tourist1 Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 Acum 18 minute, Starcream a spus: Si ei zic ca te va costa 725 de lei si 30 zile suspendare permis daca ocupi cei 3 m de langa semafor. Mai precis, care este problema? Efectul generat? Piedica pentru tine care mergi zilnic cu masina? Ne inteleg intrebarea. Probabil din cauza ca discutam despre altceva decat intrebi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 Acum 4 ore, florinelu07 a spus: Utopic, suna bine, realist iti maximizezi sansele sa te ia pe sus unul care forteaza trecerea pe galben/rosu. Acum 3 ore, florinelu07 a spus: nu marcajul pune in pericol - plecand primul risti sa te intalnesti cu smecherii de pe alte sensuri Te contrazici. Era vorba de marcaj, nu de plecat primul racheta, ca asta poti s-o faci si acum fara niciun marcaj. 1 oră în urmă, SenorPink a spus: Culmea ca pe aici pe forum de motociclisti ar fi trebuit sa fie cat mai intelese si apreciate formele astea de deplasare alternativa pe 2 roti, dar minune mare, se pare ca nu e asa. Si dupa ne mai intrebam de ce masinistii ne iau la ochi pe noi care suntem tot pe 2 roti. Da, surprinzator. Sau nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 Cred ca acest nou marcaj, este exemplul clar, cum luam noi un lucru bun din afara, il modificam ...... pina devine extrem de prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 mie imi place marcajul ala, desi e deja de cateva luni bune, cel putin pe splai, am vazut mai des masini pe el decat biciclete, cred ca adevaratii castigatori o sa ramana motociclistii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 Acum 3 ore, SenorPink a spus: Culmea ca pe aici pe forum de motociclisti ar fi trebuit sa fie cat mai intelese si apreciate formele astea de deplasare alternativa pe 2 roti, dar minune mare, se pare ca nu e asa. Si dupa ne mai intrebam de ce masinistii ne iau la ochi pe noi care suntem tot pe 2 roti. la cati imbecili pe bicicleta si trotineta am gasit pe drum zilnic .......NU VAD OK DEPLASARE ALTERNATIVA" la tu i masa....fara lumini, fara oprit la rosu, fara a cunoaste o minima legislatie de bun simt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 Poate sa indice cineva ce articol din ce lege reglementeaza marcajul asta si amenzile? Articolul spune "Potrivit Codului Rutier, cei care vor opri pe marcajul destinat bicicliștilor și celor cu trotinetă vor putea fi amendați cu 725 de lei și le va fi suspendat permisul pentru 30 de zile.", dar nu am auzit de o asemenea prevedere in CR si nici marcajul nu e reglementat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 O mulțime de intersecții idioate în care intră 3 benzi și ies 2 nu au o preselecție reglementată cu semn și marcaje, apare acum o firmă care are activitate cu lipitul linoleului ăla colorat și se face legea pentru ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 (editat) 1 oră în urmă, AdrianB1 a spus: Poate sa indice cineva ce articol din ce lege reglementeaza marcajul asta si amenzile? Articolul spune "Potrivit Codului Rutier, cei care vor opri pe marcajul destinat bicicliștilor și celor cu trotinetă vor putea fi amendați cu 725 de lei și le va fi suspendat permisul pentru 30 de zile.", dar nu am auzit de o asemenea prevedere in CR si nici marcajul nu e reglementat. Din ce am inteles, mutand mai inapoi marcajul transversal care te obliga sa opresti, amenda se da in baza articol 100, alin. 3. (3.nerespectarea semnificației indicatoarelor și marcajelor de obligare;) Editat August 17, 2021 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 Pentru nerespectarea unui marcaj nu se suspenda permisul; de asemenea marcajul respectiv nu exista in Codul Rutier si daca ar fi unul universal s-ar aplica si pentru biciclete si moto la fel ca pentru masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 Și când se face verde aștepți să dea din buci bicicliștii și după aia pleci? A, pardon, până demarează hoarda se face roșu din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 Si biciclistii ar trece pe rosu; nu li se suspenda permisul, dar platesc amenda, doh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 Acum 1 oră, ENEOS a spus: Și