Sari la conținut

5. SHARK Grand Prix de France


Postări Recomandate

Acum 15 ore, frigider a spus:

Mă tem sa nu fie fantastic pt locul 2.

Q e in forma prea buna.

Asa era si la inceput de 2020.Si nici n-a mirosit campionatul pana la sfarsit.

Toti cu care se bate sunt campioni el nu.Asta spune ceva.

Si vorba colegului - deocamdata Yamaha merge atza,insa pana acum au fost doar curse de max 22 grade temp,stai sa vedem cum va merge pe un 30+grade la nivelul pistei.

Acum 3 ore, damager a spus:

Pilotii vad presiunea in cauciuc, au senzor si le vad pe display.

daca presiunea creste, este clar ca supraincalzesc guma. Nu a-ti auzit nici o declaratie in care zic ca au lasat-o mai moale ca supraincalzeau guma?

Nu au azot in gume?Daca au azot nu prea creste nimic ca e gaz inert.

Dar nu stiu sigur daca au sau nu....

Declaratiile ca au lasat-o moale ca supraincalzeau guma - sunt convins ca spuneau asta pt ca simteau ca nu mai au grip cu respectiva guma.

Acum 1 oră, frigider a spus:

zic daca pericolul este supraincalzirea si nu suprapresiunea ar avea sens senzor de temperatura.

nu prea vad cum ar putea avea senzor care sa masoare temp la suprfata gumelor.

Am mai zis - aia din F1 foloseau thermal camera ca sa vada cat de hot sunt gumele - cei din motogp cred ca folosesc fundul ca unealta de masura :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 176
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 6 ore, Method a spus:

Asa era si la inceput de 2020.Si nici n-a mirosit campionatul pana la sfarsit.

Toti cu care se bate sunt campioni el nu.Asta spune ceva.

Si vorba colegului - deocamdata Yamaha merge atza,insa pana acum au fost doar curse de max 22 grade temp,stai sa vedem cum va merge pe un 30+grade la nivelul pistei.

Nu au azot in gume?Daca au azot nu prea creste nimic ca e gaz inert.

Dar nu stiu sigur daca au sau nu....

Declaratiile ca au lasat-o moale ca supraincalzeau guma - sunt convins ca spuneau asta pt ca simteau ca nu mai au grip cu respectiva guma.

nu prea vad cum ar putea avea senzor care sa masoare temp la suprfata gumelor.

Am mai zis - aia din F1 foloseau thermal camera ca sa vada cat de hot sunt gumele - cei din motogp cred ca folosesc fundul ca unealta de masura :)


exista senzor care se lipeste pe interiorul aripii care iti da temperatura. Mai mult de atat, poti sa pui chiar 3 sa iti dea temperatura pe ambele parti si pe mijloc.

ei folosesc senzor de presiune pt ca la fiecare cursa au au o plaja data de Michelin in care sa lucreze. 
cu cat mai multe informatii au, cu atat la mai putine lucruri se gandesc in timpul cursei si se concentreaza pe pilotaj. 

din ce stiu eu, s-a incercat cu azot, dar nu e o optiune pt motogp ca nu reusesc sa adica suficient de rapid cauciucurile in temperatura si in primele tururi rup cauciucurile. Dupa ce le-ai rupt, degeaba le tii in temperatura.

 

senzorii pe care eu i-am testst cu Marelli erau de la mclaren si iti dadeau temperatura pe toata latimea cauciucului si presiunea.

 

nu stiu ce foloseste fiecare echipa, softul de la MM are un standard de masurare, orice senzor care corespunde standardului se poate integra cu acordul Dorna.


de ex, honda foloseste in sensor propriu pe crankshaft, altii folosesc senzori de la producatori consacrati gen Bosch.( si nu sunt senzori de strada:), sunt special facuti pt motogp)

 

problema e ca ecu are un nr limitat de intrari si atunci tre sa te hotarasti ce senzori pui. In principal sunt senzorii de suspensie, frana, multi senzori pe motor, temperatura evacuare, cadru... pe intrarile ramase libere pui ce vrei din lista aprobata de Dorna. Cel putin asa era prin 2016....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

Asa era si la inceput de 2020.Si nici n-a mirosit campionatul pana la sfarsit.

