Sari la conținut

4. Gran Premio Red Bull de España


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Prea devreme în sezon pentru pronosticuri. Câți nu-l vedeau campion pe Quartararo anul trecut după câteva curse? La cum arată lucrurile în momentul de față, pare să ai dreptate. Dar nu ai făcut decât să enumeri 3 din primii 4 piloți din clasament :) Cu tot respectul pentru Mir însă, nu cred că poți câștiga 2 titluri la rând în MGP doar prin constanță. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 170
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Prea devreme în sezon pentru pronosticuri. Câți nu-l vedeau campion pe Quartararo anul trecut după câteva curse? La cum arată lucrurile în momentul de față, pare să ai dreptate. Dar nu ai făcut decât să enumeri 3 din primii 4 piloți din clasament :) Cu tot respectul pentru Mir însă, nu cred că poți câștiga 2 titluri la rând în MGP doar prin constanță. 

De acord.Si da,normal ca e prea devreme,multe se pot intampla.

Dar poti castiga si mai multe titluri doar prin constanta.Si podiumuri.Mir ne-a aratat asta,Hayden ne-a aratat asta samd.E o conditie vitala (si cateodata singulara) a cuceririi unui campionat mondial.Odata ce el e constant si puncteaza solid la fiecare cursa,impune o stacheta.Nu cade,nu iese pe 12 (ca n-a gasit ambreiajul la start,setupul sau mai stiu eu ce),alege guma care trebuie nu greseste,e inteligent metodic si calculat,ce mai - e profi.Si e exact atat de rapid pe cat ii permite trotineta de sub el.

Degeaba sunt restul mai rapizi (a si atras atentia Mir - sunt circuite acum la inceput unde Suzuki e clar dezavantajata printre care si LeMans),ori daca el pe aceste circuite iese pe podium sau imediat sub el,eu zic ca asta e un pas mare spre un nou titlu.Plus ca aici l-a ajutat mult "clasarea" lui Quarta pe 13 - pt Mir ideal ar fi ca la aceste curse impropice pt Suzuki el sa iasa pe podium (sau 3-6) si ceilalti in cel mai rau caz sa se schimbe la victorie.

Ori pana acum de fapt toate i-au mers struna,desi nu pare : prima cursa a castigat-o Vinales care nu conteaza in lupta la titlu,celelalte 2 a fost urat pt ca le-a luat Quarta care s-ar fi detasat in favorit clar daca n-ar fi fost chestia cu arm pump.Aici Miller - perfect pt Mir.Quarta clar nu va fi la 100% la LeMans,si uite asa o scalda si acolo cu Suzuki.Dupa aceea s-ar putea ca in acest an sa mai ia si MM vreo 2-3 curse pe circuite stop-and-go deci mai propice pt Ducati si Yamaha sa nu gaseasca iar vreun setup vreo guma pusa aiurea sau overheating si uite asa sunt sanse destul de mari sa il vedem pe Mir campion si anul asta.

 

L-am ascultat pe Peco la conferinta - mi se pare foarte inteligent.Pare un pilot cu stofa de campion.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Cu tot respectul pentru Mir însă, nu cred că poți câștiga 2 titluri la rând în MGP doar prin constanță. 

Depinde doar de ceilalți, daca s inconstanți sau cum se zice :)

 

trebuie sa lucreze la quali Mir

 

O sa dureze ceva revenirea lui MM deci iar e sezon deschis, greu de estimat.

Ok parcă nu mai e haosul de anul trecut. Lumea e mai pe felie acum, se pare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 hours ago, PzKpfW said:

 

Eu nu am citit nimic recent, dar i-am auzit pe cei de pe BT Sport bâiguind ceva de genul "Morbidelli a zis că la anul va pilota sigur o motocicletă factory". Pe mine m-au băgat puțin în ceață pentru că nu au oferit niciun alt detaliu și mi-am închipuit exact ce a spus fratele @xt600, adică Morbidelli a bătut șaua să priceapă iapa - ori îmi dați o motoretă identică cu cele ale "băieților mari", ori mă duc la concurență. Mergând mai departe cu presupunerile, mi-am imaginat că cea mai probabilă destinație poate fi Suzuki, deși locuri pentru sezonul viitor vor fi la toate echipele.

