Jump to content

KTM 790 Adventure S


Recommended Posts

  • Replies 297
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din randul: sa-ti bagi Fula:

 

Ajung in Ro, la 2-3 km de destinatie, dar Mai pe rezerva ca nicand (2L si un pic ramas), vad un OMW nou, bucurie opresc si fac plinu cu 95

Cat am stat prin zona, motoru pornea prost de fiecare data, 2-3-4 starturi, niciodata nu a fost sa nu porneasca din prima. In plus mergea ca tractoru - prost, parca taia lemne si avea Mai putin cai.

 

Plecat din Ro, consumat benzina si facut plin cu 100de la Mol in Hu, la plecare parca era alt motor: rafinament, raspuns si sunset.

Am Mai pus in SK shell 100 si in Pl aia de 95 ca nu a ridicat niciodata probleme.

 

Ca idee cu 95 omw am mers aproape cu 100km Mai putin la un plin fata de cum era standard.

 

All fun and games 🤬

Edited by hora09
Link to post
Share on other sites

Felicitări și mulțumiri pentru review-uri, dar le traduci cumva cu google translate? Unele pasaje sunt neinteligibile...

Link to post
Share on other sites
La 15.07.2020 la 17:37, hora09 a spus:

 image.thumb.png.f3235ad6bf0c38765decaa2eac1fec4a.png

 

Ceea ce vreau si nu imi trebuie vreau!

O locomotiva!
Este ceea ce mi-as fi dorit sa fie Varadero daca se face model nou azi - venind pe Varadero injectie.

Prima impresie: impunator, pe de-afara si cand stai pe ea. Totul ma face sa ma gandesc ca este premium/scump.
Am mers de doua dori in zile diferite, pana in o ora si jumate de fiecare data, doar pe strada - nu am intentii de offroad legat de motocielta - pentru asta agreez alte agregate. 

Am mers pe modelul incarcat cu toate, cxa parca.
Urcat si mers - in permanenta senzatia ca motocielta asta a fost facuta exfectiv dupa croiul meu, imi dadea cu virgula, nu era nimic sa nu imi fie asezat perfect, nu ma sacaia nimica, nu ma deranja nimica.
Si condus din picioare - la fel, pozitie pe care nu am intalnit-o la nici o alta motocicleta.

Multe butoane ceea ce o face ori practica ori de rahat - e fix de preferinta si punct. E fain sa ai comenzile curate, dar e fain sa nu umblii prin meniu si sa ai la fix o atingere de buton.
Parbriz electric - overkill - desi parbrizul era versiunea mai inalta si imi era absolut perfect
Mansoane incalzite - da!
Sa incalzita -da! si ce ma bucur ca am optat si la motoru meu, este mare lucru (ca si mansonul) pe neprobalte stiu ca suna de neam prost ca atatea si ce e cu astea, dar iti ofera atuncea cand trebuie un confort care te ajuta sa mergi mai mult / mai in siguranta / sa faca drumul mai placut si usor.
Buton integrat pentru luminile suplimentare - misto, mai bine fata de a avea un buton care arata in plus
Joystickul pentru mine este cea mai buna varianta de navigare prin meniu - nu trebuie sa explici la nimeni - vede batu si intelege imediat (experienta pentru sistemele de info- 1ktm / 2triumph / 3bmw - pe altele serioase nu am pus mana, deci nu imi dau cu pareara din youtube)
Bordul misto - reglaj pe inclinare - poti sa alegi moduri diferite cum sa iti fie reprezentata vizual si informativ datele (abea astetp sa pot sa imi fac custom pe a mea - aicea e partea cea mai misto - ca in teorie ar fi super usor sa faci ui/ux nou). Calitate inca indoielnica la grafica, sub bavaria, peste austria
Suspensiile reglabile - nu am simtit diferenta, desi dealerul tragea tare ca ce mare diferenta este pe confort si tot asa..
Moduri de condus - prea multe :) Dar poti face cam ce combinatie vrei - deci aicea e bine.
QS cel mai fain zic eu, foarte fin, merge sa schimbi fara nici un fel de drama cam in toata plaja de turatii.
CC- este si functioneaza, doh

