Sari la conținut

5. SHARK Grand Prix de France


Postări Recomandate

Acum 49 minute, ZaiR a spus:

De quartararo nu zice nimeni nimic ca e praf pe ploaie?

..intreb pentru un prieten:drink:

+ca are si un campionat de luat, nu e ca MM sa o puna jos de 2 ori intr-o cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 176
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, ZaiR a spus:

De quartararo nu zice nimeni nimic ca e praf pe ploaie?

Pai n-a fost praf deloc,a luat locul 3.Experienta putina (deloc?) in flag to flag races.

 

Au zis ei singuri in conf de presa ca au experienta f putina in conditii mixte - si Miller si Q,unul din ei a zis ca nu a mai executat niciodata cursa flag to flag,am uitat care.

Si Miller si Q au facut "o figura frumoasa" aici avand in vedere circumstantele.Si e de remarcat si locul 4 al lui Bagnaia.

Zarco era normal oarecum sa mearga bine - are Ducati si are experienta.

 

De fapt de aia a facut MM spume - era cel mai experimentat in asemenea conditii (exceptand legenda) si prin urmare avea cel mai mare potential in asemenea conditii pt a castiga,insa s-a excitat prea mult si a dat cu oistea-n gard - in stilul deja caracteristic atunci cand simte victoria aproape dar nu e in totalitate in control.Ceilalti au stat cuminti si au luat pozitii frumoase.Bravo lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, Method a spus:

Pai n-a fost praf deloc,a luat locul 3.Experienta putina (deloc?) in flag to flag races.

 

Pai cum nu a fost praf? I-a dat Miller 14 sec, jumate la final. Si daca MM ramanea pe roti pana la capat, ma tem ca ecartul era zdrobitor. Quart este slab in cursele de genul asta si ma mir ca nu lucreaza asupra acestui aspect. Cea mai mare realizare, in cursa asta, a fost faptul ca a ramas pe roti pana la capat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, xt600 a spus:

Pai cum nu a fost praf? I-a dat Miller 14 sec, jumate la final. Si daca MM ramanea pe roti pana la capat, ma tem ca ecartul era zdrobitor. Quart este slab in cursele de genul asta si ma mir ca nu lucreaza asupra acestui aspect. Cea mai mare realizare, in cursa asta, a fost faptul ca a ramas pe roti pana la capat. 

 

le-a dat tuturor secundele alea miller, la cum a mers ma asteptam sa termine in pietris ca de obicei

quartararo a mers bine pentru prima cursa dupa operatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Pai cum nu a fost praf? I-a dat Miller 14 sec, jumate la final. Si daca MM ramanea pe roti pana la capat, ma tem ca ecartul era zdrobitor. Quart este slab in cursele de genul asta si ma mir ca nu lucreaza asupra acestui aspect. Cea mai mare realizare, in cursa asta, a fost faptul ca a ramas pe roti pana la capat. 

Rezultatul in sine e bun,mai ales avand in vedere exp lu Q in asemenea curse cat si nr de cazaturi.El trebuie sa se gandeasca de acum la campionat.

Cursa a fost dubioasa rau,iar adversarii lui au mers in general slab : Cerebralul Mir a cazut,Morbi a comis-o,Vinales praf,iar MM nu mai zic.El a bagat puncte solide in niste conditii in care alta data (Brno 2020 daca imi aduc aminte bine putin similara) a fost praf.Ai zis bine - a fost o mare realizare faptul ca a ramas pe roti,iar podiumul e podium.El si Bagnaia cred ca au fost cei mai castigati.(Desi sunt fan,eu pe Zarco inca nu il iau in serios pt lupta la titlu).

Si sa nu uitam vorba colegului faptul ca el vine dupa o operatie.

 

Nu stiu cum ar putea lucra cineva asupra curselor flag to flag si conditiilor mixte.E o loterie si trebuie sa iei decizii strategice rapide (intrat ne-intrat la boxe dar in acelasi timp sa fii focusat pe mers in niste conditii foarte schimbatoare.Dupa cum a zis Miller e foarte obositor mai ales psihic.Si chiar MM a declarat ca a cazut a 2a oara pt ca el nu mai era atent la mers,ci se gandea la strategie - sa intre sa schimbe pe slicks sau nu - si a intrat prea hot pe acea curba.Greu cu flag to flag si nu stiu ce practice poti face pt asa ceva.Iti trebuie experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, xt600 a spus:

Pai cum nu a fost praf? I-a dat Miller 14 sec, jumate la final. Si daca MM ramanea pe roti pana la capat, ma tem ca ecartul era zdrobitor. Quart este slab in cursele de genul asta si ma mir ca nu lucreaza asupra acestui aspect. Cea mai mare realizare, in cursa asta, a fost faptul ca a ramas pe roti pana la capat. 

