frigider Posted September 23, 2020 Share Posted September 23, 2020 Nu m-ar mira sa fie o conspiratie gen "hai sa-l tinem pe MM pe bara sa fie show" . Dupa prima operatie recuperarea parea ca progreseaza la modul SF si acum inca are mana in gips/ghips (cum naiba se scrie)? Pare la o lume distanta fata de prima abordare. Quote Link to post Share on other sites
ZaiR Posted September 23, 2020 Share Posted September 23, 2020 Nici acum nu e buna vorba 'despre morti numai de bine' ???! Quote Link to post Share on other sites
frigider Posted September 23, 2020 Share Posted September 23, 2020 Acum 53 minute, ZaiR a spus: Nici acum nu e buna vorba 'despre morti numai de bine' ???! Cred ca ai gresit topicul? n-a murit nimeni pe topicul asta. las si eu un rip ca asa e frumos. Quote Link to post Share on other sites
damager Posted September 23, 2020 Share Posted September 23, 2020 Acum 11 ore, Method a spus: Ahaahha "omul ala rau mi-a luat trofeul". Pai va fi interesant sa vedem cum merge...bine,clar la inceput va mere mai slab,dar ii va pune pe micuti sub presiune cand vine.Adevarul ca lor numa presiune le mai trebuie acuma Foarte interesanta declaratia lui Pol - a mers cu soft spate,a zis ca stia ca de la cursa trecuta ca medium nu va functiona si s-a gandit ca macar sa incerce.A zis ca pe final nu mai avea gume si se astepta sa fie depasit - a incercat sa intarzie depasirea sperand la ceva pt a lua podiumul...a dat si reteta pt a-l neutraliza pe Quarta/Yamaha : "i know the weakest point of Yamaha - if you kill their corner speed,they're pretty much dead" de aia zicea Qua ca singura posibilitate de a castiga cu Yamaha este sa pleci in fata. Problema asta e de ceva vreme si astia nu reusesc sa faca nimic in privinta asta. Quote Link to post Share on other sites
adidas Posted September 23, 2020 Share Posted September 23, 2020 (edited) On 22.09.2020 at 13:20, frigider said: incerc sa inteleg ce vrei sa zici: adica dovi intentionat merge slab? Nu, faceam aluzie la ce se discuta mai devreme. Nu cred ca merge slab ca asa are el chef. On 22.09.2020 at 13:13, xt600 said: Nu da cu sutul, dar este clar ca echipa nu ii mai acorda nici un sprijin. Pe acolo pe undeva Edited September 23, 2020 by adidas Quote Link to post Share on other sites
frigider Posted September 23, 2020 Share Posted September 23, 2020 1 oră în urmă, adidas a spus: Nu, faceam aluzie la ce se discuta mai devreme. Nu cred ca merge slab ca asa are el chef. Pe acolo pe undeva O sa vedem. Eu cred ca o sa mai castige curse. Vb aia daca te saboteazsa echipa iti bagi (cuvant urat) si-o pui jos intentionat si des. le dai putin de treaba, faci niste paguba, la ambitie zic. Quote Link to post Share on other sites
Method Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 (edited) Acum 12 ore, damager a spus: de aia zicea Qua ca singura posibilitate de a castiga cu Yamaha este sa pleci in fata. ...si uite asa iar ajungem sa vedem ca "Lorenzo's way" era cea mai buna strategie ca sa-l citez pe Zarco Meh,la Lorenzo mergea ca unsa pt ca era extrem de rapid in quali (la naiba,jumatate din circuit records inca sunt ale lui),si apoi era capabil sa mearga fantastic de bine pe gume reci in primele 2-3 ture cand toti erau cu 2-3s/tur mai slow decat ritmul normal.Si cursa era jucata.Briliant. Quarta are viteza,nu le are pe restul In alta ordine de idei - Cal Crutchlow a alunecat si si-a rupt ligamentele la glezna cand a iesit din cabina de testare Corona pt GP al Cataluniei.Talk about bad luck...Daca era in forma,asta era un sezon unde chiar si el putea avea o sansa... Edited September 24, 2020 by Method Quote Link to post Share on other sites