Singurul 3 cilindrii pe care am mai condus este Tiger Sport, ei la Explorer nu se simte la fel - daca nu ma uitam sau stiam putea sa zic ca e poate si un 4 in line sau si un V (dar dezamagitor daca ar fi fost)

Bai da trage! si trage! si trage intruna! Nu te da pe spate si iti taie respiratia, dar de la inceput pana (nu am mers mai mult de 170 nici constant nici in accelerari - da da toate motarele trec de 200 bla bla) la capat. 90/100 treapta 4/5/6 - accelrezi: pleaca si nu se mai opreste; 130 accelerezi iara se duce de zici ca trebuie sa arunci ancora de pe el.

Singurul motor care m-a facut sa ma simt ca pot trece printr-un zid si o sa fie ok (o prostie de altfel, dar senzatia tot aia a ramas)
Cardanul cuminte si fara sa faca gat nici la accelerari mai sanatoase sau la frana down shift mai serios, frana de motor ok!
Vorbind de frane -bune! am tras un pic mai mult la franat urgenta maxima combinat - doar fata - doar spate de la 30 pana in cam 60 la pe loc.
Teste cum pleaca la fel in diferite trepte, tras ge gaz mai mult, mai lejer.
Am insistat pe mai multe ca vroiam sa il iau, nu era pe lista, dar dupa ce am mers am zis da tati! the new Varadero fara sa fie unul.
In fine am mers pre rational, am zis pas pana la urma ca ma uitam sa iau masina si pretu asteia era aproape cat o masina la care ma uitam - din nou rationament, alea alea. Da tot nu am luat masina :P
Service-ul cel mai scump fata de restu. Dar aveau super oferta - gentiile alu originale laterale cu prindere la 500euro :)

Peste speedbumpere no problem, in sens giratoriu (am gasit cateva goala in care am fortat de mai multe ori) - lejer, pe autostrada precum salteaua.
Vibratiile de care se mai pomeneste.. nimic sa ma faca sa bag in seama.
Altfel la miuns daca vrei sa il pui este ca se simte grea sus fata de 1290 1250, iti trebuie un pic grija la o parcare, la o panta cand dai din picioare, nimic nemaivazut.

Revenind la motor, nu il cunosc, nu stiu alte 3 cilindrii cu ceva cm2 cum merg, dar cu asta m-a impacat si intre masini si la stat pe sosea.
Nu te sperie dar sigur nu te adoarme, echilibrat si cuminte, scoate puterea si cuplu foarte elegant cumva, o linie care merge in sus dar fara varfuri.


Cand o fi sa mi se faca chef de motor mare si greu pentru drumuri lungi si nu numa - aicea am sa ma uit prima data!

@Adrian M. hai ca am zis-o si pe asta

Interesat de 790 Adventure fiind, m-am chinuit din răsputeri și am citit topicul până aici (6 din 7 pagini).

Păcat de informații, sunt utile, sunt variate, părerile sunt de multe ori argumentate ideatic. 

 

Băi tată, dar livrarea este execrabilă. Zici că e traducere google dintr-o engleză vorbită de un coreean din Coreea de Nord, cu litere mâncate până la denaturarea propoziției și cu completări agramate gen „să nu umblii”, „genții” șamd. Fraze alambicate, unele fără predicativă, fără finalizare, utilizarea inutilă a negării negației în mod repetat și obositor.  

Știu, informația contează, nu suntem aici la ora de gramatică, nu-mi convine, să mă uit în altă parte, ba chiar să mă duc spre propria origine dacă chiar insist cu fente din astea. Cunosc toată „dialectica” de forum/facebook.

 

Păcat, mare păcat, putea fi de nota zece, Hora 9, dar e de cinci. Și asta numai pentru că meriți o medie între conținut și formă.