Cum propui sa lucreze?

Daca weekenduri pe ud sunt foarte rare în ultimul timp?

Acum 1 oră, Method a spus:

nu stiu ce practice poti face pt asa ceva.Iti trebuie experienta

Asta zic și eu. Trebuie timp și ture.

 

Plus că fiecare circuit are asfaltul lui, cu aderență diferita pe uscat, ud, mixt..

 

Trebuie sa și ture multe pe toate.

Poate te mai uiți și la date etc.

 

 

Mereu m am întrebat:

Piloții vad temperatura cauciucurilor in bord?

 

Presupun că nu, din moment ce multi cad când forțează prea repede pe cauciucuri prea reci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, frigider a spus:

Mereu m am întrebat:

Piloții vad temperatura cauciucurilor in bord?

Neah.

Doar la F1 parca au senzori...daca nu au fost declarati ilegali.Nu mai tin minte.Intr-un timp stiu ca studiau gumele cu thermal camera.

Motogp nu.Si e mai bine ca nu au, lasa sa le simta cu fundul,old-school :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Method a spus:

Neah.

Doar la F1 parca au senzori...daca nu au fost declarati ilegali.Nu mai tin minte.Intr-un timp stiu ca studiau gumele cu thermal camera.

Motogp nu.Si e mai bine ca nu au, lasa sa le simta cu fundul,old-school :ok:

Pff da, singura chestie old school.

Asta si countersteeringul ..

Și lipsa abs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Qua parcă a avut altă opțiune de pneuri, nu cred că ar fi putut face mai bine. Nu s-a avântat ca MM și a punctat solid.

În condiții din atea, când pista se usucă, există riscuri orice alegere ai face în materia de gume. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

Rezultatul in sine e bun,mai ales avand in vedere exp lu Q in asemenea curse cat si nr de cazaturi.El trebuie sa se gandeasca de acum la campionat.

Cursa a fost dubioasa rau,iar adversarii lui au mers in general slab....

 

Nu stiu cum ar putea lucra cineva asupra curselor flag to flag si conditiilor mixte.E o loterie si trebuie sa iei decizii strategice rapide

Din punct de vedere al punctelor obtinute, da, a fost o cursa buna. Si, da, cursa mixta, cu schimbarea mobrelor, etc, este o mare loterie. Cand am afirmat ca a fost praf, m-am referit strict la acea parte a cursei, in care s-a rulat pe ploaie. Au fost tururi in care a pierdut mai mult de o sec. pe tur. Vezi timpii pe tur si te vei convinge. Pur si simplu pista uda este o mare problema pentru el.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, xt600 a spus:

Din punct de vedere al punctelor obtinute, da, a fost o cursa buna. Si, da, cursa mixta, cu schimbarea mobrelor, etc, este o mare loterie. Cand am afirmat ca a fost praf, m-am referit strict la acea parte a cursei, in care s-a rulat pe ploaie. Au fost tururi in care a pierdut mai mult de o sec. pe tur. Vezi timpii pe tur si te vei convinge. Pur si simplu pista uda este o mare problema pentru el.  

1 tur pe secundă față de cine?

 

Știi că pe ploaie de obicei câștiga aia care n au nimic de pierdut, pentru că e singurul mod prin care pot obține un rezultat bun, să riște tot, că ei își permit să riște. Gen Petrucci. (Și MM, excepția, până acum)

 

Dar cursa asta n a mai fost așa, au ieșit pe podium oameni care se bat la campionat.

 

Podium flag to flag e mare lucru.

 

 

Cum bine a zis un coleg: uită-te câți au comis o.

Mir spre ex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

Cum propui sa lucreze?

Daca weekenduri pe ud sunt foarte rare în ultimul timp?

Iti dai seama ca nu pot sa ii spun eu, ce metode de antrenament sa foloseasca. In general, pilotii buni pe ploaie, se antreneaza  mult pe dirt, motocros, antrenamente in zile ploioase,etc, etc.   Daca vrea, gaseste el solutii. Si acum, hai sa o luam si altfel: Quart nu a aterizat in MotoGP de nicaieri, a trecut printr-o multime de competitii, la nivel national, rookie cups, clasele inferioare din motomondial, etc.. este produsul uneie selectii continue,  care l-a adus in elita motociclismului mondial. Ar fi trebuit sa acumuleze deja o experienta in cursele mixte, in cursele pe ploaie, etc.  Adica, nu poti sa spui.. "n-are experienta saracu' ""

Acum 2 minute, frigider a spus:

1 tur pe secundă față de cine?