Toti cu care se bate sunt campioni el nu.Asta spune ceva.

Si vorba colegului - deocamdata Yamaha merge atza,insa pana acum au fost doar curse de max 22 grade temp,stai sa vedem cum va merge pe un 30+grade la nivelul pistei.

Nu au azot in gume?Daca au azot nu prea creste nimic ca e gaz inert.

Dar nu stiu sigur daca au sau nu....

Declaratiile ca au lasat-o moale ca supraincalzeau guma - sunt convins ca spuneau asta pt ca simteau ca nu mai au grip cu respectiva guma.

nu prea vad cum ar putea avea senzor care sa masoare temp la suprfata gumelor.

Am mai zis - aia din F1 foloseau thermal camera ca sa vada cat de hot sunt gumele - cei din motogp cred ca folosesc fundul ca unealta de masura :)

Anu trecut Q nu știa cum să se descurce cu presiunea, sa vedem consilierea daca a meritat banii.

Daca da, cred că fac și eu.

 

Buna aia cu azotul, așa ar trebui daca nu se dilată.

 

Eu pot sa jur că am vz cum venea moto la boxe era un nene cu termometru din ăla că la paznicii din magazine de ți iau temperatura să vadă că nu ai stare febrilă 🙃

Acum 36 minute, damager a spus:


exista senzor care se lipeste pe interiorul aripii care iti da temperatura. Mai mult de atat, poti sa pui chiar 3 sa iti dea temperatura pe ambele parti si pe mijloc.

ei folosesc senzor de presiune pt ca la fiecare cursa au au o plaja data de Michelin in care sa lucreze. 
cu cat mai multe informatii au, cu atat la mai putine lucruri se gandesc in timpul cursei si se concentreaza pe pilotaj. 

din ce stiu eu, s-a incercat cu azot, dar nu e o optiune pt motogp ca nu reusesc sa adica suficient de rapid cauciucurile in temperatura si in primele tururi rup cauciucurile. Dupa ce le-ai rupt, degeaba le tii in temperatura.

 

senzorii pe care eu i-am testst cu Marelli erau de la mclaren si iti dadeau temperatura pe toata latimea cauciucului si presiunea.

 

nu stiu ce foloseste fiecare echipa, softul de la MM are un standard de masurare, orice senzor care corespunde standardului se poate integra cu acordul Dorna.


de ex, honda foloseste in sensor propriu pe crankshaft, altii folosesc senzori de la producatori consacrati gen Bosch.( si nu sunt senzori de strada:), sunt special facuti pt motogp)

 

problema e ca ecu are un nr limitat de intrari si atunci tre sa te hotarasti ce senzori pui. In principal sunt senzorii de suspensie, frana, multi senzori pe motor, temperatura evacuare, cadru... pe intrarile ramase libere pui ce vrei din lista aprobata de Dorna. Cel putin asa era prin 2016....

Interesant ce zici tu .

 

Zic sa caut:

Găsit de acum 11 luni.

 

Screenshot_2021-05-23-08-58-25-19.jpg

Screenshot_2021-05-23-08-58-46-12.jpg

Se pare că presiunea tine de siguranță mai mult decât temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, frigider a spus:

Anu trecut Q nu știa cum să se descurce cu presiunea, sa vedem consilierea daca a meritat banii.

Daca da, cred că fac și eu.

 

Buna aia cu azotul, așa ar trebui daca nu se dilată.

 

Eu pot sa jur că am vz cum venea moto la boxe era un nene cu termometru din ăla că la paznicii din magazine de ți iau temperatura să vadă că nu ai stare febrilă 🙃

Interesant ce zici tu .

 

Zic sa caut:

Găsit de acum 11 luni.

