Jump to content
Sign in to follow this  
KHK

BMW F 900 R şi F 900 XR (2020)

Recommended Posts

Noul BMW F 900 R – Roadsterul dinamic pentru puriştii sportivităţii

Încrezător, sportiv, activ, focusat pe o experienţă dinamică – aşa s-ar putea descrie fanii modelului BMW F 900 R. Noul roadster dinamic produs de BMW Motorrad îmbină sentimentul de libertate şi stilul de viaţă modern.

La nivel emoţional, stilul sportiv şi design-ul agresiv întâlnesc performanţa brută prin elementele acesteia – puterea motorului, cuplul şi sunetul.

În plus, există alte aspecte precum gama variată de întrebuinţări, o adaptare rapidă la utilizarea zilnică şi o ergonomie care transformă modelul F 900 R într-o motocicletă adecvată atât pentru motociclişti sportivi, cât şi pentru începători.

 

900r1.thumb.jpg.379f871fae12a344c56c93f7464bec5b.jpg900r2.thumb.jpg.7b0fddf25bb52857a07426a6bff345ab.jpg900r6.thumb.jpg.d18a296c1400c94e616bce36ddc0bc9a.jpg900r4.thumb.jpg.be9cf886f86723c7893c372eeabbea77.jpg900r3.thumb.jpg.9bf664b2a77d443e1c1ae8244a6420b8.jpg900r5.thumb.jpg.fac8309820980ec64e0b8e16a27e5603.jpg

 

Noul BMW F 900 XR – Un adevărat XR al motocicletelor de cilindree medie

Acronimul XR înseamnă un mix fără compromisuri între sportivitate şi aptitudini touring. Stabilind această familie cu modelul S 1000 XR, BMW Motorrad o exinde în clasa motocicletelor de cilindree medie. Design-ul agresiv şi conceptul motocicletei fac referinţă clară la relaţia de rudenie cu “fratele mai mare”.

Noul F 900 XR demonstează că stăpâneşte cu uşurinţă elementele cheie ale segmentului Adventure Sport: dinamică sportivă îmbinată cu o poziţie de condus verticală, ergonomie tipică modelelor GS, competenţe în touring-ul pe distanţe lungi cu pasager şi un design care emană un caracter puternic.

F 900 XR beneficiază de asemenea de un transplant e tehnologie din clasele superioare: lumini adaptive LED pentru viraj,  Keyless Ride sau Apel Inteligent de Urgenţă sunt opţiuni unice în clasa motocicletelor de cilindree medie.

Destinat nu doar motocicliştilor sportivi, XR-ul este de asemenea dedicat începătorilor sau motocicliştilor inactivi datorită accesibilităţii sale, a ergonomiei şi a înalţimii scăzute a şeii, a adaptării pentru categoria A2 şi a preţului atractiv de vânzare.

 

900xr1.thumb.jpg.cb58e961427a2361dc2b637487cf4226.jpg900xr7.thumb.jpg.f626f954b078b46df3c99f5a50f26d75.jpg900xr8.thumb.jpg.cb21a325637cb5d642a983c07e8080c2.jpg900xr2.thumb.jpg.b88d827bfbdb549e218a5a65c0a760ea.jpg900xr6.thumb.jpg.a34f6c39d73ce43aa0953079c778f969.jpg900xr4.thumb.jpg.743ac7ef1a17a08e17806aab754e6ba9.jpg

 

Tehnologie etalon în segment

Cele două noi modele, F 900 R şi F 900 XR, stabilesc noi standarde tehnologice în clasa motocicletelor de cilindree medie datorită nivelului de echipare standard extrem de bogat (Connectivity, toate blocurile optice cu tehnologie LED) şi datorită gamei variate de opţionale disponibile – în unele cazuri, unice în segmentul din care fac parte (lumini adaptive LED pentru viraj, Keyless Ride, Dynamic ESA, moduri de condus Pro, Shift Assistant Pro, Apel Inteligent de Urgenţă, ABS Pro, MSR, DTC, DBC, RDC).

