Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutari oameni buni,

 

Vreo sansa sa aiba cineva un motor de Kawasaki VN 750 in stare ok de functionare (fara batai,scurgeri de ulei si cu incarcare functionala)

de vanzare?

 

Al meu a murit si reparatia costa in jurul a 500 de euro...

 

Astept oferte!

Multam fain!

Editat de Pleata-in-vant
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor,

 

Prima experienta in afara TM ( Tm - Buzias - Caransebes - Teregova; 140 km ).

 

Intrebari:

a) Consumul de 4,1 - 4,5 e normal ( masurat de 2x ), sau am calculat gresit de 2x ? Viteza: 90 ( 100 - 110 la depasit tiruri ) in afara si 60 in localitati; am si windshield

B) Exista un model de sa care sa fie mai comoda deca cea stock. La cea stock pot sa-i fac ceva? Daca da, ce si unde? Merg singur si asa o sa fie.

c) Coarnele drepte ( gen Suzuki VZ 800 ) imbunatatesc pozitia daca am sa stock?

 

Multumesc frumos,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre consum îți pot spune că, la vitezele date, așa ar trebui sa fie, iar despre sa, îți recomand Mustang, recomandata și mie de alții. E destul de scumpa, dar face fiecare leu. Am incercat și cu extra burete la unul din marii specialiști ai forumului, Darian, s-a simțit o oarecare îmbunătățire, dar intr-o zi mi-a ieșit un bilet bun la pariuri și m-am hotărât să-mi iau Mustang. Am făcut 950 de kilometri într-o zi și nu mi-a mai amorțit fundul, nici mie și nici pasagerului, asta că să-ți faci o idee despre Mustang. Despre drag-bar, vei avea o poziție mai sportiva, adică vei sta puțin mai aplecat în față, nici intr-un caz mai relaxata. Daca vrei relaxare, pune-ti sissy-bar. Depinde doar de ceea ce vrei tu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre consum îți pot spune că, la vitezele date, așa ar trebui sa fie, iar despre sa, îți recomand Mustang, recomandata și mie de alții. E destul de scumpa, dar face fiecare leu. Am incercat și cu extra burete la unul din marii specialiști ai forumului, Darian, s-a simțit o oarecare îmbunătățire, dar intr-o zi mi-a ieșit un bilet bun la pariuri și m-am hotărât să-mi iau Mustang. Am făcut 950 de kilometri într-o zi și nu mi-a mai amorțit fundul, nici mie și nici pasagerului, asta că să-ți faci o idee despre Mustang. Despre drag-bar, vei avea o poziție mai sportiva, adică vei sta puțin mai aplecat în față, nici intr-un caz mai relaxata. Daca vrei relaxare, pune-ti sissy-bar. Depinde doar de ceea ce vrei tu. :)

Multumesc. O sa incerc in Tm o varianta copy-paste a Mustang-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salutare! Azi am schimbat in premiera uleiul vulcanului meu de 800 și am desfăcut și șurubul ce ascunde filtrul intern de ulei. Acolo am găsit span și bucățele mici de plastic. Poza este de ajuns, zic. Nu am descoperit eu America, dar poate sunt și alții ca mine care nu știau de existența acelui filtru.

Asfalt uscat!

Multumim pentru info Bogdan.

Acum 1 sapt. am facut si eu operatiunea descrisa de tine (Oil Screen - clean). Si la mine au fost mici particule metalice, dar mai putin decat apare in poza ta.

Sita de alama la mine era putin deformata si a trebuit sa ii redau forma cilindrica.

 

Operatiune foarte simpla si rapida, in manualul service este recomandata la 10k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim pentru info Bogdan.

Acum 1 sapt. am facut si eu operatiunea descrisa de tine (Oil Screen - clean). Si la mine au fost mici particule metalice, dar mai putin decat apare in poza ta.

Sita de alama la mine era putin deformata si a trebuit sa ii redau forma cilindrica.

 

Operatiune foarte simpla si rapida, in manualul service este recomandata la 10k.

Cu placere! Asfalt uscat si sezon cat mai lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare stimați deținători de VN 800. Daca nu știți ce cadou de Craciun sa le faceți metalicelor voastre "iubite", aflați că am hotărât să mă despart, la sfârșitul sezonului, de actualul eșapament: Vance & Hines Crusers. Fotografiile sunt de astăzi, și, după cum puteți observa, arata 9 din 10, fiind doar puțin "sifonate" in partea de jos, undeva dedesubt, in urma unei întâlniri inopinate cu asfaltul. Prețul este de 250 €.post-15233-0-21043600-1506858613_thumb.jpgpost-15233-0-60113600-1506859082_thumb.jpgpost-15233-0-42523700-1506859292_thumb.jpgpost-15233-0-62303200-1506859388_thumb.jpgpost-15233-0-84143900-1506859468_thumb.jpg

Poate fi văzut\auzit in Buzău, prețul incluzând și DB killer-urile montate pe el in acest moment. Pt cei interesați, mă puteți contacta aici sau la numărul 0765252569.

