Sari la conținut

Honda CRF300 RALLY


Postări Recomandate

O varianta de buget exista, MADE IN RO-TRAILS-THE BAGS. Vedeti pe fb-site ul lor e busit.

Sunt misto la prima vedere. NU am luat, nu pot comenta despre ele, dar zic ca merita aruncata o privire, pentru cei interesati.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 455
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 5 ore, Adrian M. a spus:

O varianta de buget exista, MADE IN RO-TRAILS-THE BAGS. Vedeti pe fb-site ul lor e busit.

Sunt misto la prima vedere. NU am luat, nu pot comenta despre ele, dar zic ca merita aruncata o privire, pentru cei interesati.

 

Am eu. De fapt nevasta-mea are pe motocicleta ei. Nu sint grozave. Pt moto de strada, merg, dar la tavaleala adevarata nu fac fata. In plus, sistemele de inchidere si ancorare sunt cam ciudat facute, destul de greu de manevrat/reglat. Materialul e bunicel pt strada, in plus au si sacii interiori detasabili. Pt adventure adevarat nu cred ca ar rezista. Adica, sunt la ani lumina distanta de Magadanuri. De acolo si diferenta de pret. 

Acum 2 ore, danm a spus:

150 e/ bucata ii buget ? ( nu pentru mine ). Care ii sensul folosorii unei mobre ușoare dacă pt niște genți mai pui 2 fiare că suport?

Nu fiarele alea fac diferenta la mers in teren greu. Ba as zice ca uneori chiar ajuta/protejeaza sa le ai. M-am dat si fara, ma dau si cu fiare si nu vad absolut nici o diferenta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, danm a spus:

Care ii sensul folosorii unei mobre ușoare dacă pt niște genți mai pui 2 fiare că suport?

Genți mici, pentru ieșiri solo de câteva zile, poți să pui și fără fiare, în funcție de motoretă. Gențile mari, pentru ture de săptămâni sau luni, cam au nevoie de suport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Geologu a spus:

Gențile mari, pentru ture de săptămâni sau luni, cam au nevoie de suport.

Am kit-ul de genți de la Kriega. 

În total 80 litrii volum și încă mai le pot extinde dacă doresc. 

Sunt prinse direct pe mobra, fără vreun fier. 

Deci se poate și fără. 

 

Img_2023_08_22_20_58_39.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Garcya a spus:

Am kit-ul de genți de la Kriega. 

În total 80 litrii volum și încă mai le pot extinde dacă doresc. 

Sunt prinse direct pe mobra, fără vreun fier. 

Deci se poate și fără. 

 

Img_2023_08_22_20_58_39.jpeg

În poză par a fi strânse cam la jumătate din capacitate și geanta de pe dreapta pare să stea pe tobă. Are ceva protecție?

Cum arată umplute la maxim?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut mentenanta la filtrul de aer de la Rally-ul lui fiica-mea. Cu vreo 3000 km mai inainte am pus un prefiltru de burete, ca la motoarele de enduro. Si-a facut destul de bine treaba, mai ales ca nu a fost acoperit perfect filtrul de hartie. Am pus filtru nou si am montat si prefiltrul, pe care l-am uns cu spray special de la Putoline. Acum sunt curios cum o sa arate peste 5000 km. 

IMG_2123.jpeg

IMG_2125.jpeg

IMG_2126.jpeg

IMG_2127.jpeg

IMG_2128.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Geologu a spus:

În poză par a fi strânse cam la jumătate din capacitate și geanta de pe dreapta pare să stea pe tobă. Are ceva protecție?

Cum arată umplute la maxim?

Nu stă pe tobă pentru ca CRF are din fabrică protecție acolo. 