Te rog eu mult, scrie mai puțin și mai corect, ai să câștigi mult mai mult respect.

Și un sfat: cititul cărților te-ar putea ajuta mult. Atât de mult încât la un moment dat în viață să poți să și scrii vreo câteva.

Era să introduc și tradiționalul „no offense”, dar corectitudinea politică „nu e în ceașca mea de ceai”. Prefer să te superi și să-ti corectezi, apoi să-ți rafinezi stilul și expunerea. Asta e, comunicarea în scris are niște reguli. 

Baftă multă pe mai departe!

 

Edited by adris
Link to post
Share on other sites

Lol. Am crezut ca e ceva util in postarea de mai sus. Ar putea moderatorul sa-l stearga, nu s-ar pierde absolut nimic...

Nu stiu cum se face, dar si eu am citit tot topicul fara sa ma chinui deloc. Litere in plus sau mancate pot fi si de la graba ori tastat de pe telefon. Sa te ataci pe treaba asta...da-o-n plm...

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, adris a spus:

 

 

Ma gândesc ca trebuie sa fie covârșitoare povara unei asemena inteligente sociale. 

Link to post
Share on other sites

Velismo Ferroce Lusso 800

 

dSC4079Zn_G5Zk0.thumb.jpg.434d7fd267ca7bd37420b53f968da734.jpg

 

MV-Agusta-Dragster-800-RC-Scarico.thumb.jpg.92477137c40cfa13be4155316f31edea.jpg

 

2018_MV_Agusta_Turismo_Veloce_Lusso_SCS_koppeling.thumb.jpg.5797e4ae7a4e20536db613e3612ab22f.jpg

 

Ieri s-a Mai ivit ocazia sa Mai dau o tura pe el, prima data mergand ACU ceva vreme.

 

In mintea mea compar MV cu Ferrari pe 2 roti, as putea sa fiu departe de adevar sau poate nu.

 

Motocicleta este un exemplu de design si maiestrie in a inbina fara repros piese pe o linie de productie.

Este un spectacol viziual, nu merita sa te grabesti, Mai mult m-am uitat la ea decat mers.

 

Ergonomia suprinzatoare, avand in vedere ca este o motocicleta mica stau perfect "infipt" in ea. Nu sunt increzator ca o conduci 12 ore si esti teafar, sa te misti pe ea cam de greu, spatiu limitat, parca stai intr-un monopost oarecum comod.

 

Poze de pe net CA aicea chiar nu are rost fata mea!

 

Totul este facut calitativ, nu am vazut nimic de care sa comentez si m-am uitat mult si lung.

 

Cutie de viteza cu QS - unicat Pana acum la ce am experimentat. Bagi in 1 si dupa tragi doar acceleratia, evident cu piciorul schimband viteza, insa la stop/senator nu bagi in neutru sau ti ambreajul, motorul sta pe loc in viteza 1🙂

Deci nu poti sa faci vrum vrum la semafor CA pleci de pe loc. Interesant, no comment.

 

Sincer nici acuma nu stiu CATI cai are, desi mi s-a zis, pe foaie mul Mai putin fata de CE te face sa crezi. Motoru Asta poate merge fin in oras, sprinten pe drum sau chiar in pic Mai Golan daca tragi.

 

Are rost sa zic ca la 140 tragi de gaz (nu ca animalu) si vrea sa se ridice pe-o roata.

Sunetul completeaza toata imaginea Asta, greu de confundat.

Mai eat in un factor care care nu sunt sigur cat influenteaza - personal imi place cel Mai mult motorul in 3 cilindrii, pe orice...

 

Bordul digital este o mizerie, o tragedie a user experience-ului in orice display auto-moto. O galeata de info varsate intr-un spatiu mic si zero prioritizare a informatiei. Frustrare Maxima acolo - da Asta de defect professional.

 

Nu m-as plange de cum ma bate vantu pe ea, ori in piept direct cand stai drepti, ori stai lipit peste rezervor si atuncea micul parbriz da vantu peste casca si spate.

