Skring Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 (editat) Youtube si Google sunt prietenuii tai in cazuri de genul acesta. Si pe mine ma tenteaza schimbarea de clasa si din aceleasi surse am aflat ca la peste 120km/h vibratiile din ghidon ar deveni mai suparatoare decat vantul, pe care il reduci suficient cu un parbriz lat. Asta in special pt autostrazi. Insa la 80-100 km/h multi ar spune ca Vulcanul este modelul ideal din clasa lui. Inca are putere sa accelereze, manevrabilitate buna si fiabilitate care tinde spre 2-3 generatii La ce pret? PS. De ce nu VN 900 ? Editat Aprilie 5, 2016 de Skring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdx53 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 (editat) Nu știu exact prețul o sa merg la salon la sfârșitul lunii sa vad și agregatul și prețul. Vn 900 e sigur și mai scump și e prea mare pentru ce vreau eu . Mi-ar fi plăcut ca vulcan 650s sa aibă transmisia pe curea sau cardan . Deh nu le poți avea pe toate . Îmi place mult cum arata ca motor 650s . Și verde e chiar sexy. Am avut mt07 și am dat.o din cauza lui asta ) Editat Aprilie 5, 2016 de xdx53 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Hipstareala totala pe verde. Ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Am fost si eu in situatia ta. Mi-a placut mult Vulcan S. Asta pana am vazut Yamaha XV950R, pa care am si cumparat-o. Sa revenim la pareri: - ambele sunt de oras. Asta inseamna ca sunt mici si manevrabile. Dar, eu am 1.82m si aratam ciudat pe Kawasaki. - Ambele au ABS. Pentru mine a fost conditie pentru achizitie. - Kawasaki are lant versus curea la Yamaha. Avantaj Yamaha. - Kawasaki, in opinia mea, ar merge mai bine la fete. Yamaha este un boober si un fel de cafe moto (nu am gasit alta rima) barbatesc. Avantaj Yamaha. - Ambele arata demential. Avantaj K si Y. - K are capacitate mai mica decat Y. Avantaj Y. - K are 4 ani garantie, Y doar 2. Avantaj K. - K are turometru, Y nu. Avantaj K. - K elibereaza cuplul mai sus in turatie, Y mai jos. Avantaj K. - K are pret foarte accesibil. Y este cu 2.000 euro mai scumpa. Avantaj K. - K nu este la concurenta cu nicio clasa. Y este comparabila cu ceva de la Harley. Avantaj Y. - Nu am mers cu K dar, Yamaha imi place cum se aseaza si cum se simte. Avantaj Y (parere subiectiva). - La Y filtrul de aer este usor deranjant la genunchiul drept. Posibil sa fie din cauza inaltimii mele. Se poate chmpara chit pentru mutarea pedalelor mai in fata. La K asta se poate face direct. Este prevazuta asa.Dezavantaj Y. Ca si concluzie personala: imi plac amandoua la fel de mult dar, ungerea periodica a lantului nu este pentru mine, as vedea-o mai repede pe prietena mea pe Vulcan S (nu este cazul). Yamaha este mai barbateasca. Inca un aspect la care castiga Kawasaki este bordul. La Yamaha este mai restrictiv cu informatia. La Kawasaki mi s-a parut ca este ceva mai generos. Dar e chestie si de estetica. » Post actualizat in 06 Apr 2016 05:03 Ar mai fi de completat si racirea motoarelor. La Kawasaki este cu lichid, la Yamaha este cu aer. Asta inseamna mai putina intretinere. Avantaj Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yes! Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 (editat) Vezi aici test in Ro : http://pemotoare.ro/kawasaki-vulcan-s-2015-pemotoare-tv-ep-09/ Cred ca au test si cu Yamaha XV950R Editat Aprilie 6, 2016 de yes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 la XV950 cand am mers cu ea la test ride nu mi-a placut suspensia spate, prea dura. Vulcanul are un motor foarte fiabil, folosit pe seria ER-6 si Versys. As vrea sa testez si Street 750 de la Harley ca si asta e in aceeasi categorie. Incearca sa vezi daca poti face un test ride cu Vulcanul si vezi cum ti se pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
technoart Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Va salut,am un VN400 si nu reusesc sa gasesc manual de service pentru VN400,doar pentru VN800,vreau sa reglez surubul de aer de pe carburator,dar nu merge bine cu 1,7 ture ,ma gandesc ca in manualul pentru VN400 este alt reglaj.Strang si cate ture desfac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Ar mai fi de completat si racirea motoarelor. La Kawasaki este cu lichid, la Yamaha este cu aer. Asta inseamna mai putina intretinere. Avantaj Yamaha. Nu credeam ca se poate gasi vreun avantaj al racirii pe aer vs cea pe lichid. Tu ai reusit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Nu credeam ca se poate gasi vreun avantaj al racirii pe aer vs cea pe lichid. Tu ai reusit! Este pur si simplu chestie de intretinere, in opinia mea. Adica, fara termostat, verificare lichid, schimbare lichid, verificare radiator. In rest, avantaje tehnice nu cred ca exista cat sa devina un criteriu de alegere (de genul lant vs curea vs cardan). Asta am vrut sa spun prin mentiunea pe care am facut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Nu credeam ca se poate gasi vreun avantaj