Sari la conținut

o7-08. Gran Premio Lenovo di San Marino e della Riviera di Rimini & Gran Premio TISSOT dell'Emilia Romagna e della Riviera di Rimini


xt600
 Share

Postări Recomandate

Acum 40 minute, ioio_viola a spus:

am vazut interviul cu Maravilla de dupa cursa, omul asta mai ca plangea ca nu stie ce i se intampla :). din pacate pentru el, daca nu are conditiile perfecte nu e competitiv. in felul asta nu va fi campeon niciodata.

colegu Vin e mai jos decat Dovi la faza asta.

adica te califici asa sus si temrini asa jos? OMG.

 

dovi macar se calif prost da in cursa misca putin...

Acum 4 minute, Cavaleru a spus:

nu am mai urmarit cursa dupa ce l-am vazut pe doctor pe jos, era atat de rapid.. dar nah asa in curse cand mergi la limita mereu  ... Omu si-a tarait boasele extrem de rapid pe circuit. 

 

Mir si Suzuki sunt bomba, daca rezolva si prima parte a cursei sau macar calificarile o sa fie un concurent serios in viitor.

 

imi pare rau de Morbi ca a pierdut podiumul. Oricum un pilot extrem de rapid concurent serios pt Mir

eh, nu conteaza, a mers bine.

poate l-a pus pe ganduri faza aia cand pe franare i-a facut figuri mobra.

apoi mini-pierderea fetei imediat dupa.. bine nu i-a picat.

 

 

sincer decat sa cada, mai bine asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 310
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt dezamagit. Nimeni de aici nu are curaj sa spuna ceea ce este evident. Ducati, care are contract direct cu Zarco, l-a pus pe francez sa-i submineze sansele la titlu lu' Dovi. Huo!

 

Cat despre Dovi, au dreptate colegii, si-a facut-o cu mana lui. Ce cauta in pluton ca sa fie daramat? Trebuia sa fie la bataie pentru pozitia de lider al cursei, ca anul trecut. Oh, wait...

Acum 18 ore, Method a spus:

Aa,si ma apostrofa lumea cu manta cursa trecuta ca a iesit Ktm pe 3 (trebuia pe 4 dar ok,nu mai comentez),unde e ktm ca nu o vad in primii 10?Dar vai...

Cum am dat de un circuit unde n-am facut 20 000 ture de private tests pupandu-ne pe gura cu guma medie michelin,deja gata,se lupta la divizia onoare.Nu,serios vorbind intradevar ktm mere mai bine de anul asta de cand a lasat balta porcaria de grinda cu zabrele si fac si ei un cadru perimetral chiar daca e de fer.Daca atata stiu ei fer...cu asta defileaza.

Cea mai tare declaratia lui Pol inainte de cursa - "asta va fi o cursa in care se va cadea mult si va iesi pe podium cel care isi mentine cumpatul"...si dupa aia cade in 1 pe fortand pe franare :crack:

 

Trebuie sa apreciez ca vezi si tu progresul si in final recunosti.

Pana sezonul trecut, KTM avea o zi buna atunci cand puncta. Cand prindea un top 10 avea o zi excelenta.

In cursa de ieri a fost prima data sezonul asta cand nu au prins top 10 (cu 2 DNF din pozitii de top 10). Situatia asta combinata cu loc 2 pentru Mir a facut ca Suzuki sa-i depaseasca la constructori cu doar 4 puncte.

 

Cat despre Fe, perimetral sau zabrele, tot mai greu deacat Al ramane. Sau . .?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, ilarionciobanu a spus:

Sunt dezamagit. Nimeni de aici nu are curaj sa spuna ceea ce este evident. Ducati, care are contract direct cu Zarco, l-a pus pe francez sa-i submineze sansele la titlu lu' Dovi.

moarte francezilor!!!

mai putin Q, el nu e in complot...

 

sau este? ca doar el o sa ia campionatul!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ilarionciobanu a spus:

 

Cat despre Fe, perimetral sau zabrele, tot mai greu deacat Al ramane. Sau . .?

Ironia este ca tocmai perimetralul ala de FEr sau zabrelele ar putea fi una din solutiile pentru problemele cu pneul spate si cu tractiunea, pe care le au unii constructori. Cateodata in viata este ca in rugby,trebuie sa pasezi inapoi,ca sa mergi inainte.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, frigider a spus:

Man, nu era comentariul meu ci al comentatorilor englezi.