Oglinziile sunt facute sa fie folosita parca doar in pozitia aplecat.

 

Desi nu este exorbitant de scumpa, service-ul te poate indoii, orice zgarietura sau seara in care ar sta sub ploaie sigur m-ar face sa nu pot dormii. E genul de Moto care sta totusi intr-un garaj mare de casa noua.

 

Nu am tras de motor, deci nu stiu cum franeaza, cum se comports suspensia si tot asa.

Pur si simplu m-am bucurat de EA si Mai mult am stat in fund si m-am uitat la ea.

 

 

De mult mult mult pe lista mea pentru mosu era 800lusso sau 1290duke 

🙃

 

La 21.08.2020 la 9:01, vis-a-vis a spus:

mulțumiri pentru review-uri

Apreciez!

 

La 21.08.2020 la 9:01, vis-a-vis a spus:

traduci cumva cu google translate?

Nu, dar ma lupt cu un autocorrect la fiecare cuvant aproape

 

Acum 21 ore, adris a spus:

m-am chinuit

Imi pare rau sa Aud

 

Acum 21 ore, adris a spus:

Păcat de informații, sunt utile

Nu vad cum sa fie pacat De ele, ma bucur sa AUD ca iti sunt utile, dar a se lua foarte serios la cunostinta CA sunt ale mele personals si nimic Mai mult

 

Acum 21 ore, adris a spus:

fără finalizare

De Asta trebuie sa ne ferim cel Mai mult 😋

 

Acum 21 ore, adris a spus:

utilizarea inutilă a negării

De luat in considerare

 

Acum 21 ore, adris a spus:

putea fi de nota

E aicea in bag Fula CA nu mi-a placut scoala nici o Zi din blesteme alea de 12 ani, invataman5ul superior e Alta poveste CA acolo m-am invartit si orientat cum am vrut eu.

Deci fac ceva pe notarea ta ❤️

 

Acum 21 ore, adris a spus:

cititul cărților te-ar putea ajuta mult

Stiu, citesc zilnic, dar nu beltristica, bag doar tehnic - adica ce fac si CE ma intereseaza, stau fix in raftul din fata biroului Sven hassel-utile si rodica brasoveanu doar incepute si lasate asa.. colectiile sunt generoase si nu am trecut prin tote, tot timpu zic ca e si Maine dar adevarul nu tine cu mine

 

Acum 21 ore, adris a spus:

Prefer să te superi și să-ti corectezi, apoi să-ți rafinezi stilul

Nu ma supar, prima data cand am citit aseara mi-a pus in zambet. 

Din natura meseriei orice comentariu poate fi valoros, insa clar cine isi acorda stat timp sa scrie si sa iti verse sentimentele online, eu am invatat sa il iau primu in serios si sa vedem ce facem Mai departe. Am avut ocazia de a mana comunitati toxice in a devenii prietenoase si placute, si Asta doar prin CE am ales sa facem in productie.

 

Dar nu cred ca am sa imi rafinez nici un still, CA nu ma interedeaza, pur si simplu.

 

Sunt constient CA e scris anapoda, scriu doar de pe mobil, si sunt prea comod sa imi Scot autocorrect, scriu in Ro doar aicea, deci procentual irrelevant.

Am facut scoala in Ro, universitate la fel, master aicea si inafara la fel si specializari sa le ziceam asa.

Lucrez zilnic folosind 6 limibi, evident predominat En, 3 sunt folosite la nivel profi, 2 de curtuazie, de bagat in seama, Una mai mult intelg, raspund Mai putin.

Felul in care mintea mea este sau se structureaza ma ajuta sa fac bine ceea CE fac sa imi plates viata.

Sunt foarte plastic in gandire si abordari tehnice, si tot timpu s-a tradus si in vorbire si scris, care nu sunt la fel.

