Jump to content

o7-08. Gran Premio Lenovo di San Marino e della Riviera di Rimini & Gran Premio TISSOT dell'Emilia Romagna e della Riviera di Rimini


Recommended Posts

degeaba ai trei bare si patru penaltyuri si 80% posesie daca nu o si bagi in poarta....

astea se uita

ramane doar castigatorul in istorie

Link to post
Share on other sites
  • Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, Method a spus:

il urmaresc demult pe Marini

L-ai urmărit și pe Qua, am un deja vu. 

Acum 2 ore, Method a spus:

in racing intoarcerea la solutiile vechi niciodata nu da roade

Greșești. De Osella ai auzit? Face moșu' ăla (e de 2x mai moș decât doctorul) niște mașini care bat campionatele de coastă din Europa. Ei bine, sunt pe șasiu tubular de ani buni. La un moment dat a construit și o monococă de carbon, ulterior însă s-a întors la soluția veche care pare-se că se pretează mai bine scopului. 

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, apriliacluj a spus:

degeaba ai trei bare si patru penaltyuri si 80% posesie daca nu o si bagi in poarta....

astea se uita

ramane doar castigatorul in istorie

Din pacate asta cam asa e...

Acum 4 ore, john17 a spus:

L-ai urmărit și pe Qua, am un deja vu. 

Greșești. De Osella ai auzit? Face moșu' ăla (e de 2x mai moș decât doctorul) niște mașini care bat campionatele de coastă din Europa. Ei bine, sunt pe șasiu tubular de ani buni. La un moment dat a construit și o monococă de carbon, ulterior însă s-a întors la soluția veche care pare-se că se pretează mai bine scopului. 

Lui Quarta i-au dat oameni angrenati in sport zero sanse de succes,decum eu.A avut un interviu pe tema asta si Rossi care spunea acelasi lucru,asa ca sa-mi fie cu iertare daca nu am ghicit in cafea ca un baiat care a avut un parcurs total anonim la clasele inferioare va rupe la motogp.

Poate l-ai mirosit tu si n-ai vrut sa ne spui,ai tinut in tine :) ... eu insa recunosc ca nu dadeam 2 bani pe Quarta inainte de 2019,pt ca la naiba - nu reusise nimic !

 

Marini de fapt nu trebuia sa treaca de moto3 ca acolo n-a facut nimic...nu am nimic cu el,chiar imi e simpatic,dar chiar asa?trecem ca gasca prin apa?Sau si Marini e un fel de Quarta?

Marquez e prost cand spune ca trebuie sa iei campionate in clasele mici ca sa avansezi la clasa mare?

Repet - daca ia campionatul anul asta - bravo,aplauze,chiar merita o sansa in gp.Dar daca nu,cine ar trebui sa promoveze?el sau campionul la moto2?

 

Da,Osella nu era in F1 mai demultisor?Ok,o face el cadre tubulare or fi bune masinile lui la coasta,dar ala nu e racing la varf.Racing la varf e altceva.Stii si tu foarte bine asta.

Intrebare,pt ca stii : de ce nu folosesc cadre tubulare in f1?poftim.Formula e?LMP's?

E foarte bine ce ai zis - cadrul tubular se preteaza bine scopului (la coasta).Asta nu inseamna insa ca e bun,ci mai degraba un bun compromis - ieftin si bun.Orice inginer va spune ca monococa e superioara,doar ca iti rupe bugetul.O echipa factory precum ktm n-ar trebui sa caute compromisuri...asta daca vrea sa castige.

Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, Method a spus:

Marquez e prost

Cand face ce-a făcut în prima etapă din 2020. Foarte prost! 

Dpmdv f1 e tehnologie prea de vârf și racingul a ajuns mai puțin de vârf, dar era chestie de principiu, tu ai enunțat generalizând "racing". Și nu motivele financiare au determinat revenirea la șasiul tubular. 