Nu e vorba de frana, e vb de lasat acceleratia si gata.

Daca fosti piloti spun asta care au fost si ei acolo nu prea ai cum sa-i contrazici, mai ales la partea cum ca e "instinct".

 

Asa mi-e usor sa spun "da, nu tre sa faci nimic ca-s moto si se duc in exterior, deci daca e in fata ta e no problem"

 

Accidente se intampla, la fel si accidente cu mai multi implicati.

E periculos in pluton, asta e viata.

Ce naiba, se darama unii pe altii in ultima curba din ultimul tur.

 

Pe romaneste dovi "had it coming" mergea din ce in ce mai prost.

Nu incerc sa fac analiza cazaturii lui Zarco - subliniez doar rezultatul : Petrux a batzait (n-a cazut da?),iar Zarco s-a emotionat si a fost pe burta in secunda urmatoare.Ce a apasat el sau ce n-a apasat sau la ce a dat drumul conteaza mai putin.Cert e ca a fost pe burta cand un pilot din fata lui a batzait,ceea ce mi se pare jenant avand in vedere experienta lui Zarco si faptul ca e pilot incercat.Asta e...a gresit si gata insa a gresit intr-un moment destul de nasol si pe deasupra l-a mai rupt si pe Dovi si acum lipsa de rezultate a lui Dovi se va deconta la el...ceea ce nu prea e cazul dar na.

Acum 4 ore, frigider a spus:

Hm, la cum a mers ultimele 2 curse nu stiu de ce te indoiesti asa mult de el dar fie.

Pt ca il urmaresc demult pe Marini si asa e el - o cursa buna 3 proaste.

Eu zic ca Bezzechi mai ales dar si Bastianini sunt mai buni decat el.Insa daca ia campionatul anul asta,imi fac mea culpa :)

Acum 4 ore, ioio_viola a spus:

am vazut interviul cu Maravilla de dupa cursa, omul asta mai ca plangea ca nu stie ce i se intampla :). din pacate pentru el, daca nu are conditiile perfecte nu e competitiv. in felul asta nu va fi campeon niciodata.

Exact.Conditii perfecte sunt odata sau de 2 ori pe an....cam tot atatea victorii ia si musiu.Yamaha trebuia sa-l debarce demult,e slab degeaba e rapid.Iar de dogfights si depasiri si psihic,nu mai vorbesc.

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

Sunt dezamagit. Nimeni de aici nu are curaj sa spuna ceea ce este evident. Ducati, care are contract direct cu Zarco, l-a pus pe francez sa-i submineze sansele la titlu lu' Dovi. Huo!

ahahahah,da,intradevar :bounce:

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

Pana sezonul trecut, KTM avea o zi buna atunci cand puncta. Cand prindea un top 10 avea o zi excelenta.

In cursa de ieri a fost prima data sezonul asta cand nu au prins top 10 (cu 2 DNF din pozitii de top 10). Situatia asta combinata cu loc 2 pentru Mir a facut ca Suzuki sa-i depaseasca la constructori cu doar 4 puncte.

 

Cat despre Fe, perimetral sau zabrele, tot mai greu deacat Al ramane. Sau . .?

True.Progres exista,insa doar dupa ce au renuntat la hidosenie.Exact asta am zis de cand s-au apucat de chestia asta cu motogp'ul - cu acel cadru nu vor ajunge nicaieri.Si vad ca de anul asta si-au dat si ei seama si l-au abandonat,si mirare mirare,au venit si niste rezultate.Si am mai zis,si repet,nu se vor bate niciodata cu adevarat la podiumuri pana cand nu vor lasa deoparte uitatul in ograda HRC si si imitatul Hondei si vor incepe ei singuri singurei sa inoveze.

Au ajuns unde era Ducati prin 2015 - motor puternic si castiga gen o cursa de linii drepte pe an.Mai au de progresat insa totusi incep sa fie mult mai ok - au progresat anul asta cati toti ceillalti la un loc.