 

Un weekend misto sa aveti, CA eu sunt la service - roata fata - iara 🙃

 

 

 

Edited by hora09
Link to post
Share on other sites

Așa e cu inginerii... Sunt ca și câinii lupi. Au privirea inteligentă, dar nu se pot vorbi. Încearcă Swiftkey în loc de autocorrect. Așa lumea va fi mulțumită și de gramatică. Nu e critică deloc, citesc cu nerăbdare fiecare postare a ta, e mai mișto decât un site de review-uri moto. Aștept "episodul" următor.

Link to post
Share on other sites

Săptămâna trecuta am primit gențile și tank bagul de la 21brothers.

Geanta de rezervor este evident practica, intra ceva in ea, dar nu are volum să îți îndesi adidași, masa de calcat și alte nimicuri.

Materiale sunt waterproff dar nu și fermoarul 🙂

Buzunarul de harta se poate da jos și în interior despartitorul se poate mișca sau înlătură.

IMG_20200822_141958_7.thumb.jpg.56e93381a7b5b6191579a4061082166e.jpgIMG_20200822_142011_8.thumb.jpg.27b8d7e0c2f5ab37f44c0afd284903a0.jpgIMG_20200822_142025_2.thumb.jpg.1eb42db39d79b89a7fc8e6820d713399.jpgIMG_20200822_142036_2.thumb.jpg.18e9410a98e5f3f51291fbf79fcd09b3.jpg

 

Sunt in tura acuma, însă în doi, pentru prima dată cu 790ul.

Rotile umflate după cum zice in manual: 2.6 și 2.9 pentru doi oameni și două cutii pline.

Doar autostrada, viteze legale, toate bune pana trece unu cu LT- ul pe lângă și mă uit cu amar cum îl ia somnul pe ăla la ghidon.

 

Pe drumuri am avut destul timp să mă gândesc cum austriecii au făcut partea de aerodinamica: cred că au găsit niște desene la ghena de gunoi și au zis "uau arată perfect, la producție și direct in magazin cu ele; tunel aero... Băă voi sunteți surzi?! N-avem timp, hai executarea!"

 

Mă așteptam cu tank bag sa fie oprit curentul de la gaura unde e triple clamp-ul, dar nu e destul de lat.

Prima data la drum lung pe autostrada cu casca cu cozoroc, la întors merg cu el dat jos că m-am făcut cu capu, atât vânt da in el de jos de s-au slăbit șuruburile.

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, hora09 a spus:

Prima data la drum lung pe autostrada cu casca cu cozoroc, la întors merg cu el dat jos că m-am făcut cu capu, atât vânt da in el de jos de s-au slăbit șuruburile.

 

cozorocul cat mai in jos setat (oricum acolo ar trebui sa stea ca sa te protejeze) si pozitia de atac (spatele drept si usor aplecat, pieptul in fata, capul ca pe vitezana - te uiti putin pe sub gene, coatele in afara, mainile relaxate)

cand te asiguri o faci ca pe vitezana, cu barbia sub umar

asta iti tine cozorocul putin aplecat in fata ca sa nu-l ia vantul

 

bine, de obicei autostrada e doar chestia aia pe care trebuie sa suferi putin ca sa ajungi unde vrei

asta ca sa nu suferi cu casca full face in noroi si praf

 

si intotdeauna dopuri pe asfalt

Edited by prafrau
Link to post
Share on other sites
Acum 58 minute, prafrau a spus:

dopuri pe asfalt

Tot timpul in buzunar, adică nu le las acasă.

 

Acum cam 10 ani am cumpărat primul set de dopuri Alpine.

Le-am ținut până anul trecut când pur și simplu le-am rătăcit pe undeva. Am cumpărat din nou același brand. Am incercat și altele de-a lungul anilor, însă pentru mine astea au fost cele mai ok.

 

AL-MS-PRO.thumb.png.9e9b8cd75e865959f2576cb601c61c53.png

Vad la cele noi o scădere în calitatea la unele chestii cum este cutia (irelevant, dar la preț premium vreau și aia sa arate bine) siliconul s-au îngălbenit și a rămas așa de la prima folosință, tubul/corpul dopului este mai maleabil drept urmare un pic mai greu de introdus.