 

Screenshot_2021-05-23-08-58-25-19.jpg

Screenshot_2021-05-23-08-58-46-12.jpg

Se pare că presiunea tine de siguranță mai mult decât temperatura.


o fi pt safety, asta nu am de unde sa stiu. Stiu doar ca exista senzorii, unul de la mclaren am avut ocazia sa-l testez. 
in plus, a fost o declaratie a lui Pol dc imi aduc aminte corect, in care zicea de presiune si ma gandesc ca il folosesc ca sursa de informatie.

marea pb la soft acuma e limitarea nr de intrari pt senzori si atunci tb sa hotarasca ce senzori pun. Cei mai importanti sunt pe motor si suspensie, in rest oricum cred ca si in functie de cursa temperatura, pun niste sensori sau altii. Habar nu am aici, pb ca tine de strategia fiecarei echipe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,nici eu nu stiam toate detaliile astea despre senzori.F smart din partea Dorna faza cu intrari limitate,ca altfel clar factories o luau razna cu electronica.

Makes sense ce zice colegul despre azot,se prea poate sa mearga cu aer inca pt a ajuta la incalzire,dar ma mir ca dupa aia nu le distrug.De fapt ei nu au grip asa de mare ca si masinile...

 

Chiar daca au senzori,m-as mira sa ii verifice in timpul cursei.Poate pe linia dreapta asa consultativ.E un efort enorm ce fac ei in cursa atat fizic cat si psihic,nu e ca in masina sa fii strans in centuri,sa ai ambele maini pe volan si un ecran in fata.Si acolo e greu,pe moto as zice ca e imposibil sa privesti ecranul ala in afara liniei drepte.

No time..si te deconcentreaza asa ceva - cursa trecuta MM (care e poreclit "calculator") a zis ca nu s-a mai concentrat cateva viraje pe driving ci se gandea la strategie (daca sa intre sa puna slicks sau nu),si a gresit si a intrat prea tare cu cativa km in curba si de aia s-a imprastiat.Ori sa te mai uiti si pe ecranelul ala la temperaturi si senzori...Nu exclud,nu zic ca nu se poate dar...cred ca totul e pe feeling la ei.Mai ales avand in vedere ce skilluri au pilotii din competitiile mondiale. (sa ne aducem aminte ca Raikonnen la F1 a simtit diferenta de temp intre gumele fata-spate parca de vreo 5-6 grade - lucru confirmat de inginerul lui de cursa live pe radio),si sunt convins ca si cei din gp au acelasi skill in a "simti" gumele.

1 oră în urmă, frigider a spus:

Anu trecut Q nu știa cum să se descurce cu presiunea

Totul e bine si frumos cand castigi,problema e cand vin niste rezultate slabe (excluzand motivele justificate precum arm-pump de ex),pt ca vor fi si rezultate slabe pe niste circuite nu tocmai prielnice.Atunci va avea probabil o problema.Si cand se va pune presiune pe el mai ales ca vor fi 2-3 (sa speram chiar si 4) angrenati in lupta la campionat.

Uite de ex Mir nu are asemenea stresuri - e campion en-titre si e clar ca exista presiunea rezultatelor la fiecare cursa,insa a avut parte pana acum in sezon de curse pe circuite care nu avantajeaza Suzuki insa a stiut sa managerieze f bine (exceptand LeMans) si sa scoata cat se poate din fiecare cursa.

Q tot timpul a avut un edge acolo unde ii merge bine motoreta - problema e ca acolo unde nu ii merge bine a mers prost de tot anul trecut.

Asta in timp ce Mir a fost foarte constant in rezultate cam peste tot.Si sper ca Peco (si poate Zarco) vor fi la fel - anul trecut insa nu prea a fost cazul...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Method a spus:

Da,nici eu nu stiam toate detaliile astea despre senzori.F smart din partea Dorna faza cu intrari limitate,ca altfel clar factories o luau razna cu electronica.

Makes sense ce zice colegul despre azot,se prea poate sa mearga cu aer inca pt a ajuta la incalzire,dar ma mir ca dupa aia nu le distrug.De fapt ei nu au grip asa de mare ca si masinile...

 

Chiar daca au senzori,m-as mira sa ii verifice in timpul cursei.Poate pe linia dreapta asa consultativ.E un efort enorm ce fac ei in cursa atat fizic cat si psihic,nu e ca in masina sa fii strans in centuri,sa ai ambele maini pe volan si un ecran in fata.Si acolo e greu,pe moto as zice ca e imposibil sa privesti ecranul ala in afara liniei drepte.