Nu am poze cu cele laterale "pline" 

În cele laterale vin hainele normale și ustensile de gătit + mâncare, iar în cea de sus vine tot ce ține de cort și dormit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu gentile puse direct pe carene , fara fiarele de suport e ca la mersul pe coclauri din cauza vibratiilor mari, se freaca de plastice de le ia naiba. Si pe genti si pe carene. Oricit de bine le fixezi, tot se mai lasa si dupa o vreme constati ca ti-ai redecorat motorul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, textoru a spus:

Problema cu gentile puse direct pe carene , fara fiarele de suport e ca la mersul pe coclauri din cauza vibratiilor mari, se freaca de plastice de le ia naiba. Si pe genti si pe carene. Oricit de bine le fixezi, tot se mai lasa si dupa o vreme constati ca ti-ai redecorat motorul. 

LOL și? 

Când dai cu el de pământ pe coclauri tot asa tragedie este? 

Motocicletele astea sunt făcute sa fie abuzate. 

Putin îmi pasă (mie cel puțin) ca sunt zgârieturi pe carene de plastic, în mod special acolo sub, unde zici tu, unde nici măcar nu se vad. Who cares? 

Nu exista comparație, unde ai văzut tu pe motoare de enduro suporți de fier? 

Pentru ce? Sa te "ajute" când pici cu el? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Garcya a spus:

LOL și? 

Când dai cu el de pământ pe coclauri tot asa tragedie este? 

Motocicletele astea sunt făcute sa fie abuzate. 

Putin îmi pasă (mie cel puțin) ca sunt zgârieturi pe carene de plastic, în mod special acolo sub, unde zici tu, unde nici măcar nu se vad. Who cares? 

Nu exista comparație, unde ai văzut tu pe motoare de enduro suporți de fier? 

Pentru ce? Sa te "ajute" când pici cu el? 

Dragul meu, imi pare rau ca trebuie sa repet aceeasi chestie, dar din pacate tu nu faci inca diferenta intre enduro si dual sport. Rally sau L-ul sunt dual sport, nicidecum enduro. Enduro este KTM- ul de 250, 300 etc si toate alealalte din categoria lor. Daca vrei sa vezi ce este si cu ce se maninca enduro cu adevarat, hai o data la TM si dam impreuna o tura de enduro. Am eu motoarele asa ca nu trebuie sa iti bati capul cu asta. Dupa tura aia , o sa imi dai dreptate. 
In ce priveste carenele chinuite, poate ca la un moment dat o sa vrei sa vinzi motorul. Pe linga starea tehnica, conteaza si aspectul comercial. Cel putin pe piata de aici. Poti sa cumperi si carene noi ca sa faci frumos motorul, dar la Rally setul complet te costa cam 500€. Merita?

De altfel din partea mea fiecare e liber sa aleaga ce isi pune pe motor. Nu e cazul sa ne inflamam aiurea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, textoru a spus:

Dragul meu, imi pare rau ca trebuie sa repet aceeasi chestie, dar din pacate tu nu faci inca diferenta intre enduro si dual sport. Rally sau L-ul sunt dual sport, nicidecum enduro. Enduro este KTM- ul de 250, 300 etc si toate alealalte din categoria lor. Daca vrei sa vezi ce este si cu ce se maninca enduro cu adevarat, hai o data la TM si dam impreuna o tura de enduro. Am eu motoarele asa ca nu trebuie sa iti bati capul cu asta. Dupa tura aia , o sa imi dai dreptate. 
In ce priveste carenele chinuite, poate ca la un moment dat o sa vrei sa vinzi motorul. Pe linga starea tehnica, conteaza si aspectul comercial. Cel putin pe piata de aici. Poti sa cumperi si carene noi ca sa faci frumos motorul, dar la Rally setul complet te costa cam 500€. Merita?

De altfel din partea mea fiecare e liber sa aleaga ce isi pune pe motor. Nu e cazul sa ne inflamam aiurea. 

Stai liniștit, am mai purtat discuția asta. 

Când am zis enduro ști și tu foarte bine ca nu m-am referit la hard enduro ci doar la faptul ca mergem cu ele pe off-road. 

Faza cu îngrijirea carenelor la un dual sport este zero! Valoare pe piața zero! 

Daca o sa vreau sa vând motorul și clientul se leagă de faptul ca "ah uite aici este zgâriat" din partea mea poate sa plece! 

