Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

In general daca il desfaci 2 ture si jumatate dupa ce l-ai insurubat complet (cu blandete) ar trebui sa functioneze ok. Daca nu, cam cum scrie mai sus - cam enervant, ca nu ajungi la el. Nu stiu daca a reusit cineva sa faca asta cu carburatorul la locul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

Nu era defect, cineva i-a desfacut suruburile de fixare si l-a pus dupa aceea dupa ureche. L-am reglat dupa voltmetru si s-a rezolvat problema.

 

E bine ca s-a rezolvat. Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva postari va spuneam ca se intampla sa mi se afume destul de des bujia de la cilindrul din spate si, automat, aceasta sa nu-mi mai functioneze. Credeam ca e de vina hyperchargerul, sau, mai bine zis, reglajul imperfect al amestecului aer/benzina. Dar, intre timp, am elucidat misterul: acum ceva timp m-am decis sa-mi inlocuiesc fisele vechi cu unele noi, siliconice, si sa inlocuiesc si bijiile standard cu unele cu iridium. Din pacate, "meseriasul" care mi le-a schimbat nu a tinut cont ca fisele trebuie scoase incet, prin rasucire/desfiletare, si mi-a rupt stuturile de la bobinele de inductie. Apoia a introdus prin presare noile fise, dar va dati seama ca era un contact imperfect acolo, iar de la nenumaratele gropi ale patriei acesta s-a tot slabit, ajungand astfel la "performanta" de a schimba o bujie la aproximativ 200 de km. Acum trebuie sa-mi iau bobine noi...

Deci, mare atentie la inlocuirea fiselor si mai mare atentie la mecanicul pe mana caruia va dati motorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bart bz: cum se schimba fisele de la bobine? Adica se gaseste cablu de cumparat separat si apoi se taie la lungimile potrivite sau trebuie cumparate strict fise originale?

https://www.louis.de/en/artikel/ignition-cable-silicon/10032082?list=167668595

s-ar putea sa gaesti si la magazinele cu piese auto/moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se gaseste si cablu separat, eu am luat de-ala siliconic, de cea mai buna calitate, adus din State, Razvan (Metricmotion) aducandu-mi-l. Si pipele le-am inlocuit, tot separat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar mi-a crapat bujia la vulcan.cilindru fata. bujie noua BOSCH.am mers cam 50 km ,doar in oras.bujie afumata,neagra .da scanteie in interiorul bujiei. ma depaseste deja situatia.a mai patit cineva asa? am incercat pana acum NGK,DENSO,DENSO IRIDIUM,CHAMPIONS,BERU si acuma ultima BOSCH

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar mi-a crapat bujia la vulcan.cilindru fata. bujie noua BOSCH.am mers cam 50 km ,doar in oras.bujie afumata,neagra .da scanteie in interiorul bujiei. ma depaseste deja situatia.a mai patit cineva asa? am incercat pana acum NGK,DENSO,DENSO IRIDIUM,CHAMPIONS,BERU si acuma ultima BOSCH

Nu-i evident ca nu-s bujiile vinovate?! Vezi sa nu fi patit exact ce am patit si eu, uita-te la a doua postare de-a mea, de jos in sus, am explicat mai pe larg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui o poza cu bujia? Arata ca si cum ar fii topita?

am sa fac in seara asta poze cand ajung acasa,si am sa fac un filmulet cu scanteia. vreau sa precizez,ca bujia este neagra,afumata.circul mai mult in oras.motorul nu se incalzeste la temperatura optima,cam in toate cazurile mele de deplasare.

» Post actualizat in 28 Apr 2016 16:01

Acum cateva postari va spuneam ca se intampla sa mi se afume destul de des bujia de la cilindrul din spate si, automat, aceasta sa nu-mi mai functioneze. Credeam ca e de vina hyperchargerul, sau, mai bine zis, reglajul imperfect al amestecului aer/benzina. Dar, intre timp, am elucidat misterul: acum ceva timp m-am decis sa-mi inlocuiesc fisele vechi cu unele noi, siliconice, si sa inlocuiesc si bijiile standard cu unele cu iridium. Din pacate, "meseriasul" care mi le-a schimbat nu a tinut cont ca fisele trebuie scoase incet, prin rasucire/desfiletare, si mi-a rupt stuturile de la bobinele de inductie. Apoia a introdus prin presare noile fise, dar va dati seama ca era un contact imperfect acolo, iar de la nenumaratele gropi ale patriei acesta s-a tot slabit, ajungand astfel la "performanta" de a schimba o bujie la aproximativ 200 de km. Acum trebuie sa-mi iau bobine noi...