când se face verde aștepți să dea din buci bicicliștii și după aia pleci? A, pardon, până demarează hoarda se face roșu din nou. Pana una, alta, in Bucuresti e ceva daca se întâlnesc doi biciclisti la semafor. Asa ca scenariul despre care scrii mai sus, nu stiu daca o sa il apuci in viata asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 Ideea unui spatiu in fata masinilor dedicat vehiculelor cu doua roti nu e rea, numai ca la noi, ca in multe alte situatii, implementarea este proasta. In tarile care au si gandit solutia asta si nu doar au copiat-o fara s-o inteleaga, exista si o banda de biciclete din care intri in acel spatiu (si eventual banda de moto inspre axul drumului - parca prin Londra am vazut, nu mai sunt sigur), iar toate strazile din intersectia aia au benzi de biciclete pe care sa se intre dupa ce strabati intersectia (plus semaforul de biciclete care se inverzeste cu cateva secunde inaintea celui de auto). Altfel, cutia aia este absolut inutila si te poti trezi cu biciclete impinse de masini la verde, care fac la stanga si se incadreaza pe banda a 2-a sau a 3-a si alte situatii aiurea in trafic. In ceea ce priveste accesul moto acolo, tot in tarile care s-au gandit un pic la treaba asta, am observat trei solutii care cred ca sunt folosite in principiu in functie de densitatea urbana si/sau numarul de biciclisti in trafic (am vazut un mix de dintr-astea in UK, Spania si in Buenos Aires): 1. Spatiul e impartit cu motocicletele si scuterele; 2. Spatiul ala este impartit in 2: prima jumatate, cea mai aproape de intersectie, este pentru biciclisti. A doua, mai aproape de masini, este pentru moto si scutere; 3. Nu exista spatiu dedicat pentru moto si scutere, doar pentru biciclete (in Cambridge era asa, cred ca din cauza ca erau multe biciclete in trafic). Pentru Romania, solutia #1 cred ca ar fi cea mai ok pentru ca inca sunt putini biciclisti. Scopul nu e sa ajute masinile sa circule mai fluent, scopul este sa ii protejeze pe cei pe doua roti de toate rahaturile pe care stiti ca le intalnim in trafic. Din perspectiva de biciclist, spatiul ala e foarte util si ma ajuta extraordinar de mult cand vreau sa ma incadrez sa fac la stanga, altfel este foarte dificil si periculos sa schimb benzile prin trafic. Din perspectiva de motociclist, oricum plec mai repede de la semafor decat toate masinile, asa ca nu incurc cu absolut nimic si e ok sa am un loc in care sa stau fara sa ma inghesui cu masinile la semafor. Din perspectiva de automobilist, nu ma afecteaza nici motociclistii si nici biciclistii pentru ca oricum nu-s asa de multi si ambele categorii pleaca de la semafor, de cele mai multe ori, mai repede decat masinile. Si chiar daca stai uneori un pic mai mult, fuck it, la cat de putine biciclete sunt in trafic avem alte probleme care conteaza mai mult, nu spatiul dedicat lor la semafoare. Amenda 700-si-ceva-de-lei si 30 de zile fara permis. Bun, dar tot in Romania exista acea lege care spune ca nu ai voie se blochezi intersectia si/sau trecerea de pietoni daca vezi ca nu ai unde sa te duci mai incolo, chiar daca ai verde la semafor. Stim toti cum (nu) se respecta si cum (nu) se aplica amenzile pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 17, 2021 Share Postat August 17, 2021 Acum 1 oră, danutu_m a spus: Pana una, alta, in Bucuresti e ceva daca se întâlnesc doi biciclisti la semafor. Asa ca scenariul despre care scrii mai sus, nu stiu daca o sa il apuci in viata asta Păi e suficient 1 biciclist mai pi șentrul drumului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat August 18, 2021 Share Postat August 18, 2021 (editat) spatiile astea erau puse deja de ceva timp in intersectiile din zona eroilor. Intotdeauna depasesc coloana pe pista de biciclisti cu motorul cand merg spre pod basarab si ma bag pe spatiul ala. Restul e cancan Editat August 18, 2021 de DiarM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat August 18, 2021 Share Postat August 18, 2021 Intotdeauna dpdv politic e mai greu sa tai privilegii majoritatii decit sa dai ceva in plus minoritatii. Obtii bonus si dezbinare si haos,deci o mai usoara conducere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.