Cam ăsta a fost exercițiul meu de imaginație. Totuși m-ar unge pe suflet să rămână la Petronas pe o Yamaha cu specificații de uzină și anul viitor să ia titlul cu ea la mare distanță în fața celor doi minunați, Maravilla Pancho Villa și Quartararo.

 

 

@Method: Și eu cred că Mir e un pretendent serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yama nu cred că renunță la Vin.

Pe ideea că Q se bate la titlu iar vin mai câștigă și el o cursă când se aliniază planetele.

 

Un fel de vioara a7a.

 

Cu Rossi nu puteau renunța la el, dar cu Q are trebui sa poată.

E de ani buni cu rezultate de căcat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin are potential si cam atat ... dar sa tii un pilot care nu e constant, care nu te ajuta sa dezvolti motoreta, care sa nu stie sa iti zica, nu stiu dc nu merge tare sau de ce e incet, sau sa se creada mai istetz ca lunch countrolul.. Suna a o incapatare prosteasca ...

 

Macar Q e rapid constant, Rossi cu experienta lui ajuta la dezvoltarea motoretei, Morbi constant si rapid, cu cele mai multe victorii pt Yamaha in sezonul precendent si vicecampion..

 

si tu tragi de Vin ca de un caine mort.. sperand sa ce? punctului de apogeu a fost castigarea campionatului la moto2 si atat..

 

si mai incerc sa inteleg o chestie, dpdv economic. dc sa te mai complici sa tii pe grila modelul 2020 care pe tine ca producator nu te mai ajuta cu nimic in dezvoltare si nu inseamna decat un cost suplimentar in producerea de repere si piese necesare.

 

asa ai 4 motorete la fel pe grila poti testa pe toate 4 diferite solutii nu trebuie sa iti mai faci griji cu modelul vechi ca tre sa produci o bascula noua sau alt set de carene, scoate matritele de la naftalina.. mai ales cand aici e vorba de piese care in mare parte implica multa munca manuala nefiind piese de serie pe care le iei de pe raft si le dai la echipa.. stiu exista stocuri dar si alea te costa sa le mentii sa le sustii si sa le completezi..

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Kagemusha a spus:

....i-am auzit pe cei de pe BT Sport bâiguind ceva de genul "Morbidelli a zis că la anul va pilota sigur o motocicletă factory".

Same here.Zvonul exact de la ei a venit.

Ideea e ca BTSports nu e neica nimeni,deci poate baietii stiu ceva.

Si da...Suzuki e foarte posibil.Mai ales la cum merge Rins.

Acum 4 minute, Cavaleru a spus:

Vin are potential si cam atat ... dar sa tii un pilot care nu e constant, care nu te ajuta sa dezvolti motoreta, care sa nu stie sa iti zica, nu stiu dc nu merge tare sau de ce e incet, sau sa se creada mai istetz ca lunch countrolul.. Suna a o incapatare prosteasca ...

 

Macar Q e rapid constant, Rossi cu experienta lui ajuta la dezvoltarea motoretei, Morbi constant si rapid, cu cele mai multe victorii pt Yamaha in sezonul precendent si vicecampion..

 

si tu tragi de Vin ca de un caine mort.. sperand sa ce? punctului de apogeu a fost castigarea campionatului la moto2 si atat..

:agree:

moto3

Incapatanare prosteasca ai zis bine.Vinales nu va fi pretendent la titlu 10 ani de acum incolo.Jarvis insista (prost) ca de obicei.La fel cum a facut de atatea si atatea ori.Istoria Yamaha sub Jarvis e plina de decizii proaste.Nu chestionabile sau dubioase ci pur si simplu proaste,si care in consecinta au dus la rezultate proaste.Ani si ani la rand.

Decizia cu Vinales in 2017 nu a fost rea.Dar deja,cand el nu confirma,sa insisti ani si ani la rand intr-o asemenea prostie...bad move.

 

Singura decizie buna din perioada Jarvis e aducerea lui Quarta...care e un bet pt ca nu e campion,dar a carui viteza nu poate fi ignorata.Pt ca daca are ceva,baiatul ala are viteza.

Dar Morbi e aparte,Morbi e un pilot foarte echilibrat si rapid si e campion si un contender clar la titlu daca i se da o moto factory.Insa s-ar putea sa il fi pierdut deja Jarvis.Cine stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

 

si mai incerc sa inteleg o chestie, dpdv economic. dc sa te mai complici sa tii pe grila modelul 2020 care pe tine ca producator nu te mai ajuta cu nimic in dezvoltare si nu inseamna decat un cost suplimentar in producerea de repere si piese necesare.

