Jump to content

Recommended Posts

Astazi a fosta lansata oficial pe Romania. Am fost la The BikeHub s-o vad si sa ma sui pe ea. E disponibila si pentru teste, dar la -2 grade si cu stresul mobrei de imprumut n-as fi inteles nimic din ea, asa ca am lasat-t testul pentru o zi cu cateva grade cu plus.

Cine s-a dat deja e invitat la pareri.

Pana atunci, doar din calareala "la rece":

- poztie buna, clasica de adventure de clasa medie

- inaltime suficient de joasa la sa ( cu oasele sti saua stoc) incat sa ajung cu un picior ca lumea jos. Practic e exact ca pe KLE. Nu m-am lamurit de cum era reglata suspensia spate. Inaltimea la sa e mai joasa decat la T7, mai exact e cam ca T7-le cu oasele de coborare si saua rally.

- desi radiatorul este destul de lat, cand stai in sa nu se simte mare, cum se simte Africana.

- saua e mult mai civilizata decat aia de T7, mai ales pentru pasager.

- pozitia fata de rezervor este mult mai adanca decat la T7; clar mobra este mai turing si mai putin offroad decat T7

- poztia in picioare este foarte misto, rezervorul este desenat in asa fel incat te lasa sa impingi corpul foarte mult in fata.

- ca si la T7 calcaiul drept al pasagerului se sprijina de aparatoarea tobei.

- cam mahnite punctele de unde se poate tine pasagerul in lipsa suportului de topcase

- farul si stopul sunt misto, mai ales stopul

- finisaje ok, cu exceptia plasticelor care acopera pe laterale codita care cam lasa impresia de fragil si ieftin.

- parbrizul stoc  pare suficient pentru 1.70 m. 

- afisajul arata bine, nu am stat sa ma uit prea mult la el, e ultimul lucru care ma interesa

- calare pe ea pare mai usoara decat e; bine, nu stiu cata benzina avea in rezervor, daca avea doi litri din 18 s-ar putea sa se mai schimbe senzatia cu plinul facut

- ghidonul lat si bine asezat, la mainile mele cred ca i-as pune totusi inaltatoare

- scutul stoc, desi din aluminiu si generos ca dimensiuni, este o gluma, e foarte, foarte subtire, il indoi cu mana. Cine are de gand sa riste lovituri pe desubt trebuie sa-i puna un scut serios

 

Cam asta am observat in jumatatea de ora in care m-am invartit in jurul ei.

 

A, ba nu, cea mai nasoala chestie: undeva din coltul de jos alradiatorului, trecand pe la claxon (minuscul) si ducandu-se la ceva senzori sub motor, probabil la baia de ulei, atarna un manunchide vreo 2-3 fire matisate! Zici ca au uitat de ele si le-au tras in graba, la final, pe unde au putut. Se vad si in pozele de pe net, dar doar daca te uiti dupa ele. Foarte nefericita solutia, mari sanse sa le rupi cu ceva crengi sau boscheti, daca ajungi in asa ceva. Si nu stiu daca se pot aranja altfel, nu mi s-a parut.

 

Daca imi mai aduc aminte de ceva revin.

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, Speedy.K a spus:

atarna un manunchide vreo 2-3 fire matisate!

Foarte tare. Exact asta vedeam la Aprilia si MV Agusta cand eram student si mergeam sa casc ochii la SMAEB-uri :D. De atunci a trecut mai bine de un deceniu si vad ca nu si-au schimbat "obiceiurile".

Zici ca asambleaza complet tot ce tine de mecanica/sasiu in fabrica si apoi vine nea Gelu electronistu' sa le faca instalatia electrica.

Link to comment
Share on other sites

Nu doar la marcile astea. Peste tot este la fel. Am vazut la Harley niste fire aruncate de zici ca erau puse cu furca. La Ducati la fel. 

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, GoodKat a spus:

Nu doar la marcile astea. Peste tot este la fel. Am vazut la Harley niste fire aruncate de zici ca erau puse cu furca. La Ducati la fel. 

Ducati facea chestia asta mai demult (ex: Monsterele 695, 696). Nu tin minte sa fi vazut asa ceva la MTS950 cand am inspectat-o in showroom (si ma dusesem cu vreo 50% ganduri de a o cumpara).

 

La BMW de exemplu e(ra) totul bine ascuns, daca ai nevoie sa urmaresti vreun fir greu il reperezi in prima faza si apoi ai de dat jos plastice ca sa-i vezi traseul.

Nici la KTM ori Triumph nu stau firele atarnate pe afara. Idem la ce japoneze am mai clarit in ultimul timp.

E tipic italian (si american daca zici tu - n-am mai vazut Harley nou de mult timp) si presimt ca nici peste inca 10 ani nu o sa se schimbe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...