Poate vine Marini la kktm și le întoarce ăstora căștile în cap cu cadrul ăla de fer, moooor! :crack:

Link to post
Share on other sites
Acum 36 minute, Method a spus:

 

Da,Osella nu era in F1 mai demultisor?Ok,o face el cadre tubulare or fi bune masinile lui la coasta,dar ala nu e racing la varf.Racing la varf e altceva.

Care sunt criteriile dupa care o competitie primeste eticheta de competitie la varf? Ce inseamna acel "la varf'? 

Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, Method a spus:

Marini de fapt nu trebuia sa treaca de moto3 ca acolo n-a facut nimic

man, unii pur si simplu nu se adapteaza la o clasa anume.

fie ca e 3,2 sau gp.

Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, xt600 a spus:

Care sunt criteriile dupa care o competitie primeste eticheta de competitie la varf? Ce inseamna acel "la varf'? 

 

Depinde de ce urmaresti. Daca urmaresti viteza (cine parcurge cel mai repede un circuit de ex.) si tehnologia, F1 este the pinnacle of motorsport pe 4 roti. MotoGp este "varful" pe 2 roti.

Bineinteles daca urmaresti, skillul pilotiilor, bataliile pe pista, spectacol sau anduranta...alte competitii sunt etichetata ca si "competitie de varf" de ex. WEC, WRC, NASCAR, Dakar, Superbike, IndyCar, Formula E etc., dar bineinteles fiecare in domeniul lor. 

 

Cum insa majoritatea oameniilor sunt atrasi de viteza si tehnologie, F1 / MotoGp au overall cea mai mare popularitate, dar si un cadru care sa permita R&D-ul si solutii exotice.

Daca te uiti la NASCAR de ex, pana acuma 8 ani aia foloseau carburatoare, o tehnologie care si in masiniile de serie era demult apusa si dedreptu intretimp cred si interzisa.  

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, cuki a spus:

R&D-ul si solutii exotice

Aici f1 e vârful vârfurilor! Dpmdv chiar prea vârf, chestiile alea nu mai seamănă a mașini, iar dacă le oprești fără să pui 574 de ventilatoare pe ele cred că fac autocombustie. 🤬

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, cuki a spus:

 

Depinde de ce urmaresti. Daca urmaresti viteza (cine parcurge cel mai repede un circuit de ex.) si tehnologia, F1 este the pinnacle of motorsport pe 4 roti. MotoGp este "varful" pe 2 roti.

Bineinteles daca urmaresti, skillul pilotiilor, bataliile pe pista, spectacol sau anduranta...alte competitii sunt etichetata ca si "competitie de varf" de ex. WEC, WRC, NASCAR, Dakar, Superbike, IndyCar, Formula E etc., dar bineinteles fiecare in domeniul lor. 

 

Cum insa majoritatea oameniilor sunt atrasi de viteza si tehnologie, F1 / MotoGp au overall cea mai mare popularitate, dar si un cadru care sa permita R&D-ul si solutii exotice.

 

Il intrebam pe colegul, pentru ca stiu ca pentru el "la varf" inseamna numai R&D si solutii tehnice exotice. Personal, nu prea inteleg notiunea asta. Pentru mine exista competitiile majore,adica acele competitii care stabilesc ierarhia mondiala/olimpica precum si acelea care, desi nu sunt competitii mondiale, reprezinta un etalon in disciplina respectiva (Vezi depilda tureul celor 6 natiuni la rugby, sau 4 nations din emisfera sudica, vezi campionatul european de fotbal-mai puternic poate chiar decat cel mondial-, vezi chiar NBA, care este parca din alta galaxie). 

Pentru iubitorii de F1, aceasta este varful pe 4 roti, pentru mine este doar una din disciplinele majore pe 4 roti, este drept, cea mai tehnologizata si mai mediatizata. O competitie in care, cum spunea si colegul mai sus, este multa tehnologie si din ce in ce mai putin pilotaj. Pilotajul extrem s-a mutat demult in alte competitii. 