 

asa ai 4 motorete la fel pe grila poti testa pe toate 4 diferite solutii nu trebuie sa iti mai faci griji cu modelul vechi ca tre sa produci o bascula noua sau alt set de carene, scoate matritele de la naftalina.. mai ales cand aici e vorba de piese care in mare parte implica multa munca manuala nefiind piese de serie pe care le iei de pe raft si le dai la echipa.. stiu exista stocuri dar si alea te costa sa le mentii sa le sustii si sa le completezi..

F interesant punct de vedere.

Pilotul cel mai bun de anul trecut nu ajută cu nimic desi are rezultate foarte bune.

 

2020 a cerut Petronas...2020 i au dat, poate încă au stoc de 2020-uri?

 

Imbecili. Oricum a-i da-o. 

Dar cui ii pasă?

Mie nu.

Că mi pare rău de Morbi e altceva.

 

 

Sper sa nu ia yama nici Anu asta și la anul sa rupă MM tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Method said:

Istoria Yamaha sub Jarvis e plina de decizii proaste.Nu chestionabile sau dubioase ci pur si simplu proaste,si care in consecinta au dus la rezultate proaste.Ani si ani la rand.

 

Exagerezi puțin. Jarvis e la Yamaha de aproape 20 de ani. Cu alte cuvinte a fost șef în epoca Rossi și Lorenzo - sau 7 titluri mondiale. Făcând abstracție de "era Márquez", este probabil cel mai de succes șef de echipă de pe grilă. E drept că n-au mai câștigat nimic din 2015, dar nu cred că-l țin japonezii de proști acolo :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

2020 a cerut Petronas...2020 i au dat, poate încă au stoc de 2020-uri?

 

adevarat si asta, dar in conditiile in care esti producator de top si dai motorete la echipa de satelit, si nu ai decat o echipa satelit, dc sa mai oferi modelul vechi 2020.

 

uite la Ducati echipa Pramac alearga pe 2021-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, Cavaleru said:

adevarat si asta, dar in conditiile in care esti producator de top si dai motorete la echipa de satelit, si nu ai decat o echipa satelit, dc sa mai oferi modelul vechi 2020.

 

Costuri.

 

7 minutes ago, Cavaleru said:

uite la Ducati echipa Pramac alearga pe 2021-uri.

 

Este puțin diferită situația acolo: piloții de la Pramac au contract direct cu Ducati, echipa în sine e doar o platformă. La Avintia/Esponsorama lucrurile stau diferit, junii merg pe GP19. Dar totul se rezumă la cost. Cu alte cuvinte, Ducati și KTM investesc mai mult în proiectul MotoGP per total decât Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

 

adevarat si asta, dar in conditiile in care esti producator de top si dai motorete la echipa de satelit, si nu ai decat o echipa satelit, dc sa mai oferi modelul vechi 2020.

 

uite la Ducati echipa Pramac alearga pe 2021-uri.

Ducati si ktm sunt companii a caror owner activeaza in domeniu automotive.

yamaha motors a fost preluata de un fond de invesitii. Cf cifrelor yamaha este cea mai profitabila dintre echipele de motogp... asa fara nici un titlu in ultimii ani. Si din pacate, nu cred ca se va schimba ceva substantial in urmatorii 2-3 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

adevarat si asta, dar in conditiile in care esti producator de top si dai motorete la echipa de satelit, si nu ai decat o echipa satelit, dc sa mai oferi modelul vechi 2020.

poate s-au uitat la bani, alta explicatie nu gasesc.

 

idioti. 

 

Acum 20 minute, damager a spus:

yamaha motors a fost preluata de un fond de invesitii. Cf cifrelor yamaha este cea mai profitabila dintre echipele de motogp... asa fara nici un titlu in ultimii ani. Si din pacate, nu cred ca se va schimba ceva substantial in urmatorii 2-3 ani.

pai si ce se int in urm 2-3 ani? se schimba proprietarul ? daca nu .. e ok,  yama fara titlu 4ever :) 

pe mine doar ma bucura gandul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, frigider a spus:

poate s-au uitat la bani, alta explicatie nu gasesc.

 

idioti. 

