Postări Recomandate

• Răspunsuri 372
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, danypop a spus:

Mda, nici o șansă. Nu îl vad sa poată rezista o întreagă cursă mai ales cu un ritm de top 15

Poate isi bate joc de ei putin?

Sa-i faca sa creada "haha e praf"  apoi mumu direct. 

Te face sa vb singur o faza din asta.

Nu ca as vb singur.

Des.

Uneori.

Rar.

Acum 1 oră, john17 a spus:

Unde e fanii #93? 😈

Unde sa fie? Acasa la tv, nu e fara spectatori cursa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S.a retras din quali dupa 1 tur.

Ori il doare mana ori a decis ca nu are rost sa se forteze pt ca oricum nu ar face un timp competitiv ca sa vina mai in fata.vom vedea.

Link spre comentariu

Rossi pe 4 :ok:

Hai ca e pe treaba,maine poate prinde un podium.

Mda,HRC tocmai a comunicat pe twitter ca Marquez nu va lua parte la cursa de maine.

Link spre comentariu

Acum 35 minute, Method a spus:

Hai ca e pe treaba,maine poate prinde un podium.

Mda,HRC tocmai a comunicat pe twitter ca Marquez nu va lua parte la cursa de maine.

Da, de ce sa dai un titlu pe 4-5?

Oricum si cu 50pct avans omu o sa traga tare.

Link spre comentariu

Acum 6 ore, Method a spus:

la .3xx de lider.. slabe sanse la loc 1 poate si la podium?

P4 nu suna rau dar diferenta fata de lider il ingroapa.

dovi praf. praf. ce renegociere frate? Nu ia niciun campionat, nici cand MM e la pamant, pacat dar cam asa se vede.

Direct cu JLo discutam daca eram la ducati.

Link spre comentariu

Acum 12 minute, frigider a spus:

daca eram la ducati

Gata, aranjăm! Method la pianiști să le repartizeze mesele și tu la găletari, să vedem cine se bagă la kktm si sugiuki? 

Link spre comentariu

Acum 19 minute, frigider a spus:

la .3xx de lider.. slabe sanse la loc 1 poate si la podium?

P4 nu suna rau dar diferenta fata de lider il ingroapa.

dovi praf. praf. ce renegociere frate? Nu ia niciun campionat, nici cand MM e la pamant, pacat dar cam asa se vede.

Baldassari sau Dalaporta😁

Link spre comentariu

Acum 9 minute, Djenavar a spus:

😁🤣🤣da da , la ff sigur, sigur ca.si potriveste fundul in sa pana i se term8na contractul😁

matrita aia de poponeata de JLo e in muzeul ducati, poti f isigur de asta.

acum numa sa nu se fi ingrasat JLo de la atata timp liber si aroganta. :D 

Link spre comentariu

Acum 42 minute, frigider a spus:

dovi praf. praf. ce renegociere frate? 

In actualul context, daca nu semneaza cu Dovi, este mai fezabil sa aduca un debutatnt de la Moto2, decat sa il readuca pe JLo. Insa nu pilotul le lipseste lor, ci o motocicleta care sa poata castiga titluri. 

Link spre comentariu

Borusia dortmund baga jucatori de 16-17 ani in teren,  la noi : Jucatorul este ff tanar trebuie sa mai creasca sa se mai coaca un pik( jucatorul are 24 de ani) asa si aici nu vad  de ce sa-l aduci pe jlob cand poti aduce unul nou nout de 20 de ani

Link spre comentariu

Acum 8 minute, john17 a spus:

Da' 'onda pe cine aduce, că fără dințos e mai praf decât Ducati? 

simplu: asteapta sa se repare MM si se bat iar la campionat.

radea lumea de zarco dar a mers mult mai bine decat AM si nu a avut teste etc. (sau a avut?)

Link spre comentariu

Acum 8 ore, frigider a spus:

radea lumea de zarco dar a mers mult mai bine decat AM si nu a avut teste etc. (sau a avut?)

nu.a sarit de pe una pe alta.Eh,pe de o parte trebuie lasat macar jumate de an si AM inainte sa aruncam cu pietre in el,insa daca direct HRC i-a dat un vot de blam luand pe altul pt 2021,ce sa mai zicem...

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

Și cumva totuși, a 3-a Yamaha din 4. Noroc cu Morbidelli.

Da,asta e adevarat,numai ca subliniam ca are cu totul alt ritm fata de cursa trecuta.Si...cam asta cred ca e targetul lui Rossi acum - quali in primele 2 linii,si poate o bataie la podium sau daca nu macar la locurile 4-6,mi se pare ok.

Rossi :

"I will start from a good grid position and my pace is not so bad, also in the afternoon, but we still have to improve because in some places we lose a bit. But it will be very important to start in front."

"I have to say that in the last years, the last period, the riding style changed very much in MotoGP," said the 41-year-old. "In a lot of corners, more than riding well, you need to do the right thing for the tyres.And it's not easy, because I have a lot of experience – ha! - but sometimes my experience is a problem because you need to have an open mind and change different things.We've changed a lot the setting of the bike, the balance, to try to enter the corners faster. Try to use my style. I try to adapt as much as possible to the modern style of MotoGP with these tyres, but we also need to adapt the bike to me. So I need something different."

But the step compared to last week is good and now we need to continue in this way."

Dovi :

"The situation is different to last year with the tyre. Bagnaia [3rd] and Miller [7th] are able to make a really good lap time when they put new tyres in... because they ride in a different way and are able to manage the characteristic in a different way," said the triple MotoGP title runner-up. "But I don’t want to copy other riders.I am trying to study to understand what we can do. Every rider has a different style so you have to find the best way in your way to go fast, because that’s the best way to be strong in the race. In the end you have to be consistent and strong in the race."

Marquez :

"In the morning I felt really good and was able to ride in '37.7 with the used tyre, pretty much the same time as last week," Marquez said. "But then in the afternoon when I started to feel really good and ride in the same way I stopped in the box and when I started again something changed. Immediately.It was like inflammation or something. The arm got a little bit bigger and maybe pressed some nerve. I was losing the power on the second run in some corners I did not expect.At that point you need to be honest with your body and understand the situation and that’s what I did.I stopped in the box and said straightaway to the team what’s going on and that I would go to Q1 and in the first lap, if I feel a little bit this feeling or something similar, I will give up. This is what I did.

The mind does a lot. When I said to myself 'I can’t [continue]' the pain multiplied 2-3 times! But the mind also has to know the body very well and know the limits of suffering and how far you can go.

The body also has nerves, and I have experience of this already from pre-season. When mentally you can, but physically you cannot – and you might put yourself in danger – then that’s when you have to know your time is up.

I kept this with me and kept being realistic. If I didn’t believe it was possible to ride then I would have stayed home, with air conditioning and my physio instead of making life complicated.

Tonight I will sleep well because I tried and it wasn’t possible and Brno [August 7-9] will be another race."

Editat de Method
Link spre comentariu

Acum 3 ore, Djenavar a spus:

Ce cafteala la moto E:)))

Dupa ce se retrage VR46 la moto 3 ma uit🥰,

a pustani e spectacol de cand lumea nu de acuma , cea mai misto clasa doar ca nu is nume consacrate si multi nu se uita ....

Link spre comentariu