al racirii pe aer vs cea pe lichid. Tu ai reusit! si eu am vrut sa scriu ceva elegant, ca si raspuns pt "pitesti2010", dar tu ai avut raspuns mai cu stil bravo baieti ! azi o sa fiu fericit si vesel toata ziua.o sa zambesc pe strada ca un psihopat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 sa inteleg ca v-am bulversat cu opinia mea? Este doar un aspect de care am considerat ca poate cineva vrea sa tina cont. Oricum, va multumesc pentru atentionari si pentru faptul ca au fost elegante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Senzorul TPS e defect. O zi buna. Nu era defect, cineva i-a desfacut suruburile de fixare si l-a pus dupa aceea dupa ureche. L-am reglat dupa voltmetru si s-a rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Va salut,am un VN400 si nu reusesc sa gasesc manual de service pentru VN400,doar pentru VN800,vreau sa reglez surubul de aer de pe carburator,dar nu merge bine cu 1,7 ture ,ma gandesc ca in manualul pentru VN400 este alt reglaj.Strang si cate ture desfac? Desfaci cate 1/4 ture pana iti place cum merge motorul... sau pana cand cade surubul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 In general daca il desfaci 2 ture si jumatate dupa ce l-ai insurubat complet (cu blandete) ar trebui sa functioneze ok. Daca nu, cam cum scrie mai sus - cam enervant, ca nu ajungi la el. Nu stiu daca a reusit cineva sa faca asta cu carburatorul la locul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Eu am reușit. Cu o trusa de scule de la Kaufland, care avea înăuntru un prelungitor flexibil de șurubelnița. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
technoart Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Multumesc,m-am fript bine la mana(pana am infasurat-o cu un prosop),incercand sa reglez surubul cu motorul fierbinte.Motorul merge destul de bine dar imi afuma bujiile si credeam ca amestecul este de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Nu era defect, cineva i-a desfacut suruburile de fixare si l-a pus dupa aceea dupa ureche. L-am reglat dupa voltmetru si s-a rezolvat problema. E bine ca s-a rezolvat. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdx53 Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Îl folosesc mai mult în oraș și pe distante scurte în afara . Contează foarte mult și bugetul . 650 S se încadrează . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Acum cateva postari va spuneam ca se intampla sa mi se afume destul de des bujia de la cilindrul din spate si, automat, aceasta sa nu-mi mai functioneze. Credeam ca e de vina hyperchargerul, sau, mai bine zis, reglajul imperfect al amestecului aer/benzina. Dar, intre timp, am elucidat misterul: acum ceva timp m-am decis sa-mi inlocuiesc fisele vechi cu unele noi, siliconice, si sa inlocuiesc si bijiile standard cu unele cu iridium. Din pacate, "meseriasul" care mi le-a schimbat nu a tinut cont ca fisele trebuie scoase incet, prin rasucire/desfiletare, si mi-a rupt stuturile de la bobinele de inductie. Apoia a introdus prin presare noile fise, dar va dati seama ca era un contact imperfect acolo, iar de la nenumaratele gropi ale patriei acesta s-a tot slabit, ajungand astfel la "performanta" de a schimba o bujie la aproximativ 200 de km. Acum trebuie sa-mi iau bobine noi... Deci, mare atentie la inlocuirea fiselor si mai mare atentie la mecanicul pe mana caruia va dati motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enzime4u Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Caut evacuari pt VN800 . Ma puteti ajuta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 @bart bz: cum se schimba fisele de la bobine? Adica se gaseste cablu de cumparat separat si apoi se taie la lungimile potrivite sau trebuie cumparate strict fise originale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 @bart bz: cum se schimba fisele de la bobine? Adica se gaseste cablu de cumparat separat si apoi se taie la lungimile potrivite sau trebuie cumparate strict fise originale? https://www.louis.de/en/artikel/ignition-cable-silicon/10032082?list=167668595 s-ar putea sa gaesti si la magazinele cu piese auto/moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Se gaseste si la noi, tot cam la acelasi pret (20-25 lei/m). Pipele se vand separat, parca in jur de 15-20 lei bucata erau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Se gaseste si cablu separat, eu am luat de-ala siliconic, de cea mai buna calitate, adus din State, Razvan (Metricmotion) aducandu-mi-l. Si pipele le-am inlocuit, tot separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 (editat) iar mi-a crapat bujia la vulcan.cilindru fata. bujie noua BOSCH.am mers cam 50 km ,doar in oras.bujie afumata,neagra .da scanteie in interiorul bujiei. ma depaseste deja situatia.a mai patit cineva asa? am incercat pana acum NGK,DENSO,DENSO IRIDIUM,CHAMPIONS,BERU si acuma ultima BOSCH Editat Aprilie 28, 2016 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.