frigider Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 1 oră în urmă, Method a spus: Cal Crutchlow a alunecat si si-a rupt ligamentele la glezna cand a iesit din cabina de testare Corona pt GP al Cataluniei.Talk about bad luck...Daca era in forma,asta era un sezon unde chiar si el putea avea o sansa... lipsind MM pentru multi era un sezon bun, dar cal era si el cam ba pe jos ba pe sus ba pe la mijloc, eu ma tem ca o sa ia dovi titlul ca n-o sa cada niciodata si tot aduna puncte. si ne dam seama de pe acum ca cine va lua camp il va lua cu ridicol de putine puncte. Quote Link to post Share on other sites
xt600 Posted September 24, 2020 Author Share Posted September 24, 2020 Acum 17 ore, damager a spus: de aia zicea Qua ca singura posibilitate de a castiga cu Yamaha este sa pleci in fata. Problema asta e de ceva vreme si astia nu reusesc sa faca nimic in privinta asta. Este punctul slab al tuturor pilotilor care au un stil de pilotaj bazat pe viteza pe viraj. Stoner a avut problema asta, Lorenzo si se pare ca si asta micu'. Cata vreme esti in fata si ai pista libera, nu te mai prinde nimeni.. cand esti prins in pluton, in spatele unuia mai lent si nu esti in stare sa depasesti rapid, acolo mori. Quote Link to post Share on other sites
Method Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 (edited) Stilul ala de pilotaj sunt nevoiti sa-l aiba,nu e ca si cum ar putea alege ei altceva - adica ala e atuul Yamaha,pe el marsham.Pilotul se emuleaza pe ce are - a zis bine Pol - daca reusesti sa le blochezi pe viraj,in rest Yamaka sunt moarte - cuvintele lui nu ale mele,deci pilotii Yamaka ce sa faca?Sunt obligati sa exploateze acea viteza pe viraj si sa piloteze in concordanta ca altceva nu au.Yamaka are si calitati dar are si probleme - una din ele fiind anul asta treaba cu segmentii si deci cu motorul.Dar per total sta bine,circumstantial sau nu,are 4 curse din 7. Sunt in continuare de parere ca "Yamaha's way" cu L4 si maximizarea vitezei pe viraj este ideea castigatoare in dauna V4's stop'n'go si a avantajarii gripului pe accel si franare.Pastrand proportiile desigur - daca iti cad segmentii din motor si ai cu 30-40 de cai mai putin decat concurenta....degeaba ai cu 8-9kmh mai mult pe viraj Acum 5 ore, frigider a spus: eu ma tem ca o sa ia dovi titlul ca n-o sa cada niciodata si tot aduna puncte. si ne dam seama de pe acum ca cine va lua camp il va lua cu ridicol de putine puncte. Neah.Am mai zis - de pe locul 8 nu poti iesi campion,oricat de constant ai fi.Degeaba.Mai iese Quarta si mai impusca 1-2 victorii cu Dovi pe 7-8 si treaba e jucata.Dovi trebuie sa se treazeasca. Zice Marquez ca e intre Quarta si Dovi,dar la cum mere,eu il vad pe Mir cel mai "periculos" anul asta. Intradevar cine va castiga va lua campionatul gen pe 150 de puncte,dar e cel mai interesant campionat din 2013 incoace.Nici 2015 parca n-a fost asa de disputat...fix anii in care MM a fost slab Edited September 24, 2020 by Method Quote Link to post Share on other sites
Vallach Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 "Jack Miller forced to retire after one of Fabio Quartararo's tear-offs was sucked into his engine intake during the race, blocking the air filter." ^ rly, George? https://www.crash.net/motogp/news/944945/1/bagnaia-seeks-answers-strange-crash-costs-him-victory Quote Link to post Share on other sites