 

pai si ce se int in urm 2-3 ani? se schimba proprietarul ? daca nu .. e ok,  yama fara titlu 4ever :) 

pe mine doar ma bucura gandul asta.

nimic...fac profit :).

daca iese un titlu mondial si mai bine :). Bugetul,cel putin pe anul 2022 nu creste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, frigider a spus:

Yama nu cred că renunță la Vin.

 

 In mod normal, Vin nu ar fi trebuit sa prinda nici actualul contract cu Yamaha. Este total neproductiv sa insiste cu Vin, mai ales ca se ridica o noua generatie de piloti, cu Acosta in frunte. Eu, daca m-as numi Yamaha, as face pe dracu in patru sa il aduc pe ala micu in curtea mea. Si mai sunt si altii care promit si care trebuie urmariti. Yamaha insa, se complace intr-o inertie si in decizii care mai de care mai proaste.

Acum 7 ore, Cavaleru a spus:

 

si mai incerc sa inteleg o chestie, dpdv economic. dc sa te mai complici sa tii pe grila modelul 2020 care pe tine ca producator nu te mai ajuta cu nimic in dezvoltare si nu inseamna decat un cost suplimentar in producerea de repere si piese necesare.

 

Nici macar modelul 2020, ci un model 2019, din cate stiu eu. 

 

Raspunsul la intrebare ar fi ca baietii aia, care conduc la Yamaha, nu gandesc in termeni de dezvoltare, competitie, etc, ci au mentalitate de contabili. Oamenii vor sa isi amortizeze cat mai mult din investitie si nimic mai mult. Este felul lor de a-si manca rahatul de sub unghii. 

Acum 7 ore, Cavaleru a spus:

 

asa ai 4 motorete la fel pe grila poti testa pe toate 4 diferite solutii 

Asta face Ducati. Aia se zbat sa trina pe grila 6 motociclete, din care 4 sunt " identice", ca sa il citez pe Ciabatti. In timp ce Pramac a devenit un fel de echipa oficiala nr. 2, Yamaha inca isi trateaza echipa satelit ca pe o echipa de client careia ii livreaza "ceea ce au platit". 

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

Exagerezi puțin. Jarvis e la Yamaha de aproape 20 de ani. Cu alte cuvinte a fost șef în epoca Rossi și Lorenzo - sau 7 titluri mondiale. Făcând abstracție de "era Márquez", este probabil cel mai de succes șef de echipă de pe grilă. E drept că n-au mai câștigat nimic din 2015, dar nu cred că-l țin japonezii de proști acolo :) 

Inaintea lui Jarvis (javris),boss la echipa Yamaha era Brivio, incepand cu 2000 sau 2001, pana in 2010, daca nu ma inseala memoria. Si s-a vazut. De fapt el a fost omul caruia Yamaha ii datoreaza aducerea lui Rossi si rezultatele din perioada 2004-2010.  Prin comparatie, Jarvis este un ciuri buri, Yamaha il tine, fie ca nu are altul mai bun, fie pentru ca este obedient si executa intocmai si la timp directivele venite de la contabili. 

Acum 2 ore, damager a spus:

Cf cifrelor yamaha este cea mai profitabila dintre echipele de motogp... asa fara nici un titlu in ultimii ani. 

Poate si asta este o explicatie la situatia in care se complace. Cum ziceam si mai sus, gandire tipica de contabili..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

nimic...fac profit :).

daca iese un titlu mondial si mai bine :). Bugetul,cel putin pe anul 2022 nu creste :)

Sa nu uitam "lectia" Williams in F1 - a fost una din cele mai profitabile companii listate la bursa care nu castiga nimic.Si s-a dus rapid in cap.Profitul pe termen scurt nu inseamna decat profit pe termen scurt.Lipsa de rezultate se manifesta in neincredere din partea investitorilor si automat in scaderea masiva a companiei.

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Exagerezi puțin. Jarvis e la Yamaha de aproape 20 de ani. Cu alte cuvinte a fost șef în epoca Rossi și Lorenzo - sau 7 titluri mondiale. Făcând abstracție de "era Márquez", este probabil cel mai de succes șef de echipă de pe grilă. E drept că n-au mai câștigat nimic din 2015, dar nu cred că-l țin japonezii de proști acolo :) 

Dupa cum bine a zis colegul - Jarvis a venit acolo pe un schelet puternic si a dat de niste piloti extraordinari.Toata treaba era deja construita si a mers (si merge) din inertie.

