AlexAB Postat Iulie 21, 2019 Share Postat Iulie 21, 2019 (editat) Salutare! Anul asta am vrut sa ajung la Electric Castle sa o vad si eu pe Flori si Masina. Si am zis, decat sa merg cu 4 roti si sa sufar in trafic, mai bine sa sufar pe motocicleta :)) si sa vad si eu un pic din Transilvania pe motor. Ba si am suferit. Pe tot traseul asta de o mie si ceva de km dus intors, in doua zile. Vineri, drumul spre Cluj si EC. Am plecat vineri la 11, arata soare pentru toate judetele, m-au prins 3 ploi. Mi s-a rupt si geaca de ploaie. Apoi i-am rupt eu o maneca de frustrare ca iar trebuie s-o pun pe mine, si 10 minute mai tarziu ieseam din ploaie si iar muream de cald. Valea Oltului frumoasa ca intotdeauna. Si uda pe ultimii 50 de km inainte de Sibiu. Langa fiecare oras mai mare, coada de masini. Pe langa multe am depasit prin dreapta, prin afara asfaltului, mergand in scarite. Drumurile ca in palma, autostrada mare si frumoasa, iar vantul imi da palme peste casca. Tin 120-130. Un varf de 164km/h. Intru iar in ploaie cu soare pe centura Clujului. Iar baga telefonul in punga de ikea. Pune iar geaca. Sau ce-a mai ramas din ea. Recunosc ca pe aproape tot drumul spre Cluj mi-am dorit sa fiu in masina sau macar intr-un RT1200. Era sa o patesc intr-una din localitati. O duba avea cedeaza trecerea. Eu veneam pe drum cu prioritate dar vazand-o ca sta sa plece, am incetinit. Omul a crezut ca incetinesc ca sa intru probabil pe strada de pe care iesea el si da sa iasa in drum. La cativa metri de el contravirez, el ramane pe loc, eu merg mai departe ca cat pe mine. Daca iesea .. Singura portiune care mi-a placut a fost de off, prin coada de masini din DN pana la castelul Bannfy din Bondita, pe drum pietruit, pe care masinile stateau la coada si se chinuiau sa mearga, eu zburdam vesel in scarite. Foarte putine motociclete in parcare. Baietii de la intrare ne-au lasat fara sa platim. Singura surpriza neplacuta a fost la intrarea in zona de camping, unde te controleaza in bagaj si nu mi-au permis sa intru cu setul de chei, imbusuri si un sfic, pe motiv de .. siguranta. Am batut iar obosit drumul inapoi pana la parcare si din fericire au incaput incuiate sub sa. Am prins-o pe Flori si Masina. Fu scurt dar intens. Restul serii am mai stat de vorba cu prietenii, am mancat si-am baut vreo 2 beri. La 1 eram in cort, incercam sa adorm pe duduiala si in frig. Cu siguranta eram singurul. Ba ce frig a fost noaptea. Sambata, spre Rosia Montana si Transfagarasan si povestea cu accidentul. (Cluj, Rasul Aries, cascada, off spre Biserica scufundata din Geamana si Cariera Rosia Montana) M-am trezit la 7 jumatate si am reusit sa plec la 10. Mai intai m-am oprit in Cluj unde trebuia sa ma vad cu un prieten. Am zis daca tot am ajuns pana aici sa urc si sus la belvedere. Frumos orasul. Am intrat apoi pe unul din noile mele drumuri preferate, DN74. Ondulat, inconjurat de dealuri, merge pe firul raului Aries. Calitatea asfaltului nu are nici cea mica mai importanta, cu cat mai prost cu atat e mai gol si mai putin circulat. Peisajele insa sunt de vis. Blana pe langa masini. Mai incet prin curbe pentru ca si aici, ca in toata Romania, se taie linia continua. Ma intreb de ce nu ne invata in scoala de soferi cum sa luam curbele. A, pentru ca nu ne invata nici in scoala pentru A. Valabil si pentru Bulgaria. Tot pe rasul Aries e o coborare pana in rau cu un peisaj extraordinar. Am trecut prin rau pana la prundul format spre mijloc, dupa ce m-am asigurat ca nu sunt sanse sa raman blocat acolo. Mirific. Imi doream mult sa fac o baie. Mult. Am oprit la o cascada, nu i-am retinut numele: Urcarea spre Biserica scufundata din Geamana Se face pe