alin_zbr Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Intr-adevăr! Zoli a facut o treaba extraordinara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 Caut suporti laterali pentru coburi si portbagajul. Daca disponibilizeaza cineva sau stie/aude/vede pe undeva ceva de vanzare, astept un semn. Asfalt uscat! » Post actualizat in 30 Mar 2016 10:39Cu distantierii pentru coburi am rezolvat. Gratarul pentru bagaj ramine valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 Caut suporti laterali coburi si portbagajul pentru Vulcan 750. Daca disponibilizeaza cineva sau stie/aude/vede pe undeva ceva de vanzare, astept un semn, preferabil pe mesagerie. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Oare stie cineva cine se pricepe la injectii moto in zona Sibiu? Problema e urmatoarea: VN 1500 Drifter pe injectie, amestec foarte bogat, bujiile se duc rapid, fum, etc... Computerul nu da insa nici un cod de eroare, injectoarele sunt noi, schimbate de fostul proprietar acum vreo doi ani (probabil aiurea, ca amestecul a ramas tot excesiv de bogat). Ma gandesc ca or fi ceva furtunase de vacuum, dar poate a mai avut cineva problema asta si imi da un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Ceva modificari ?Filtru de aer, evacuari, power commander? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 OEM, nimic spectaculos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Posteaza problema pe topicul de service,sunt destui baieti priceputi sa-ti dea un sfat bun.Citisem undeva de o remapare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Vezi aici http://www.vulcangadgets.com/files/tps_adjust.html poate te ajuta . Senzorul TPS e defect. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdx53 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Salutare , as dori ceva păreri despre acest model . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Pareri bune sau pareri proaste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdx53 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 (editat) Sunt binevenite toate . Încă nu am comandat , exista cale de întors. Editat Aprilie 5, 2016 de xdx53 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skring Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 (editat) Youtube si Google sunt prietenuii tai in cazuri de genul acesta. Si pe mine ma tenteaza schimbarea de clasa si din aceleasi surse am aflat ca la peste 120km/h vibratiile din ghidon ar deveni mai suparatoare decat vantul, pe care il reduci suficient cu un parbriz lat. Asta in special pt autostrazi. Insa la 80-100 km/h multi ar spune ca Vulcanul este modelul ideal din clasa lui. Inca are putere sa accelereze, manevrabilitate buna si fiabilitate care tinde spre 2-3 generatii La ce pret? PS. De ce nu VN 900 ? Editat Aprilie 5, 2016 de Skring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdx53 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 (editat) Nu știu exact prețul o sa merg la salon la sfârșitul lunii sa vad și agregatul și prețul. Vn 900 e sigur și mai scump și e prea mare pentru ce vreau eu . Mi-ar fi plăcut ca vulcan 650s sa aibă transmisia pe curea sau cardan . Deh nu le poți avea pe toate . Îmi place mult cum arata ca motor 650s . Și verde e chiar sexy. Am avut mt07 și am dat.o din cauza lui asta ) Editat Aprilie 5, 2016 de xdx53 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Hipstareala totala pe verde. Ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Am fost si eu in situatia ta. Mi-a placut mult Vulcan S. Asta pana am vazut Yamaha XV950R, pa care am si cumparat-o. Sa revenim la pareri: - ambele sunt de oras. Asta inseamna ca sunt mici si manevrabile. Dar, eu am 1.82m si aratam ciudat pe Kawasaki. - Ambele au ABS. Pentru mine a fost conditie pentru achizitie. - Kawasaki are lant versus curea la Yamaha. Avantaj Yamaha. - Kawasaki, in opinia mea, ar merge mai bine la fete. Yamaha este un boober si un fel de cafe moto (nu am gasit alta rima) barbatesc. Avantaj Yamaha. - Ambele arata demential. Avantaj K si Y. - K are capacitate mai mica decat Y. Avantaj Y. - K are 4 ani garantie, Y doar 2. Avantaj K. - K are turometru, Y nu. Avantaj K. - K elibereaza cuplul mai sus in turatie, Y mai jos. Avantaj K. - K are pret foarte accesibil. Y este cu 2.000 euro mai scumpa. Avantaj K. - K