Deci, mare atentie la inlocuirea fiselor si mai mare atentie la mecanicul pe mana caruia va dati motorul!

aceas figura imi face si mie la cilindru fata,mai des cilindru spate.carburatia este OKEY.de curios am sa verific fisele.daca sunt fisele problema,la prima ocazie te cinstesc cu o bere,palinca,supa fasoale cu ciolan,etc. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a crapat becul spate,nu se mai aprinde nici pe frana nici pe pozitie,dar pe PARKING se aprinde.sigurantele sunt bune.idei?

Am patit si eu asa ceva la un moment dat, erau doua fire-n scurt, chiar cele de sub aripa. Aveam suspensia spate facuta praf de la gropile patriei, iar roata imi atinsese firele cand am dat intr-un crater , sudandu-mi-le-ntre ele, practic. Am rezolvat problema cumparand o suspensie nou-nouta, progresiva si regrabila, de la Razvan(Metricmotion).

» Post actualizat in 28 Apr 2016 16:37

» Post actualizat in 28 Apr 2016 16:01

aceas figura imi face si mie la cilindru fata,mai des cilindru spate.carburatia este OKEY.de curios am sa verific fisele.daca sunt fisele problema,la prima ocazie te cinstesc cu o bere,palinca,supa fasoale cu ciolan,etc. :)

Sa fii foarte atent nu neaparat la fise, ci mai mult la bobine, vezi daca mai ai stuturile acolo. Verifica mai repede ca si asa nu stiu unde sa plec de Paste. :cheers:

Editat de Bart Bz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu asa ceva la un moment dat, erau doua fire-n scurt, chiar cele de sub aripa. Aveam suspensia spate facuta praf de la gropile patriei, iar roata imi atinsese firele cand am dat intr-un crater , sudandu-mi-le-ntre ele, practic. Am rezolvat problema cumparand o suspensie nou-nouta, progresiva si regrabila, de la Razvan(Metricmotion).

» Post actualizat in 28 Apr 2016 16:37

Ma gandeam eu ca alea or fi,de vreo 3 ori mi-au fost smulse complet de sub aripa ,acum sunt trase pe deasupra,dar se pare ca tot apar probleme.

 

Mersi Bart

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu asa ceva la un moment dat, erau doua fire-n scurt, chiar cele de sub aripa. Aveam suspensia spate facuta praf de la gropile patriei, iar roata imi atinsese firele cand am dat intr-un crater , sudandu-mi-le-ntre ele, practic. Am rezolvat problema cumparand o suspensie nou-nouta, progresiva si regrabila, de la Razvan(Metricmotion).

» Post actualizat in 28 Apr 2016 16:37

Sa fii foarte atent nu neaparat la fise, ci mai mult la bobine, vezi daca mai ai stuturile acolo. Verifica mai repede ca si asa nu stiu unde sa plec de Paste. :cheers:

vrei sa pleci de Paste? cum a facut Isus? a plecat vineri si a revenit luni. :)

cateva poze si un video cum am promis

la fise nu m-am uitat inca.nu as crede ca ar fi ceva probleme pe la fise.dar ca sa eliminan si varianta asta ,am sa ma uit.poate in seara asta.carburatia este okey.deci s-a schimbat cele 2 membrane " air cut" si cel de "sprit",cuiul poanton ,garnitura capaculu de la nivel, si sa curatat carburatorul si reglat ca la carte.jocurile la supape sunt in parametri.in rest nu mai stiu ce sa scriu.cand montez bujii noi,asa de frumos merge , de iti da lacrimi.porneste usor si la rece si la cald.insa dupa vreo 50-100 km , imi creapa ceramica bujiei,din jurul electrodului.se vede si in filmulet,cum,ca sare scanteia in interiorul bujiei.si de aici vin baiurile.sper sa pot incarca video.inca nu am incercat niciodata.

post-15325-0-28803700-1461933084_thumb.jpg

post-15325-0-51953000-1461933085_thumb.jpg

post-15325-0-75016900-1461933086_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa pleci de Paste? cum a facut Isus? a plecat vineri si a revenit luni. :)

cateva poze si un video cum am promis

la fise nu m-am uitat inca.nu as crede ca ar fi ceva probleme pe la fise.dar ca sa eliminan si varianta asta ,am sa ma uit.poate in seara asta.carburatia este okey.deci s-a schimbat cele 2 membrane " air cut" si cel de "sprit",cuiul poanton ,garnitura capaculu de la nivel, si sa curatat carburatorul si reglat ca la carte.jocurile la supape sunt in parametri.in rest nu mai stiu ce sa scriu.cand montez bujii noi,asa de frumos merge , de iti da lacrimi.porneste usor si la rece si la cald.insa dupa vreo 50-100 km , imi creapa ceramica bujiei,din jurul electrodului.se vede si in filmulet,cum,ca sare scanteia in interiorul bujiei.si de aici vin baiurile.sper sa pot incarca video.inca nu am incercat niciodata. https://www.facebook.com/robert.szatmary/videos/vb.100000916465046/1176944819012722/?type=3&theater