Propulsor bicilindru în linie cu cilindree crescută şi mai multă putere, dar şi cu sistem pentru controlul cuplului motor

Pentru noile F 900 R şi F 900 XR, dinamica este asigurată de un update al motorului bicilindru in linie introdus pentru prima dată în 2018 odată cu F 850 GS, acum cu 77 kW (105 CP) şi o curbă de cuplu optimizată. În acest caz, principalul atu este reprezentat de creşterea cilindreei la 895 cc (anterior 853 cc). Cu o secvenţă de aprindere de 270/450 grade şi o nouă evacuare, motorul livrează un sunet emoţional aparte.

Suplimentar faţă de ambreiajul anto-hopping, noile F 900 R şi F 900 XR pot fi echipate cu sistemul pentru controlul cuplului motor (MSR) pentru prima dată. Acesta previne alunecarea roţii spate în urma unor accelerări sau decelerări bruşte, oferind un grad crescut de siguranţă.

Două moduri de condus în echiparea standard, ABS şi ASC. Moduri de condus Pro cu ABS Pro, DTC, DBC şi MSR disponibile ca opţiuni de fabrică

Noile F 900 R şi F 900 XR beneficiază în echiparea standard de modurile de condus Rain şi Road. Tot în standard sunt prezente şi tehnologiile ABS şi ASC (Controlul Automat al Stabilităţii), cel din urmă neavând opţiunea de dezactivare.

Datorită opţiunii Moduri de condus Pro, caracterul sportiv al noilor modele poate fi experimentat şi mai intens. Modurile de condus adiţionale Dynamic şi Dynamic Pro, sistemul Dynamic Traction Control DTC şi funcţia ABS Pro alături de Dynamic Braking Control DBC şi sistemul de control al cuplului motor MSR fac parte din această opţiune.

Cadrul din oţel de tip punte, rezervorul u ş or din material plastic ranforsat ş i suspensia electronică Dynamic ESA disponibilă op ţional îmbunătăţesc considerabil manevrabilitatea

Asemenea modelelor GS din gama F, noile F 900 R şi F 900 XR folosesc un cadru din oţel de tip punte care integrează motorul ca element portant şi un rezervor care s-a întors în poziţia clasică, în faţa motociclistului. Controlul roţii faţă se face prin intermediul unei furci telescopice upside-down, în timp ce roata spate este ghidată de o basculă cu două braţe şi amortizor situat central.

Rezervoarele uşoare din material plastic ranforsat, cu o capacitate de 15,5 litri (F 900 XR) şi 13 litri (F 900 R) reprezintă o premieră în industria moto. Cadrul spate bolt-on a fost de asemenea reproiectat pentru F 900 R şi F 900 XR pentru a crea o parte dorsală scurtă şi îngustă. În timp ce noul F 900 R este un roadster dinamic destinat utilizării sportive, deci implicit cu o cursă mai scurtă a suspensiei, noul F 900 XR – cu a sa cursă mai lungă a suspensiei – oferă o creştere considerabilă a gradului de confort şi implicit o gamă mult mai variată de utilizare.

Cu suspensia electronică BMW Motorrad Dynamic ESA (Controlul Electronic al Suspensiei), disponibilă ca opţiune de fabrică şi aproape unică în aceste două segmente, este posibilă îmbunătăţirea experienţei dinamice, creşterea confortului la rulare şi în acelaşi timp transformă cele două modele în parteneri adecvaţi pentru touring-ul cu pasager, datorită posibilităţii de a ajusta amortizarea suspensiei spate în funcţie de condiţiile de drum sau modul de condus.

Blocuri optice cu funcţie adaptivă pentru viraje unice în clasa motocicletelor de cilindree medie, disponibile în cadrul opţiunii Headlight Pro. Tehnologie LED pentru toate elementele luminoase ale motocicletei în standard.