nu este la concurenta cu nicio clasa. Y este comparabila cu ceva de la Harley. Avantaj Y. - Nu am mers cu K dar, Yamaha imi place cum se aseaza si cum se simte. Avantaj Y (parere subiectiva). - La Y filtrul de aer este usor deranjant la genunchiul drept. Posibil sa fie din cauza inaltimii mele. Se poate chmpara chit pentru mutarea pedalelor mai in fata. La K asta se poate face direct. Este prevazuta asa.Dezavantaj Y. Ca si concluzie personala: imi plac amandoua la fel de mult dar, ungerea periodica a lantului nu este pentru mine, as vedea-o mai repede pe prietena mea pe Vulcan S (nu este cazul). Yamaha este mai barbateasca. Inca un aspect la care castiga Kawasaki este bordul. La Yamaha este mai restrictiv cu informatia. La Kawasaki mi s-a parut ca este ceva mai generos. Dar e chestie si de estetica. » Post actualizat in 06 Apr 2016 05:03 Ar mai fi de completat si racirea motoarelor. La Kawasaki este cu lichid, la Yamaha este cu aer. Asta inseamna mai putina intretinere. Avantaj Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yes! Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 (editat) Vezi aici test in Ro : http://pemotoare.ro/kawasaki-vulcan-s-2015-pemotoare-tv-ep-09/ Cred ca au test si cu Yamaha XV950R Editat Aprilie 6, 2016 de yes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 la XV950 cand am mers cu ea la test ride nu mi-a placut suspensia spate, prea dura. Vulcanul are un motor foarte fiabil, folosit pe seria ER-6 si Versys. As vrea sa testez si Street 750 de la Harley ca si asta e in aceeasi categorie. Incearca sa vezi daca poti face un test ride cu Vulcanul si vezi cum ti se pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
technoart Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Va salut,am un VN400 si nu reusesc sa gasesc manual de service pentru VN400,doar pentru VN800,vreau sa reglez surubul de aer de pe carburator,dar nu merge bine cu 1,7 ture ,ma gandesc ca in manualul pentru VN400 este alt reglaj.Strang si cate ture desfac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Ar mai fi de completat si racirea motoarelor. La Kawasaki este cu lichid, la Yamaha este cu aer. Asta inseamna mai putina intretinere. Avantaj Yamaha. Nu credeam ca se poate gasi vreun avantaj al racirii pe aer vs cea pe lichid. Tu ai reusit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Nu credeam ca se poate gasi vreun avantaj al racirii pe aer vs cea pe lichid. Tu ai reusit! Este pur si simplu chestie de intretinere, in opinia mea. Adica, fara termostat, verificare lichid, schimbare lichid, verificare radiator. In rest, avantaje tehnice nu cred ca exista cat sa devina un criteriu de alegere (de genul lant vs curea vs cardan). Asta am vrut sa spun prin mentiunea pe care am facut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Nu credeam ca se poate gasi vreun avantaj al racirii pe aer vs cea pe lichid. Tu ai reusit! si eu am vrut sa scriu ceva elegant, ca si raspuns pt "pitesti2010", dar tu ai avut raspuns mai cu stil bravo baieti ! azi o sa fiu fericit si vesel toata ziua.o sa zambesc pe strada ca un psihopat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 sa inteleg ca v-am bulversat cu opinia mea? Este doar un aspect de care am considerat ca poate cineva vrea sa tina cont. Oricum, va multumesc pentru atentionari si pentru faptul ca au fost elegante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Senzorul TPS e defect. O zi buna. Nu era defect, cineva i-a desfacut suruburile de fixare si l-a pus dupa aceea dupa ureche. L-am reglat dupa voltmetru si s-a rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Va salut,am un VN400 si nu reusesc sa gasesc manual de service pentru VN400,doar pentru VN800,vreau sa reglez surubul de aer de pe carburator,dar nu merge bine cu 1,7 ture ,ma gandesc ca in manualul pentru VN400 este alt reglaj.Strang si cate ture desfac? Desfaci cate 1/4 ture pana iti place cum merge motorul... sau pana cand cade surubul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 In general daca il desfaci 2 ture si jumatate dupa ce l-ai insurubat complet (cu blandete) ar trebui sa functioneze ok. Daca nu, cam cum scrie mai sus - cam enervant, ca nu ajungi la el. Nu stiu daca a reusit cineva sa faca asta cu carburatorul la locul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.