"Realizarile" monumentale ale lui Jarvis sunt : pierderea lui Lorenzo (care in 2017 avea inca potential de campionate mondiale),intrarea motoretei intr-un con de umbra (2017-2019),pierderea Tech3 ca echipa satelit (justificarea ca Petronas e mai buna nu tine apa din moment ce Petronas a venit cu niste investitii masive - ne putem doar imagina ce ar fi insemnat un Tech3 - Petronas cu Zarco si Morbi si cel putin 1 moto factory - lucru pe care tot marsa Poncharal),aducerea lui Maravilla si lipsa de rezultate notabile din 2016 incoace.

Repet - singura decizie pe care as cataloga-o drept buna e aducerea lui Quarta,si aceea cu chiu cu vai la echipa mare.Si aceasta decizie atrag atentia - nu e inca "confirmata" - Quarta e un pilot care a pierdut cu succes un titlu.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

 Raspunsul la intrebare ar fi ca baietii aia, care conduc la Yamaha, nu gandesc in termeni de dezvoltare, competitie, etc, ci au mentalitate de contabili. Oamenii vor sa isi amortizeze cat mai mult din investitie si nimic mai mult. Este felul lor de a-si manca rahatul de sub unghii. 

 

Inaintea lui Jarvis (javris),boss la echipa Yamaha era Brivio, incepand cu 2000 sau 2001, pana in 2010, daca nu ma inseala memoria. Si s-a vazut. De fapt el a fost omul caruia Yamaha ii datoreaza aducerea lui Rossi si rezultatele din perioada 2004-2010.  Prin comparatie, Jarvis este un ciuri buri, Yamaha il tine, fie ca nu are altul mai bun, fie pentru ca este obedient si executa intocmai si la timp directivele venite de la contabili.

+1

Acum 2 ore, xt600 a spus:

 In mod normal, Vin nu ar fi trebuit sa prinda nici actualul contract cu Yamaha. Este total neproductiv sa insiste cu Vin, mai ales ca se ridica o noua generatie de piloti, cu Acosta in frunte. Eu, daca m-as numi Yamaha, as face pe dracu in patru sa il aduc pe ala micu in curtea mea. Si mai sunt si altii care promit si care trebuie urmariti. Yamaha insa, se complace intr-o inertie si in decizii care mai de care mai proaste.

Exaact.M-as mira insa ca Jarvis sa se intereseze macar de Acosta.Nici o treaba cu realitatea si vremurile.

Deci Jarvis e cel care i-a explicat lui Morbi (a se vedea conferinta de presa - a fost intrebat daca a discutat cu Jarvis) ca de aia nu are el ghidon de uzina pt ca "nu are noroc si ca asa e situatia si ca e covid".Ce ma?

Morbi care a iesit vice anul trecut si cea mai buna Yamaha.Cu moto veche de 1 an si fara suport de uzina cum bine a subliniat Miller la conferinta.Mai e ceva de zis?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, xt600 said:

boss la echipa Yamaha era Brivio, incepand cu 2000 sau 2001, pana in 2010, daca nu ma inseala memoria.

Corect. Nu te înșală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, xt600 said:

Inaintea lui Jarvis (javris),boss la echipa Yamaha era Brivio, incepand cu 2000 sau 2001, pana in 2010, daca nu ma inseala memoria.

 

10 hours ago, Method said:

Dupa cum bine a zis colegul - Jarvis a venit acolo pe un schelet puternic si a dat de niste piloti extraordinari.Toata treaba era deja construita si a mers (si merge) din inertie.

 

39 minutes ago, Kagemusha said:

Corect. Nu te înșală.

 

Nu știu ce povestiți voi acolo despre vechimea lui Jarvis la Yamaha, dar era deja acolo când a venit Rossi (prima rundă) - ba chiar și pe vremea lui Biaggi :) A nu se înțelege că sunt fan. Dar probabil are cele mai multe performanțe la activ dintre toți șefii actuali de echipă.

 

2 hours ago, frigider said:

Da, pe 2019 rupe fâșu Morbi.

