dedant68 Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/moartea-regizorului-tvr-tudor-axinte-si-a-sotiei-sale-gabriela-la-20-km-de-iasi-amanunte-cumplite--228747.html Nu cred ca sotia conducea, articolele din Iasi prezinta pe Tudor ca fiind conducator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 Acum 1 minut, leopold a spus: Te-as fi invitat la circuit, sa testam teoriile si sa vedem cum e cu corneringul serios, insa vad la profil ca zice UK si pentru mine e cam departe Probabil ca ne intelegeam si mai bine fata-n fata. Daca tu stii vreo varianta sa iei un viraj hotarat fara sa impingi zdravan in mana din interior, sunt si eu curios sa aflu. Eu nu ma refer la initierea virajului ci la mentinerea sa pe trasa. Sigur, initial tragi de coarne invers ca sa inclini motorul insa dupa aceea controlezi totul din corp. Cu mainile cat mai lejer, sprijinte doar pe coarne, fara a aplica nici o forta. Daca te dai pe circuit nu ai cum sa nu intelegi ce spun... sau le faci instinctiv, fara sa te gandesti? Acum 3 minute, dedant68 a spus: Nu cred ca sotia conducea, articolele din Iasi prezinta pe Tudor ca fiind conducator. Plm... jurnalism de rromania, in deschiderea acestui topic se face referire la un articol din care, citez: "Din pacate, in urma producerii accidentului rutier a rezultat decesul regizorului TVR Iasi Tudor Axinte si a sotiei acestuia care conducea motocicleta." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 Acum 21 minute, yo4hgx a spus: Eu nu ma refer la initierea virajului ci la mentinerea sa pe trasa. Sigur, initial tragi de coarne invers ca sa inclini motorul insa dupa aceea controlezi totul din corp. Cu mainile cat mai lejer, sprijinte doar pe coarne, fara a aplica nici o forta. Daca te dai pe circuit nu ai cum sa nu intelegi ce spun... sau le faci instinctiv, fara sa te gandesti? Asa suna mai bine, desi parca tot din mana interioara inchid trasa si din acceleratie o deschid. Da, e mult automatism, fireste, altfel pici Ce probabil se cerea aici era strangerea virajului, insa na, e usor de vorbit de dinafara. Cine stie care a fost cumulul de greseli - noi vedem viteza si trasa. Daca te uiti la pozele din primul articol, starea mobrei si a masinii, etc, mai poti face niste presupuneri, insa doar expertiza tehnica ar mai putea adauga ceva. Au platit pretul maxim. Dupa cum spunea cineva mai sus, atentie la viteza si la neatentie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 Acum 1 minut, leopold a spus: desi parca tot din mana interioara inchid trasa si din acceleratie o deschid Stai asa... le ce "circuit" te referi? Sper ca nu Amkart... in care nu schimbi nici a 2-a?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 Motorpark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 Acum 41 minute, leopold a spus: Motorpark Tu te dai pe Adancata si nu stii inca cum se ia un viraj cu un motor sport?! Sincer, plateste un instructor, macar o zi... valoreaza greutatea lui in aur! Si nu o spun cu emfaza, eu nu am stiut cat de prost sunt pana nu mi-au deschis si mie ochii altii. Fa-o! Pana nu e prea tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 (editat) Sena vs Schumacher... Editia de Romania. Care e mai bun? Acum 8 ore, yo4hgx a spus: ABS-ul ajuta dar nu face minuni! Daca sari ca ghiolbanu’ direct pe frane fara a trece prin faza pregatitoare de transfer al greutatii te duci ca pe sanie cu tot cu ABS. Pe ce motor ai patit tu asta? Nu de alta dar eu acum 2 saptamani am facut cateva teste la ABS+cornering ABS pe motorul propriu(pe circuit) si sa fiu al naibii daca m-am dus sanie. Si pe cuvant ca am facut toate magariile posibile verificand anumite lucruri care ma interesau. Editat August 27, 2019 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 Mai bun e ala care isi intelege limitele si mai ales lipsa de experienta si nu se avanta in polemici doar de dragul contrazicerii! Mai bun e ala care are rabdarea sa poarte un dialog cu cei care cred ca le stiu pe toate, cel putin pe forum, in speranta ca poate salva o viata! Mai bun e cel care stie ca are ceva de invatat de la oricine, indiferent de varsta sau background! Si ca sa vorbesc pe limba ta, mai bun e ala care nu se pisa pe oricine gandeste altfel decat