Un grad crescut de siguranţă este oferit de funcţia adaptivă pentru viraje a blocurilor optice faţă, parte a opţiunii Headlight Pro, unică în clasa motocicletelor de cilindree medie. Astfel, motociclistul beneficiază de o iluminare mai bună a curbelor, în special pentru călătoriile pe timp de noapte. Toate elementele luminoase ale modelelor noi din gama F folosesc acum tehnologia LED.

Bord complet digital cu ecran TFT color de 6,5 inci şi funcţia BMW Motorrad Connectivity ca echipament standard

Responsabilii BMW Motorrad cu dezvoltarea tehnologiilor noi au acordat o importanţă crescută lizibilităţii instrumentarului de bord – chiar şi în condiţii aparte de luminozitate (lumină puternică sau pe timp de noapte). Suplimentar, diversitatea informaţiilor oferite, calitatea imaginii display-ului şi uşurinţa în operare setează noi standarde. Grafica instrumentarului de bord este adaptată vizual, astfel încât să corespundă exigenţelor motocicliştilor sportivi. Fereastra adiţională Core este disponibilă în combinaţie cu opţiunea de fabrică Moduri de condus Pro. Tehnologia standard BMW Motorrad Connectivity este unică în segment, oferind posibilitatea de a vorbi la telefon, de a asculta muzică sau de a urma indicaţiile navigaţiei în deplină siguranţă în mers.

Ergonomie atent studiată pentru o dinamică de top şi – în cazul noului F 900 XR – protecţie excelentă la vânt şi intemperii peste media segmentului, ideală pentru touring

Ca roadster dinamic, noul F 900 R oferă o poziţie de condus sportivă, ideală pentru motocicliştii care preferă traseele virajate.

În acelaşi timp, F 900 XR oferă o poziţie verticază, relaxată, ideală pentru touring, fără a face compromisuri în latura dinamică a condusului. Carena faţă include un parbriz ajustabil, iar design-ul acesteia combină stilul sportiv cu o protecţie foarte bună împotriva sunetelor deranjante în călătoriile lungi.

În acelaşi timp, gama variată de şei joase sau înalte, precum şi posibilitatea de a comanda o suspensie joasă oferă oricărui motociclist, indiferent de înalţime, posibilitatea de a se simţi în largul său pe noul F 900 XR.

Trei scheme cromatice, implicit culori, pentru ambele modele, ce scot în evidenţă caracterul puternic al acestora

Trei scheme cromatice diferite pentru fiecare model completează design-ul modern pentru a evidenţia caracterul puternic al noilor membri din gama F.

Noul F 900 R este disponibil în nuanţele Negru Storm metalizat, Albastru San Marino metalizat şi împreună cu Stilul Sport – Argintiu Hockenheim metalizat / Roşu Racing.

Pentru F 900 XR, suplimentar faţă de culoarea de bază, Alb Light, sunt disponibile două scheme cromatice, ca parte a celor două stiluri disponibile opţional – Stilul Exclusive, în culoarea Galben Galvanic metalizat şi Stilul Sport, în nuanţa Roşu Racing.

 

Caracteristici ale noilor BMW F 900 R şi F 900 XR:

  • Noul BMW F 900 R – Roadsterul dinamic pentru puriştii sportivităţii
  • Noul BMW F 900 XR – Un adevărat XR al motocicletelor de cilindree medie
  • Cadrul ambelor modele integrează propulsorul bicilindru în linie, cu o capacitate crescută la 895 cc (anterior 853 cc)
  • Putere şi cuplu motor crescute – 77 kW (105 CP) la 8.750 rpm şi 92 Nm la 6.500 rpm
  • Peste 87 Nm disponibili pe o plaja largă de turaţie, între 4.500 rpm şi 8.500 rpm
  • Versiuni de 35 kW (48 CP) disponibile pentru categoria de permis A2
  • Rafinament crescut datorită celor doi arbori de contrabalansare din motor.
  • Două moduri de condus Rain şi Road, precum şi ABS şi ASC ca echipament standard
  • Moduri de condus Pro (Dynamic şi Dynamic Pro), precum şi ABS Pro, Dynamic Traction Control (DTC), Dynamic Brake Control (DBC) şi controlul electronic al cuplului motor (MSR) ca opţiuni de fabrică
  • Cadru din oţel de tip punte pentru rigiditate optimă, robusteţe şi precizie
  • Cadru spate îngust, reproiectat
  • Premieră în industria moto: rezervor uşor din material plastic ranforsat cu o capacitate de 13 l (F 900 R) şi 15,5 l (F 900 XR)
  • Furcă faţă telescopică, de tip upside-down şi basculă cu două braţe din aluminiu, cu amortizor central
  • Cursa suspensiei: 135 mm (F 900 R) şi 170 mm (F 900 XR) pentru faţă, 142 mm (F 900 R) şi 172 mm (F 900 XR) pentru spate
  • Suspensie reglabilă electronic Dynamic ESA pe spate, disponibilă ca opţiune de fabrică
  • Ergonomie sofisticată şi o gamă variată de şei de multiple înalţimi
  • Carene cu protecţie optimizată împotriva vântului şi a intemperiilor şi parbriz reglabil (F 900 XR)
  • Blocuri optice cu funcţie adaptivă pentru viraje unice în clasa motocicletelor de cilindree medie, disponibile în cadrul opţiunii Headlight Pro
  • Tehnologie LED pentru toate elementele luminoase ale motocicletei în standard
  • Bord complet digital cu ecran TFT color de 6,5 inci şi funcţia BMW Motorrad Connectivity ca echipament standard
  • Keyless Ride ca opţiune de fabrică
  • Trei scheme cromatice, implicit culori, pentru ambele modele, ce scot în evidenţă caracterul puternic al acestora
  • Gamă variată de accesorii şi echipamente BMW Motorrad disponibilă la dealerii mărcii

 

(sursa: press.bmwgroup.com)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna reclama 🍻

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, KHK a spus:

Roadsterul dinamic pentru puriştii sportivităţii

 

He he...aia aleg MV Agusta, Ducati, Aprilia :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect,Ovi! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, theogs a spus:

Buna reclama 🍻

1/2 din preț e reclama... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ca initiatorul topicului este angajat BMW, altfel nu-mi explic topicul atat de detaliat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E doar fan BMW :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sunt doua modele, XR nou si cel de 1800 despre care inca nu se stiu detalii tehnice (nu sunt anuntate din cate stiu eu) doar poze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, MirceaB a spus:

Poate ca initiatorul topicului este angajat BMW, altfel nu-mi explic topicul atat de detaliat.

 

Nu sunt angajat, sunt doar fan cum a spus si Cavaleru.

Dupa cum se intelege (am pus si sursa) am dat copy/paste la un articol. Scuza-ma ca nu am intrebat inainte ce date sunt relevante si pentru cine ca sa fac doar un rezumat. Sau ca nu am avut rabdare sa elimin acele propozitii in care BMW isi lauda produsul.

Insa, spre deosebire de vreo cinci posturi ale voastre pline de "utilitate", poate informatiile mele vor ajuta pe cei doar curiosi sau chiar interesati de aceste modele, sau care nici nu stiau ca urmeaza sa apara. Nu vad ce este rau in a povesti despre o noua motocicleta. Sau... daca era orice alta marca, probabil ca era chiar de bun augur :D

Genul asta de postari "utile" ca cele de aici este exact ceea ce a facut ca multi membri sa nu mai posteze deloc si poate chiar sa nu mai inttre deloc pe acest forum.

 

 

Acum 53 minute, Dan Cata a spus:

Mai sunt doua modele, XR nou si cel de 1800 despre care inca nu se stiu detalii tehnice (nu sunt anuntate din cate stiu eu) doar poze.

 

Vrei sa spui S1000XR... ca tot XR este si unul dintre cele doua de mai sus. Despre ala exista toate datele dar nu aveam de ce sa postez aici, 1000XR are deja topic de mult.

 

Despre R18 /2 intr-adevar, nu au dat inca chiar toate detaliile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baby XR incearca sa atace segmentul Multistrada 950 si Tracer 900. Ceea ce nu e tocmai rau. Dar....