No time..si te deconcentreaza asa ceva - cursa trecuta MM (care e poreclit "calculator") a zis ca nu s-a mai concentrat cateva viraje pe driving ci se gandea la strategie (daca sa intre sa puna slicks sau nu),si a gresit si a intrat prea tare cu cativa km in curba si de aia s-a imprastiat.Ori sa te mai uiti si pe ecranelul ala la temperaturi si senzori...Nu exclud,nu zic ca nu se poate dar...cred ca totul e pe feeling la ei.Mai ales avand in vedere ce skilluri au pilotii din competitiile mondiale. (sa ne aducem aminte ca Raikonnen la F1 a simtit diferenta de temp intre gumele fata-spate parca de vreo 5-6 grade - lucru confirmat de inginerul lui de cursa live pe radio),si sunt convins ca si cei din gp au acelasi skill in a "simti" gumele.

Totul e bine si frumos cand castigi,problema e cand vin niste rezultate slabe (excluzand motivele justificate precum arm-pump de ex),pt ca vor fi si rezultate slabe pe niste circuite nu tocmai prielnice.Atunci va avea probabil o problema.Si cand se va pune presiune pe el mai ales ca vor fi 2-3 (sa sperma chiar si 4) angrenati in lupta la campionat.

Uite de ex Mir nu are asemenea stresuri - e campion en-titre si a avut parte pana acum in sezon de curse pe circuite care nu avantajeaza Suzuki insa a stiut sa managerieze f bine (exceptand LeMans) si sa scoata cat se poate din fiecare cursa.

Q tot timpul a avut un edge acolo unde ii merge bine motoreta - problema e ca acolo unde nu ii merge bine a mers prost de tot anul trecut.

Asta in timp ce Mir a fost foarte constant in rezultate cam peste tot.Si sper ca Peco (si poate Zarco) vor fi la fel - anul trecut insa nu prea a fost cazul...

 

Fiecare poate sa isi seteze niste threshold-uri pe ecran la senzori. 

pilotul nu se uita la presiune sau temperaturi ca si cifre....e absolut imposibil....sau ma rog..cine stie ce calitati au, oricum mintea lor functioneaza altfel decat a noastra la viteza, dar au semnale de atentionare.

In functie de ce vrea sa urmareasca fiecare pilot, sunt alertati de becuri de avertizare.

 

in plus de asta, datele se logheaza pentru analiza ulterioara. 

Si atunci, cand se fac corelari este important sa ai date cat mai multe. de ex daca vrei as analizezi ceva pe franare, te uiti la presiunea in pompa, frana de motor, temperatura/presiune guma fata, distanta de franare, ....

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

problema e cand vin niste rezultate slabe (excluzand motivele justificate precum arm-pump de ex),pt ca vor fi si rezultate slabe pe niste circuite nu tocmai prielnice.

De ce ești așa sigur că vor fi probleme? Că nu se știe de călduri mari cum va merge yama?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:

De ce ești așa sigur că vor fi probleme? Că nu se știe de călduri mari cum va merge yama?

 

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, frigider a spus:

De ce ești așa sigur că vor fi probleme? Că nu se știe de călduri mari cum va merge yama?

Nu sunt sigur.Fac pronosticuri dupa cum imi (ne) reprosa cineva.

De ce am zis asta?Bazandu-ma pe recent history (2020) dar si inainte in clasele mici.

Nu inseamna ca il hateresc,doar ca ma astept sa urmeze un tipar.Nu inseamna ca asta se va si intampla,de fapt sper sa nu se intample.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până nu vedem cum se comportă la peste 40 grade la nivelul pistei nu putem decât să speculăm. Abia atunci vedem dacă Yamaha a îmbunătățit ceva ori nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Kagemusha a spus:

Până nu vedem cum se comportă la peste 40 grade la nivelul pistei nu putem decât să speculăm. Abia atunci vedem dacă Yamaha a îmbunătățit ceva ori nu.

i-ha.

cand urmeaza curse pe temp mari? 

ma omoara suspansul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai as zice ca urmatoarele 2 curse ne vom elucida : Mugello pe 30 mai si Barcelona 6 iunie.

Probabil vor fi temp destul de ridicate.