el! Te recunosti? Nu prea cred... Acum 13 minute, george05 a spus: Sena vs Schumacher... Editia de Romania. Care e mai bun? Pe ce motor ai patit tu asta? Nu de alta dar eu acum 2 saptamani am facut cateva teste la ABS+cornering ABS pe motorul propriu(pe circuit) si sa fiu al naibii daca m-am dus sanie. Si pe cuvant ca am facut toate magariile posibile verificand anumite lucruri care ma interesau. Here we go... Bine tata, esti cel mai mare barosan pe circuit! Ai ceva de comentat on topic? Ca motorul implicat nu avea nici abs, nici “cornering” abs, si nici nu era pe pista. Vrei sa-ti incordezi muschii? Pune-te cu cei pe masura ta! Si in nici un caz pe un topic de accident cu pierderi de vieti umane! P.S. si nu mai edita posturile ca nu mai intelege nimeni nimic din discutie... asta daca ai vreo intentie de dialog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 Acum 8 ore, yo4hgx a spus: Ce treaba are abs-ul cu franarea in curbe?! Abs-ul intra la blocarea rotii sau mai bine zis la ruperea aderentei Putin cam fals: -abs= anti block sistem -Tc= traction control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 Acum 3 minute, Ice-D a spus: Putin cam fals: -abs= anti block sistem -Tc= traction control PMS - pre—menstrual syndrome ... ca tot nu stii despre ce e vorba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Atatea confuzii si jumatati de adevar legate de un subiect, n-am vazut nici la cercul UFOlogilor! Se cade si cu ABS, si cu cornering ABS, si cu mama sistemelor! Racerii, testati cornering ABS-ul pe strada, tati! Intr-o curba cu inclinarea gresita , pe o pata de motorina de cativa mp, insirata pe asfaltul ud de ploaie! Nu mai recomandati mobre cu abs incepatorilor, ci cursuri de instruire, sau macar practica personala INTENSA intr-un spatiu controlat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Acum 7 ore, yo4hgx a spus: Mai bun e ala care isi intelege limitele si mai ales lipsa de experienta si nu se avanta in polemici doar de dragul contrazicerii! Mai bun e ala care are rabdarea sa poarte un dialog cu cei care cred ca le stiu pe toate, cel putin pe forum, in speranta ca poate salva o viata! Mai bun e cel care stie ca are ceva de invatat de la oricine, indiferent de varsta sau background! Si ca sa vorbesc pe limba ta, mai bun e ala care nu se pisa pe oricine gandeste altfel decat el! Te recunosti? Nu prea cred... Here we go... Bine tata, esti cel mai mare barosan pe circuit! Ai ceva de comentat on topic? Ca motorul implicat nu avea nici abs, nici “cornering” abs, si nici nu era pe pista. Vrei sa-ti incordezi muschii? Pune-te cu cei pe masura ta! Si in nici un caz pe un topic de accident cu pierderi de vieti umane! P.S. si nu mai edita posturile ca nu mai intelege nimeni nimic din discutie... asta daca ai vreo intentie de dialog! Ok, my bad ca mi-am permis sa postez in asa maniera încât sa te simți lezat. Nu era vorba de cat sunt eu de bun, ci de niște sisteme de siguranta care tu sustii ca stii cum functioneaza. In fine, tu sa fii sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Acum 8 ore, yo4hgx a spus: Tu te dai pe Adancata si nu stii inca cum se ia un viraj cu un motor sport?! Sincer, plateste un instructor, macar o zi... valoreaza greutatea lui in aur! Si nu o spun cu emfaza, eu nu am stiut cat de prost sunt pana nu mi-au deschis si mie ochii altii. Fa-o! Pana nu e prea tarziu... E foarte bun sfatul si-l sustin. L-am urmat de multa vreme, cu mai multi oameni, si-am de gand sa continui. Cei mai utili bani cheltuiti in moto sunt pe cursuri si pe gume, dupa mine. Ma dau de placere, nu sa sparg timpul lui Muresan, ca atare n-am ajuns sa privesc o succesiune de curbe ca o singura curba cu raza variabila. Pe de alta parte, iti aduc aminte ca oamenii nu erau pe pista, nu erau pe sportiva, nu erau cu cotul jos, si mai erau si doi. Gumele le vezi in poza. Discutia noastra cu initierea virajului si hang over nu e prea semnificativa aici, n-ai spune? Daca ne-om intalni la vre-un circuit, ne vorbim noi la o bere care are chicken stripes mai late pe roata din fata, si probabil fara sa apelam la vocabular ca "emfaza" si semne de exclamare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cc's Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 