 

Ia lista cu timpii pe tur si analizeaza. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Iti dai seama ca nu pot sa ii spun eu, ce metode de antrenament sa foloseasca. In general, pilotii buni pe ploaie, se antreneaza  mult pe dirt, motocros, antrenamente in zile ploioase,etc, etc.   Daca vrea, gaseste el solutii. Si acum, hai sa o luam si altfel: Quart nu a aterizat in MotoGP de nicaieri, a trecut printr-o multime de competitii, la nivel national, rookie cups, clasele inferioare din motomondial, etc.. este produsul uneie selectii continue,  care l-a adus in elita motociclismului mondial. Ar fi trebuit sa acumuleze deja o experienta in cursele mixte, in cursele pe ploaie, etc.  Adica, nu poti sa spui.. "n-are experienta saracu' ""

Ia lista cu timpii pe tur si analizeaza. 

Așa este, nu a venit direct în gp dar nimic nu te pregătește pt gp.

 

Totul e extrem.

 

Și nu doar eu am zis asta, comentatorii englezi, iar eu na, cam cred ce zic ei.

 

 

Acum 1 oră, xt600 a spus:

In general, pilotii buni pe ploaie, se antreneaza  mult pe dirt, motocros, antrenamente in zile ploioase,etc

Zarco nu face cross că își strica stilul lin pe asfalt.

 

Și Zarco a mers mai bine cursa asta.

Poate doar pt ca a riscat mai mult.

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Ia lista cu timpii pe tur si analizeaza. 

Pai daca el , când a fost pe 1, 2 și apoi pe 3 pierdea 1 secunda pe tur, mă gandesc:

aia de pe 4,5,6,...21 cat pierdeau?

 

Înseamnă că aia is mai praf decât q, mergând pe logica de lemn.

 

 

Și mai e ceva, cum ziceau englezii:

Unora nu le place pe ud și cu asta basta.

Știu din start că o să fie groaznic și aia e.

 

Fiind rare cursele pe ud/mixt nu e așa tragedie.

Acum 38 minute, damager a spus:

Ca sa intelegem de ce era Qua asa bucuros de locul 3.

probabil ca tagetul lui era sa termine cat mai sus.

image.thumb.png.a4bb6bc2046ded3bf1c26f5a5b314d2a.png

Chillax , operatie de duzină 😁

Ai văzut că pe uscat era sus de tot.

 

 

Era bucuros că podium in condițiile astea e mare lucru. 🙃

 

Daca era uscat - șanse mari să fi câștigat q.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

Așa este, nu a venit direct în gp dar nimic nu te pregătește pt gp.

 

Totul e extrem.

 

Și nu doar eu am zis asta, comentatorii englezi, iar eu na, cam cred ce zic ei.

 

 

Zarco nu face cross că își strica stilul lin pe asfalt.

 

Și Zarco a mers mai bine cursa asta.

Poate doar pt ca a riscat mai mult.

Pai daca el , când a fost pe 1, 2 și apoi pe 3 pierdea 1 secunda pe tur, mă gandesc:

aia de pe 4,5,6,...21 cat pierdeau?

 

Înseamnă că aia is mai praf decât q, mergând pe logica de lemn.

 

 

Și mai e ceva, cum ziceau englezii:

Unora nu le place pe ud și cu asta basta.

Știu din start că o să fie groaznic și aia e.

 

Fiind rare cursele pe ud/mixt nu e așa tragedie.

Chillax , operatie de duzină 😁

Ai văzut că pe uscat era sus de tot.

 

 

Era bucuros că podium in condițiile astea e mare lucru. 🙃

 

Daca era uscat - șanse mari să fi câștigat q.


pai atunci mai vezi declaratiile lui, in care zice, ca operatie de duzina, dar, nu putea sa duca toata cursa in ritmul normal.

el zice, nu eu:)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, damager a spus:


pai atunci mai vezi declaratiile lui, in care zice, ca operatie de duzina, dar, nu putea sa duca toata cursa in ritmul normal.

el zice, nu eu:)...

Haha my bad :) Mai mănânc și eu căcat. 

 

Ca scuza aveam cazul lui Miller care s-a operat apoi parca la a 2 a cursa a câștigat? Rog corecție in caz de eroare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, frigider a spus:

Haha my bad :) Mai mănânc și eu căcat. 

 

Ca scuza aveam cazul lui Miller care s-a operat apoi parca la a 2 a cursa a câștigat? Rog corecție in caz de eroare.