Pe Mugello in mod normal ar trebui sa mearga slab Yamaha (daca nu il are pe Lorenzo in sa :P )

Sau pe Rossi desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa zic și eu, de pe la Barcelona încolo cred că vor fi 50 de grade la asfalt. Acolo vedem ce și cum.

 

 

Da' parcă văd că singurul care va merge ca lumea o să fie Franky.🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Kagemusha a spus:

Da' parcă văd că singurul care va merge ca lumea o să fie Franky.🤪

Sper ca nu.

Nu de alta dar dupa aia iar o sa auzim aici vechiul refren cu "Yamaha de anul trecut era mult mai buna ca cea actuala".Let's not...

Allez les gars !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Method a spus:

Sper ca nu.

Nu de alta dar dupa aia iar o sa auzim aici vechiul refren cu "Yamaha de anul trecut era mult mai buna ca cea actuala".Let's not...

Allez les gars !

anul trecut? acum 2 ani vrei sa zici :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

49 minutes ago, frigider said:

a avut un inceput de sezon maro de tot 😐 

 

27 minutes ago, Method said:

Sper ca nu.

Nu de alta dar dupa aia iar o sa auzim aici vechiul refren cu "Yamaha de anul trecut era mult mai buna ca cea actuala".Let's not...

Allez les gars !

 

 

Lupii ăștia tineri s-au obișnuit rapid cu motocicletele de la clasa mare. Quartararo, Mir, Morbidelli, mai recent Bagnaia și Martinatoru' par că merg cu ele de o veșnicie. E drept că diferența e mai mică acum între clasa mijlocie și cea mare, dar copii ăștia chiar merg bine.

Iar anul trecut, vă amintiți, când toți de la Yamaha erau praf, taman atunci Morbidelli scotea ceva din joben și spăla onoarea familiei. Nu știu dacă și anul ăsta va fi la fel, dar pentru mine ar fi o mare bucurie. Aș vedea-o oarecum ca o reparație morală pentru Franky, pentru mine unul dintre cei mai carismatici și simpatici de pe grilă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Kagemusha a spus:

 

Iar anul trecut, vă amintiți, când toți de la Yamaha erau praf, taman atunci Morbidelli scotea ceva din joben și spăla onoarea familiei. Nu știu dacă și anul ăsta va fi la fel, dar pentru mine ar fi o mare bucurie. Aș vedea-o oarecum ca o reparație morală pentru Franky, pentru mine unul dintre cei mai carismatici și simpatici de pe grilă.

Ar fi frumos, insa anul asta distanta dintre motocicleta lui si a celorlalti piloti Yamaha (implicit si fata de mobrele celorlalti constructori) este mai mare. Chiar si el a spus ca anul asta va fi foarte greu sa repete performanta de anul trecut. De aici si frustrarea lui fata de tratamentul pe care i l-a aplicat Yamaha. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Kagemusha a spus:

Lupii ăștia tineri s-au obișnuit rapid cu motocicletele de la clasa mare. Quartararo, Mir, Morbidelli, mai recent Bagnaia și Martinatoru' par că merg cu ele de o veșnicie. E drept că diferența e mai mică acum între clasa mijlocie și cea mare, dar copii ăștia chiar merg bine.

Iar anul trecut, vă amintiți, când toți de la Yamaha erau praf, taman atunci Morbidelli scotea ceva din joben și spăla onoarea familiei. Nu știu dacă și anul ăsta va fi la fel, dar pentru mine ar fi o mare bucurie. Aș vedea-o oarecum ca o reparație morală pentru Franky, pentru mine unul dintre cei mai carismatici și simpatici de pe grilă.

Quarta e fenomenal mai ales avand in vedere totala lipsa de performante de la clasele mici.Dar a zis Rossi mai demult si acolo ii dau crezare - Yamaha e o moto f buna pt rookies.Spre deosebire de motoretele "stop'n'go".

