laura_tazy Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Doresc sa cumpar un CDI pentru vn800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Salutare domnilor, Un motor SH de VN750 de unde as putea sa procur? O idee, o recomandare ar fi de mare ajutor, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Uraaaa! Am rezolvat "misterul gaurii"! E vorba despre un orificiu de scurgere apa/ulei din canalul bujiei. In manual nu apare nicio referinta la asta. Am testat cu o sarma si am vazut ca iese la baza canalului bujiei. Curgea ulei pe acolo deoarece la verificarea jocului supapelor, nu am verificat si uns cu vaselina / schimbat o-ring-ul ( 92055 din diagrama "Cylinder head). Am schimbat o-ring-urile intre ele, cel de jos cu cel de sus, am montat totul la loc si acum nu mai apare nicio scurgere. Asa ca daca se va mai lovi cineva de problema asta, s-a gasit si rezolvarea. » Post actualizat in 16 Feb 2016 17:25Azi au sosit tablele comandate unui prieten. Urmeaza sa marchez locurile pentru gauri, apoi sa comand si partea ce le uneste. Cat despre sa solo si aripa spate, am de asteptat. Userul @masoyama e foarte ocupat. Randul meu e prin aprilie-mai. » Post actualizat in 27 Feb 2016 14:15Update: Au fost schimbate: ulei Bel-Ray EXP 10w40 filtru ulei Hiflo 303 filtru aer Hiflo Am montat si benzile termice luate de pe aliexpress (calitate foarte ok). Mai am insa de lucrat la el. Tot nu trage cum ar trebui. Intrerupe in sarcina, iar la pornire scoate fum pe cilindrul spate. Tare cred ca trebuie sa il segmentez. Intai un test de compresie. Eh, am timp pana la inceput de sezon. Video de azi: 1997 VulcanŸ 800 Classic Cylinder Head.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loco Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Era un anunt cu dezmembrari pe olx: http://olx.ro/oferta/dezmembrez-kawasaki-vulcan-vn-750-1994-ID3AdJX.html Editat Februarie 16, 2016 de loco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 A fost vandut motorul motocicletei,am intrebat si eu azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Mi se pare ca iti pierde aer pe la capacul de la chiulasa. Vezi pe la suruburile din capul cilindrului. In rest merge rotund. P.S. cat te-a costat joaca reglajului jocului de supape cu tot cu pastile si garnituri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Nu pierde aer. Așa se aude in furtunul de la aerisire carter ca este descoperit. Astept sa imi ajungă filtrul sa il pun acolo. Intre timp am rezolvat si cu fumul. Nu e nevoie de segmentat. Am măsurat din nou jocul la supape si se pare ca nu trebuia sa înlocuiesc pastilele de pe admisie la cilindrul spate. Eu le-am pus mai groase cu o treapta si cand se încălzea motorul si piesele se dilatau, supapele pe admisie nu mai închideau complet si o cantitate mică de ulei ajungea in cilindru. Dupa operațiunea asta am reglat din nou amestecul, iar acum pot spune ca sunt foarte mulțumit de cum merge. Dpdv al costurilor: - am luat 7 pastile a 9 RON bucata (deși pana la urma am avut nevoie doar de 5) - manopera 0 pentru ca eu am lucrat la el. - nu am înlocuit garniturile capacului de chiulasa si se pare ca nu pierde deloc ulei pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) si acuma merge mai rotund? in video de mai sus, nu mergea destul de rotund.intreb, pt ca nici VN-ul meu nu merge prea rotund,si ma dispera.am desfacut carburatia,supapele,bujiile,senzorul,bobinele,fisele,etc. toate sunt okay.dar tot nu merge perfect.acuma poate eu sunt mai pretentios la relantii,dar ma gandeam ca ai solutia in principiu al meu VN merge ,trage si porneste bine.dar ma dispera relantiul.nu merge uniform.mi se pare ca un cilindru mai scapa cate o explozie.si nici nu imi dau seama care.am sa fac un filmulet cum merge si am sa-l postez aicea.sa comparam cele doua Editat Martie 1, 2016 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Nici nu vei reusi sa il faci sa mearga asa rotund cum ai vrea. Pentru ca el nu merge din fabrica rotund. Si eu m-am tot uitat la filmulete pe youtube, si nu am gasit un exemplar sa merag rotund. Si sincer, mie imi place foarte mult ca nu merge rotund!! Carburatorul Keihin CVK se monteaza si pe unele modele