un drum forestier relativ usor. Cateva portinui cu bolovani in panta, dar nimic de speriat. Am luat-o la un moment dat pe drumul gresit si am ajuns pe langa o cabana. Domnul de acolo mi-a aratat puie, a crezut probabil ca sunt de la MSD. Mi-am amintit de scenariul cu ciobanul si am facut repede cale intoarsa, oricum era o fundatura prin care nu voiam sa trec singur. Am gasit si drumul cel bun pana langa lac, o frumusete. Coborarea spre zona cu biserica nu e semnalizata si am ratat-o prima data, dar nu cu mult. Liniste absoluta. Peisaj de pe alta planeta. Totul inlemnit. Si trist. E spectaculos, dar voiam sa ies cat mai repede de-acolo. Urcarea continua spre cariera. Se pare ca pe drumul asta ajungi fix in inima exploatarii de la Rosia, insa pe partea cealalta, pe iesire, e bariera. Vederea de pe platou e superba, si seamana mult cu Podul cu Florile. Nu cred ca aveam voie acolo, dar din nou, urcand din sate, nu e absolut nici un semn. Doar vreo 5 caini care vin sa te intrebe ce cauti acolo. Aici aveam impresia ca sunt la furat si ca n-am ce sa caut acolo. Si aici, e un peisaj din alta lume. La iesirea din zona asta, cum ziceam, era paznic cu bariera. A parut mirat sa ma vada insa mi-a deschis fara probleme sau intrebari si i-am multumit. Oricum vazusem un spatiu pe langa bariera pe langa care as fi incaput in cazul in care avea placerea sa stam de vorba. Dupa o oprire de alimentare si poza cu un Ferarri, inchiriat pentru o nunta locala, blana pe DN75. Fratele lui DN74 ca si frumusete. Acum am descoprit ca motocicleta asta stie sa faca dirty duck face. Accidentul de pe Transfagarasan (cel de aici) Planul era sa merg blana prin Alba Iulia, sa alimentez la Sibiu si sa fac Transfagarasnul cu coborare spre Curtea de Arges inainte sa se intunece. Stiu ca se face foarte frig pe sus dupa lasarea serii. Am ajuns aici pe la 18:30, increzator in fortele proprii si focusat in curbe. Pana cand, intr-una dintre curbe, doi motociclisti intinsi pe jos, si mobrele in mijlocul drumului. Nu se intamplase cu mai mult de 5-10 minute in urma, erau doar cativa oameni. Am oprit si eu. Mi s-au inmuiat picioarele. Sunasera deja la ambulanta. Doi soferi au fost amabili sa ramana la intrararile din curbe ca sa atentioneze soferii. Dintre toti motociclistii care au trecut pe-acolo, un singur cuplu a oprit si s-a dat jos si a stat de vorba. Am incercat sa ajut cat am putut. I-am rugat sa nu se miste. Le-am scos actele din top case. Am cautat cheile de la motor. I-am pus sa isi sune familia de doua ori, sa le spuna ce s-a intamplat, si apoi sa le spuna la ce spital o sa ii duca. Am facut schimb de numere de telefon. La venirea ambulantei am ajutat cu targa. Am ajutat politia cu masuratorile, ridicatul de motociclete din drum si cu descrierea pagubelor. I-am rugat pe politisti sa fotografieze castile, una era distrusa, cealalta arata inca foarte bine. Le-am pus castile la pastrare si am ramas in legatura cu politia. Intr-un final am asteptat singur pana a venit platforma si am urcat motocicletele. Un sofer a strigat "asa va trebuie, daca faceti slalom, sa va ia permisul". Deja era trecut de 21:00 si am luat decizia sa nu mai urc pe Transfagarasan, si bine am facut. Am mers spre Rasnov, Brasov, Sinaia si am tremurat de frig tot drumul. M-as fi oprit sa dorm undeva dar eram plin de adrenalina. Serpentinele nu sunt deloc amuzante pe bezna si pe frig. Am ajuns intr-un final in Bucuresti la 3 jumate si cu gandul asta nenorocit, intrebandu-ma oare cand ne-ajunge si pe noi norocul. Editat Iulie 21, 2019 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlipperCo Postat Iulie 21, 2019 Share Postat Iulie 21, 2019 Salut Rari cei care se mai opresc sa dea o mana de ajutor, sau care nu te lasa in urma, desi spun ca merg in grup. La nivel declarativ, toti sunt empatici nevoie mate. Bravo tie, felicitari!