Sari la conținut

Honda CRF300L / RALLY


Postări Recomandate

Acum 1 minut, Garcya a spus:

Noup, nu scrie nicăieri curb. 

Pe site-ul trimis de mine scrie asa: Gewicht, vollgetankt

 

175 kg 

 

Greutate cu plinul de rezervor 175 kg. 

Repet întrebarea mea: exista undeva dovada clară cu motorul pe cantar și sa aibă 192 kg?

 

M-as mira sa mintă pe site-ul oficial fix la cel mai important segment pentru această categorie. 


175 kg este greutatea la gol.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 461
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 4 minute, Garcya a spus:

Noup, nu scrie nicăieri curb. 

Pe site-ul trimis de mine scrie asa: Gewicht, vollgetankt

 

175 kg 

 

Greutate cu plinul de rezervor 175 kg. 

Repet întrebarea mea: exista undeva dovada clară cu motorul pe cantar și sa aibă 192 kg?

 

M-as mira sa mintă pe site-ul oficial fix la cel mai important segment pentru această categorie. 

 

 

fix pe acelasi site, dar in engleza, zice curb. APoi e plin netul de informatii cum ca nu i curb, e dry, si ca are 192 kile.

Dar cu putin noroc ii vine unui prieten in 2 saptamani, si  o punem pe cantar :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 6/28/2024 at 7:53 PM, Ruginel said:


M-as limita la pret pe undeva la maxim 7000 eur si trebuie sa fie inmatriculabil intrucat o sa-l folosesc si prin oras / drumuri in afara orasului la maxim 200-300 km / zi probabil.

EXC-F este inmatriculabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Ruginel changed the title to Honda CRF300L / RALLY

Hai sa mai animam putin topicul asta. Am modificat eu titlul sa includa si varianta L, diferentele tehnice fiind inexistente.

Ieri am dat si eu avansul / comanda de un CRF 300L ca sa imi fac veacul prin oras si pe coclauri lejere. Deja ma uit pe net de protectii de cadru, stiu ca Acerbis aveau unele...scutul si rack-ul de topcase le fac eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://outbackmotortek.eu/product-category/honda/honda-crf-300-rally-l/

https://eu.adventurespec.com/shop/category/hard-parts-bikes-honda-crf300l-38

Au marfă scumpă dar de calitate.

Eu am luat de la ambele companii, de mai multe ori. La ambele am avut câteodată surprize (neplăcute, a lipsit câte ceva, odată mi-au trimis o chestie greșită), dar comunicarea cu ei a fost excelentă și rezolvarea rapidă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, DonFlamingo a spus:

@Ruginel

 

Poftiț idei


Ma uitam, chiar ma gandeam la ceva de genul avand in vedere ca pentru un tuning reusit pe motoreta asta solutiile sunt deja testate si bolt-on. Un ECU rescris e 900 de lei, o evacuare pe la 2000 lei daca vrei ceva de renume, altfel am vazut ca sunt folosite cu succes niste copii de FMF/Yoshimura facute in Thailanda, axe cu came cateva sute de lei. Daca vrei sa bagi in ecuatie si un cilindru marit + piston, atunci lucrurile devin mai costisitoare putin dar nu e nimic de speriat. Personal as ramane la evacuare, airbox, ECU si poate axe cu came, astfel incat sa o fac mai fasneata,  dar as merge si pe ideea de a scapa de greutate pe unde se poate scapa, in paralel. La plin vad ca e marketata ca are 142 kg. Probabil fara prea mult efort o poti aduce la 135 kg. In fine, mai intai sa pun mana pe ea si apoi ramane sa vedem ce modificari ma apuc sa ii fac.

M-ar interesa sa cantaresc un rezervor de la Acerbis, sunt curios ce greutate are. Cel standard este metalic.

Acum 14 ore, Kagemusha a spus:

https://outbackmotortek.eu/product-category/honda/honda-crf-300-rally-l/

https://eu.adventurespec.com/shop/category/hard-parts-bikes-honda-crf300l-38

Au marfă scumpă dar de calitate.

Eu am luat de la ambele companii, de mai multe ori. La ambele am avut câteodată surprize (neplăcute, a lipsit câte ceva, odată mi-au trimis o chestie greșită), dar comunicarea cu ei a fost excelentă și rezolvarea rapidă.


Datorita faptului ca sunt mai "artizan" de felul meu, nu prea imi vine sa dau banii (si nu putini) pe niste chestii relativ elementare precum este un scut sau un suport de topcase. In general mi le fac singur. O sa vad daca imi iese si pentru CRF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Ruginel said:

Datorita faptului ca sunt mai "artizan" de felul meu, nu prea imi vine sa dau banii (si nu putini) pe niste chestii relativ elementare precum este un scut sau un suport de topcase. In general mi le fac singur. O sa vad daca imi iese si pentru CRF.

Nici eu nu am chiar două mâini stângi, dar consider că timpul e prețios. Mai ales că nu mi-a rămas foarte mult. Trebuie să măsor, să calculez, să merg să cumpăr materiale, să execut, să ajustez, la nevoie, etc. Chiar și pentru scut e cam mult timp pierdut, nici nu mai aduc în discuție niște protecții serioase pentru motor.

Dar fiecare are propriile reguli. 

 

 

2 hours ago, Ruginel said:

Probabil fara prea mult efort o poti aduce la 135 kg.

Ușor de spus, greu de făcut.

Poți câștiga ceva numai la evacuare. Dar toate celelalte vor adăuga: handlebars, crash bars, bash plate, luggage racks etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Kagemusha a spus:

Nici eu nu am chiar două mâini stângi, dar consider că timpul e prețios. Mai ales că nu mi-a rămas foarte mult. Trebuie să măsor, să calculez, să merg să cumpăr materiale, să execut, să ajustez, la nevoie, etc. Chiar și pentru scut e cam mult timp pierdut, nici nu mai aduc în discuție niște protecții serioase pentru motor.

Dar fiecare are propriile reguli. 

 

 

Ușor de spus, greu de făcut.

Poți câștiga ceva numai la evacuare. Dar toate celelalte vor adăuga: handlebars, crash bars, bash plate, luggage racks etc. 

 

Ai dreptate, insa am acces la laser / material / abkant, deci daca iau niste cote pot sa le fac in regie proprie. Acum mi-am adus aminte ca am si niste fibra de carbon, ma gandeam sa fac niste protectii de cadru in zona scaritelor.  Dar ramane sa vedem. Momentan nici nu o am in garaj, e in depozit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...