de Harley Davidson (nu ma intreba ca nu stiu pe care). Iar Harley-urile se aud intr-un mare fel si din cauza acestor carburatoare. Si nici ele nu merg rotund. Cred ca motivul pentru care nu merg rotund VN-urile este ca au un singur carburator, fara niciun fel de reglaj debit de amestec aer/benzina pe galeria de admisie. Repet: tocmai asta imi place la VN-ul meu: faptul ca merge sacadat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Am Vulcan, am mai avut unul si-nainte de asta, mai am vreo 10 prieteni si cunoscuti cu Vulcan si toate merg sacadat. Si tuturor ne place chestia asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 cine are un releu de incarcare second pt. VULCANUL meu 800 classic ? » Post actualizat in 04 Mar 2016 17:32gata am rezolvat de pe ebay cu releul incarcare.made in china. 18 $ . ajunge pana in 15 aprilie.oare anul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 S-a ars? sau ce s-a intamplat cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 (editat) am ramas si eu uimit,cand am luat acu``si 3 zile un acumlator nou,si mi-au masurat baietii incarcarea sa imi dea garantia. 13,39 V la relantii si 13,24 in ture. cu 2 aparate multimeter si cu un tester special au fost facute masuratorile.nu e ars.am verificat mufele.le-am curatat,dar degeaba. Editat Martie 4, 2016 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Vezi sa nu-l schimbi degeaba, masoara si statorul. Pana nu esti sigur ce e defect, nu te apuca sa cumperi piese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 am masurat si statorul.nu e intrerupt.are continuitate toate cele trei fire,si nici nu face masa.am masurat cu motorul pornit,si in ture urca pana la 80 volti curent alternativ.deci ala e sigur okey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 (editat) Se potriveste si de la alte motoare, cum ar fi:1998~1999 Kawasaki Ninja ZX-6R ZX600, 1995~1998 VN400(Vulcan/Vulcan II) Vulcan 400, 1996~2003 VN400(Vulcan 400 Classic/Drifter), 1995~2005 Kawasaki VN800 A1-A11, 1996~2005 VN800(Vulcan 800 Classic) B1-B10, 1999~2006 Kawasaki VN800(Vulcan 800 Drifter), 1995~2005 Kawasaki VN800(Vulcan 800), 1996~2006 Kawasaki VN800 Classic. Poate gasesti unul de ZX-6 la dezmembrari. Editat Martie 5, 2016 de Ancalagon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Are cineva de vânzare un corp de lumini frâna si poziție spate pentru un VN 800 clasic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockfest Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Salutare, am un VN800A de la care am scos rezervorul. In timpul operatiei a iesit cu un cablu din dreapta fata care pare a fi "vent line". Ce nu-mi dau seama acum e de unde a iesit acel cablu. Din ce am citit pare a fi un supraplin pentru rezervor deci trebuie sa stea liber dar nu strica sa pun o intrebare inainte de a pune inapoi rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Are cineva de vânzare un corp de lumini frâna si poziție spate pentru un VN 800 clasic? Daca vrei original, am eu. » Post actualizat in 14 Mar 2016 09:45 Salutare, am un VN800A de la care am scos rezervorul. In timpul operatiei a iesit cu un cablu din dreapta fata care pare a fi "vent line". Ce nu-mi dau seama acum e de unde a iesit acel cablu. Din ce am citit pare a fi un supraplin pentru rezervor deci trebuie sa stea liber dar nu strica sa pun o intrebare inainte de a pune inapoi rezervorul. Așa este, trebuie sa stea liber. Vezi ca ai niste cleme pe dedesubt, care-l țin pt a nu atârnă aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 un stator de vn 750 detine cineva ??? multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 Salut, Un intinzator de distribtie pentru un VN800A gasesc si eu pe aici? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 dezmortire... Multumiri lui @zoli pentru aerograf!! A iesit extraordinar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 Pune niste poze mai detaliate cu aerograful! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 detaliu cu aerograful » Post actualizat in 22 Mar 2016 09:29detaliu cu aerograful Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Foarte fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.