Daca vreți să mai citiți care ceva despre el sau să vedeți cât e unul nou la noi in tara: https://moto-gear.ro/tobe-vance-hines-vn800-95-04-produs-24827

» Post actualizat in 19 Oct 2017 08:33

Scot spre vânzare sistemul complet de admisie aer pentru Vulcan 800, filtrul fiind KN. Preț, 100 de €.

» Post actualizat in 21 Oct 2017 13:36

Tobele au ajuns la malul marii, rămâne filtrul de aer.

post-15233-0-02297300-1508401209_thumb.jpg

post-15233-0-84643300-1508401338_thumb.jpg

post-15233-0-64996000-1508401447_thumb.jpg

post-15233-0-45875700-1508401632_thumb.jpg

post-15233-0-32863100-1508401787_thumb.jpg

post-15233-0-88884900-1508401992_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Singura metoda este prin incercari, apoi test ride. Daca ai avea si un service unde sa mergi sa-ti verifice AFR-ul ar fi perfect, dar la noi nu prea .....

Vezi cu care jicler trage mai bine si cursiv, fara hopuri/intreruperi, pe toata plaja de acceleratie. Bujia sa fie caramizie, nu alba sau neagra. Pilot jet nu ai in set, doar main jet ?

Eu mi-am pus main jet-ul de 170 (stock este 135), pilot jet-ul de 52 (stock este 48), acul conic, de la pistonas este cel stock, fara reglaje, esapamentele sunt Silver Tail, cu amortizoare in ele, iar filtrul de aer este deschis, KN.

Salutare, cate ture i-ai dat la carburator? Am cam aceleasi reglaje, doar ca din neatentie am comandat pilot de 50 si pana la sfertul acceleratiei mi se cam ingatuie cand e rece. Eu am 3.5 ture, trage de rupe dar imi cam si consuma intre 10-12. Am impresia ca am amestecul prea bogat ca imi si miroase a benzina. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vulcanisti si bine v-am gasit,

 

Eu mi-s Alex, sunt din Cluj si de vreo 2 saptamani am devenit si eu proprietar de Vulcan (VN800A din 1995) iar cu putin noroc, din primavara o sa fiu si posesor de carnet.

Are patruj de mii de km (dupa ceas, care momentan nu merge - urmeaza sa verific cablul de kilometraj si daca ala e in regula, o sa caut un melc de schimb. Daca aveti vreo indicatie in directia asta, sunt numai urechi) si din ce-au zis altii mai experimentati, motorul suna bine (din ce-am auzit eu cu urechea mea de incepator, suna a visele mele din ultimii 10 ani).

Ca modificari de inceput, as vrea sa-i pun un crash-bar ca mi-e cel mai groaza de prima cazatura (mai mult pentru ea decat pentru mine) si ulterior un sissy bar si niste genti.
Daca aveti recomandari in directia asta, orice sfat e bine-venit.


Cu mult entuziasm, atasez cateva poze cu gagica (statice dar si in mers ca nu m-am putut abtine). Sper sa mearga linkurile.

 

O seara cat mai faina,

Alex

 

Sa6HYV2.jpg

 

Qn6Sz5w.jpg

 

 

QwiGB1B.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in randul "vulcanologilor". Îl ai pe Ștefan, Old School Rider aici pe forum, tot cu Vulcan 800 A, ia legătura cu el, îți poate da o mulțime de sfaturi bune și îți poate spune cate ceva și despre problemele care pot apărea la acest model. Spor la învățat pentru obținerea carnetului!

» Post actualizat in 26 Nov 2017 15:56

Ștefan fiind tot clujean de-al tau. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vulcanisti si bine v-am gasit,

 

Eu mi-s Alex, sunt din Cluj si de vreo 2 saptamani am devenit si eu proprietar de Vulcan (VN800A din 1995) iar cu putin noroc, din primavara o sa fiu si posesor de carnet.

Are patruj de mii de km (dupa ceas, care momentan nu merge - urmeaza sa verific cablul de kilometraj si daca ala e in regula, o sa caut un melc de schimb. Daca aveti vreo indicatie in directia asta, sunt numai urechi) si din ce-au zis altii mai experimentati, motorul suna bine (din ce-am auzit eu cu urechea mea de incepator, suna a visele mele din ultimii 10 ani).

Ca modificari de inceput, as vrea sa-i pun un crash-bar ca mi-e cel mai groaza de prima cazatura (mai mult pentru ea decat pentru mine) si ulterior un sissy bar si niste genti.

Daca aveti recomandari in directia asta, orice sfat e bine-venit.

 

Cu mult entuziasm, atasez cateva poze cu gagica (statice dar si in mers ca nu m-am putut abtine). Sper sa mearga linkurile.

 

O seara cat mai faina,

Alex

 

Sa6HYV2.jpg

 

Qn6Sz5w.jpg

 

 

QwiGB1B.jpg

de unde din Cluj domle?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde din Cluj domle?

de bastina din Manastur, crescut pe langa gara si mutat intr-un moment tip "noaptea mintii" catre Baciu.

pozele cu mobra-s de pe langa Cluj, unde-am parcat-o peste iarna, intr-un garaj.