A mers in cursa. Nu a castigat.

da, nu e o operatie complicata, dar dupa cum se vede si in poza, rana nu este 100% inchisa, de unde deduc ca in cursa a avur ceva bandaj pe mana, bandaj care impiedica circulatia sangelui, etc... sa mergi o cursa intreaga nu e chiar atat se simplu....ma rog...e doar parerea mea. A facut o cursa cu cap, a inteles ca nu are sens sa se lupte nici cu miller nici cu Zarco. A terminat pe 3... a adunat puncte... e pe primul loc in clasament...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, frigider a spus:

 

Zarco nu face cross că își strica stilul lin pe asfalt

 

Pai daca el , când a fost pe 1, 2 și apoi pe 3 pierdea 1 secunda pe tur, mă gandesc:

aia de pe 4,5,6,...21 cat pierdeau?

 

Înseamnă că aia is mai praf decât q, mergând pe logica de lemn.

 

 

Și mai e ceva, cum ziceau englezii:

Unora nu le place pe ud și cu asta basta.

 

Zarco este o exceptie de la regula. Marea majoritate baga mult cross, enduro, flat track, etc. 

 

Logica ta e foarte buna. Este suficient sa te uiti la clasamentul cursei si iti dai seama ca ceilalti sunt mai praf ca el pe ud. Insa cei mai multi nu au pretentii la titlu.

 

Da, unora nu le place pe ud. Rossi era unul dintre ei, dar in vremurile lui de glorie facea curse exceptionale pe ploaie. Una este sa nu iti placa si alta sa nu poti/stii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, xt600 a spus:

Iti dai seama ca nu pot sa ii spun eu, ce metode de antrenament sa foloseasca. In general, pilotii buni pe ploaie, se antreneaza  mult pe dirt, motocros, antrenamente in zile ploioase,etc, etc.   Daca vrea, gaseste el solutii. Si acum, hai sa o luam si altfel: Quart nu a aterizat in MotoGP de nicaieri, a trecut printr-o multime de competitii, la nivel national, rookie cups, clasele inferioare din motomondial, etc.. este produsul uneie selectii continue,  care l-a adus in elita motociclismului mondial. Ar fi trebuit sa acumuleze deja o experienta in cursele mixte, in cursele pe ploaie, etc.  Adica, nu poti sa spui.. "n-are experienta saracu' ""

Da,e slab pe ploaie,a si recunoscut asta.Tocmai de aia e un rezultat cu atat mai bun asta.Din tot lotul sunt 2-3 piloti care merg bine pe ploaie.E un atu sa mergi bine pe ploaie,dar e o mai mare realizare sa fii atat de rapid precum Q pe uscat.

Nu,Q a aterizat chiar aiurea in gp,s-a vorbit mult despre asta,chiar si la nivel inalt au fost multe semne de intrebare,nu doar aici.Q a avut rezultate mai mult decat chestionabile,si care oricum nu il recomandau deloc pt motogp,a fost efectiv "impins" in gp de foarte tanar,trecand ca gasca prin apa prin moto3 si moto2.In mod normal nu ar fi intrat in gp.S-a vorbit,nu mai reiau.Si nu,nu are experienta - nici in general nici pe ud.E si foarte tanar.

Nu de asta cred ca nu mere bine pe ploaie.Intradevar iti trebuie si experienta,dar sunt unii piloti care exceleaza pe ploaie si sunt altii care efectiv sunt afoni,desi sunt extraordinari pe uscat.Nu,nu cred ca e vorba ca nu au nimic de pierdut,pur si simplu se descurca foarte bine pe low grip.

Da,poate antrenamentele de dirt si motocross sa ii ajute...dar apoi avem exemplul Zarco dupa cum a zis colegul care mere ok pe ploaie si nu atinge motocrosul.Dar Zarco mi se pare ca avea dreptate - el lua filosofia Lorenzo cand era Yamaha - pt ca Lorenzo era de departe cel mai rapid pe Yamaha cu abordarea lui smooth.Zarco insa nu prea mai e acum la Yamaha,deci s-ar putea ca motocross training sa il ajute pe Ducati.Nu stiu,felul cum ar trebui ei sa se antreneze ma depaseste.Cert e ca majoritatea se antreneaza pe motocross,dar sunt cativa care fac circuit cu supermoto mici.Cine stie cum e mai bine...MM face motocros si el as zice ca el are stilul cel mai bun de pilotaj,dar MM e un pilot aparte.

Da,intradevar,campionii,care in general sunt niste piloti completi,merg decent macar pe ploaie - Rossi,MM,Dovi era ok,as zice ca si Mir.Nu le place dupa cum recunosteau si Rossi si Dovi,etc,pt ca e riscant,dar le fac bine.Ideea e sa excelezi in conditii propice iar in conditii impropice sa mergi decent.Ceea ce Q a facut la cursa asta.