Gândești aici ca la faza cu husa pe scaune! Pui husa, nu te bucuri de scaune, ca să ai scaune "curate" când o sa vinzi mașina lol

Hai spor la cărat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, Garcya a spus:

Stai liniștit, am mai purtat discuția asta. 

Când am zis enduro ști și tu foarte bine ca nu m-am referit la hard enduro ci doar la faptul ca mergem cu ele pe off-road. 

Faza cu îngrijirea carenelor la un dual sport este zero! Valoare pe piața zero! 

Daca o sa vreau sa vând motorul și clientul se leagă de faptul ca "ah uite aici este zgâriat" din partea mea poate sa plece! 

Gândești aici ca la faza cu husa pe scaune! Pui husa, nu te bucuri de scaune, ca să ai scaune "curate" când o sa vinzi mașina lol

Hai spor la cărat. 

Bine, cum zici tu. 

Acum 20 minute, TomTheMouse a spus:

Am si eu cateva intrebari: 

1. la schimbul de ulei e obligatorie inlocuirea saibei de la surubul de golire? Ulei si filtre se gasesc usor de cumparat, dar nu am vazut si saibe de vanzare si nici nu vin cu filtrele de ulei.

2. pana la urma a gasit cineva filtre de aer aftermarket in Romania? 

3. Cat de mult se poate inalta ghidonul? Am vazut ceva filme pe Youtube unde spuneau ca sunt cam la limita niste cabluri, nu mai tin minte care din ele, as incerca sa fabric la strung niste inaltatoare pentru ghidonul original dar nu stiu cat de groase sa le fac

 

1. La primul schimb de ulei poti sa nu schimbi saiba. La mine a tinut. Apoi, daca ai posibilitatea poti sa iti faci la strung niste saibe de cupru pe care le inmoi/decalesti si le folosesti pe alea

2. eu nu am gasit in RO dar am utilizat metoda prefiltrului. Vezi postul de mai sus. 
3. eu mi-am facut inaltatoare de 30 mm. Dar trebuie facute pe CNC , nu ai cum pe strung. Partea inferioara pe care sta ghidonul e corp comun cu jugul superior al telescoapelor. Cel putin asa este la Rally. La L nu stiu cum e. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, TomTheMouse a spus:

inlocuirea saibei de la surubul de golire

Obligatoriu nu e, dar... Dacă e din aluminiu sfatul meu e s-o înlocuiești și să pui de cupru.

Se găsesc,  dă-le încolo! În principiu orice magazin de piese auto trebuie să aibă/să poată aduce. Eu am o pungă cu șaibe din astea de dimensiunile uzuale + o trusă cu diametre mai mici (am pierdut odată una de jos de la o furcă și m-am învățat minte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, TomTheMouse a spus:

 

3. Cat de mult se poate inalta ghidonul? Am vazut ceva filme pe Youtube unde spuneau ca sunt cam la limita niste cabluri, nu mai tin minte care din ele, as incerca sa fabric la strung niste inaltatoare pentru ghidonul original dar nu stiu cat de groase sa le fac

 

La Rally eu am pus înălțătoarele astea https://www.rockymountainatvmc.com/parts/rox-speed-fx-2"-handlebar-risers-p?v=17874 + ghidon fatbar și singura problema am avut-o cu cablul de frână, care este la limită. 

Nu a trebuit sa îl schimb doar sa îl mut puțin, sa fie mai liber. Deci 2" este maxim. 

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, TomTheMouse a spus:

Am si eu cateva intrebari: 

1. la schimbul de ulei e obligatorie inlocuirea saibei de la surubul de golire? Ulei si filtre se gasesc usor de cumparat, dar nu am vazut si saibe de vanzare si nici nu vin cu filtrele de ulei.

 

Eu nu am schimbat niciodata saiba aia. Aveam la F800 si am reutilizat-o de fiecare data timp de aprox 80k km. Insa m-a invatat un prieten care lucreaza prin service-uri de tanar sa o incalzesc la flacara pana la rosu si sa o las sa se raceasca incet. La mine a functionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, TomTheMouse said:

Multumesc, caut saibe, nu filtru, din alea am si sunt chiar sensibil mai ieftine, dar vin fara saiba.

