Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

M-am mai consultat cu cineva, spunea că motorașul de la clapete este de vină.

Trebuia să-l fi schimbat atunci.

Acum văd că merge ok, dacă se repetă asta e, mai dăm odată turbina jos 😏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • Admin

Motorașul trebuie să-l schimb.

A mai făcut figuri de vreo două ori - se manifestă prin faptul că mașină nu mai trage.

Îl am deja, trebuie să mă programez la atelier.

Dacă știam că o să facă figuri îl schimbam când am umblat la turbină, asta e, mai demontează odată pe acolo.

M-am tot lovit în schimb de altele, vulcanizări care nu știu să echilibreze bine gumele!

Aveam la CLS o vibrație, am fost la 2 vulcanizari (una de ștaif) și tot așa se comporta.

Am ajuns la a treia și problemă a dispărut.

Roți prost echilibrate!

Am refăcut și la E ca să fiu sigur, acum totul e perfect la ambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E și greu de echilibrat o roată cu mașinăriile de acum... 🤦‍♂️  Dar probabil că multe nu sunt calibrate, poate nici măcar poziționate corect. Țara lui Dorel. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dracu știe.

Și mie mi se părea o operațiune banală, dar se pare că e mai complicat decât pare.

M-am lovit de asta la ambele tipuri de gume, iarnă și vară.

Mi le-au echilibrat prost cei de pe 1 Mai de la ciupercă,  ăia cu vulcanizare mare, cu mașini de drift etc.

Mi le-au echilibrat bine

cei de pe 1 Mai până în ciupercă, cu atelierul mare cu mai multe rampe de la stradă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mașinărie de echilibrat în parametri îți indică exact masa și poziția greutății, mai învârți o dată și e pe 0 - asta dacă janta e dreaptă și Dorel a fixat-o bine. Când mașinăria bâțâie, are jocuri, rulmenți obosiți etc. dacă pui roata de 3 ori pe ea îți arată chestii total diferite. Și să nu-l subestimăm pe Dorel! :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Admin

Am schimbat acum doua zile motorașul de la clapete la CLS.

Nu a mai făcut ffiguri cel vechi, dar l-am schimbat preventiv, 14 ani i-o ajunge și lui.

Mă tot gândesc la fiabilitate, la pompele de apă, ulei și alte subansamble care funcționează tot timpul și nu se schimbă cu anii.

Nu e vorba numai de Mercedes, vorbesc în general.

 

IMG_20220521_200615.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.06.2022 la 18:24, Kristian K a spus:

 

Sa traiasca nea Bruno Sacco, taticul acestei masini. W201 a fost modelul lui de suflet.

Desi a fost la baza inginer, omul a fost designer sef la Mercedes. Dupa ce a trecut scurt pe la Pinnifarina.

Ne-a mai oferit W126, W140, W124, W210, CLK si SLK, R230 si multe altele.

Cel mai bengos model 190 a fost cel cu motorul OM602 de 2500 cmc, 5 cilindri, injenctie indirecta. Motor indistructibil.

Stateai lanaga masina si nu iti dadeai seama ca este diesel. Vibratii minime. Apoi cand s-a bagat injectia directa s-a terminat.

 

Dar e pacat sa ai un Mercedes fara cutie automata ....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
La 03.07.2022 la 16:54, pierrotlefou a spus:

Trecand peste "te-am zarit printre morminte / erai rece si cuminte", masinile arata foarte bine 😇

A fost o situație rară să le scot pe ambele în același timp.

Decesul soacră-mii - Dumnezeu s-o ierte! - a necesitat un drum în Bârlad cu ambele mașini, eu și nevasta-mea.

 

Mulțumesc, arată și merg foarte bine, au fost bază bună și am băgat și bani în ele ca să le întrețin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • Admin

Am zis să fac concediul ăsta cu CLS ul 320, după ce anul trecut am fost cu E ul 220.

Plecare din București cu înnoptare în Cacak (Serbia). Apoi GPS ul ne-a trimis prin Bosnia și Herțegovina către Kotor, Muntenegru. Nemaifiind prin zona am zis ok, hai să vedem și BIH.
Un drum de 400 km numai prin munți care a durat zece ore, inclusiv două de așteptare la vama cu Muntenegru.
Pentru cine nu a fost, drumul este o combinație de Cheia, Transalpina și Transfăgărășan.
Numai viraje, strâmt, foarte bun calitativ și superb ca peisaj, dar solicitant.
Trei persoane cu bagaje, cam 8.3 % consum.

Dar un litru și jumătate  în plus merită cu prisosință având în vedere feeling-ul.
Motorul ăsta trage ceva de vis!
Cuplu de tractor, cutia pe Standard sau Agility, mai rar pe Confort și nu prea ai rivali pe șosea.
Mașina fiind lată și încărcată se lipește efectiv de asfalt și îți permite să abordezi orice viraj cu viteză fără să simți balansul.
O placere să mergi cu așa ceva la drum!
Diferența mare față de 2.2 la putere, silențiozitate și cuplu.
Un W211 este la rândul său de vis cu motorizarea asta.

Am însă un scârțâit la o bucșă pe stânga spate care mă enervează cumplit.

A început exact la plecare și nu am mai avut timp să merg la mecanic.

Nu bate nimic, doar scârțâie.

Am înțeles că ar fi de la bucșa de la fuzetă.

Trebuie să îi fac niște injecții cu ulei, dar în Kotor nu găsesc nicio rampă cu un meseriaș.

Partea bună e că la drum se estompează și nu se mai aude.

 

Despre locuri...cald în Kotor, cam 42 grade la soare, în mers scade pe la 32-33.

Mulți din ex Iugoslavia pe aici, ceva nemți, austrieci, polonezi.

Ruși destui, au proprietăți pe aici, am înțeles de la gazda noastră că după declararea independenței din 2005 cam 50.000 rusi sunt stabiliți în Muntenegru.

Romani surprinzător de puțini, mă așteptam să văd mai multe numere românești.

 

IMG_20220803_105401.jpg

IMG_20220803_103502.jpg

IMG_20220801_174144.jpg

IMG_20220801_152614.jpg

IMG_20220801_123840.jpg

IMG_20220803_121454.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • Admin

Plecat vineri la Bârlad (prima fotografie) și întors sâmbăta (a doua fotografie) cu W211.

Mers întins, două persoane fără bagaje, același consum de 5.9% în ambele cazuri, deși ieri media orară a crescut cu 7km/oră.

Vinerea a fost mai aglomerat o idee.

Cu jantele de iarnă pe 16 mașina este covor fermecat.

Drumul vălurit de la tiruri, nicio problemă, amortizarea este impecabilă.

Niciun zgomot parazit de la bord sau panouri de uși, totul este închegat perfect!

Nu încetez să mă mir cu fiecare ieșire de confortul și ținuta de drum a mașinii ăsteia care are aproape 19 ani!

 

 

IMG_20221118_134824.jpg

IMG_20221119_152845.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...