Ruginel Postat Iulie 4, 2024 Share Postat Iulie 4, 2024 Acum 1 minut, Garcya a spus: Noup, nu scrie nicăieri curb. Pe site-ul trimis de mine scrie asa: Gewicht, vollgetankt 175 kg Greutate cu plinul de rezervor 175 kg. Repet întrebarea mea: exista undeva dovada clară cu motorul pe cantar și sa aibă 192 kg? M-as mira sa mintă pe site-ul oficial fix la cel mai important segment pentru această categorie. 175 kg este greutatea la gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 4, 2024 Share Postat Iulie 4, 2024 Acum 4 minute, Garcya a spus: Noup, nu scrie nicăieri curb. Pe site-ul trimis de mine scrie asa: Gewicht, vollgetankt 175 kg Greutate cu plinul de rezervor 175 kg. Repet întrebarea mea: exista undeva dovada clară cu motorul pe cantar și sa aibă 192 kg? M-as mira sa mintă pe site-ul oficial fix la cel mai important segment pentru această categorie. fix pe acelasi site, dar in engleza, zice curb. APoi e plin netul de informatii cum ca nu i curb, e dry, si ca are 192 kile. Dar cu putin noroc ii vine unui prieten in 2 saptamani, si o punem pe cantar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Iulie 4, 2024 Share Postat Iulie 4, 2024 https://www.facebook.com/reel/1666987057377088 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iulie 5, 2024 Share Postat Iulie 5, 2024 On 6/28/2024 at 7:53 PM, Ruginel said: M-as limita la pret pe undeva la maxim 7000 eur si trebuie sa fie inmatriculabil intrucat o sa-l folosesc si prin oras / drumuri in afara orasului la maxim 200-300 km / zi probabil. EXC-F este inmatriculabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Septembrie 9, 2024 Share Postat Septembrie 9, 2024 Salutare! M-au capiat preturile pentru filtrul de aer. Aveti vreo sursa cu un pret decent? Scuze daca s-a mai discutat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 9, 2024 Share Postat Septembrie 9, 2024 @9limits dc nu vopsesti zona cu Raptor si ai scapat de probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Februarie 13 Share Postat Februarie 13 Hai sa mai animam putin topicul asta. Am modificat eu titlul sa includa si varianta L, diferentele tehnice fiind inexistente. Ieri am dat si eu avansul / comanda de un CRF 300L ca sa imi fac veacul prin oras si pe coclauri lejere. Deja ma uit pe net de protectii de cadru, stiu ca Acerbis aveau unele...scutul si rack-ul de topcase le fac eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 13 Share Postat Februarie 13 https://outbackmotortek.eu/product-category/honda/honda-crf-300-rally-l/ https://eu.adventurespec.com/shop/category/hard-parts-bikes-honda-crf300l-38 Au marfă scumpă dar de calitate. Eu am luat de la ambele companii, de mai multe ori. La ambele am avut câteodată surprize (neplăcute, a lipsit câte ceva, odată mi-au trimis o chestie greșită), dar comunicarea cu ei a fost excelentă și rezolvarea rapidă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 @Ruginel Poftiț idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 1 oră în urmă, DonFlamingo a spus: @Ruginel Poftiț idei Ma uitam, chiar ma gandeam la ceva de genul avand in vedere ca pentru un tuning reusit pe motoreta asta solutiile sunt deja testate si bolt-on. Un ECU rescris e 900 de lei, o evacuare pe la 2000 lei daca vrei ceva de renume, altfel am vazut ca sunt folosite cu succes niste copii de FMF/Yoshimura facute in Thailanda, axe cu came cateva sute de lei. Daca vrei sa bagi in ecuatie si un cilindru marit + piston, atunci lucrurile devin mai costisitoare putin dar nu e nimic de speriat. Personal as ramane la evacuare, airbox, ECU si poate axe cu came, astfel incat sa o fac mai fasneata, dar as merge si pe ideea de a scapa de greutate pe unde se poate scapa, in paralel. La plin vad ca e marketata ca are 142 kg. Probabil fara prea mult efort o poti aduce la 135 kg. In fine, mai intai sa pun mana pe ea si apoi ramane sa vedem ce modificari ma apuc sa ii fac. M-ar interesa sa cantaresc un rezervor de la Acerbis, sunt curios ce greutate are. Cel standard este metalic. Acum 14 ore, Kagemusha a spus: https://outbackmotortek.eu/product-category/honda/honda-crf-300-rally-l/ https://eu.adventurespec.com/shop/category/hard-parts-bikes-honda-crf300l-38 Au marfă scumpă dar de calitate. Eu am luat de la ambele companii, de mai multe ori. La ambele am avut câteodată surprize (neplăcute, a lipsit câte ceva, odată mi-au trimis o chestie greșită), dar comunicarea cu ei a fost excelentă și rezolvarea rapidă. Datorita faptului ca sunt mai "artizan" de felul meu, nu prea imi vine sa dau banii (si nu putini) pe niste chestii relativ elementare precum este un scut sau un suport de topcase. In general mi le fac singur. O sa vad daca imi iese si pentru CRF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 2 hours ago, Ruginel said: Datorita faptului ca sunt mai "artizan" de felul meu, nu prea imi vine sa dau banii (si nu putini) pe niste chestii relativ elementare precum este un scut sau un suport de topcase. In general mi le fac singur. O sa vad daca imi iese si pentru CRF. Nici eu nu am chiar două mâini stângi, dar consider că timpul e prețios. Mai ales că nu mi-a rămas foarte mult. Trebuie să măsor, să calculez, să merg să cumpăr materiale, să execut, să ajustez, la nevoie, etc. Chiar și pentru scut e cam mult timp pierdut, nici nu mai aduc în discuție niște protecții serioase pentru motor. Dar fiecare are propriile reguli. 2 hours ago, Ruginel said: Probabil fara prea mult efort o poti aduce la 135 kg. Ușor de spus, greu de făcut. Poți câștiga ceva numai la evacuare. Dar toate celelalte vor adăuga: handlebars, crash bars, bash plate, luggage racks etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 Acum 33 minute, Kagemusha a spus: Nici eu nu am chiar două mâini stângi, dar consider că timpul e prețios. Mai ales că nu mi-a rămas foarte mult. Trebuie să măsor, să calculez, să merg să cumpăr materiale, să execut, să ajustez, la nevoie, etc. Chiar și pentru scut e cam mult timp pierdut, nici nu mai aduc în discuție niște protecții serioase pentru motor. Dar fiecare are propriile reguli. Ușor de spus, greu de făcut. Poți câștiga ceva numai la evacuare. Dar toate celelalte vor adăuga: handlebars, crash bars, bash plate, luggage racks etc. Ai dreptate, insa am acces la laser / material / abkant, deci daca iau niste cote pot sa le fac in regie proprie. Acum mi-am adus aminte ca am si niste fibra de carbon, ma gandeam sa fac niste protectii de cadru in zona scaritelor. Dar ramane sa vedem. Momentan nici nu o am in garaj, e in depozit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.