Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Se va vinde masinuta din titlu si care m-ar putea interesa pentru oras.

Masina condusa de femeie ocazional casa  - serviciu. In fuga am vazut ca are clima, geamuri electrice, senzori parcare, versiunea basic din fosta flota Vodafone. Curata pe dinauntru, nelovita pe exterior. Pe haion are o pata de rugina de la o lovitura usoara, vopseaua cu mici zgarieturi si urme de trecerea timpului, la un polish se face ok.

Avantajul mare este ca are 55.000 km reali suta la suta, cunosc proprietarul. Motorul golf V de 1.9 TDI (PD) de 66kw / 90CP cod BRU este EURO 4

1. Ce parere aveti de motorul asta? Fiabil?

2. Cam cat valoreaza asa ceva? Nu stiu la cat va fi evaluata, voi cat ati oferi pe exemplar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai da, poate fi si un avantaj si dezavantaj. Femeia are o varsta si clar nu a mers tare, ci probabil mai mult subturat, ceea ce la diesel nu prea e ok.

Versiunea asta are ceva filtru particule etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf 5, 2007, 1.9 tdi, 90 cp, manuala 5 trepte

Euro 4 nu are filtru de particule.

Am avut 1.9 tdi, motoare ok, din cele mai reusite facute de grup, au schimbat cu 1.6 tdi cand a inceput sa puna filtru, euro 5.

Va;oare estimata undeva intre 2500-3000 Euro (maxim))cred eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Daca o vinde la pretul ala si nu o  vrea luv, o cumpar eu instant.

 

Nu am vazut masina cu datele alea sub 5000€...depinde si de cat de grava e rugina mentionata.

 

Motorul este senzational de fiabil si cutia de viteze etajata perfect ...dar in varianta de 90 cai se simte un pic sprinten doar daca esti singur , fara bagaje .Cu un pic de greutate devine cam balega.

 

O vecina a lui nepotamiu a scos una la vanzare , din 2009 , 1.9 tdi, 105hp , cca150000km , cumparata de noua, la 5500€ . A a vut un singur accident minor cu reparatie pe casco si revopsire totala tot pe casco .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-aș uita la codul de motor și as cauta pe vw forum . În general pompa duza are probleme la axa cu came, are nevoie de un anumit tip de ulei. Și de înlocuire a axei la un anumit kilometraj când începe sa facă figuri 

În general mașina condusa de o femeie are nevoie de kit ambreiaj cam la jumătatea timpului normal de înlocuire, marea majoritate stau cu piciorul puțin pe ambreiaj la semafor și chiar și în mers... Inclusiv soția mea are apucături de genul ăsta. Deci te aștepți ca la 120-150000 sa îl înlocuiești, costa cam 1200 lei + 300 manopera

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

De unde le scoateti fratilor? 

Ala este motorul ca l-a invatat pe roman ca nu are nevoie decat de mobil 10/40 si ca dieselu merge la nesfarsit .Trebuie sa fii ghinionist rau de tot sa dai de probleme cu el . Nici macar ulei nu consuma destul sa fie nevoie de completare intre schimburi.

 

 

Problemele de pe forum sunt dalea de jafuri de peste 500000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mașina - deși pare greu de crezut, are doar vreo 54.000 km. Atâta scrie pe bord, clar ca nu merge mult, acum sta de 2 luni pe dreapta. Soțul are mașina de firma și o lasă la birou înspre servici etc. O sa iau seria sa o pun aici. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Punctele slabe la Golf sunt : electrelectrice usi ( alarme -incuietori)

Macarale geamuri( partea mecanica)

Scurgeri pe la o garnitura de la cutie .

In rest este tank.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are fratemiu una din asta. O are de aproape 8 ani. 1.9 de 105 cai resoftat la vreo 135-140. 

Masina e ok, singura interventie majora a fost la ambreiaj/volanta. Acelasi lucru l-am patit si la Octavia nevestimii (acelasi 1.9 tdi de 105 cp), a cazut volanta pe la 280k km. In rest apa, paie si bataie. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as lua diesel euro 4 pentru Bucuresti. E doar o chestiune de timp pana vor da maimutoii astia interzis cu ele prin anumite parti ale orasului. cum au facut si dobitocii ceilalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai zis anul, ci doar nr de km.

Pe scurt, eu cred ca valoreaza mai mult de 3000 EUR. De ce? Masina mea, Peugeot 307, 110 cp benzina motor de 1.6 model facelift din 2007 are doar 80 mii km. Dotari nu are multe (senzori de ploaie, lumini, scaune incalzite, ceva piele....) insa nici nu ma gandesc sa o dau cu 3000 EUR. Ori in cazul tau, si mai putini km, banuiesc ca si mai "up to date" din punct de vedere mechanic fiind masina de companie, motorul si mai mare decat al meu....nu te astepta sub 3500. Parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai mult a stat, iar nu este bine :)

Daca o iei sub pretul pietii, faci o afacere buna. Cind o sa vrei sa o vinzi or sa vina tot felul de habauci sa te certe ca nu are senzori presiune, navi, trapa si mai stiu eu ce...