Vedem cand vor anunta preturile cu cine se vor bate, cert e MS costa aproape 14.000 (cel mai ieftin) pe cand Tracerul de 900 e 10.600 (varianta GT e 12.400). Daca BMW anunta preturi de pornire de pe la 14.000, iar cu tot cu optionale si ce zic ei acolo ca au in lista cred ca ajungi lejer la 17.000 - si aici nu ma refer la bagaje si crashbar-uri, ci la traznaile electronice care ar trebui sa fie ieftine (ecranul TFT, conectivitatea cu tel, qs si tc) sau nu foarte scumpe. Deci va fi o moto extrem de scumpa pentru ce ofera. Pentru puristii marcii, un GS vechi de 2 ani va fi o optiune mai buna decat un baby XR nou. 

Mai vorbim dupa ce anunta pretul oficial de pornire.

 

Pacat ca nu au pastrat si un sport-touring pur-sange cum era F800GT. A disparut de tot acest segment. 

Edited by Metal Heart

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 29 minute, KHK a spus:

 

Nu sunt angajat, sunt doar fan cum a spus si Cavaleru.

Dupa cum se intelege (am pus si sursa) am dat copy/paste la un articol. Scuza-ma ca nu am intrebat inainte ce date sunt relevante si pentru cine ca sa fac doar un rezumat. Sau ca nu am avut rabdare sa elimin acele propozitii in care BMW isi lauda produsul.

Insa, spre deosebire de vreo cinci posturi ale voastre pline de "utilitate", poate informatiile mele vor ajuta pe cei doar curiosi sau chiar interesati de aceste modele, sau care nici nu stiau ca urmeaza sa apara. Nu vad ce este rau in a povesti despre o noua motocicleta. Sau... daca era orice alta marca, probabil ca era chiar de bun augur :D

Genul asta de postari "utile" ca cele de aici este exact ceea ce a facut ca multi membri sa nu mai posteze deloc si poate chiar sa nu mai inttre deloc pe acest forum.

 

 

 

Vrei sa spui S1000XR... ca tot XR este si unul dintre cele doua de mai sus. Despre ala exista toate datele dar nu aveam de ce sa postez aici, 1000XR are deja topic de mult.

 

Despre R18 /2 intr-adevar, nu au dat inca chiar toate detaliile.

Normal e ca owner-ii sa-si laude produs dupa folosinta,nu producatorul.Ala ar scrie orice doar sa vanda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 45 minute, KHK a spus:

 

 

Insa, spre deosebire de vreo cinci posturi ale voastre pline de "utilitate", poate informatiile mele vor ajuta pe cei doar curiosi sau chiar interesati de aceste modele, sau care nici nu stiau ca urmeaza sa apara. Nu vad ce este rau in a povesti despre o noua motocicleta. Sau... daca era orice alta marca, probabil ca era chiar de bun augur :D

Genul asta de postari "utile" ca cele de aici este exact ceea ce a facut ca multi membri sa nu mai posteze deloc si poate chiar sa nu mai inttre deloc pe acest forum.

 

 

 

 

La ce faci referire cand spui  "ale voastre"?  Eu am scris o singura data si mi-am exprimat doar nedumerirea, fara sa te atac in vreun fel. Daca nu doresti comentarii la topicul deschis de tine, fie rogi un moderator sa-l inchida dupa postarea ta, ca totul sa ramana doar la nivel de informare, fie gasesti o alta solutie.

Acum 52 minute, KHK a spus:

 

 

Genul asta de postari "utile" ca cele de aici este exact ceea ce a facut ca multi membri sa nu mai posteze deloc si poate chiar sa nu mai inttre deloc pe acest forum.

 

Asta nu-i o problema, fiecare este liber sa aleaga cea mai buna cale pentru el in viata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Metal Heart a spus:

Pacat ca nu au pastrat si un sport-touring pur-sange cum era F800GT. A disparut de tot acest segment. 