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Iulie 21, 2019 Share Postat Iulie 21, 2019 (editat) Acum 3 ore, AlexAB a spus: Accidentul de pe Transfagarasan (cel de aici) Planul era sa merg blana prin Alba Iulia, sa alimentez la Sibiu si sa fac Transfagarasnul cu coborare spre Curtea de Arges inainte sa se intunece. Stiu ca se face foarte frig pe sus dupa lasarea serii. Am ajuns aici pe la 18:30, increzator in fortele proprii si focusat in curbe. Pana cand, intr-una dintre curbe, doi motociclisti intinsi pe jos, si mobrele in mijlocul drumului. Nu se intamplase cu mai mult de 5-10 minute in urma, erau doar cativa oameni. Am oprit si eu. Mi s-au inmuiat picioarele. Sunasera deja la ambulanta. Doi soferi au fost amabili sa ramana la intrararile din curbe ca sa atentioneze soferii. Dintre toti motociclistii care au trecut pe-acolo, un singur cuplu a oprit si s-a dat jos si a stat de vorba. Am incercat sa ajut cat am putut. I-am rugat sa nu se miste. Le-am scos actele din top case. Am cautat cheile de la motor. I-am pus sa isi sune familia de doua ori, sa le spuna ce s-a intamplat, si apoi sa le spuna la ce spital o sa ii duca. Am facut schimb de numere de telefon. La venirea ambulantei am ajutat cu targa. Am ajutat politia cu masuratorile, ridicatul de motociclete din drum si cu descrierea pagubelor. I-am rugat pe politisti sa fotografieze castile, una era distrusa, cealalta arata inca foarte bine. Le-am pus castile la pastrare si am ramas in legatura cu politia. Intr-un final am asteptat singur pana a venit platforma si am urcat motocicletele. Respect si felicitari pentru modul responsabil in care ai intervenit. Un exemplu de urmat. Editat Iulie 21, 2019 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Iulie 21, 2019 Autor Share Postat Iulie 21, 2019 (editat) Multumesc, dar nu-i vorba de exemplu. Cand am ajuns habar nu aveam ce sa fac, cum sa ajut. Stiam doar ca vreau sa ajut, atat. Si ma bucuram ca erau constienti baietii si puteau sa respire, dar tot era important sa nu se miste. A zis politistul cat de mult apreciaza ca noi motociclistii ne ajutam mereu intre noi. Si m-a intristat lucrul asta. Ar trebui sa fim oameni indiferent de ce conducem, auto, moto sau caruta. Le-am dat azi mesaj, sunt ok amandoi. Editat Iulie 21, 2019 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Iulie 21, 2019 Share Postat Iulie 21, 2019 Acum 18 minute, AlexAB a spus: Multumesc, dar nu-i vorba de exemplu. Cand am ajuns habar nu aveam ce sa fac, cum sa ajut. Stiam doar ca vreau sa ajut, atat. Si ma bucuram ca erau constienti baietii si puteau sa respire, dar tot era important sa nu se miste. A zis politistul cat de mult apreciaza ca noi motociclistii ne ajutam mereu intre noi. Si m-a intristat lucrul asta. Ar trebui sa fim oameni indiferent de ce conducem, auto, moto sau caruta. Le-am dat azi mesaj, sunt ok amandoi. Ba da, e vorba de exemplu Ma bucura ca situatia nu e atat de grava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Iulie 21, 2019 Share Postat Iulie 21, 2019 Sperfain, bravo pentru exemplu! Trebuie ajutat in orice situatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Iulie 22, 2019 Autor Share Postat Iulie 22, 2019 12 hours ago, pierrotlefou said: Ma bucura ca situatia nu e atat de grava. Si pe mine. A ramas sa ne vedem la o bere cu baietii in Sebes cand mai ajung in zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 stiam eu ca am vazut mobra la EC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Iulie 