Franky face cam ce facea acum vreo 2-3 ani Zarco aflat cam in aceeiasi postura.Meh,amandoi campioni mondiali la moto2,amandoi rapizi...Zarco as spune ca poate e putin chiar mai rapid,insa Morbi e mai bun dpdv psihic,Zarco e cam razna.Dar oricum Yamaha reactioneaza tot cam la fel de apatic fata de Morbi precum reactiona si fata de performantele lui Zarco...inca Morbi are performante mai mari (ok,sunt niste circumstante acolo - alta echipa,mai puternica si mai banoasa,Forcada,adversari 2020 mai slabuti,dar asta e viata)

 

Mir e si el campion moto3 a venit pe cai mari si a urmat totusi un learning curve,adica in primul an a tras mult.A avut parca si un accident urat pe la 290 la Brno etc.Dar probabil si Suzuki e good 4 rookies.

Bagnaia sa nu uitam ca nici el nu mai e rookie insa intradevar are performante solide anul asta la fiecare cursa.

Pt mine supriza fantastic de placuta a fost Martin.Ok,campion moto3 dar nu ma asteptam la asa o adaptare si performante rapide inca de la primele contacte cu Ducati care e o moto renumita pt faptul ca e greu de inteles si de obisnuit cu ea si cam necesita schimbarea stilului de pilotaj.Zarco s-a adaptat si el rapid la Ducati.Jos palaria pt amandoi.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zarco a fost rapid cu toate motoretele pe care a incalecat, din pacate inconstanta l-a costat mult si nu i-au adus saua unei moto de uzina. foarte polivalent omul 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.05.2021 la 12:52, xt600 a spus:

Asta este riscul de a judeca tehnologia de pe motociclete cu unitatile de masura ale tehnologiei existente in domeniul auto. Sunt doua universuri quasi paralele. 

 

XT-ul meu, model 95, are acelasi circuit de ungere, cu uleiul in cadru. Nu este o tehnologie noua. 

N-am zis nicaieri ca e ceva nou. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, B.B. a spus:

N-am zis nicaieri ca e ceva nou. 

Tu ai zis bine. Faceam trimitere la faptul ca dry sump era vazuta de coleg ca un progres, cand ea este, de fapt, o tehnologie veche. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Cavaleru a spus:

Zarco a fost rapid cu toate motoretele pe care a incalecat, din pacate inconstanta prostia si frica l-a costat mult si nu i-au adus saua unei moto de uzina. foarte polivalent omul 

A venit Puig cu banii la el si cu caciula in mana sa vina la HRC.

"Nu,nu nu ne putem bate cu Marquez de pe aceeiasi motoreta si sa si castigam"....ok,bate-te de pe o motoreta mai slaba.Vezi daca castigi asa.

Zarco a facut cea mai mare prostie a carierei lui cand a refuzat oferta HRC.

 

Miller a semnat pe 2022 cu Ducati.As spune ca Ducati s-a grabit.

Bravo lui Miller ca a stiut sa capitalizeze pe un varf de forma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Cavaleru a spus:

Zarco a fost rapid cu toate motoretele pe care a incalecat, din pacate inconstanta l-a costat mult si nu i-au adus saua unei moto de uzina. foarte polivalent omul 

Anul asta pare să fie o idee mai constant. Afara de dnf ăla... :D

Acum 12 minute, Method a spus:

A venit Puig cu banii la el si cu caciula in mana sa vina la HRC.

"Nu,nu nu ne putem bate cu Marquez de pe aceeiasi motoreta si sa si castigam"....ok,bate-te de pe o motoreta mai slaba.Vezi daca castigi asa.

Zarco a facut cea mai mare prostie a carierei lui cand a refuzat oferta HRC

Viața lui, alegerea lui.

Omu vrea sa fie campion și știa că Honda e dificila și sg care se dădea la ea era MM.

 

F înțelept că a rămas în GP cu Ducati. Decizie mai grea decât cea vs HTC.

 

Fiecare cu părerile noastre.

Acum 13 minute, Method a spus:

Miller a semnat pe 2022 cu Ducati.As spune ca Ducati s-a grabit.

Bravo lui Miller ca a stiut sa capitalizeze pe un varf de forma.

Ducati idioți că de obicei :)) (părerea mea, că orice alt post de aici, se înțelege)

de ce n au semnat de anul trecut pe 6 ani?

 

Unde sa fuga Miller? La KTM? :grinbandit:

La academie? Tot pe Ducati (cum se zvonește)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...