 

legat de mobra, as avea cateva intrebari. am fost week-end-ul trecut si am desfacut carburatorul si l-am curatat (era negru bine, desi mergea ok, aparent. n-am umblat la reglaje si plutitorul nici nu l-am scos de-acolo defel).

 

i-am gasit cateva bube:

1. filtru de aer plin de benzina, deci cred ca ar trebui sa-l schimb. aveti recomandari in directia asta?

2. cablul de kilometraj rupt. problema n-ar fi cu schimbatul daca n-ar fi dus surubul care strange cablul in roata spate. vreo solutie ingenioasa de desfacut surubul ala?

3. cablul de ambreiaj nu are in capatul ce intra in maneta un cilindru mic turnat peste cablu, care sa se prinda in locasul respectiv, ci - pare-mi-se - o improvizatie ciudata (o biluta tinuta cumva de o saiba - don't ask) care face cumva maneta sa taie cablul. oare piesa de mai jos ar fi un inlocuitor bun, ca sa nu schimb tot cablul?

 

rms-bobita-cap-reglaj-cablu-magura-punga

 

4. cred ca intrerupatorul/senzorul de la frana spate, pentru stop, nu functioneaza. am inteles ca ar fi destul de comuna problema si ca e zona in care intra mizerie destul de usor. ati mai patit careva?

 

o seara faina,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

pot sa-ti raspund la punctele 1 si 4, dupa cum urmeaza:

 

1. Da, ar trebui sa-l schimbi, dar cand o sa faci schimbul de ulei. In mod normal ar trebui sa aibe ulei nu benzina, deci vezi daca ai vreo problema in sensul asta. Unul stock e ok, ca vad ca nu ai evacuari custom,

4. Am patit si eu cu contactul acela. Solutia mea: am intarit putin arcul care il actioneaza si am dat cu spray de contacte. In plus, il verific periodic. Prin intarit arcul, vreau sa zic ca am taiat o spira si jumatate iar din cealalta jumatate am facut "carligul" care se agata de contact.

Doar ca masura de precautie, cand franez cu spatele si nu e necesar sa franez si cu fata, actionez totusi putin si fata cat sa se aprinda stopul. Sunt 100 % sigur de contactul de pe frana-fata, asa ca nu imi fac probleme ca nu se aprinde stop-ul.

 

Succes!

 

PS: Sa stapanesti sanatos, jucaria. E foarte misto si fiabila. Eu am trecut la clasa mare, dar tot ma mai dau cu VN-ul prin oras. :P

Editat de The_Sin_Eater
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de bastina din Manastur, crescut pe langa gara si mutat intr-un moment tip "noaptea mintii" catre Baciu.

pozele cu mobra-s de pe langa Cluj, unde-am parcat-o peste iarna, intr-un garaj.

 

legat de mobra, as avea cateva intrebari. am fost week-end-ul trecut si am desfacut carburatorul si l-am curatat (era negru bine, desi mergea ok, aparent. n-am umblat la reglaje si plutitorul nici nu l-am scos de-acolo defel).

 

i-am gasit cateva bube:

1. filtru de aer plin de benzina, deci cred ca ar trebui sa-l schimb. aveti recomandari in directia asta?

2. cablul de kilometraj rupt. problema n-ar fi cu schimbatul daca n-ar fi dus surubul care strange cablul in roata spate. vreo solutie ingenioasa de desfacut surubul ala?

3. cablul de ambreiaj nu are in capatul ce intra in maneta un cilindru mic turnat peste cablu, care sa se prinda in locasul respectiv, ci - pare-mi-se - o improvizatie ciudata (o biluta tinuta cumva de o saiba - don't ask) care face cumva maneta sa taie cablul. oare piesa de mai jos ar fi un inlocuitor bun, ca sa nu schimb tot cablul?

 

rms-bobita-cap-reglaj-cablu-magura-punga

 

4. cred ca intrerupatorul/senzorul de la frana spate, pentru stop, nu functioneaza. am inteles ca ar fi destul de comuna problema si ca e zona in care intra mizerie destul de usor. ati mai patit careva?

 

o seara faina,

Alex

daca vrei te pot ajuta cu carburatorul.desfacem tot,curatam,reglam.pt ca nu e normal sa ai in filtru de aer benzina. si te mai pot ajuta cu partea electrica.orice,orice motocicleta.la calculator nu ma bag,pt ca nu am tester.si bine inteles,pt cateva beri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua

 

As vrea sa refac crash bar-ul la un VN1500 classic din inox. A mai incercat cineva? un cost estimativ... O recomandare de atelier...

Salut.

 

Da un telefon la Evil Chop. Ii gasesti si pe Fb. O sa-ti spuna daca iti pot face si cam cat ar costa.

Ca info: eu am vorbit cu ei, si un crash bar pentru VTX mi-l fac cam la 750 lei. Totul din inox.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...