TETEA. Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Intrebare intrebatoare... Recomandati sau nu, in secolul 21, Vulcanul 1500 modelul vechi, carburatie si 4 trepte de viteza? Se cauta un cruiser de buget de cilindree medie-mare. Astept pareri de la posesori sau cei care au folosit o perioada semnificativa modelul... daca or fi pe aici. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanAdo Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Salutare! Azi am schimbat in premiera uleiul vulcanului meu de 800 și am desfăcut și șurubul ce ascunde filtrul intern de ulei. Acolo am găsit span și bucățele mici de plastic. Poza este de ajuns, zic. Nu am descoperit eu America, dar poate sunt și alții ca mine care nu știau de existența acelui filtru. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Unde vine mai exact acel surub cu filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanAdo Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 In partea stânga in spatele pedalei de schimbat viteze. Uite in centrul pozei. Acolo este : șurub + arc + șaibă + filtru metalic . Aste este ordinea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 cum spuneam.... evi cu poze dupa montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Multumesc! Cu pasager mergi? El (ea) ce parere are? Despre sa, pozitie, confort, stii tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BAAL666 Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Va salut! Ieri in timpul instalarii cablajului pt priza/bricheta am descoperit o mufa topita. Am incercat sa urmaresc schema din manualul de service (multumesc Robert bk 350 pt recomandare) dar nu imi este clar. Este vorba despre o mufa rosie cu 6 sloturi din care 5 contacte active, plasata sub sidecover stg sub bobina de inductie. Problema este pe cablul alb. Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Va salut! Ieri in timpul instalarii cablajului pt priza/bricheta am descoperit o mufa topita. Am incercat sa urmaresc schema din manualul de service (multumesc Robert bk 350 pt recomandare) dar nu imi este clar. Este vorba despre o mufa rosie cu 6 sloturi din care 5 contacte active, plasata sub sidecover stg sub bobina de inductie. Problema este pe cablul alb. Va multumesc anticipat Probabil mufa de la regulatorul de tensiune. Cel mai bine ar fii sa schimbi mufa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Va salut! Ieri in timpul instalarii cablajului pt priza/bricheta am descoperit o mufa topita. Am incercat sa urmaresc schema din manualul de service (multumesc Robert bk 350 pt recomandare) dar nu imi este clar. Este vorba despre o mufa rosie cu 6 sloturi din care 5 contacte active, plasata sub sidecover stg sub bobina de inductie. Problema este pe cablul alb. Va multumesc anticipat mufa de la regulatorul de tensiune se topeste deseori la oricare motocicleta,din cauza contactelor imperfecte intre pini.daca ai trei fire identice la culoare in mufa respectiva,e clar ca este vorba de regulatorul de tensiune.incearca sa cureti papucii din mufa.cea mai sanatoasa treaba e sa schimbi toata mufa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Iulie 1, 2017 Share Postat Iulie 1, 2017 In partea stânga in spatele pedalei de schimbat viteze. Uite in centrul pozei. Acolo este : șurub + arc + șaibă + filtru metalic . Aste este ordinea. Multumesc mult,chiar nu stiam de filtru ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BAAL666 Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 mufa de la regulatorul de tensiune se topeste deseori la oricare motocicleta,din cauza contactelor imperfecte intre pini.daca ai trei fire identice la culoare in mufa respectiva,e clar ca este vorba de regulatorul de tensiune.incearca sa cureti papucii din mufa.cea mai sanatoasa treaba e sa schimbi toata mufa. Multumesc colegilor pentru raspunsuri. Din pacate nu este mufa de la regulator, cea neagra cu 3/4 fire (de aceea stiam si eu). Din mufa de care vorbesc eu pleaca cablajul spre contact/cheie. Ma interesa ce consumator am pe cablul alb, cu un amperaj asa mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 + dupa contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Iulie 11, 2017 Share Postat Iulie 11, 2017 Salut, Un ventilator de VN800 are cineva de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
birau1982 Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 Salut, Vreau sa schimb si eu uleiul la un Vulcan S, ce sa aleg intre Motul 7100 si Bel-Ray FS? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