Da,normal ca ferul e mai greu decat alum.Da ei cica nu stiu sa lucreze cu alum,numa cu ferul.Nu e problema - daca pot sa-l faca astfel incat sa aiba si oamenii aia un oarecari handling pe ele,sa il faca si din fer.O sa fie penalizati de alea 4-5 kg cate ar avea probabil un asemenea cadru in plus dar na...ideea e sa functioneze.Le dorim succes mai ales ca imi place de Oliveira care e proven la moto3 dar si la moto2 nu?unde era sa-i ia coroana lui Marquez cel mic tot cu un ktm pe care il vira din frana spate pe stilul Marquez cel mare :)

 

Constructorii de V4's nu se plang deloc de tract spate,ba dimpotriva - interviul cu Marquez pe care l-am pus mai demult explica : guma spate michelin e atat de aderenta incat nu mai sunt probleme cu tractiunea indiferent de viteza.(e oarecum haios ca MM a declarat asta,care MM a luat un highside de toata frumusetea la Jerez,dar na,pastrand proportiile).

MM declara ca ei folosesc guma hard (aproape la fiecare cursa) datorita balansului motoretei - fiind rezolvate problemele cu tractiunea spate,au mutat greutate pe fata si de asta le trebuie guma hard.

Nu stiu ce probleme are ktm cu tract spate,insa clar nu le va rezolva cu un cadru trellis - in racing intoarcerea la solutiile vechi niciodata nu da roade - tot timpul lucrurile avanseaza din ce in ce mai mult,iar cine o arde cu solutii din 90's e lasat in urma.Si se pare ca si ktm a inteles asta din moment ce au lasat deoparte trellis'ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se pastra configuratia circuitului de anul trecut, poate Rossi si altii nu cadeau, prea multe viraje de dreapta, plus o ditamai linia dreapta, care clar ajuta si mai mult la racirea flancului stang a pneului fata, pana in virajul 2, primul de stanga dupa cred eu, aproximativ 30, 45 de secunde. Asta este, poate daca era soare, iarasi era alta situatia. Ce este de admirat, nu prea exista locul doi pentru Rossi atunci cand simte ca sunt sanse peentru victorie, cam cum a facut la LeMans acum cativa ani, cand tot asa, a cazut daca bine imi aduc aminte, in ultimul tur. Apropo, urmeaza LeMans si cred ca si acolo Rossi se va simti bine, mereu a fost competitiv.

Pe Zarco este posibil sa-l fi pus pe jos rotile reci si frana de motor? Oricum, este clar, i-a luat locul lui Bautista.

 

Marini momentan este alt om, nu se compara cu cel din anii trecuti, cred ca el va lua titlul.

Editat de Valentino Rossi VR46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, Valentino Rossi VR46 a spus:

Marini momentan este alt om, nu se compara cu cel din anii trecuti, cred ca el va lua titlul.

beau pt asta.

 

omu are 150 de puncte, fabio are 108 :)  

 

La moto 3 ala de pe 1 are 122 puncte.

Daca la moto 3 te-ai astepta sa fie haos si castigator nou cursa de cursa.. uite ca aduna baietii aia mai multe ca-n gp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

il urmaresc demult pe Marini

L-ai urmărit și pe Qua, am un deja vu. 

Acum 2 ore, Method a spus:

in racing intoarcerea la solutiile vechi niciodata nu da roade

Greșești. De Osella ai auzit? Face moșu' ăla (e de 2x mai moș decât doctorul) niște mașini care bat campionatele de coastă din Europa. Ei bine, sunt pe șasiu tubular de ani buni. La un moment dat a construit și o monococă de carbon, ulterior însă s-a întors la soluția veche care pare-se că se pretează mai bine scopului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, apriliacluj a spus:

degeaba ai trei bare si patru penaltyuri si 80% posesie daca nu o si bagi in poarta....

astea se uita

ramane doar castigatorul in istorie

Din pacate asta cam asa e...

Acum 4 ore, john17 a spus:

L-ai urmărit și pe Qua, am un deja vu. 

Greșești. De Osella ai auzit? Face moșu' ăla (e de 2x mai moș decât doctorul) niște mașini care bat campionatele de coastă din Europa. Ei bine, sunt pe șasiu tubular de ani buni. La un moment dat a construit și o monococă de carbon, ulterior însă s-a întors la soluția veche care pare-se că se pretează mai bine scopului. 