Grea armetica, s-o ia naiba!

Uite aici, mura in gura:

https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-auto/yato/yt-06871-set-150-saibe-din-cupru

https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-auto/yato/yt-06872-set-300-saibe-din-cupru\

 

Daca e greu sa cauti niste amarate de saibe pe net, nu vreau sa-mi inchipui ce inseamna un schimb de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, ERU a spus:

Eu nu am schimbat niciodata saiba aia. Aveam la F800 si am reutilizat-o de fiecare data timp de aprox 80k km. Insa m-a invatat un prieten care lucreaza prin service-uri de tanar sa o incalzesc la flacara pana la rosu si sa o las sa se raceasca incet. La mine a functionat.

Dacă e din cupru merge, doar că eu știu că trebe răcită brusc (în apă).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ENEOS a spus:

Dacă e din cupru merge, doar că eu știu că trebe răcită brusc (în apă).

In mod normal, ca sa inmoi cuprul trebuie racit brusc. La otel daca faci asta, pui de o durificare prin calire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Va salut,

 

      Dupa ce am incercat si pe alte forumuri, incerc si aici, poate,poate.....stiti cumva unde s-ar putea gasi un Crf 300 L de inchiriat/test drive macar pentru 15-30 de minute ? La reprezentante nu au in stoc pana in martie, iar cele care au totusi, nu sunt inmatriculate. La firmele de inchirieri nu am gasit nimic. Specificatiile si review-urile le stiu pe derost, am mers cu modelul 250 L in urma cu ceva ani dar avea ambreiajul pe duca si nu mi-am putut da deloc seama de cum ar trebui sa traga in mod normal,.

      Am mers si cu DRZ 400 al unui prieten si mi-a placut plusul de cuplu si putere, am fost si inca sunt chitit pe modelul asta pentru plusul de cuplu si putere ( necesar pentru dimensiunile mele...)  dar pana acum nu am reusit sa gasesc in piata  un model in mintile lui, ( din 3 vazute, toate erau cu probleme  tehnice serioase si/sau cu actele ) si au totusi in jurul a 20 de ani vechime. Mentionez ca nu caut nimic moca, platesc pretul corect si eventual ma pot deplasa in zona Ag, Vl, Db, Buc., etc.

 

Mersi anticipat !

Editat de ridersowg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.11.2023 la 13:07, ridersowg a spus:

Va salut,

 

      Dupa ce am incercat si pe alte forumuri, incerc si aici, poate,poate.....stiti cumva unde s-ar putea gasi un Crf 300 L de inchiriat/test drive macar pentru 15-30 de minute ? La reprezentante nu au in stoc pana in martie, iar cele care au totusi, nu sunt inmatriculate. La firmele de inchirieri nu am gasit nimic. Specificatiile si review-urile le stiu pe derost, am mers cu modelul 250 L in urma cu ceva ani dar avea ambreiajul pe duca si nu mi-am putut da deloc seama de cum ar trebui sa traga in mod normal,.

      Am mers si cu DRZ 400 al unui prieten si mi-a placut plusul de cuplu si putere, am fost si inca sunt chitit pe modelul asta pentru plusul de cuplu si putere ( necesar pentru dimensiunile mele...)  dar pana acum nu am reusit sa gasesc in piata  un model in mintile lui, ( din 3 vazute, toate erau cu probleme  tehnice serioase si/sau cu actele ) si au totusi in jurul a 20 de ani vechime. Mentionez ca nu caut nimic moca, platesc pretul corect si eventual ma pot deplasa in zona Ag, Vl, Db, Buc., etc.

 

Mersi anticipat !


Incerc eu maine sa te rezolv.

A, nu ne-ai spus daca esti din Bucale... sau din alta parte.

PS Si s-ar puea sa gasesti in acelasi loc si un DRZ de vanzare. Revin cu detalii dupa ce intreb de ambele.


Am aflat, ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...