Acum 13 ore, frigider a spus:

Fiind rare cursele pe ud/mixt nu e așa tragedie.

Exact.

Acum 12 ore, damager a spus:

pai atunci mai vezi declaratiile lui, in care zice, ca operatie de duzina, dar, nu putea sa duca toata cursa in ritmul normal.

el zice, nu eu:)...

True,pe Q cred ca l-a ajutat mult faza cu ploaia.Ca si pe MM (daca statea in picioare).

Ritmul cursei ar fi fost mult mai rapid si mult mai extenuat fizic pe uscat.Asa,pe ploaie,totul e in slow-mo si nu obosesc.

Acum 11 ore, damager a spus:

da, nu e o operatie complicata, dar dupa cum se vede si in poza, rana nu este 100% inchisa, de unde deduc ca in cursa a avur ceva bandaj pe mana, bandaj care impiedica circulatia sangelui, etc... sa mergi o cursa intreaga nu e chiar atat se simplu....ma rog...e doar parerea mea. A facut o cursa cu cap, a inteles ca nu are sens sa se lupte nici cu miller nici cu Zarco. A terminat pe 3... a adunat puncte... e pe primul loc in clasament...

Exact.Avand in vedere circumstante,precum si total fail'ul de anul trecut,as zice ca e excelent anul asta in general si mai ales cursa asta in mod special.

A avut multe probleme - nerefacut dupa operatie,LeMans care e circuit de casa unde e ceva incarcatura din partea presei sa te descurci bine,venise dupa un rezultat f slab,pierduse puncte in clasament gramada,mai vine si ploaia si nici macar nu e ploaie ca e brambureala de conditii mixte si flag to flag.Locul 3 e extraordinar,mai ales ca restul contracandidatilor lui au fost sub el.

Foarte bun rezultatul,a fost cerebral,cursele astea cand ceilalti o comit si tu iei 15-20 de puncte - astea fac diferenta la campionat la sfarsit.

 

Repet insa - cred ca pe mine Bagnaia m-a surprins cel mai mult aici.A intors un rezultat de calcat din quali intr-un loc 4 solid intr-o cursa f dubioasa.Si nici el n-are mare exp in conditii din astea.Asta in timp ce Mir care e mult mai rece si cerebral a trantit-o.Si Peco mi se pare oricum foarte inteligent si calculat dupa cum vorbeste in conf de presa,e o surpriza placuta felul cum s-a comportat in cursa asta.

Bagnaia devine o forta.

 

Cu Q in forma,Bagnaia si Mir,Zarco din cand in cand dar si cu un MM in urcare pe a 2a jumatate a campionatului,cred ca 2021 va fi un sezon fantastic.

Si sa nu-l uitam pe Maravilla :crack: ....care vorba colegului ii va rupe pe calificari (si de la locurile 6 in jos) :lol:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, Method a spus:

Cu Q in forma,Bagnaia si Mir,Zarco din cand in cand dar si cu un MM in urcare pe a 2a jumatate a campionatului,cred ca 2021 va fi un sezon fantastic

Mă tem sa nu fie fantastic pt locul 2.

Q e in forma prea buna.

Ok, e strâns încă la puncte clasamentul, dar în mare pt că în loc de 25pcte q a luat 0(?) Din cauza mâinii.

 

Trăim și vedem.

 

 

Și eu mă bucur că Peco a reușit un rezultat bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.05.2021 la 15:00, frigider a spus:

 

Mereu m am întrebat:

Piloții vad temperatura cauciucurilor in bord?

 

Presupun că nu, din moment ce multi cad când forțează prea repede pe cauciucuri prea reci.

Pilotii vad presiunea in cauciuc, au senzor si le vad pe display.

daca presiunea creste, este clar ca supraincalzesc guma. Nu a-ti auzit nici o declaratie in care zic ca au lasat-o mai moale ca supraincalzeau guma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

Pilotii vad presiunea in cauciuc, au senzor si le vad pe display.

daca presiunea creste, este clar ca supraincalzesc guma. Nu a-ti auzit nici o declaratie in care zic ca au lasat-o mai moale ca supraincalzeau guma?

am auzit dar credeam ca spun asta din cum se simte, nu ca au senzor.

pai de ce te-ai incurca cu senz de presiune si nu ai pune direct de temp? sau ambele?..

fac ei conversia in cap din crestere presiune in crestere temperatura?

 

zic daca pericolul este supraincalzirea si nu suprapresiunea ar avea sens senzor de temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...