Link to post
Share on other sites
Acum 25 minute, xt600 a spus:

Il intrebam pe colegul, pentru ca stiu ca pentru el "la varf" inseamna numai R&D si solutii tehnice exotice. Personal, nu prea inteleg notiunea asta. Pentru mine exista competitiile majore,adica acele competitii care stabilesc ierarhia mondiala/olimpica precum si acelea care, desi nu sunt competitii mondiale, reprezinta un etalon in disciplina respectiva (Vezi depilda tureul celor 6 natiuni la rugby, sau 4 nations din emisfera sudica, vezi campionatul european de fotbal-mai puternic poate chiar decat cel mondial-, vezi chiar NBA, care este parca din alta galaxie). 

Pentru iubitorii de F1, aceasta este varful pe 4 roti, pentru mine este doar una din disciplinele majore pe 4 roti, este drept, cea mai tehnologizata si mai mediatizata. O competitie in care, cum spunea si colegul mai sus, este multa tehnologie si din ce in ce mai putin pilotaj. Pilotajul extrem s-a mutat demult in alte competitii. 

 

Ce enumeri tu ca si competitii, sunt sporturi "fizice". Nu cred ca putem compara foarte bine cu motorsportul. 

Totusi daca esti fan disciplinei, intodeauna vei urmari mai multe competitii si chiar daca preferi Liga europeana de baschet (de ex.), tot vei considera NBA ca si "varful" sportului.

Asa cum la Rugby, cupa mondiala este "varful" chiar daca turneul celor 6 natiuni e mai spectaculos si asta cu toate ca tariile participante sunt aceleasi si nu au legatura cu un clasament mondial. Poate castiga Romania cupa europeana si mondial la rugby, ca tot nu participa la 6 nations cup.

 

Cine este fan motorsport, 4 sau 2 roti, indiferent de ce competitii prefera, F1 si MotoGP vor insemna varful acestui sport.  

Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, john17 a spus:

Cand face ce-a făcut în prima etapă din 2020. Foarte prost! 

Dpmdv f1 e tehnologie prea de vârf și racingul a ajuns mai puțin de vârf, dar era chestie de principiu, tu ai enunțat generalizând "racing". Și nu motivele financiare au determinat revenirea la șasiul tubular. 

Poate vine Marini la kktm și le întoarce ăstora căștile în cap cu cadrul ăla de fer, moooor! :crack:

MM in prima etapa a fortat si a gresit,asta e tot.Daca o iei asa,si Rossi e prost,si Lorenzo e prost si Doohan,toti cei care au fortat au gresit si s-au accidentat sunt prosti.Eu insa nu as califica asta drept prostie.

Nu stiu cu ce se mananca "coasta",dar sunt f curios daca nu motivele financiare au determinat revenirea la sasiul tubular,atunci ce?Daca elimini financiarul,atunci care e dezavantajul CF tub - ce ii deranjeaza?Masa micsorata?Rigiditatea crescuta?siguranta sporita?Cu ce e mai bun sasiul tubular?

Sa vina Marini sa rupa norii din punctul meu de vedere,poate sa vina si pe matura - daca il bate pe Marcel,imi iau breloc sepcuta steguletz cu el,ii dau bani ii pup mainile,sunt fan :P ...am mai zis - nu sunt hater Marini,chiar imi e simpatic.

Acum 4 ore, frigider a spus:

man, unii pur si simplu nu se adapteaza la o clasa anume.

fie ca e 3,2 sau gp.

DA,ai perfecta dreptate.DOAR ca cei fara cunostinte/cumetrii/frati mai mari,daca nu se adapteaza la moto3,nu trec la moto2,ci la CEV.

Acum 3 ore, ioio_viola a spus:

asta-i vrajeala tip MV. si cei din fata daca ar fi mers incet la inceput si menajau gumele poate mergeau tare la sfarsit. 

