emircea Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Ma puteti ajuta, pls, cu schema electrica de la VN800 clasic, perioada 95-97, in varianta color? Pls link pe PM de unde o pot accesa/descarca sau contact pe PM pentru adresa de e-mail. Imi trebuie pentru un amic la care i s-a topit izolatia de pe fire din cauza unui scurt. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 poate te ajuta asta https://www.cmsnl.com/kawasaki-vn800_model12564/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Multumesc, ma ajuta doar ca pozitionare. Ramane deschisa rugamintea pentru schema color a conexiunilor electrice (VN800 clasic, perioada 95-97), e mai usor de urmarit in comparatie cu cablajul. Alb-negru am deja. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 http://www.manualedereparatie.info/download/Kawasaki-VN-800-Vulcan-96-04-Service-Manual.html Download - Extract si gata.ai tot manualul. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 Merci, nici acolo nu e color. Asta e, ma descurc si cu alb-negru pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 23, 2017 Share Postat Mai 23, 2017 nu e color,dar macar iti scrie ce culare e cablul.si ai toata cartea service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Pai, deh, scuze de mofturi, dar toata lumea tinde spre mai bine. Traseele color sunt mult mai usor de urmarit, in special cand culoarea de pe firul din harness coincide cu schema. Dar e buna si alb-negru daca n-ai alte variante - poate cu ceva mai mult spor dupa o sesiune de colorat cu carioca (antistresu' de nivel prescolar ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanAdo Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Salutare tuturor! Proaspăt posesor de Vulcan 800 Classic din 2004, si la primul motor. Am citit pe nerasuflate toate cele 339 de pagini si parca îmi pare rău ca s-au terminat Totuși, am o întrebare: ce tip de benzina e recomandat a folosi? 98 sau 95? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Salut. Nu prea conteaza... Benzina sa fie. ...si dor de duca. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanAdo Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 OK atunci 95 sa fie pentru mai mulți km Mulțam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Azi mi-am cam facut de cap. Am achizitionat asta: http://accesorii-moto.ro/coburi-genti-moto/16-ar-38-geanta-spate-moto.html In realitate arata muuuuuuult mai bine. Iar calitatea lucrarii este de nota 10+. Aveti mai jos cateva poze cu promisiunea ca dupa ce o voi monta pe mobra, am sa pun si altele. Materialul, desi este "piele ecologica" arata foarte bine. Are pe interior u intaritura de plastic pe toata suptafata, rezultand o grosime de 4 mm. Butoiasul se prinde pe capac si are posibilitatea de a fi scos si purtat ca geanta de umar. In plus, ce nu apare in poze, mai este o placa de lemn si 4 prinderi cu surub astfel incat sa poata fi montata pe orice fel de luggage rack. » Post actualizat in 21 Jun 2017 08:08Ah, am uitat sa specific: vanzatorul: nota 10+ si el. Am comandat "jucaria" ieri pe la ora 13 si azi la 9.30 suna Cargus la usa cu ea in brate. Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Intrebare intrebatoare... Recomandati sau nu, in secolul 21, Vulcanul 1500 modelul vechi, carburatie si 4 trepte de viteza? Se cauta un cruiser de buget de cilindree medie-mare. Astept pareri de la posesori sau cei care au folosit o perioada semnificativa modelul... daca or fi pe aici. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanAdo Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Salutare! Azi am schimbat in premiera uleiul vulcanului meu de 800 și am desfăcut și șurubul ce ascunde filtrul intern de ulei. Acolo am găsit span și bucățele mici de plastic. Poza este de ajuns, zic. Nu am descoperit eu America, dar poate sunt și alții ca mine care nu știau de existența acelui filtru. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Unde vine mai exact acel surub cu filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanAdo Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 In partea stânga in spatele pedalei de schimbat viteze. Uite in centrul pozei. Acolo este : șurub + arc + șaibă + filtru metalic . Aste este ordinea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 cum spuneam.... evi cu poze dupa montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Multumesc! Cu pasager mergi? El (ea) ce parere are? Despre sa, pozitie, confort, stii tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BAAL666 Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Va salut! Ieri in timpul instalarii cablajului pt priza/bricheta am descoperit o mufa topita. Am incercat sa urmaresc schema din manualul de service (multumesc Robert bk 350 pt recomandare) dar nu imi este clar. Este vorba despre o mufa rosie cu 6 sloturi din care 5 contacte active, plasata sub sidecover stg sub bobina de inductie. Problema este pe cablul alb. Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Va salut! Ieri in timpul instalarii cablajului pt priza/bricheta am descoperit o mufa topita. Am incercat sa urmaresc schema din manualul de service (multumesc Robert bk 350 pt recomandare) dar nu imi este clar. Este vorba despre o mufa rosie cu 6 sloturi din care 5 contacte active, plasata sub sidecover stg sub bobina de inductie. Problema este pe cablul alb. Va multumesc anticipat Probabil mufa de la regulatorul de tensiune. Cel mai bine ar fii sa schimbi mufa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Va salut! Ieri in timpul instalarii cablajului pt priza/bricheta am descoperit o mufa topita. Am incercat sa urmaresc schema din manualul de service (multumesc Robert bk 350 pt recomandare) dar nu imi este clar. Este vorba despre o mufa rosie cu 6 sloturi din care 5 contacte active, plasata sub sidecover stg sub bobina de inductie. Problema este pe cablul alb. Va multumesc anticipat mufa de la regulatorul de tensiune se topeste deseori la oricare motocicleta,din cauza contactelor imperfecte intre pini.daca ai trei fire identice la culoare in mufa respectiva,e clar ca este vorba de regulatorul de tensiune.incearca sa cureti papucii din mufa.cea mai sanatoasa treaba e sa schimbi toata mufa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Iulie 1, 2017 Share Postat Iulie 1, 2017 In partea stânga in spatele pedalei de schimbat viteze. Uite in centrul pozei. Acolo este : șurub + arc + șaibă + filtru metalic . Aste este ordinea. Multumesc mult,chiar nu stiam de filtru ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BAAL666 Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 mufa de la regulatorul de tensiune se topeste deseori la oricare motocicleta,din cauza contactelor imperfecte intre pini.daca ai trei fire identice la culoare in mufa respectiva,e clar ca este vorba de regulatorul de tensiune.incearca sa cureti papucii din mufa.cea mai sanatoasa treaba e sa schimbi toata mufa. Multumesc colegilor pentru raspunsuri. Din pacate nu este mufa de la regulator, cea neagra cu 3/4 fire (de aceea stiam si eu). Din mufa de care vorbesc eu pleaca cablajul spre contact/cheie. Ma interesa ce consumator am pe cablul alb, cu un amperaj asa mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 + dupa contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Iulie 11, 2017 Share Postat Iulie 11, 2017 Salut, Un ventilator de VN800 are cineva de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
birau1982 Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 Salut, Vreau sa schimb si eu uleiul la un Vulcan S, ce sa aleg intre Motul 7100 si Bel-Ray FS? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.