 

Cred că Morbidelli merge pe un hibrid - șasiu și motor de generații diferite. Am impresia că motorul e chiar generație 2020. Iar motoarele sunt la fel ca anul trecut. Șasiul este generație 2019, dar este considerat superior celui de anul trecut. Nu vreau să diminuez percepția performanței lui Morbidelli, dar nu merge chiar cu o motocicletă din neolitic :) 

 

11 hours ago, Method said:

M-as mira insa ca Jarvis sa se intereseze macar de Acosta.

 

Dacă cei de la KTM îl pierd și pe Acosta, ar trebui să abandoneze proiectul de MotoGP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, PzKpfW a spus:

Cred că Morbidelli merge pe un hibrid - șasiu și motor de generații diferite. Am impresia că motorul e chiar generație 2020. Iar motoarele sunt la fel ca anul trecut. Șasiul este generație 2019, dar este considerat superior celui de anul trecut. Nu vreau să diminuez percepția performanței lui Morbidelli, dar nu merge chiar cu o motocicletă din neolitic

Cred că s a exprimat gen așa, sau presa distorsionează?

 

Franco Morbidelli admits there is a “shadow of frustration” hanging over him having to ride a two-year-old MotoGP bike in 2021 and has had a “frank” discussion with Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu știu ce povestiți voi acolo despre vechimea lui Jarvis la Yamaha, dar era deja acolo când a venit Rossi (prima rundă) - ba chiar și pe vremea lui Biaggi :) A nu se înțelege că sunt fan. Dar probabil are cele mai multe performanțe la activ dintre toți șefii actuali de echipă.

 

Da, am facut o confuzie: Jarvis este director al Yamaha Motor Racing SRL, in timp ce Davide a fost Team manager la Yamaha MotoGP Team. Altfel spus Brivio era subalternul lui Jarvis, care la randul sau raspunde in fata lui Hiroshi Ito, presedintele companiei. Probabil acum Jarvis este director la YMR SRL si seful echipei. Nu am acum timp sa caut structura echipei Yamaha, ca sa vad ce pozitie concreta ocupa in momentul de fata. Poate o ai tu pe undeva.

Asta nu schimba cu nimic realitatea celor spuse inainte, anume ca rezultatele din perioada 2004-2010 au fost obtinute sub conducerea nemijlocita a lui Davide Brivio. De fapt, acele rezultate se datoreaza triunghiului (neamoros :D ) format din Brivio-Furusawa-Rossi. Cand trei tipi geniali se intalnesc, nu pot sa iasa decat lucruri bune.. :) 

Acum 56 minute, PzKpfW a spus:

 

 Nu vreau să diminuez percepția performanței lui Morbidelli, dar nu merge chiar cu o motocicletă din neolitic :) 

 

Ei, nu chiar neolitic, mai degraba din chalcolitic, eventual perioada de tranzitie la epoca bronzului.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, xt600 a spus:

 

Ei, nu chiar neolitic, mai degraba din chalcolitic, eventual perioada de tranzitie la epoca bronzului.. 

Fara comparații dinozauriene:

Nu merge pe latest spec.

 

 

Când a mers pe same spec cu Q a terminat campionatul înaintea lui.

 

Ok, q era mai rapid, nu contest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, frigider a spus:

Fara comparații dinozauriene:

Nu merge pe latest spec.

 

 

Când a mers pe same spec cu Q a terminat campionatul înaintea lui.

 

Ok, q era mai rapid, nu contest.


nu degeaba echipele de uzina aduc imbunatatiri chiar la 2-3 curse, iar el sa alerge pe 2019.. si sa fie competitiv... 

 

Q a fost mai rapid? Morbi a avut cele mai multe victorii anu trecut de aici rezulta ca nu Q a fost atat de rapid...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Cavaleru said:

nu degeaba echipele de uzina aduc imbunatatiri chiar la 2-3 curse, iar el sa alerge pe 2019.. si sa fie competitiv... 

 

Din nou, nu vreau să minimizez handicapul materialului lui Morbidelli, dar anul ăsta impactul este mai redus având în vedere contextul și freeze-ul tehnic de anul trecut. Dar da, principala diferență dintre o echipă de uzină și una de client o reprezintă mijloacele (financiare, numărul de efective, etc.) și îmbunătățirile. Chiar dacă merg pe aceeași generație de prototip, piloții echipei de client fie nu primesc ultimele update-uri (sau le primesc cu întârziere), fie sunt ei cei care le testează- urmând să fie folosite și de către piloții echipei oficiale dacă-și demonstrează eficacitatea.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...