La anii astia numarul de kilometri zic ca este irelevant.

Cel de la care am luat o masina inca nu a trecut de 100k cu masina an 2005 iar eu sint la a3a pe care intentionez sa o dau :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Baxxter a spus:

Nu as lua diesel euro 4 pentru Bucuresti. E doar o chestiune de timp pana vor da maimutoii astia interzis cu ele prin anumite parti ale orasului. cum au facut si dobitocii ceilalti.

In Romania va mai dura ani de zile.

A intrat in vigoare de la 01.01.2019 in diverse orase din Germania si nu respecta nimeni regula si militia nu amendeaza.

In plus pina va intra in vigoare in Buc, nu o sa mai poti circula cu masina din cauza balamucului de pe strazi. Asa ca tot acolo ajungi 😋.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

O sa dispara pericolul de interzicere euro 4 chiar si in Germania pt ca radicalii de stanga care le-au impus o sa piarda alegerile.

Olandezii ,care sunt mult peste , au bagat interzicere  in unele centre doar la mai vechi de anul 2000. Am fost in Rotterdam recent si afisele erau foarte clare in acest sens .Se pare ca asta este trendul celor mai moderati si mai intelijenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum e o tampenie asta cu pina in euro4 interzis pentru Bucuresti. Problema cea mai mare este lipsa unui transport in comun eficient si civilizat care sa te convinga ca nu ai de ce sa pleci cu masina prin oras. Si atunci se va reduce si poluarea suficient.

In plus aceasta masura loveste puternic in navetisti, indiferent ca sunt in RO sau Germania.

Dar asa cum spui probabil ca se va varsa in orasele unde nu este chiar o problema reala cu poluarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Metal Heart a spus:

Are fratemiu una din asta. O are de aproape 8 ani. 1.9 de 105 cai resoftat la vreo 135-140. 

Masina e ok, singura interventie majora a fost la ambreiaj/volanta. Acelasi lucru l-am patit si la Octavia nevestimii (acelasi 1.9 tdi de 105 cp), a cazut volanta pe la 280k km. In rest apa, paie si bataie. 

 

 

Acum 9 ore, Ribo a spus:

daca ar aavea variantade 105 cp ar fi smechera.

 

a zis omul in titlu ca are 90CP si cod motor BRU , este un ALH modificat cu pompa duza  (axa cu came tine loc de pompa de injectie ) ... cea de 105 CP este cod motor BXF 

in principiu daca ii bagi uleiul special de PD si il schimbi mai jos de 10000 nu sunt probleme asa grave . Ramane insa treaba cu axa cu came , care s-a mai intamplat la modelele astea ...oare de ce credeti ca au revenit la common rail , asa de marketing doar sau fiindca asa e trendul ? 

 

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, square a spus:

Din seria de sasiu masina este 2008. Dupa mine face minim 4000

O sa stea 4000 de ani pe OLX :)

Editat de Adyp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Are un bidon in portbagaj, Castrol 5w40, probabil normat pentru diesel.

Nu e universal "ulei de diesel"! Motoarele pumpe-duse (adică pompă - injector, în nici un caz axa cu came nu ține loc de pompă de injecție cum zicea un coleg pe aci, axa doar are came suplimentare pt acționarea unor elemente hidraulice individuale care ridică presiunea motorinei, acestea fiind corp comun cu injectoarele, câte unul pe fiecare cilindru) au o normă specifică (vw 502.plm), majoritatea producătorilor de uleiuri având în gamă produse specifice acestor motoare. Iar sistemul PD este inferior common rail-ului dpdv al presiunii pe care o dezvoltă și al numărului de injecții pilot pe care le poate realiza, de aceea nu se încadrează în normele mai noi de poluare. La dieselurile moderne inaintea injecției principale mai au loc câteva injecții cu cantități mici de motorină, în principal pt a reduce trăncănitul tradițional de diesel, mai puternic la injecția directă. De la injecțiile multiple pe un ciclu motor vine și denumirea "multijet" a motoarelor Fiat, primul care a introdus sistemul.

Știți bancul cu posesorul de passat? El cică ar mai fi mers, mai avea 1/2 rezervor de motorină, doar că i s-a terminat uleiul! :crack: Probabil de aia are și tanti bidonul în portbagaj. :lol:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf 5 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI
  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...