A fost chiar haios Nakagami...era sa castige dar a iesit pe 7 :bounce: Asta e ca Vinales "i-am rupt pe ultimele tururi,am avut timpi peste ei...dar am terminat pe 12".

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Il intrebam pe colegul, pentru ca stiu ca pentru el "la varf" inseamna numai R&D si solutii tehnice exotice. Personal, nu prea inteleg notiunea asta.

Ti-a raspuns colegul foarte frumos.Si dupa cum ai spus si tu,competitiile cele mai avansate (pe 2 sau 4 roti) dpdv tehnic,si cele mai mediatizate,sunt de varf,nu?Asta inseamna F1 respectiv motogp.As mai aminti si formula e care ia din ce in ce mai multa amploare,dar si Le Mans series.Astea le vad eu de varf.

Faptul ca pilotajul pare usurel in F1,asta e discutabil.Le faceti o mare nedreptate acelor piloti - ce fac ei e incredibil.Pilotajul in F1 pare usor,dar sunt convins ca orice alt pilot,adus in F1,ar fi pe campii.Vezi ca Nicky Lauda la fel a crezut - ca e usor sa pilotezi o masina moderna de F1 (expresia care a facut atata valva "chiar si o maimuta poate pilota aceste masini"),insa cand i s-a dat ocazia s-o piloteze,s-a dus cu ea pe aratura dupa juma de tur :P ...si sa nu uitam ca Lauda e triplu campion mondial.

Acum 3 ore, john17 a spus:

Aici f1 e vârful vârfurilor! Dpmdv chiar prea vârf, chestiile alea nu mai seamănă a mașini, iar dacă le oprești fără să pui 574 de ventilatoare pe ele cred că fac autocombustie. 🤬

Normal ca e dusa la extrem,iar asta nu e bine.Ok,motogp'ul nu a ajuns asa departe...insa singurul motiv pt care nu a ajuns acolo e faptul ca nu sunt destui bani in joc.Apropo de ce ai zis cu ventilatoarele - e haios ca in gp inca "incalzesc" motoarele in stil old school,pornindu-le si apoi turandu-le usor,ceea ce mi se pare deja romantic in comparatie cu F1...aici se vad diferentele tehnice - sunt mirat cum de pornesc la rece,inseamna ca tolerantele sunt mult mai mari in gp.

Acum 2 ore, cuki a spus:

Cine este fan motorsport, 4 sau 2 roti, indiferent de ce competitii prefera, F1 si MotoGP vor insemna varful acestui sport.  

Exact :ok:

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
Acum 35 minute, Method a spus:

MM in prima etapa a fortat si a gresit,asta e tot

Aici poți pune incidentul nr. 1. Deja ăla pt care trage acum a fost dintr-o MAAAAARE PROSTIE! 

Acum 36 minute, Method a spus:

Nu stiu cu ce se mananca "coasta",

Și nu numai coasta! :crack:

Acum 38 minute, Method a spus:

Lauda a fost triplu campion mondial 

RIP 😢

Acum 39 minute, Method a spus:

s-a dus cu ea pe aratura

A forțat și a greșit! :blbl:

 

Acum 41 minute, Method a spus:

tolerantele sunt mult mai mari

Nu din cauza asta pornesc sau nu la rece. 

Acum 35 minute, Method a spus:

MM in prima etapa a fortat si a gresit,asta e tot

Aici poți pune incidentul nr. 1. Deja ăla pt care trage acum a fost dintr-o MAAAAARE PROSTIE! 

Acum 36 minute, Method a spus:

Nu stiu cu ce se mananca "coasta",

Și nu numai coasta! :crack:

Acum 38 minute, Method a spus:

Lauda a fost triplu campion mondial 

RIP 😢

Acum 39 minute, Method a spus:

s-a dus cu ea pe aratura

A forțat și a greșit! :blbl:

 

Acum 41 minute, Method a spus:

tolerantele sunt mult mai mari

Nu din cauza asta pornesc sau nu la rece. 