E greu de spus cu certitudine insa mie imi pare a "high-side" datorita blocarii franei spate . Cu putin efort se poate opri captura video la ultimul frame, unde motorul e deja cazut pe stanga, adica pe exteriorul virajului. Cand pierzi fata cazi pe interior... Nu văd să fi frânat nici high-side nu pare - văd o mișcare relativ uniformă a motorului. Mai degrabă pare că atunci când a văzut mașina a vrut să se îndepărteze de axul drumului și întors ghidonul spre dreapta in loc de counter-steering ( să împingă ghidonul din dreapta). La mișcarea asta te inclini dreapta dar dacă tragi ghidonul tot spre dreapta ( ca la viteze mici) roată față pleaca spre stânga și motocicleta cade pe dreapta. Pare aceeași situație ca în filmulețul pus de easy ride onTrimis de pe al meu MI MAX 2 folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 (editat) Acum 10 ore, yo4hgx a spus: nu o spun cu emfaza, eu nu am stiut cat de prost sunt pana nu mi-au deschis si mie ochii altii. Ti-au mai zis si altii dar te prindeai greu. Vorba aia, ca sa-ti dai seama ca esti prost trebuie sa-ti mearga mintea... Editat August 28, 2019 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cc's Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Nu văd să fi frânat nici high-side nu pare - văd o mișcare relativ uniformă a motorului. Mai degrabă pare că atunci când a văzut mașina a vrut să se îndepărteze de axul drumului și întors ghidonul spre dreapta in loc de counter-steering ( să împingă ghidonul din dreapta). La mișcarea asta te inclini dreapta dar dacă tragi ghidonul tot spre dreapta ( ca la viteze mici) roată față pleaca spre stânga și motocicleta cade pe dreapta. Pare aceeași situație ca în filmulețul pus de easy ride onTrimis de pe al meu MI MAX 2 folosind Tapatalk Văd că am abramburit ceva: voiam să spun că dacă doar tragi de ghidonul drept crezind că o vei lua la dreapta atunci rezultatul e cel din imagine: cădere pe stânga motocicletei.Trimis de pe al meu MI MAX 2 folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Acu serios, mai puteti ma specialistilor in a va da cu parerea? A naibii cum ne pricepem la toate: nunti, botezuri, inmormantari, circuite, mers agresiv, mers defensiv, motociclism, automobilism, tractorism, trotinism, trolism.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 21 minutes ago, cc's said: Nu văd să fi frânat nici high-side nu pare - văd o mișcare relativ uniformă a motorului. Mai degrabă pare că atunci când a văzut mașina a vrut să se îndepărteze de axul drumului și întors ghidonul spre dreapta in loc de counter-steering ( să împingă ghidonul din dreapta). La mișcarea asta te inclini dreapta dar dacă tragi ghidonul tot spre dreapta ( ca la viteze mici) roată față pleaca spre stânga și motocicleta cade pe dreapta. Pare aceeași situație ca în filmulețul pus de easy ride on Trimis de pe al meu MI MAX 2 folosind Tapatalk se vede foarte clar urma de frinare a rotii,daca te uiti mai atent sau de mai multe ori eu estimez ca roata spate s-a blocat,si asta combinata cu manevrarea gresita a ghidonului/inclinarii plus probabil un high-side ,i-a trimis drept inainte in masina respectiva :(( pacat,ca nu era o curba dificila si nici alte conditii agravante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Exact asa sunt majoritatea accidentelor ...si grave si mai usoare . Cumul de factori , greu de inteles, greu de explicat si fulgerator de rapid. Dar...avem specialisti care le explica pe toate ...si unii dintre ei mai si morfolesc rahatul etern ca viteza/vitezanele ucid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Bun. Acuma dupa ce s-a prezentat virtuozitatea unor colegi, la ce trebuie sa aiba totusi grija mai tinerii nostri colegi vazand aceast accident tragic? 