Mai greu de curățat fata de cele vechi pentru că nu se poate scoate din tub/corp parte care de fapt face sa filtreze sunetul, inevitabil ajunge ceară în tub și trebuie un pic de tehnica să cureți.

Acuma dau la pachet și un mini recipient cu alchool ceva de curățat pe care evident l-am "pus" imediat "undeva" a doua zi.

 

Dopurile fac diferența pentru mine in a fi terminat după 4-500km sau 1200km și încă funcțional.

 

 

Triumph Scrambler 1200

IMG_20200808_130735_0.thumb.jpg.f18a8ac81f29ed54ac8cca89af3af988.jpg

 

Distracție destulă la bani mulți.

Prima dată când merg pe un dual shock sau Scrambler de fel.

Placuta la privit și atins cam că orice Triumph, același bord fain ca pe Rocket, aceleași butoane, nimic nu arată în neregulă sau ne la locul lui.

 

Destul de înaltă și tare pe spate, evident nu era setata suspensia pentru mine, deci posibil sa se simtă complet diferit cu Sag ajustat.

 

E distractiva sa tragi de gaz că are ceva de genul 100cai și nu e cea mai grea.

Pe autostrada am intrat și ieșit repede că nu are rost, nu e pentru așa ceva, te chinui degeaba, pe drumuri normale își arată ceva temperament.

 

Șaua dintr-o bucata este extraordinar de confortabilă, ghidonul numa bine plasat că sa ai control optim, scărițele nu mi-au lăsat impresia că le vreau mai jos sau față/spate.

 

Frânarul se face cu încredere, pare să nu te lase la greu.

Păcat că nu avea QS, dar țin să menționez că e cel mai fin/moale/lin/etc ambreiaj pe care am avut ocazia sa "trag de el". Fără glumă și mai este și pe cablu, adică nici o șmecherie.

 

Am intrat pe drum de pământ, scos electronică și am zis hai sa văd care e treaba: dezastru! glumă proastă suspensiile alea, e fun că are putere și îi dai fundu in toate direcțiile și faci gogoși ușor și chestii de genul, dar nu se împacă cu teren care să nu fie nivelat.

Pe șosea unde ai de tras de gaz și mestecat in viteze, acolo e unde mi-a plăcut.

 

Întors în oraș, deja la primul semafor a început să se încingă in dreapta, la al doilea semafor îmi cam venea să mă opresc să mă dau jos de pe ea. Am stat pe piciorul stâng rezemat pe asfalt și cu dreptul tras înapoi peste șa, imposibil, îți prăjește carnea.

Mă gândesc cum dracu se comporta când traversezi Bucureștiul spre exemplu...

 

Faina drăcia, da la banii aia îmi găsesc altceva ori mai bun ori mai ieftin sa îmi producă endorfine și din astea. 

Edited by hora09
Link to post
Share on other sites

Ma bate gândul sa îmi iau moto noua la anul și asta e pe lista scurta. Câteva întrebări pentru posesori de S:

1. am 1,85 deci ma gândesc ca setarea șeii la 85 cm ar fi mai ok. Cât de ușor se urca/coboară saua de la 83 la 85? Cât de comoda e ma drum întins? Nu fac Off road. Asfalt și cel mult drum forestier sau in genu’.

2. pot achiziționa QS+ de la bun început și sa fie activat din fabrica? Dacă nu o fac reprezentata din România poate face asta ulterior? Cam care ar fi prețul? Am citit chestii despre asta cum ca QS ul ar fi prezent din fabrica dar poți doar in sus ,pentru up și down îți trebuie QS+ ul și ăla e extra money pe S. 