 

Daca m-ai intreba pe mine, eu nu am vazut GT-ul ca un sport-touring pur-sange. Un motiv, de exemplu, ghidonul drept al GT-ului. GT-ul s-a vrut mai mult un tourer mic, foarte cautat de catre cei mai scunzi si mai ales pentru fete. Sport-touring adevarat la BMW este boxerul RS care are si pozitia sportiva.

Foarte posibil sa apara un inlocuitor si pentru GT. Prin presa germana se mai zvonea acum cateva luni de un posibil F850RS. Acum nu stiu daca era vorba despre acest 900XR sau chiar mai apare si un GT (sau cu renumirea RS).

Parerea mea este insa ca XR (fie F900 fie S1000) imbina excelent sportul cu touringul, doar ca ai o pozitie mai comoda prin ghidonul ridicat si alt unghi la picioare. Nu cred ca nu se poate spune despre S1000XR ca nu este suficient de sportiva.

 

Legat de discutia cu preturile... nu sunt inca publicate dar... s-ar putea sa ai dreptate partial sau mai deloc. Adica: mai ales aici pe forum au fost multe discutii gen GS-ul costa 22.000 si Yamaha ST 1200 Tenere doar 12.000 si ia uite ce scump e BMW (am ales exemplul asta ca imi este cel mai facil). Dar daca analizai corect, vedeai ca GS "chel" la pret de lista costa cam la fel cat costa si ST, si 1200 Crosstourer de la Honda, si Tiger si oricare alt concurent direct. Iar daca le echipai identic, atat ca optiuni cat si ca accesorii originale si comparai corect/direct, nu numai ca BMW nu mai era mai scump ci poate chiar altele ieseau putin mai scumpe. Am avut de vreo doua ori rabdarea sa fac asta, luand ca reper listele de pret din Germania pentru ca in Ro erau spre imposibl de gasit preturile de lista (inclusiv la accesorii).

Apareau insa doua probleme evidente care faceau diferenta de pret in defavoarea BMW: 1. optionalele mult mai multe la BMW (in functie de an, ESA, far cu LED etc etc) care la altii nu exista(u)  2. Faptul ca de exemplu Yamaha ST zacea vreo doi ani in depozit din cauza ca nu se prea inghesuia nimeni s-o cumpere si apoi dealerul era nevoit s-o dea cu super reducere ca sa scape de ea.

Asadar, la echipare identica, nu ma astept ca BMW sa fie (seminificativ) mai scump. Problema da, va fi cand vrei sa-i pui "de toate" iar alte marci nici nu viseaza inca la unele optionale, mai ales la clasa asta (stiu cazuri concrete).

Si eventual, cum ai zis, sa compari cu GS de doi ani. Dar, nu toti vor GS, nu toti accepta usor s.h., unii vor neaparat garantie si alte chestii subiective. In plus, in alte tari apar si alti factori cum ar fi taxele si asigurarile mai mari in functie de putere/cilindree.

Acum 28 minute, MirceaB a spus:

La ce faci referire cand spui  "ale voastre"?  Eu am scris o singura data si mi-am exprimat doar nedumerirea, fara sa te atac in vreun fel. Daca nu doresti comentarii la topicul deschis de tine, fie rogi un moderator sa-l inchida dupa postarea ta, ca totul sa ramana doar la nivel de informare, fie gasesti o alta solutie.

Asta nu-i o problema, fiecare este liber sa aleaga cea mai buna cale pentru el in viata.

 

Ale voastre nu inseamna mai multe posturi ale tale ci "voastre" se refera la mai multe persoane. Si, evident, prin asta incercam sa ating (NU sa atac) mai multe persoane.