Link to post
Share on other sites

Mda..Insa printre hatereli tot nu mi-ai raspuns la intrebare :wink:

Acum 18 minute, john17 a spus:

Nu din cauza asta pornesc sau nu la rece. 

Inca una?Ee,poftim,te ascult...foarte posibl sa gresesc - lumineaza-ma tu de ce :bounce:

 

In alta ordine de idei,on-topic,Bagnaia invata cum sa se adapteze in conditii nu tocmai propice Bagnaia: 'Brake just with the front, gentle on the gas'

Spune ca miercuri crede ca va sti daca e la echipa mare la anul sau nu.

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Method a spus:

dreptate.DOAR ca cei fara cunostinte/cumetrii/frati mai mari,daca nu se adapteaza la moto3,nu trec la moto2,ci la CEV.

Sunt multi man la moto 2, e loc pt toata lumea.

Gandeste-te asa: cati sunt mai slabi decat marini? 

Sau la moto3, era ultimul sau era doar in pluton? Ma faci de caut.

Acu-s curse in reluare pe digi si zicea ala ca marini ajunge la avintia..

Oau, da, ajunge in gp dar na.. Avintia.

Ok poate ducati de uzina ii sprijina dar ducati e moto dificila..

Peco s-a adaptat repede rau si bine dar el? 

*daca ajungea la petronas in locul lui Vin ziceam si eu ca e blat.

 

 

Na ca am cautat: din 2016 pana azi, pozitia in campionat, doar in moto 2.

 

23

17

7

6

1 (sezonul asta)

 

Eu cred ca omul a progresat.

2013 si 2015 wildcard la moto 3, apoi 2 rez slabe :)

Link to post
Share on other sites

Da,nu a zis nimeni ca nu a progresat,insa cu asemenea rezultate in mod normal nu ajungi la clasa mare.

Repet,n-am nimic cu el,chiar imi e simpatic,insa sunt de parere ca sunt vreo 3 piloti peste el acolo : Bezzechi,Bastianini si mai ales Jorge Martin.Ok,Jorge Martin sezonul asta e out,a avut si covid samd.Dar ceilalti...vom vedea pana la sfarsit.Are ceva avans Luca Marini oricum - daca ia campionatul,no comment - chiar merita o sansa la gp.Insa daca nu il ia...mai pe scurt,mi se pare ca prima sansa ar trebui sa i se dea campionului moto2,oricare ar fi el,indiferent ca e frate cu Rossi sau nu.

 

Link to post
Share on other sites
La 28.09.2020 la 16:45, apriliacluj a spus:

degeaba ai trei bare si patru penaltyuri si 80% posesie daca nu o si bagi in poarta....

astea se uita

ramane doar castigatorul in istorie

ai merita kick si ban pt comparatia cu fotbalul :D 

Link to post
Share on other sites
Acum 46 minute, Method a spus:

Bagnaia joins Miller at Ducati Team for 2021

Martin and Zarco confirmed at Pramac Racing for 2021

...daca vine Jorge Martin in gp,nu mai comentez nimic,pot sa.i gaseasca un loc caldutz si lui Luca Marini 😜

Io-s curios cum o s-o dai daca ia Marini campionatul, ramane la clasa mijlocie si mai vine si Bastianini la clasa mare, asa cum se zvoneste 😀

Link to post
Share on other sites

Nicicum...de ce trebuie "s-o dau" cumva?Nu ar fi deloc corect asa ceva,dar eu nu am auzit zvonuri ca Bastianini ar veni la clasa mare.

Ca mie mi se par mai buni Bezzechi sau Bastinanini,asta n-are nici o insemnatate,daca Marini ia campionatul,atunci el e cel mai bun si el ar trebui sa aiba prima sansa la promovare.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...