» Post actualizat in 29 Apr 2016 12:48

Iti faci cont pe youtube, il urci acolo si apoi pui link-ul aici. Nu este greu.

Spor!

l-am incarcat pe facebook :)https://www.facebook.com/robert.szatmary/videos/vb.100000916465046/1176944819012722/?type=3&theater

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit cu problema CREPUSCULARA. am schimbat din nou bujiile cu unele noi.am schimbat fisele,desi erau okey.am verificat si bobinele de inductie cu multimetru,cum scrie in manualul de raparatie,step by step,si sunt in parametrii,adica sunt okey.am desfacut pipele,curatate,verificate ca la carte.nu mai stiu ce sa fac.acuma am sa circul asa.da de nu mai face scheme si scatchiuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Vineri am avut o interventie asupra ambreiajului la VN800-ele meu clasic, din '96. Mai exact, din cauza ca imi patina la rece cand trageam de gaz mai agresiv si in ultima perioada si la cald, la sarcina si cu incarcare, am inceput sa suspectez arcurile dar am hotarat sa schimb si placile, orice-ar fi, sa dorm linistit ca e aproape totul nou acolo. Am facut ceva poze si vreo 3 filmulete in ideea de a ajuta cu informatii pe cine doreste sa umble pe acolo.

 

Deci, inainte de toate am consultat manualul in tot ce am gasit legat de ce ma interesa, dar cu toate astea tot am intampinat unele dileme care nu erau specificate acolo.

 

  • Timp estimativ de lucru : ~ 2 - 2.5 ore.
  • Scule : trusa de chei inbus, chei tubulare de la 8 la 17, surubelnita dreapta si in cruce, silicon (de preferat negru).
  • Piese cumparate (in cazul meu) : Arcuri , placi de frictiune , garnitura de capac dreapta , 2.4L antigel -30 grade (eu l-am inlocuit).
  • Costuri : manopera 0 lei, arcuri 59 lei , placi frictiune 250 lei , garnitura capac 37 lei , antigel G12 + apa distilata 20 lei, total 366 lei.

 

Operatiunea este relativ simpla, dar ca sa ajungi la ambreiaj trebuie sa dai jos urmatoarele componente si lichide in urmatoarea ordine:

  1. Aparatoare cromata esapament cilindru fata - 2 prinderi cu surub cap inbus sau cap in cruce pentru surubelnita.
  2. Esapament cilindru fata - 2 prinderi pe cilindru cu cheie imbus , 2 prinderi in partea din spate-jos cu cheie imbus, imbinarea cu cealalta toba, cap hexagonal.
  3. Suportul cu vitezometru de pe rezervor (pentru a ajunge la busonul de antigel, daca nu il desfaceti, nu il puteti scoate din motor) - prindere cu surub cap hexagonal - cheie de 8.
  4. Buson antigel (sub motor, langa busonul de ulei) - surub cap hexagonal, cred ca e cheie de 10 acolo. Pe aici va curge tot antigelul din motor, dar atentie, nu si din vasul de expansiune.
  5. Buson ulei - cap hexagonal, cheie de 17. Eu am refolosit uleiul pentru ca abia il schimbasem de 2 luni.
  6. Sectiune cadru - Va trebui data jos sectiunea de cadru pe care e prinsa scarita, pentru ca din cauza lui nu veti putea desface si scoate 2 suruburi de la capacul cromat ce urmeaza sa il demontati. Sunt 4 suruburi cu cap imbus, 2 sus langa radiator si 2 jos langa roata spate (inbus de 8, mai exact). Eu l-am desfacut si l-am atarnat deoparte , nu am mai desfacut de pe el firele care erau prinde acolo.
  7. Capac cromat - Aici prinderile sunt cu surub inbus (cheie inbus de 4). Dupa ce desfaceti toate suruburile, in partea din fata a capacului este o flansa care face legatura cu un furtun care duce la radiator. Trebuie desfacut colierul, dar furtunul nu va iesi decat in momentul in care departati capacul de motor. Apoi va trebui eliberat cablul de la parghia de ambreiaj si va va ajuta mult daca ati lasa cablul cat mai liber din reglajele camasii. Dupa ce scoateti cablul de ambreiaj din pargie, grija mare ca parghia va trebui data cumva peste cap inspre spatele motorului, practic invers decat sensul in care lucreaza ea in mod normal. Atunci trageti de capac si va iesi afara impreuna cu teava neagra de antigel care intra in blocul motor( Nu e prinsa in nimic, e doar presata si are garnitura de cauciuc).
  8. Ati ajuns la ambreiaj - Aici trebuie date jos cele 5 suruburi impreuna cu arcurile si capac, date jos cele 8 placi de ambreiaj si montate asa cum erau, adica inceput cu o placa de frictiune si terminat tot cu una la fel. Deci placa - disc otel - placa - disc otel etc etc. La final montati capacul, bagati arcurile, suruburile, le strangeti. Puneti garnitura noua, fara silicon.

