alin_zbr Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Am schimbat supapele de admisie de la cilindrul spate si daca tot am desfăcut motorul, am zis sa schimb si segmentii pistonului spate. Am pus totul la loc si e ceva ce nu imi place: cand accelerez treptat, e o plaja de turații in care întrerupe ca si cum ar da scânteie contratimp. Distribuția am pus-o astfel: primul piston la semnul "T F", iar al doilea la "T R". Totuși, observ ca detonatia are loc la ambele pistoane simultan (la tobe). Întrebare: am procedat corect cu distribuția? Detonatia trebuie sa se producă simultan? » Post actualizat in 20 Mar 2017 15:12 Am rezolvat. Concluzia: distributia cilindrului spate pusa prost. Norocul a fost ca macar a fost pusa la 180 de grade, asa ca nu a fost nimic afectat. Nu stiu cum naiba am gresit-o de la inceput. In fine, sa vina vremea frumoasa de acum! » Post actualizat in 21 Mar 2017 14:58 » Post actualizat in 29 Mar 2017 09:14 Pot pune kit de lanț de Drifter pe Classic? Vreau pinion pe spate de 40 de Dinți si am văzut ca pe Drifter e asa. Pe classic vine cu 42 in kit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Intrebare-intrebatoare pt cei in cunostinta de cauza: Modelul de VN 750 pe care il am eu este VN 750 A - 50 cp (37 KW)- in talon. As dori sa stiu daca se poate modifica la 64 cp cat are un VN 750 "normal". Din cate imi dau seama nu are limitator - sau cel putin nu vizibil. Va rog sfaturi,idei,sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) pt alin zbr! Poti sa pui linistit si eu am pe spate 42 si fata 17 si ma ajuta la mersul prin oras dar si afara! Editat Aprilie 1, 2017 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 Mulțumesc @Vulcanosu. Întrebarea mea era dacă se potrivește pinionul spate de Drifter pe Classic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 (editat) sa inteleg ca deja tu ai cumparat kitul de lant cu tot cu pinioane pt drifter?Daca nu,vezi ca poti sa-ti configurezi kitul cum vrei tu eu asa am facut !in legatura cu potrivirea se potrivestecel de drifter la classic! Editat Aprilie 2, 2017 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 caut o sa de vn800 .imi trebuie sa modific pe al meu.adica sa maresc partea pasagerului,sa inlocuiesc cu partea din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin1984d Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Salut domnilor, Proaspat posesor de vulcan, doar ca nu un pur sange, ci un hibrid. VN900 CUSTOM. As dori sa stiu daca mai exsita prin tara noastra scumpa persoane care se pricep la modificari motoare. Mai exact as dori sa in schimb ungiul de la jug, nu mult doar vreo 5-8 grade. Daca aveti ceva recomandari va rog nu fiti sfiosi. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 (editat) Salut domnilor, Proaspat posesor de vulcan, doar ca nu un pur sange, ci un hibrid. VN900 CUSTOM. As dori sa stiu daca mai exsita prin tara noastra scumpa persoane care se pricep la modificari motoare. Mai exact as dori sa in schimb ungiul de la jug, nu mult doar vreo 5-8 grade. Daca aveti ceva recomandari va rog nu fiti sfiosi. O zi buna. Salut, Acum au anuntat organizatorii SMAEB ca va fi in cadrul targului o sectiune speciala pentru custom, deci daca faci o vizita, poate gasesti acolo. Vezi topicul special pentru SMAEB. Editat Aprilie 5, 2017 de The_Sin_Eater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Haituc Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Are cineva nevoie de așa ceva? Sunt de pe VN800. Capac rezervor lichid de frână, respectiv siglele de pe rezervor. Va rog PM. Siglele s-au dat. A ramas doar capacul rezervor lichid de frana. Salutare! Nu ai cumva si niste patchuri de cusut pe vesta cu sigla Vulcanului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Multam fain pt sigle! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Haituc Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salutare Vulcanisti! Vand releu incarcare pt Kawasaki Vulcan 900, folosit, dar in stare buna de functionare. Si caut crash-bar mic pt aripa fata (tot pt Vulcan 900). PM pt detalii. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loco Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Salut. Stiti vreun Vulcan 750 pe la desmembrari? Inafara de cel de pe olx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 E chiar indicat sa pui G12 Ceau, In moto la mine, am verde, cum scrie si-n cartea tehnica ( pentru radiatoare de Al ) Bag tot verde sau pot trece pe G12 (roz) cu `` decontaminarea `` obligatorie ( apa cu otet + pornit, cum zice si Youtube-ul )? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Pt aluminiu se foloseste G12, indiferent de culoare. De obicei este roz, dar mai exista si exceptii. Nu ti-as recomanda otet, mai curand ii faci plinul cu apa dedurizata, mergi cateva zile asa si dupa aia golesti si pui antigel la concentratia care trebuie (eu nu pun la -37, nici macar la auto. pun la mai putin, cam -30). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Pt aluminiu se foloseste G12, indiferent de culoare. De obicei este roz, dar mai exista si exceptii. Nu ti-as recomanda otet, mai curand ii faci plinul cu apa dedurizata, mergi cateva zile asa si dupa aia golesti si pui antigel la concentratia care trebuie (eu nu pun la -37, nici macar la auto. pun la mai putin, cam -30). Ok, deci merg pe G12 si clatesc cu apa dedurizata.. Multumesc pentru interventie/ ajutor; mi-s nou ( de tot ) in ale moto ( 150 km, facuti doar in oras, in 3 zile ) Cam tot ce stiu e de aici sau youtube. Multumesc inc-o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRF1000 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Caut sissybar pt vn900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Salutari oameni faini, Am o intrebare legata de becul din far: Al meu este soclu H4 si mi se pare cam slabut si as vrea sa-l schimb. Tot citesc despre led-uri,despre halogen,etc insa nu am prins efectiv pe cineva care si-a schimbat becul stas cu asa ceva si ma-ntreb daca merita schimbarea. Si daca da,ce recomandati? Au la emag becuri cu duiumul si nu-s chiar preturi (maxim 70 de lei) dar nu ma pot decide,de aceea cer sfaturi/recomandari. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Pe varadero am pus Osram night breaker unlimited, sunt peste cele standard ca luminozitate. Am inteles ca au aparut anul asta unele mai bune, dar n-am probat... Osram night breaker laser Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xandervn Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Salutare, Sunt proaspat posesor de VN 900 Classic si caut sa il accesorizez putin:) Caut sissybar, parbriz, coburi si crashbar fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G. V. Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Salut xandervn welcome, @ Intrebare, cunoaste cineva ceva solutii de curatat si intretinut white wall-ul de pe cauciucuri ? Macar ceva orientativ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 O intrebare intrebatoare: Foloseste cineva aditiv pt uleiul din motor? Daca da,ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 metabond Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Are cineva idee ce lungime are cablul de kilometraj la VN 750 sau la VN 800? merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
birau1982 Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Cateva poze cu Vulcanul S ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 O intrebare intrebatoare: Foloseste cineva aditiv pt uleiul din motor? Daca da,ce recomandati? Nu cred că vreun "vulcanolog" si-a bagat vreodata ulei de floarea-soarelui in motor, ci numai ulei deja aditivat.Drept urmare, daca bagi așa ceva-n ulei, că schimbare majora in mers va fi faptul că-ți va patina ambreiajul după un timp nu foarte îndelungat. Gândește-te de doua ori pana sa faci manevră asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.