1- sa cumpere mobre cu ABS sau nu? Eu zic ca da, dar sa fie constienti ca si aceste sisteme electronice au limitele lor 2 - sa inteleaga ca mersul cu pasager este altceva decat mersul singur pe mobra 3 - sa fie constienti ca atunci cand sunt cu pasager viteza trebuie sa fie mai mica pentru a putea face in timp manevre de corectie in curbe 4 - sa fie constienti ca trebuie sa te concentrezi la fel de mult la pilotare indiferent ca drumul iti este cunoscut sau nu 5 - sa inteleaga ca atunci cand esti obosit (oamenii veneau dupa o vacanta pe moto) este bine sa mergi un pic mai incet 6 - sa urmeze macar 1-2 cursuri de perfectionare pe circuit, evident sub indrumarea unui instructor. Si ca sa inteleaga lumea ca nu este un moft treaba cu cursurile, in Austria de ex. este obligatoriu ca in primul an dupa dobandirea carnetului sa faci o plimbare pe strada cu un instructor de scoala si sa te prezinti la un curs pe circuit. Cursul pe circuit a durat 9 ore, de la ora 9 dimineata la 6 seara cu o pauza de 1 ora la pranz. Teorie si practica. Si sa nu credeti ca aceste cursuri sunt moca. Costa vreo 200€. Va las sa completati lista de mai sus cu ceea ce considerati de cuviinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Acum 44 minute, Silver Arrow a spus: Bun. Acuma dupa ce s-a prezentat virtuozitatea unor colegi, la ce trebuie sa aiba totusi grija mai tinerii nostri colegi vazand aceast accident tragic? Tot ce enumeri tu acolo e perfect valabil. As mai adauga intelegerea profunda a faptului ca pasagerul isi pune efectiv viata in mainile pilotului. Si atunci cand sunt pasageri, si atunci cand iau pasageri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Acum 3 ore, TETEA. a spus: Nu mai recomandati mobre cu abs incepatorilor, ci cursuri de instruire, sau macar practica personala INTENSA intr-un spatiu controlat! Asta tot incerc si eu sa scot in evidenta, nici mama abs-urilor nu poate salva un incepator. Acum 2 ore, leopold a spus: Daca ne-om intalni la vre-un circuit, ne vorbim noi la o bere care are chicken stripes mai late pe roata din fata... Sunt prea batran sa mai intru in clinciuri din astea cu cine are "chicken stripes" mai late, pe circuit nu dau... dar o bere nu refuz. Poate vii la anul la TT?... 1 oră în urmă, cc's a spus: Nu văd să fi frânat Uita-te la poze, acolo se vede clar urma de franare de cativa metri buni... Acum 37 minute, mihai c a spus: eu estimez ca roata spate s-a blocat,si asta combinata cu manevrarea gresita a ghidonului/inclinarii plus probabil un high-side ,i-a trimis drept inainte in masina respectiva :(( pacat,ca nu era o curba dificila si nici alte conditii agravante Curba nu era deloc dificila si nici viteza prea mare, aproape ca nu se explica ce s-a intamplat. Daca nu cumva din instinct, din locul pasagerului, Tudor (parca asa il chema) a incercat sa "corecteze" trasa iar sotia s-a panicat. Asta daca intradevar conducea sotia. Acum 2 ore, george05 a spus: Ok, my bad ca mi-am permis sa postez in asa maniera încât sa te simți lezat. Nu era vorba de cat sunt eu de bun, ci de niște sisteme de siguranta care tu sustii ca stii cum functioneaza. In fine, tu sa fii sanatos. Nu e vorba ca ma simt eu lezat sau nu, chiar nu vad rostul cocosismelor astea de mari raceri pe un topic de accident grav cu victime. Si pentru ultima data, nu sunt impotriva sistemelor de siguranta gen abs, tc, etc. ci afirm doar oricat de bune ar fi acestea nu pot substitui lipsa de experienta sau si mai rau, deprinderile gresite. Acum 30 minute, Silver Arrow a spus: Va las sa completati lista de mai sus cu ceea ce considerati de cuviinta. Eu as adauga invatarea franarii. In special frana spate, care este de departe cea mai periculoasa comanda la o motocicleta si este motivul pentru care peste 90% din motociclistii implicati in accidente cad inainte de impact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Acum 10 ore, yo4hgx a spus: PMS - pre—menstrual syndrome ... ca tot nu stii despre ce e vorba! Ok, daca ai problema respectiva, nu ne bagam, nu de alta, dar vad ca ca iti place sa te contrazici singur. Salut!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 Pfff...feriti-va de injiner! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 28, 2019 Share Postat August 28, 2019 @yo4hgx: esti singurul care a priceput ca ma dau cocos/racer/etc. Era vorba despre modul de funcționare al unui abs. Mod care, personal, mi se pare ca nu prea il intelegi. Cat despre moralitatea fiecaruia de a posta pe un topic cu victime, las-o asa cum a picat ca nu esti in masura sa dai lectii de moralitate. La fel cum nici eu, dar macar nu ma ascund dupa coada de matura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.