Lui Quarta i-au dat oameni angrenati in sport zero sanse de succes,decum eu.A avut un interviu pe tema asta si Rossi care spunea acelasi lucru,asa ca sa-mi fie cu iertare daca nu am ghicit in cafea ca un baiat care a avut un parcurs total anonim la clasele inferioare va rupe la motogp.

Poate l-ai mirosit tu si n-ai vrut sa ne spui,ai tinut in tine :) ... eu insa recunosc ca nu dadeam 2 bani pe Quarta inainte de 2019,pt ca la naiba - nu reusise nimic !

 

Marini de fapt nu trebuia sa treaca de moto3 ca acolo n-a facut nimic...nu am nimic cu el,chiar imi e simpatic,dar chiar asa?trecem ca gasca prin apa?Sau si Marini e un fel de Quarta?

Marquez e prost cand spune ca trebuie sa iei campionate in clasele mici ca sa avansezi la clasa mare?

Repet - daca ia campionatul anul asta - bravo,aplauze,chiar merita o sansa in gp.Dar daca nu,cine ar trebui sa promoveze?el sau campionul la moto2?

 

Da,Osella nu era in F1 mai demultisor?Ok,o face el cadre tubulare or fi bune masinile lui la coasta,dar ala nu e racing la varf.Racing la varf e altceva.Stii si tu foarte bine asta.

Intrebare,pt ca stii : de ce nu folosesc cadre tubulare in f1?poftim.Formula e?LMP's?

E foarte bine ce ai zis - cadrul tubular se preteaza bine scopului (la coasta).Asta nu inseamna insa ca e bun,ci mai degraba un bun compromis - ieftin si bun.Orice inginer va spune ca monococa e superioara,doar ca iti rupe bugetul.O echipa factory precum ktm n-ar trebui sa caute compromisuri...asta daca vrea sa castige.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Method a spus:

Marquez e prost

Cand face ce-a făcut în prima etapă din 2020. Foarte prost! 

Dpmdv f1 e tehnologie prea de vârf și racingul a ajuns mai puțin de vârf, dar era chestie de principiu, tu ai enunțat generalizând "racing". Și nu motivele financiare au determinat revenirea la șasiul tubular. 

Poate vine Marini la kktm și le întoarce ăstora căștile în cap cu cadrul ăla de fer, moooor! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Method a spus:

 

Da,Osella nu era in F1 mai demultisor?Ok,o face el cadre tubulare or fi bune masinile lui la coasta,dar ala nu e racing la varf.Racing la varf e altceva.

Care sunt criteriile dupa care o competitie primeste eticheta de competitie la varf? Ce inseamna acel "la varf'? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, cuki a spus:

R&D-ul si solutii exotice

Aici f1 e vârful vârfurilor! Dpmdv chiar prea vârf, chestiile alea nu mai seamănă a mașini, iar dacă le oprești fără să pui 574 de ventilatoare pe ele cred că fac autocombustie. 🤬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, cuki a spus:

 

Depinde de ce urmaresti. Daca urmaresti viteza (cine parcurge cel mai repede un circuit de ex.) si tehnologia, F1 este the pinnacle of motorsport pe 4 roti. MotoGp este "varful" pe 2 roti.

Bineinteles daca urmaresti, skillul pilotiilor, bataliile pe pista, spectacol sau anduranta...alte competitii sunt etichetata ca si "competitie de varf" de ex. WEC, WRC, NASCAR, Dakar, Superbike, IndyCar, Formula E etc., dar bineinteles fiecare in domeniul lor. 

 

Cum insa majoritatea oameniilor sunt atrasi de viteza si tehnologie, F1 / MotoGp au overall cea mai mare popularitate, dar si un cadru care sa permita R&D-ul si solutii exotice.

 

Il intrebam pe colegul, pentru ca stiu ca pentru el "la varf" inseamna numai R&D si solutii tehnice exotice. Personal, nu prea inteleg notiunea asta. Pentru mine exista competitiile majore,adica acele competitii care stabilesc ierarhia mondiala/olimpica precum si acelea care, desi nu sunt competitii mondiale, reprezinta un etalon in disciplina respectiva (Vezi depilda tureul celor 6 natiuni la rugby, sau 4 nations din emisfera sudica, vezi campionatul european de fotbal-mai puternic poate chiar decat cel mondial-, vezi chiar NBA, care este parca din alta galaxie). 

