Jump to content

Recommended Posts

image.thumb.png.9e687382f75cd3d5735faca07c1115bb.png

 

Din ce in ce mai multe surse vorbesc despre aceasta motocicleta. Deocamdata nu sunt date concrete despre ea, doar motorul care va echipa o sportiva si un naked e ceva clar dpdv cilindree macar.

Pana sa existe date mai multe, mie imi place foarte mult designul, desi nu e final si nici oficial e foarte sexy.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, ERU a spus:

doar motorul care va echipa o sportiva si un naked e ceva clar dpdv cilindree macar

 

Sportiva deja exista si se plimba Predoi cu ea prin Bucuresti. Iar naked-ul se va lansa peste o luna, in februarie (sunt deja imagini si spec-uri oficiale de la Aprilia, cat si pretul).

 

Cu putin noroc, varianta adventure va fi si ea prezentata la inceputul verii. Sper sa nu o lalaie cum au facut Yamaha cu T700, adica sa o lanseze in octombrie la EICMA si sa fie disponibila abia din 2022.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, ovi_ice a spus:

 

Sportiva deja exista si se plimba Predoi cu ea prin Bucuresti. Iar naked-ul se va lansa peste o luna, in februarie (sunt deja imagini si spec-uri oficiale de la Aprilia, cat si pretul).

 

Cu putin noroc, varianta adventure va fi si ea prezentata la inceputul verii. Sper sa nu o lalaie cum au facut Yamaha cu T700, adica sa o lanseze in octombrie la EICMA si sa fie disponibila abia din 2022.

Nu stiu cine e Predoi.

Stiu ca sportiva e lansata deja si de asemenea s-a anuntat si lansarea nakedului in februrarie, dar motoarele au specsuri diferite. Nemaivorbind ca se poate sa se mareasca si cilindreea la o adica.

Si eu sper sa nu o lalaie, dar de asemenea cred ca nu se va tine EICMA in 2021.

Link to post
Share on other sites

https://www.visordown.com/news/new-bikes/exclusive-tenere-700-rivalling-aprilia-tuareg-660-spotted-clearest-images-yet

Acum 6 ore, Lucian_M a spus:

Doar un mic indiciu, îl urmăresc de multă vreme și consider că știe ce zice: https://pemotoare.ro/author/cristian-predoi/

aham, doar ca mereu bmw e cel mai cel :P

Link to post
Share on other sites
Acum 33 minute, Lucian_M a spus:

Recent a fost impresionat de AT.

Normal. Daca il imbraca patronu de la Motorteam din cap pana in picioare cu Revit si ii mai da si mobre pt test.

Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, ERU a spus:

imi place foarte mult designul

https://moto-station.com/moto-revue/actu/la-future-aprilia-tuareg-660-se-devoile-un-peu-plus/496611

aici ar fi și ceva poze "spion"..., cât de reale sunt, nu ştiu.

Sunt curios dacă preţul va fi sub cel cerut pt un Tiger 850.

Link to post
Share on other sites

Foarte misto conceptul! Arata mai "atletic" ca T7. 

Moto-station este o sursa fff buna de documentare/stiri moto, de multi ani frecventez pagina lor.

Link to post
Share on other sites

Ne mai ramane sa dam cu apa vietii pe mormintele Mz/MuZ, sa scoatem de acolo Baghira si Skorpionul si sa dam drumul la Edge of Tomorrow 2 si 3. 

Ce jignire a inteligentei. 

#Cands-ohotarioareDucatisascoatareplicaaiaCagiva?

 

@eru:

Predoi este un fel de Cerebel.

Un tamp simpatic, popular, ce spune truisme, pe care le imbraca intr-un concept multimedia f bun. 

Circ.

 

 

Idolul pentru alde Lucian si BigFoot. 

Genul de ii ceri meniul daca te opresti din greseala pe clisura Dunarii si este si el in acelasi restaurant cu tine. 

Garcon.

 

Acum 4 ore, Bigfoot a spus:

Foarte misto conceptul! Arata mai "atletic" ca T7. 

 

Tu ai fi in stare sa spui ca KLV1000 este mai atletic decat Stromul de 1000 din cauza culorii portocalii. 

 

 

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites

Mi-am amintit cine este, l-am cunoscut acum foarte mult timp pe vremea cand doar visa sa plece undeva cu motorul.

Propun sa revenim la Aprilia.

Avand in vedere trecutul lor [vezi Aprilia RXV] ma astept/sper ca Tuaregul sa fie cu adevarat usor [sub 180 kg], si sper, pentru ca sunt optimist incurabil, sa nu fie asa nefiabila ca RXV-ul.

Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, _Raul_ a spus:

 

Tu ai fi in stare sa spui ca KLV1000 este mai atletic decat Stromul de 1000 din cauza culorii portocalii. 

 

🤣Foarte relevant rationamentul tau "savant". 

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, ERU a spus:

Avand in vedere trecutul lor [vezi Aprilia RXV] ma astept/sper ca Tuaregul sa fie cu adevarat usor [sub 180 kg], si sper, pentru ca sunt optimist incurabil, sa nu fie asa nefiabila ca RXV-ul.

 

RS 660 (sportiva bazata pe acelasi motor) are 183 kg wet (cu 15l rezervor).

Tuareg va avea nevoie de un subframe mai mare/rigid, rotile cu spite daca nu sunt tubeless vor fi mai grele (oricum sunt si mai mari ca diametru - deci mai multa guma), poate si un rezervor mai mare (17-20l). Nu va avea asa multe carene in schimb. Eu zic ca daca iese sub T700 (adica pe la 200kg wet) va fi un lucru de apreciat. 

 

E bine ca se diversifica categoria asta de adventure (twin-uri medii). Abia astept sa intre si Triumph cu Tiger-ul 660.

Link to post
Share on other sites

Sunt singurul care vede numai ciorbe incalzite, o diversificare a mediocritatii si o lipsa a excelentei si a unor modele cu adevarat brain blower?

 

Acum 11 ore, Bigfoot a spus:

🤣Foarte relevant rationamentul tau "savant". 

World`s smallest f. violin.

Sports, imi e teama ca nu ai vazut in viata ta un Tuareg de 600. Daca da, ce culoare era? 

 

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites
Acum 19 minute, _Raul_ a spus:

Sunt singurul care vede numai ciorbe incalzite, o diversificare a mediocritatii si o lipsa a excelentei si a unor modele cu adevarat brain blower?

 

World`s smallest f. violin.

Imi e teama ca nu ai vazut in viata ta un Tuareg de 600. Daca da, ce culoare era? 

 

Extraordinar. Iti dai seama ca mai am de invatat pana sa cunosc eu atat de multe ca tine, sa ajung eu sa vad un dual sport din anii 90 racit pe aer lipsit de valoare, dpdv economic. Multe dintre ele sunt fara acte in Ro. Din cate imi amintesc este un mono cu o curea de distributie nu cu lant.

 

 

Cat despre topic si supele reincalzite, 690 enduro si 701 ar fi singurele "dual sport" valabile si pt distante mai lungi. Motociclete usoare si cu garda la sol adevarata.

Probabil ca oamenii se feresc de ele pt ca vibreaza sau sunt "speriati" de costurile de intretinere, ori nu au inaltimea necesara, iar piata creeaza "enduro"naked bikes/"enduro" touring si pentru cei care sunt mici de statura.

 

Interesant ar fi sa avem un model nou de la Kawasaki cu noul 400cc paraleltwin, cu o masa de maxim 130kg. Vibratii mai putine in teorie si o fiabilitate mai buna pentru cei speriati de running costs.

Edited by Bigfoot
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...