , deci am eliminat treaba asta. Pe la 40-80 km/h nu simt mare lucru.. La 100 km/h o simt instabilia iar daca iau mainile de pe ghidon incepe sa tremure. Tin sa precizez ca aveam joc la jug si inainte. Cu cauciucul vechi nu vobla la 100km/h daca luam mana de pe ghidon .Oricum o sa schimb si rulmentii de la jug in cel mai scurt timp. Eu sunt de parere ca anvelopa mea ``noua`` are o umflatura deoarece la viteza mica o simt putin. Voi ce ziceti ? cum pot verifica ? La service nu mi-au zis nimic cand au echilibrat roata ! Editat Februarie 27, 2019 de Raymod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raymod Postat Februarie 27, 2019 Autor Share Postat Februarie 27, 2019 2 minutes ago, adnohepentrupoponari said: zicem sa stai naibii linistit cu gumele sh, mai ales pe vremea asta! incerc sa-i mai dau o ultima sansa :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raymod Postat Februarie 27, 2019 Autor Share Postat Februarie 27, 2019 6 minutes ago, Christian 1 said: Vezi sa nu fie ultima ta sansa,nu a anvelopei... Tu meriti mai multe sanse! Asfaltul era uscat , si nu am fortat nota , am luat-o treptat sa vad cum reactioneaza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 27, 2019 Share Postat Februarie 27, 2019 inca unu care are impresia ca motocicleta e un fel de dacia 1300 carpita rip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raymod Postat Februarie 27, 2019 Autor Share Postat Februarie 27, 2019 (editat) 14 minutes ago, superbec said: inca unu care are impresia ca motocicleta e un fel de dacia 1300 carpita rip Nu toti suntem profesionisti ca tine.Ne scuzi ca cerem sfatul si ca te deranjam sa ne critici Pana la urma este un cauciuc care a fost putin folosit . Ce mare carpeala ? l-am luat sa il incerc , nu am legat roata cu sarma ! Editat Februarie 27, 2019 de Raymod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Februarie 27, 2019 Share Postat Februarie 27, 2019 (editat) Acum 17 minute, Raymod a spus: Nu toti suntem profesionisti ca tine.Ne scuzi ca cerem sfatul si ca te deranjam sa ne critici Pana la urma este un cauciuc care a fost putin folosit . Ce mare carpeala ? l-am luat sa il incerc , nu am legat roata cu sarma ! ai cerut sfatul, l--ai primit si nu de la unu... aici nu vorba de profesionisti sau nu. pur si simplu intelege ca o poti pati. ce ar fi mai mult de spus??? Editat Februarie 27, 2019 de chv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raymod Postat Februarie 27, 2019 Autor Share Postat Februarie 27, 2019 28 minutes ago, chv said: ai cerut sfatul, l--ai primit si nu de la unu... aici nu vorba de profesionisti sau nu. pur si simplu intelege ca o poti pati. ce ar fi mai mult de spus??? am inteles asta . Nu am zis ca o sa merg asa cu el ! Va multumesc pentru sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2019 Admin Share Postat Februarie 27, 2019 Vad ca nimeni nu pomenește de guma spate. O guma proasta si descentrata de pe spate poate da aceleași simptome. Oricum, majoritar în astfel de situații necazurile sunt date de cauciucuri, nu de altceva. 1. Strânge bani și schimba gumele. 2. Cu ocazia asta mergi și la un atelier sa iți verifice rulmenții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 (editat) @l.u.v., exact despre guma spate este topicul! Editat Februarie 28, 2019 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.