Ma refeream la placerea asta de a vorbi (scrie) fara a spune mai nimic util sau la obiect, de a umple pagini inutil si de a face ca celor care sunt cu adevarat interesati de un subiect sa le fie mai greu (sau chiar lehamite) sa caute ceva relevant. De multi ani de cand sunt pe forumul asta am vazut des asta si am intrat din ce in ce mai rar si stiu multe cazuri care au renuntat de tot, fix din cauza asta. Poate d-asta sunt pornit si ti se pare ca mi-a casunat pe tine. Tu zici cu usurinta sa cautam ALTCEVA daca nu ne convine... eu zic ca se poate si ALTFEL ;)

Acum 17 minute, KHK a spus:

  2. Faptul ca de exemplu Yamaha ST zacea vreo doi ani in depozit din cauza ca nu se prea inghesuia nimeni s-o cumpere si apoi dealerul era nevoit s-o dea cu super reducere ca sa scape de ea.

Asadar, la echipare identica, nu ma astept ca BMW sa fie (seminificativ) mai scump. Problema da, va fi cand vrei sa-i pui "de toate" iar alte marci nici nu viseaza inca la unele optionale, mai ales la clasa asta (stiu cazuri concrete).

 

Paranteza cu "stiu cazuri concrete" era pentru ideea cu scapatul de Yamaha din depozit :D Nu mai pot edita.

Edited by KHK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atat timp cat este un forum, fiecare are dreptul sa-si spuna parerea. Tot pentru faptul ca este un forum, acesta trebuie sa se supuna unor legi. Pentru aplicarea lor  exista moderatori. Daca parerea mea sau ceea ce postez aici, aduce atingere in orice fel demnitatii unei persoane pot sa fiu tras la raspundere sub diferite forme. Dar de aici si pana la dorinta unora de a pleca de pe acest forum (din cauza unor posturi inutile asa cum le numesti) este cale lunga.

Te invit sa analizezi un pic continutul unor topicuri in care lumea se injura ca la usa cortului. Incearca daca doresti sa faci educatie cu acesti useri (care intradevar posteaza inutil), pentru ca se poate si "alfel" dupa cum spui chiar tu mai sus.

Bafta, indiferent de calea aleasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KHK

Pe F800 ai avut o gramda de variatiuni pe tema - R, S, ST, GT - mai mult sau mai putin reusite, mai mult sau mai putin de succes. Era normal ca sa apara si ceva concurenta cand Tracer 900 a fost o motocicleta reusita, apreciata si destul de vanduta. Repet, daca pretul XR-ului s-ar invarti in jurul Tracerului, ar fi o chestie tare misto. Si ar putea sa fie, ca deh... parallel twin ala nu e mare inginerie sau revolutie in domeniu, daca-l mai si fac prin China sau pe unde mai au ei fabrici, poate fi destul de accesibil.

 

Overall, mie XR-ul imi place. R-ul nu ma da pe spate. Ai si alte alternative. 

 

Si, ca sa nu suparam, si Honda Crossrunner tot in acelasi segment intra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Așa cum F850GS (același motor) e scump, la fel și 900XR va fi premium în clasa lui. Adică sigur peste 10 mii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, alex230ro a spus:

 

Ala e F900R. XR 900 pleaca de la 11.400 ;)

 

 

LEDIT: Configurat ca sa iasa la dotari ca Tracer 900 GT (adica Riding Modes, Cruise Control, manere incalzite, cric central, QS) ajunge 12.700 Euro (Tracer GT e 12.400).

BMW-ul are ce-i drept display-ul mai fain, se poate pune si Dynamic ESA (doar pt spate). Dar furca tot "plane Jane" este. Tracer vine cu suspensii ajustabile complet (si apreciate prin review-uri) si...motorul :D

Rezervor mai mic la BMW: 15.5L vs 18L. Greutate cam tot pe acolo: 215 kg Tracer GT, 219 kg F900XR. Locul pt pasager nu prea imi inspira incredere la F900XR.

Probabil ca la capitolul fun (si probabil si handling - cu suspensiile upgradate) tot Yamaha va castiga. La partea de optionale si gadget-uri sta mai bine BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da  , am rămas cu gândul la R . Scump XR ul atunci 

Share this post


Link to post
Share on other sites

F 900 XR seamana dubios de mult cu Ducati Multistrada 950/1200.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...