ilarionciobanu Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Acum 8 ore, Method a spus: Meh,la Lorenzo mergea ca unsa pt ca era extrem de rapid in quali (la naiba,jumatate din circuit records inca sunt ale lui) Mi-ai trezit curiozitatea cu treaba asta si m-am uitat. Mai are 4: Barcelona (vedem sambata daca ramane), Motegi, Phillip Island si Valencia. Tot 4 are si Quarta. Nu-i rau pentru 1 sezon si jumatate la clasa mare Quote Link to post Share on other sites
damager Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 1 oră în urmă, ilarionciobanu a spus: Mi-ai trezit curiozitatea cu treaba asta si m-am uitat. Mai are 4: Barcelona (vedem sambata daca ramane), Motegi, Phillip Island si Valencia. Tot 4 are si Quarta. Nu-i rau pentru 1 sezon si jumatate la clasa mare comparatia asta nu are nici o relevanta, alte gume, alte motorete, etc... in alta ordine de idei, red bull si tech3 https://everythingmotoracing.com/2020/09/24/motogp-how-tech3-losing-red-bull-could-affect-them-plus-why-would-red-bull-leave/?fbclid=IwAR3m_v_L9nocSatvR3OQP1O6Eb1vAX68U0kNKTrYNsANUA-3TXmGUR4K-ds Quote Link to post Share on other sites
ilarionciobanu Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Poate fi privita drept comparatie, insa eu am pus-o ca informatie. Mi-a atras atentia ca un incepator cu moto de client are 4 recorduri. Daca vrem comparatie, facem cu Vinales, care are mai putine, chiar daca moto si gumele sunt la fel. Quote Link to post Share on other sites
Buggy Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 (edited) Acum 1 oră, damager a spus: https://everythingmotoracing.com/2020/09/24/motogp-how-tech3-losing-red-bull-could-affect-them-plus-why-would-red-bull-leave/?fbclid=IwAR3m_v_L9nocSatvR3OQP1O6Eb1vAX68U0kNKTrYNsANUA-3TXmGUR4K-ds Atat asteapta Red Bull...sa puna mana pe un contract cu Honda..cu MM la putere ca zei se fac...desi o sa fie curioasa treaba daca Repsol renunta dupa atatia ani... Edited September 24, 2020 by Buggy Quote Link to post Share on other sites
damager Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Acum 7 ore, Method a spus: Stilul ala de pilotaj sunt nevoiti sa-l aiba,nu e ca si cum ar putea alege ei altceva - adica ala e atuul Yamaha,pe el marsham.Pilotul se emuleaza pe ce are - a zis bine Pol - daca reusesti sa le blochezi pe viraj,in rest Yamaka sunt moarte - cuvintele lui nu ale mele,deci pilotii Yamaka ce sa faca?Sunt obligati sa exploateze acea viteza pe viraj si sa piloteze in concordanta ca altceva nu au.Yamaka are si calitati dar are si probleme - una din ele fiind anul asta treaba cu segmentii si deci cu motorul.Dar per total sta bine,circumstantial sau nu,are 4 curse din 7. Sunt in continuare de parere ca "Yamaha's way" cu L4 si maximizarea vitezei pe viraj este ideea castigatoare in dauna V4's stop'n'go si a avantajarii gripului pe accel si franare.Pastrand proportiile desigur - daca iti cad segmentii din motor si ai cu 30-40 de cai mai putin decat concurenta....degeaba ai cu 8-9kmh mai mult pe viraj Neah.Am mai zis - de pe locul 8 nu poti iesi campion,oricat de constant ai fi.Degeaba.Mai iese Quarta si mai impusca 1-2 victorii cu Dovi pe 7-8 si treaba e jucata.Dovi trebuie sa se treazeasca. Zice Marquez ca e intre Quarta si Dovi,dar la cum mere,eu il vad pe Mir cel mai "periculos" anul asta. Intradevar cine va castiga va lua campionatul gen pe 150 de puncte,dar e cel mai interesant campionat din 2013 incoace.Nici 2015 parca n-a fost asa de disputat...fix anii in care MM a fost slab rezultatele din ultimii ani cam contrazic teoria ta. honda-ducati-honda-ducati-honda-yamaha :). Quote Link to post Share on other sites