De aici incolo pentru asamblare, toti pasi trebuiesc luati invers. Eu am folosit silicon pe cele 2 garnituri de cauciuc pe care le veti gasi pe teava curbata de antigel.

 

Dupa asamblare cu toate puse la loc, puneti uleiul inapoi ( sau il inlocuiti, dupa preferinta), daca vreti sa inlocuiti si antigelul , scoateti cu un furtun ce a ramas in vasul de expansiune lichidul vechi si turnati INCET pe la busonul de sus antigel nou, dar incet ca sa iasa aerul in acelasi timp tot pe acolo. Dupa ce s-a umplut, pus busnoul, bagat antigel si in vas pana la limita superioara (nu mai mult), montat vitezometrul si pornit motorul pana porneste electroventilatorul, apoi la rece a 2-a zi, verificat iar nivelul si completat daca e cazul.

Reglati apoi ambreiajul sa aibe un joc liber la maneta de ~2-3 mm.

 

Rezultatul: Un ambreiaj ferm, care prinde jos si ceva mai tare la mana, dar care functioneaza corect.

 

 

Ca informatii suplimentare, discul de frictiune trebuie sa aibe 2.9-3.1 mm dar nu mai putin de 2.8mm, iar arcurile 34.1mm sau mai mult dar nu mai putin de 33.1mm. Eu am gasit arcurile la 32mm, deci erau vizibil uzate iar placile aveau 2.9mm.

Poze si video, mai jos.

 





post-75095-0-52159100-1462820574_thumb.jpg

post-75095-0-39565200-1462820576_thumb.jpg

post-75095-0-02503700-1462820578_thumb.jpg

post-75095-0-57409600-1462820579_thumb.jpg

post-75095-0-12338600-1462820581_thumb.jpg

post-75095-0-60164100-1462820582_thumb.jpg

post-75095-0-06587000-1462820584_thumb.jpg

post-75095-0-57794400-1462820585_thumb.jpg

post-75095-0-08835500-1462820587_thumb.jpg

post-75095-0-77812700-1462820588_thumb.jpg

post-75095-0-99664800-1462820713_thumb.jpg

post-75095-0-03138400-1462820718_thumb.jpg

post-75095-0-72604700-1462820719_thumb.jpg

post-75095-0-08829500-1462820722_thumb.jpg

post-75095-0-28201300-1462820724_thumb.jpg

post-75095-0-96497100-1462820725_thumb.jpg

post-75095-0-34050400-1462820727_thumb.jpg

post-75095-0-75098100-1462820728_thumb.jpg

post-75095-0-20727100-1462820730_thumb.jpg

post-75095-0-16693300-1462820753_thumb.jpg

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut!

Vineri am avut o interventie asupra ambreiajului la VN800-ele meu clasic, din '96. Mai exact, din cauza ca imi patina la rece cand trageam de gaz mai agresiv si in ultima perioada si la cald, la sarcina si cu incarcare, am inceput sa suspectez arcurile dar am hotarat sa schimb si placile, orice-ar fi, sa dorm linistit ca e aproape totul nou acolo. Am facut ceva poze si vreo 3 filmulete in ideea de a ajuta cu informatii pe cine doreste sa umble pe acolo.

 

Deci, inainte de toate am consultat manualul in tot ce am gasit legat de ce ma interesa, dar cu toate astea tot am intampinat unele dileme care nu erau specificate acolo.

 

  • Timp estimativ de lucru : ~ 2 - 2.5 ore.

 

S-ar putea sa te trezesti cu o reclamatie la Consiliul Concurentei din partea lui Alex_en ca faci dumping :eek: .

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...