Pentru iubitorii de F1, aceasta este varful pe 4 roti, pentru mine este doar una din disciplinele majore pe 4 roti, este drept, cea mai tehnologizata si mai mediatizata. O competitie in care, cum spunea si colegul mai sus, este multa tehnologie si din ce in ce mai putin pilotaj. Pilotajul extrem s-a mutat demult in alte competitii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, john17 a spus:

Cand face ce-a făcut în prima etapă din 2020. Foarte prost! 

Dpmdv f1 e tehnologie prea de vârf și racingul a ajuns mai puțin de vârf, dar era chestie de principiu, tu ai enunțat generalizând "racing". Și nu motivele financiare au determinat revenirea la șasiul tubular. 

Poate vine Marini la kktm și le întoarce ăstora căștile în cap cu cadrul ăla de fer, moooor! :crack:

MM in prima etapa a fortat si a gresit,asta e tot.Daca o iei asa,si Rossi e prost,si Lorenzo e prost si Doohan,toti cei care au fortat au gresit si s-au accidentat sunt prosti.Eu insa nu as califica asta drept prostie.

Nu stiu cu ce se mananca "coasta",dar sunt f curios daca nu motivele financiare au determinat revenirea la sasiul tubular,atunci ce?Daca elimini financiarul,atunci care e dezavantajul CF tub - ce ii deranjeaza?Masa micsorata?Rigiditatea crescuta?siguranta sporita?Cu ce e mai bun sasiul tubular?

Sa vina Marini sa rupa norii din punctul meu de vedere,poate sa vina si pe matura - daca il bate pe Marcel,imi iau breloc sepcuta steguletz cu el,ii dau bani ii pup mainile,sunt fan :P ...am mai zis - nu sunt hater Marini,chiar imi e simpatic.

Acum 4 ore, frigider a spus:

man, unii pur si simplu nu se adapteaza la o clasa anume.

fie ca e 3,2 sau gp.

DA,ai perfecta dreptate.DOAR ca cei fara cunostinte/cumetrii/frati mai mari,daca nu se adapteaza la moto3,nu trec la moto2,ci la CEV.

Acum 3 ore, ioio_viola a spus:

asta-i vrajeala tip MV. si cei din fata daca ar fi mers incet la inceput si menajau gumele poate mergeau tare la sfarsit. 

A fost chiar haios Nakagami...era sa castige dar a iesit pe 7 :bounce: Asta e ca Vinales "i-am rupt pe ultimele tururi,am avut timpi peste ei...dar am terminat pe 12".

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Il intrebam pe colegul, pentru ca stiu ca pentru el "la varf" inseamna numai R&D si solutii tehnice exotice. Personal, nu prea inteleg notiunea asta.

Ti-a raspuns colegul foarte frumos.Si dupa cum ai spus si tu,competitiile cele mai avansate (pe 2 sau 4 roti) dpdv tehnic,si cele mai mediatizate,sunt de varf,nu?Asta inseamna F1 respectiv motogp.As mai aminti si formula e care ia din ce in ce mai multa amploare,dar si Le Mans series.Astea le vad eu de varf.

Faptul ca pilotajul pare usurel in F1,asta e discutabil.Le faceti o mare nedreptate acelor piloti - ce fac ei e incredibil.Pilotajul in F1 pare usor,dar sunt convins ca orice alt pilot,adus in F1,ar fi pe campii.Vezi ca Nicky Lauda la fel a crezut - ca e usor sa pilotezi o masina moderna de F1 (expresia care a facut atata valva "chiar si o maimuta poate pilota aceste masini"),insa cand i s-a dat ocazia s-o piloteze,s-a dus cu ea pe aratura dupa juma de tur :P ...si sa nu uitam ca Lauda e triplu campion mondial.

Acum 3 ore, john17 a spus:

Aici f1 e vârful vârfurilor! Dpmdv chiar prea vârf, chestiile alea nu mai seamănă a mașini, iar dacă le oprești fără să pui 574 de ventilatoare pe ele cred că fac autocombustie. 🤬

Normal ca e dusa la extrem,iar asta nu e bine.Ok,motogp'ul nu a ajuns asa departe...insa singurul motiv pt care nu a ajuns acolo e faptul ca nu sunt destui bani in joc.Apropo de ce ai zis cu ventilatoarele - e haios ca in gp inca "incalzesc" motoarele in stil old school,pornindu-le si apoi turandu-le usor,ceea ce mi se pare deja romantic in comparatie cu F1...aici se vad diferentele tehnice - sunt mirat cum de pornesc la rece,inseamna ca tolerantele sunt mult mai mari in gp.