birau1982 Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 Multumesc de raspuns. O sa-l iau de la service-ul unde o sa fac schimbul. Cred ca amandoua marcile sunt OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 (editat) Salutari oameni buni, Vreo sansa sa aiba cineva un motor de Kawasaki VN 750 in stare ok de functionare (fara batai,scurgeri de ulei si cu incarcare functionala) de vanzare? Al meu a murit si reparatia costa in jurul a 500 de euro... Astept oferte! Multam fain! Editat Iulie 18, 2017 de Pleata-in-vant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 Va salut domnilor, Prima experienta in afara TM ( Tm - Buzias - Caransebes - Teregova; 140 km ). Intrebari: a) Consumul de 4,1 - 4,5 e normal ( masurat de 2x ), sau am calculat gresit de 2x ? Viteza: 90 ( 100 - 110 la depasit tiruri ) in afara si 60 in localitati; am si windshield Exista un model de sa care sa fie mai comoda deca cea stock. La cea stock pot sa-i fac ceva? Daca da, ce si unde? Merg singur si asa o sa fie. c) Coarnele drepte ( gen Suzuki VZ 800 ) imbunatatesc pozitia daca am sa stock? Multumesc frumos, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 Despre consum îți pot spune că, la vitezele date, așa ar trebui sa fie, iar despre sa, îți recomand Mustang, recomandata și mie de alții. E destul de scumpa, dar face fiecare leu. Am incercat și cu extra burete la unul din marii specialiști ai forumului, Darian, s-a simțit o oarecare îmbunătățire, dar intr-o zi mi-a ieșit un bilet bun la pariuri și m-am hotărât să-mi iau Mustang. Am făcut 950 de kilometri într-o zi și nu mi-a mai amorțit fundul, nici mie și nici pasagerului, asta că să-ți faci o idee despre Mustang. Despre drag-bar, vei avea o poziție mai sportiva, adică vei sta puțin mai aplecat în față, nici intr-un caz mai relaxata. Daca vrei relaxare, pune-ti sissy-bar. Depinde doar de ceea ce vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Despre consum îți pot spune că, la vitezele date, așa ar trebui sa fie, iar despre sa, îți recomand Mustang, recomandata și mie de alții. E destul de scumpa, dar face fiecare leu. Am incercat și cu extra burete la unul din marii specialiști ai forumului, Darian, s-a simțit o oarecare îmbunătățire, dar intr-o zi mi-a ieșit un bilet bun la pariuri și m-am hotărât să-mi iau Mustang. Am făcut 950 de kilometri într-o zi și nu mi-a mai amorțit fundul, nici mie și nici pasagerului, asta că să-ți faci o idee despre Mustang. Despre drag-bar, vei avea o poziție mai sportiva, adică vei sta puțin mai aplecat în față, nici intr-un caz mai relaxata. Daca vrei relaxare, pune-ti sissy-bar. Depinde doar de ceea ce vrei tu. Multumesc. O sa incerc in Tm o varianta copy-paste a Mustang-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 VN-ul unui prieten.... DE vanzare in sectiunea de bursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noto Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Salutare! Are careva o recomandare de tankbag pentru un VN900C din 2007? Ceva care sa se pupe sigur cu forma rezervorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 3, 2017 Share Postat Septembrie 3, 2017 salut, caut un sissybar complet,pt un vn800 an 1998.ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BAAL666 Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 Salutare! Azi am schimbat in premiera uleiul vulcanului meu de 800 și am desfăcut și șurubul ce ascunde filtrul intern de ulei. Acolo am găsit span și bucățele mici de plastic. Poza este de ajuns, zic. Nu am descoperit eu America, dar poate sunt și alții ca mine care nu știau de existența acelui filtru. Asfalt uscat! Multumim pentru info Bogdan. Acum 1 sapt. am facut si eu operatiunea descrisa de tine (Oil Screen - clean). Si la mine au fost mici particule metalice, dar mai putin decat apare in poza ta. Sita de alama la mine era putin deformata si a trebuit sa ii redau forma cilindrica. Operatiune foarte simpla si rapida, in manualul service este recomandata la 10k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IoanCara Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Buna seara, Si-a montat careva becuri ( H4) LED comandate din China? Daca da, sunt Ok? Ce model? Ma bate-un gand..... Multumesc, Nelu C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanAdo Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 Multumim pentru info Bogdan. Acum 1 sapt. am facut si eu operatiunea descrisa de tine (Oil Screen - clean). Si la mine au fost mici particule metalice, dar mai putin decat apare in poza ta. Sita de alama la mine era putin deformata si a trebuit sa ii redau forma cilindrica. Operatiune foarte simpla si rapida, in manualul service este recomandata la 10k. Cu placere! Asfalt uscat si sezon cat mai lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.