Method Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Acum 6 ore, ilarionciobanu a spus: Mi-ai trezit curiozitatea cu treaba asta si m-am uitat. Mai are 4: Barcelona (vedem sambata daca ramane), Motegi, Phillip Island si Valencia. Tot 4 are si Quarta. Nu-i rau pentru 1 sezon si jumatate la clasa mare Da,eh,totul merge inainte.Are cateva chiar si din perioada Ducati pare-mi-se. Quarta aia am si zis - are viteza lui Lorenzo.Ii mai trebuie restul ca sa fie intangibil : acel ritm f rapid din primele tururi pe gume reci (pe care m-as mira sa il mai aiba cineva vreodata) si no mistakes.Asta poate,pt ca e destul de calm si de stapan pe el psihic.Fingers crossed. Acum 4 ore, ilarionciobanu a spus: Poate fi privita drept comparatie, insa eu am pus-o ca informatie. Mi-a atras atentia ca un incepator cu moto de client are 4 recorduri. Daca vrem comparatie, facem cu Vinales, care are mai putine, chiar daca moto si gumele sunt la fel. true Acum 10 minute, damager a spus: rezultatele din ultimii ani cam contrazic teoria ta. honda-ducati-honda-ducati-honda-yamaha :). Nu inteleg....ce teorie?si ce Honda-ducati etc?nu pricep ce ai vrut sa zici... Ca fapt divers,un video ff interesant - o comparatie head-to-head motogp-f1 pe Mugello (acum ca tot a mers F1 pe Mugello...si probabil iar le-a valurit asfaltul ) Deci e f misto filmuletul si ne arata ce inseamna aero si desigur grip'ul : Moto e mai rapida cu 0.5s pe linia dreapta dar pierde direct 3s direct in primul viraj.Iar ca franare...rupere - masina franeaza cu aproape 200m mai tarziu.Plus ca ni se explica si cum sacrifica pilotii de gp iesirea si trasa dintr-un viraj pt a se incadra bine pe urmatorul in timp ce masina de f1 e flat-out in locuri unde moto nici nu viseaza iar schimbarea de directie e mult mai grea la gp,cum e si normal. Foarte interesanta si trasa "rupta" in 2 a gp ului din ultimul viraj fata de masina de f1 care descrie trasa ideala si ajunge flatout pe exterior fara nici un stres. Pe undeva e normal sa fie asa dar cand vezi diferentele si abordarea pe fiecare viraj...fantastic. Quote Link to post Share on other sites
Buggy Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 Unde e topicul ptr Barcelona?...ma lasa vederea sau ?:)) Quote Link to post Share on other sites
ZaiR Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 e anulata treaba! Quote Link to post Share on other sites
danypop Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 Acum 53 minute, ZaiR a spus: e anulata treaba! Sa le spună cineva și piloților sa nu se trezească prea devreme mâine că e totul anulat, liber Quote Link to post Share on other sites
Method Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 Atentie ca se decaleaza cursele ca sa nu se suprapuna cu F1 Quote Link to post Share on other sites
danypop Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 Dap, se întârzie tot programul zilei cu o oră Quote Link to post Share on other sites
damager Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 Imi retrag tot ce am zis despre yamaha:)..... go vale Quote Link to post Share on other sites
frigider Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 Si eu imi retrag cuvintele. Morbi campion. L-am vazut la moto 2 si-a batut-o de fraeri. Mir ok..cred ca ia 2 in camp. Quote Link to post Share on other sites
Buggy Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 Surprinzator dar a rupt Yamaca.... Pana la urma care e faza cu topicul Barcelona....eu sunt antitalent la dastea ...asa ca am aprecia un voluntat Eu zic ca pana nu ajungem la ultima etapa e greu de zis cine va fi marele castigator....doar daca nu se tramseaza treburile ...dar chinuit Yamaha are prima sansa... Ducati se saboteaza singura alta explicatie nu am ... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.