Acum 2 ore, cuki a spus:

Cine este fan motorsport, 4 sau 2 roti, indiferent de ce competitii prefera, F1 si MotoGP vor insemna varful acestui sport.  

Exact :ok:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Method a spus:

MM in prima etapa a fortat si a gresit,asta e tot

Aici poți pune incidentul nr. 1. Deja ăla pt care trage acum a fost dintr-o MAAAAARE PROSTIE! 

Acum 36 minute, Method a spus:

Nu stiu cu ce se mananca "coasta",

Și nu numai coasta! :crack:

Acum 38 minute, Method a spus:

Lauda a fost triplu campion mondial 

RIP 😢

Acum 39 minute, Method a spus:

s-a dus cu ea pe aratura

A forțat și a greșit! :blbl:

 

Acum 41 minute, Method a spus:

tolerantele sunt mult mai mari

Nu din cauza asta pornesc sau nu la rece. 

Acum 35 minute, Method a spus:

MM in prima etapa a fortat si a gresit,asta e tot

Aici poți pune incidentul nr. 1. Deja ăla pt care trage acum a fost dintr-o MAAAAARE PROSTIE! 

Acum 36 minute, Method a spus:

Nu stiu cu ce se mananca "coasta",

Și nu numai coasta! :crack:

Acum 38 minute, Method a spus:

Lauda a fost triplu campion mondial 

RIP 😢

Acum 39 minute, Method a spus:

s-a dus cu ea pe aratura

A forțat și a greșit! :blbl:

 

Acum 41 minute, Method a spus:

tolerantele sunt mult mai mari

Nu din cauza asta pornesc sau nu la rece. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda..Insa printre hatereli tot nu mi-ai raspuns la intrebare :wink:

Acum 18 minute, john17 a spus:

Nu din cauza asta pornesc sau nu la rece. 

Inca una?Ee,poftim,te ascult...foarte posibl sa gresesc - lumineaza-ma tu de ce :bounce:

 

In alta ordine de idei,on-topic,Bagnaia invata cum sa se adapteze in conditii nu tocmai propice Bagnaia: 'Brake just with the front, gentle on the gas'

Spune ca miercuri crede ca va sti daca e la echipa mare la anul sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Method a spus:

dreptate.DOAR ca cei fara cunostinte/cumetrii/frati mai mari,daca nu se adapteaza la moto3,nu trec la moto2,ci la CEV.

Sunt multi man la moto 2, e loc pt toata lumea.

Gandeste-te asa: cati sunt mai slabi decat marini? 

Sau la moto3, era ultimul sau era doar in pluton? Ma faci de caut.

Acu-s curse in reluare pe digi si zicea ala ca marini ajunge la avintia..

Oau, da, ajunge in gp dar na.. Avintia.

Ok poate ducati de uzina ii sprijina dar ducati e moto dificila..

Peco s-a adaptat repede rau si bine dar el? 

*daca ajungea la petronas in locul lui Vin ziceam si eu ca e blat.

 

 

Na ca am cautat: din 2016 pana azi, pozitia in campionat, doar in moto 2.

 

23

17

7

6

1 (sezonul asta)

 

Eu cred ca omul a progresat.

2013 si 2015 wildcard la moto 3, apoi 2 rez slabe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,nu a zis nimeni ca nu a progresat,insa cu asemenea rezultate in mod normal nu ajungi la clasa mare.

Repet,n-am nimic cu el,chiar imi e simpatic,insa sunt de parere ca sunt vreo 3 piloti peste el acolo : Bezzechi,Bastianini si mai ales Jorge Martin.Ok,Jorge Martin sezonul asta e out,a avut si covid samd.Dar ceilalti...vom vedea pana la sfarsit.Are ceva avans Luca Marini oricum - daca ia campionatul,no comment - chiar merita o sansa la gp.Insa daca nu il ia...mai pe scurt,mi se pare ca prima sansa ar trebui sa i se dea campionului moto2,oricare ar fi el,indiferent ca e frate cu Rossi sau nu.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...