3. Cruise control ul este prezent pe S din fabrica?

Edited by barbat
Link to post
Share on other sites

Am sa-ti răspund din punct de vedere al posesorului de R 

1. la înălțimea ta nu ar trebui sa fie problema nici una din variante S sau R - eu am 1,80 si ating jos cu 1/3 din talpa, tu ar trebui sa fii ok.

Max de km făcuți intr-o zi, 550 fără probleme din punct de vedere al confortului, dar asta este subiectiv.

Chiar dacă nu faci off (nici eu, pana acum tot ceva usor) eu recomand varianta R , pt suspensia mai buna, utila inclusiv pe sosea + rally mode inclus in preț

2. Poti activa QS+ oricând dorești, activarea se face la dealer, nu vine direct activata , se poate face in Romania la dealer, prețul este in jur de 300 euro,  dacă îmi mai amintesc bine

3. Cruise control este optional pe oricare din variante, la fel se activează la dealer schimbând modulul de comanda (100 euro) + soft (220 euro la fel dacă îmi amintesc corect)

 

In cazul in care locuiești in RO, iti recomand sa mergi la Dementor sa discuți cu ei cotația finala pentru motocicleta cu tot ce dorești ca si opționale. 

Sunt putin greoi în comunicare dar oferă cotație de preț super competitiva, nu prea merita sa mergi sa cumperi de afara .

Link to post
Share on other sites

Am 1.86, merg cu saua lor confort (vin si cu incalzire) - se poate lua spre expemplu doar saua pilot.
Stau lejer cu picoarele jos si in mers nu simt ca imi chinuie genunchii.
Nu stiu ca saua s-ar putea regla.

Drumurile cele mai lungi au fost peste 1000, doar pe sosea, pauze scurte cam la 2ore, la sfarsitul zileu eram mai putin obosit fata de cum ma asteptam; da numa touring nu e.
Mixt max 700 50/50

La QS si CC cum zice peu

Daca din orice motiv mergi pe S si stai la strada, poti sa ii pui linistit si cric central de la ei, alta viata cand intretii lantul

Link to post
Share on other sites

Va mulțumesc amândurora pentru răspunsuri. Din ce m-am documentat saua cu care ar veni are 2 poziții de 830 și 850 mm. Saua confort și/sau saua pilot sunt optionale? Dacă da care ar fi prețul uneia și ce înălțimi au? R-ul nu se justifica din pct meu de vedere la ce folosesc eu și din mai toate clipurile pe net posesorii se plâng de voblaj, turbulente serioase la viteza gen 140.  Plus ca mi se pare extrem de neatractivă pentru mine aripa aia din fata ridicată. Chestie personală, subiectiva poate. Cu indicarea corecta a benzinei din rezervor cum e in realitate? Mulțumesc 

Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, barbat a spus:

2 poziții

am sa ma uit despre ce e vorba

 

 

Acum 5 minute, barbat a spus:

Saua confort

image.thumb.png.32aa7dd6e169db8c98b60c5efcb0d156.png

pret in PLN, aproape de RON

 

Acum 8 minute, barbat a spus:

indicarea corecta a benzinei

displayul arata incepand cu 50% in jos
 

Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, barbat a spus:

Saua confort și/sau saua pilot sunt optionale? Dacă da care ar fi prețul uneia și ce înălțimi au?

Da, preturile le gasesti pe site-ul dementor la categoria Powerparts: https://ktm-parts.ro/108021-powerparts/s-26/model-790_adventure/clasificare-powerparts

 

Acum 11 minute, barbat a spus:

posesorii se plâng de voblaj, turbulente serioase la viteza gen 140

Anvelopele stock.

Turbulente vei avea (cred) mai mari pe S cu parbrizul ala standard. Multi prefera sa mearga fara parbriz sau cu cel scurt, de pe R.

Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, barbat a spus:

Va mulțumesc amândurora pentru răspunsuri. Din ce m-am documentat saua cu care ar veni are 2 poziții de 830 și 850 mm. Saua confort și/sau saua pilot sunt optionale? Dacă da care ar fi prețul uneia și ce înălțimi au? R-ul nu se justifica din pct meu de vedere la ce folosesc eu și din mai toate clipurile pe net posesorii se plâng de voblaj, turbulente serioase la viteza gen 140.  Plus ca mi se pare extrem de neatractivă pentru mine aripa aia din fata ridicată. Chestie personală, subiectiva poate. Cu indicarea corecta a benzinei din rezervor cum e in realitate? Mulțumesc 

Salut,

Saua la S este din 2 piese, sa pilot si sa pasager, se deblocheaza cu cheia saua pasagerului, se ridica, iar apoi saua pilotului se muta de pe puzitia jos pe pozitia sus cu o miscare simpla si usoara, toata operatiunea, cred ca iti ia 30 de secunde...

Sunt oferte optionale la KTM Power Parts de sa, se poate pune orice model de sa de pe S pe R, de R pe S, sau cele comfort cu incalizire. Sunt inter-schimbabile intre cele doua modele aceste piese.

Voblajul si turbulentele apar, doar in functie de ce cauciucuri folosesti, nu are absolut nici o legatura suspensia motocicletei (la R mai inalta fata de S). Eu am modelul S, cu cauciucuri de strada (80 street - 20 off-road) nu am avut nici un fel de probleme la viteze mari. Cum am schimbat cu caramele, Mital E-10 pe fata, peste 160 Km/h au aparut probleme de voblaj.

Aripa fata se poate schimba la modelul R cu una de S, si invers. Schimbarea se face foarte usor, ai in plus doar costul aripei, Destul de multi posesori de R au schimbat aripa fata cu modelul de la S, datorita faptului ca merg mult pe autostrada, unde aripa sus de R produce turbulente. Exista si optiune de inaltare a aripei de S cu niste adaptori astfel incat sa o indepartezi cativa cm de roata, evitand acumularea de noroi...

 

Absolut toate piesele intre S si R sunt inter-schimbabile. 

Link to post
Share on other sites

Eu cred  ca merita costul de 1000 e diferența pt suspensie si rally mode,  chiar si pe asfalt suspensia este net superioara, dar fiecare cu calculele lui.

Voblaje la 140 o sa ai doar in condiții de vânt puternic, iar aripa bineînțeles ca poate fi schimbata costul fiind de 1000lei fara discount (daca ei moto de la Dementor, de obicei primesti 25% discount la acc)

Problema turbulentelor este mai mare, eu am reușit sa o ameliorez destul de bine cu asta  https://www.olx.ro/oferta/deflector-vant-moto-parbriz-model-nou-wind-deflector-motocicleta-IDdzvAp.html#eb3cef6864

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 18 minute, barbat a spus:

 Cu indicarea corecta a benzinei din rezervor cum e in realitate? Mulțumesc 

 

La bord indicatorul iti va arata nivelul de benzina full pana in momentul in care ai consumat jumatate de rezervor, din acel moment vor incepe sa scada linie cu linie indicatiile la bord pe masura ce se consuma benzina. Fiind 2 rezervoare separate, pompa si senzorul de nivel se afla atasate doar de un singur rezervor, intre ele rezervoarele sunt conectate din ce stiu eu...

Range-ul nu cred ca este intotdeuna corect, eu sincer nu am mers dupa indicatorul de range afisat ed motocicleta, stiu ce capacitate are rezervorul si in functie de consum, imi estimez cati km fac si planific sa alimentez dupa un anumit nr de Km, de regula alimentez intre 300 si 350 Km facuti. Am mers si 400 km cu un rezervor...doar sa vad daca imi ajunge :)

Am ramas cu acest obicei de a-mi calcula distanta si alimentarile de ma motocicleta pe care am avut-o inainte, Honda Transalp de 700, unde indicatorul de nivel nu avea absolut nici o treaba cu realtatea...

Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, barbat a spus:

Ar fi ideal dacă ar avea ceva la test. 

 

Din păcate greu cu motocicletele la test, in iunie încă nu aveau, nu știu dacă au reușit sa aducă 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...