Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Am schimbat supapele de admisie de la cilindrul spate si daca tot am desfăcut motorul, am zis sa schimb si segmentii pistonului spate. Am pus totul la loc si e ceva ce nu imi place: cand accelerez treptat, e o plaja de turații in care întrerupe ca si cum ar da scânteie contratimp. Distribuția am pus-o astfel: primul piston la semnul "T F", iar al doilea la "T R". Totuși, observ ca detonatia are loc la ambele pistoane simultan (la tobe). Întrebare: am procedat corect cu distribuția? Detonatia trebuie sa se producă simultan?

» Post actualizat in 20 Mar 2017 15:12

Am rezolvat. Concluzia: distributia cilindrului spate pusa prost. Norocul a fost ca macar a fost pusa la 180 de grade, asa ca nu a fost nimic afectat. Nu stiu cum naiba am gresit-o de la inceput. In fine, sa vina vremea frumoasa de acum! :mexicanwave:

» Post actualizat in 21 Mar 2017 14:58

» Post actualizat in 29 Mar 2017 09:14

Pot pune kit de lanț de Drifter pe Classic? Vreau pinion pe spate de 40 de Dinți si am văzut ca pe Drifter e asa. Pe classic vine cu 42 in kit. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Intrebare-intrebatoare pt cei in cunostinta de cauza:

 

Modelul de VN 750 pe care il am eu este VN 750 A - 50 cp (37 KW)- in talon.

As dori sa stiu daca se poate modifica la 64 cp cat are un VN 750 "normal".

Din cate imi dau seama nu are limitator - sau cel putin nu vizibil.

Va rog sfaturi,idei,sugestii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca deja tu ai cumparat kitul de lant cu tot cu pinioane pt drifter?Daca nu,vezi ca poti sa-ti configurezi kitul cum vrei tu eu asa am facut !in legatura cu potrivirea se potrivestecel de drifter la classic!

Editat de VULCANOSU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor,

 

Proaspat posesor de vulcan, doar ca nu un pur sange, ci un hibrid. VN900 CUSTOM.

As dori sa stiu daca mai exsita prin tara noastra scumpa persoane care se pricep la modificari motoare.

Mai exact as dori sa in schimb ungiul de la jug, nu mult doar vreo 5-8 grade.

Daca aveti ceva recomandari va rog nu fiti sfiosi.

 

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor,

 

Proaspat posesor de vulcan, doar ca nu un pur sange, ci un hibrid. VN900 CUSTOM.

As dori sa stiu daca mai exsita prin tara noastra scumpa persoane care se pricep la modificari motoare.

Mai exact as dori sa in schimb ungiul de la jug, nu mult doar vreo 5-8 grade.

Daca aveti ceva recomandari va rog nu fiti sfiosi.

 

O zi buna.

Salut,

Acum au anuntat organizatorii SMAEB ca va fi in cadrul targului o sectiune speciala pentru custom, deci daca faci o vizita, poate gasesti acolo.

Vezi topicul special pentru SMAEB.

;)

Editat de The_Sin_Eater
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva nevoie de așa ceva? Sunt de pe VN800. Capac rezervor lichid de frână, respectiv siglele de pe rezervor.

Va rog PM.

 

Siglele s-au dat. A ramas doar capacul rezervor lichid de frana.

Salutare!

 

Nu ai cumva si niste patchuri de cusut pe vesta cu sigla Vulcanului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare Vulcanisti!

 

Vand releu incarcare pt Kawasaki Vulcan 900, folosit, dar in stare buna de functionare.

Si caut crash-bar mic pt aripa fata (tot pt Vulcan 900).

PM pt detalii. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E chiar indicat sa pui G12 :)

Ceau,

 

In moto la mine, am verde, cum scrie si-n cartea tehnica ( pentru radiatoare de Al ) Bag tot verde sau pot trece pe G12 (roz) cu `` decontaminarea `` obligatorie ( apa cu otet + pornit, cum zice si Youtube-ul )? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt aluminiu se foloseste G12, indiferent de culoare. De obicei este roz, dar mai exista si exceptii.

Nu ti-as recomanda otet, mai curand ii faci plinul cu apa dedurizata, mergi cateva zile asa si dupa aia golesti si pui antigel la concentratia care trebuie (eu nu pun la -37, nici macar la auto. pun la mai putin, cam -30).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt aluminiu se foloseste G12, indiferent de culoare. De obicei este roz, dar mai exista si exceptii.

Nu ti-as recomanda otet, mai curand ii faci plinul cu apa dedurizata, mergi cateva zile asa si dupa aia golesti si pui antigel la concentratia care trebuie (eu nu pun la -37, nici macar la auto. pun la mai putin, cam -30).

Ok, deci merg pe G12 si clatesc cu apa dedurizata.. Multumesc pentru interventie/ ajutor; mi-s nou ( de tot ) in ale moto ( 150 km, facuti doar in oras, in 3 zile ) Cam tot ce stiu e de aici sau youtube.

Multumesc inc-o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari oameni faini,

 

Am o intrebare legata de becul din far: Al meu este soclu H4 si mi se pare cam slabut si as vrea sa-l schimb. Tot citesc despre led-uri,despre halogen,etc insa nu am prins efectiv pe cineva care si-a schimbat becul stas cu asa ceva si ma-ntreb daca merita schimbarea. Si daca da,ce recomandati?

Au la emag becuri cu duiumul si nu-s chiar preturi (maxim 70 de lei) dar nu ma pot decide,de aceea cer sfaturi/recomandari.

 

Multumesc anticipat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe varadero am pus Osram night breaker unlimited, sunt peste cele standard ca luminozitate. Am inteles ca au aparut anul asta unele mai bune, dar n-am probat... Osram night breaker laser

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare intrebatoare: Foloseste cineva aditiv pt uleiul din motor?

Daca da,ce recomandati?

Nu cred că vreun "vulcanolog" si-a bagat vreodata ulei de floarea-soarelui in motor, ci numai ulei deja aditivat.

Drept urmare, daca bagi așa ceva-n ulei, că schimbare majora in mers va fi faptul că-ți va patina ambreiajul după un timp nu foarte îndelungat. Gândește-te de doua ori pana sa faci manevră asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...