22, 2019 Autor Share Postat Iulie 22, 2019 @popp pai nu ai lăsat si tu un semn, o zgarietura, o inimioara pe praf, nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 La 21.07.2019 la 15:03, AlexAB a spus: Am oprit la o cascada, nu i-am retinut numele: Cascada Sipote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iulie 23, 2019 Share Postat Iulie 23, 2019 Acum 20 ore, AlexAB a spus: @popp pai nu ai lăsat si tu un semn, o zgarietura, o inimioara pe praf, nimic Când sa pun mana pe cuțit, sa scriu 4x4 pe ea, mi-am dat seama ca l-am uitat la badigarji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Iulie 23, 2019 Autor Share Postat Iulie 23, 2019 Ok, dar să treci si rezultatul înmulțirii, te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iulie 23, 2019 Share Postat Iulie 23, 2019 Felicitari pentru excursie. Asta a fost pentru minte si corp iar faza cu ajutorul in cazul accidentului este pentru suflet si spiritul motociclistic. Sper ca binele facut si ajutorul dat sa se intoarca atunci cand ai nevoie de asa ceva. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iulie 23, 2019 Share Postat Iulie 23, 2019 Vezi că tu nu ai ajuns la Roșia Montană, ci la Roșia Poieni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Iulie 23, 2019 Autor Share Postat Iulie 23, 2019 Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tracer7 Postat Iulie 23, 2019 Share Postat Iulie 23, 2019 Felicitări pentru tură și tot respectul pentru atitudinea ta la locul accidentului. Am și o întrebare (poate prostească, dar chiar nu mă pricep la căștile ca a ta): de ce și ochelari și vizieră? Până acum eu credeam că e ori una, ori cealaltă. Mă gândesc că viziera e OK pt ploaie (nu te lovesc picăturile de ploaie pe față), dar ochelarii? (în lock de pinlock? pentru lentila galbenă?) Încă o dată, întreb pentru că nu prea am habar cu ce se mănâncă genul astă de căști și mă roade curiozitatea de când am văzut pozele aici Numai bine și să ai spor în cât mai multe ture! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Iulie 23, 2019 Autor Share Postat Iulie 23, 2019 (editat) Mulțam @Tracer7 Fac mult (relativ) asfalt pana la off. Ochelarii ajută cu soarele si imi feresc ochii de aerul care se creează in cască, e foarte ventilata. Viziera ajută cu zecile de muște, si pietrele sarite, cum e si normal. Când ies pe off, ridic viziera, iau aer destul in cască, însă fără praf, gâze sau crengi in ochi. Cand ies iar la asfalt, o cobor la loc :)). Daca nu as avea ochelarii as suferi in off. Daca nu as avea viziera as suferi pe asfalt. Mie mi se pare toată treaba asta foarte naturala, inspirația de a lua o cască in care încap ochelari și merge închisă viziera a venit de pe topicurile de dualsportisti de pe advrider. Editat Iulie 23, 2019 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tracer7 Postat Iulie 23, 2019 Share Postat Iulie 23, 2019 @AlexAB merci de lămurire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iulie 28, 2019 Share Postat Iulie 28, 2019 Ce model de casca este? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Iulie 28, 2019 Autor Share Postat Iulie 28, 2019 6 hours ago, johny77 said: Ce model de casca este? Mersi Salut, e un LS2 MX436, i-am făcut si un review. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 La 21.07.2019 la 15:03, AlexAB a spus: sa o vad si eu pe Flori si Masina Cine dracu-i asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Iulie 30, 2019 Autor Share Postat Iulie 30, 2019 Florence and the Machine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 30, 2019 Share Postat Iulie 30, 2019 La fel de-n ceață... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.