Jump to content

Conducere motociclete/scutere cu permis categoria B


catosp
 Share

Recommended Posts

Posibil să nu cunoşti limbajul diplomatic:

- Da înseamnă ... poate.

- Poate înseamnă ... nu.

- Nu înseamnă că ... nu mai e diplomat.

 

La fete e invers.

- Nu înseamnă ... poate.

- Poate înseamnă ... da.

- Da înseamnă că ... nu mai e fată.

Edited by patrick1
Link to comment
Share on other sites

Nasol, speram sa nu mai fac scoala, cu banii econimisiti pe scoala imi cumparam echipament. Oricum nu cred ca prezenta interes pentru comunitatea motociclistilor, cei care au motociclete sigur au si permis asa ca nu-i mai doare capul sa se implice intr-un astfel de proiect.

Edited by catosp
Link to comment
Share on other sites

Just now, einstein1984 said:

o limita de 10 cai ar fi de ajuns. 

Perfect de acord. Nu vreau decat sa conduc un scuter de 125cc in 4T si cred ca 10CP sunt suficienti pentru naveta. As putea sa conduc un 50cc in 2T cu B, dar incurc traficul pentru ca e lent.

Link to comment
Share on other sites

Mai bine ar face proiect sa nu se conduca 2 roti motorizate decat cu (dupa) B. Am scapa si de trotinetisti, dar si de A1. La 16 ani cu experienta 0 in trafic sa te sui pe motor, e cam suicidal tendencies in 2021. Si eu voiam pt fii-mea, adica mai mult eram de acord, sa isi ia la 16 ani, dar am reconsiderat problema. Ca mi se pare din ce in ce mai haos in trafic. Ma refer la atitudinea celorlanti participanti la trafic, ca: daca esti bou si faci RIP e treaba ta, dar mai nasol e cand vrei sa fii corect, legal, dar tot ti-o iei fiinca "avea viteza mare / nu l-am vazut", taxu e jme, asa ca el poate intoarce pe linie continua, etc.

Edited by VyXxer
Link to comment
Share on other sites

Si asa se ajung in situatii ciudate, precum fiul unui cunoscut care avea licenta de pilot de avion (e pilot de linie) si nu avea B-ul pentru ca nu avea varsta. Sa fim seriosi, e bine ca se pot conduce legal scutere la 14 ani, altfel le-ar conduce ilegal pentru ca in unele zone chiar ai nevoie. Spre exemplu stiu o tipa care era educatoare de gradinita si facea naveta cu scuterul din orasul in care locuia in localitatea unde lucra, undeva la tara unde autobuzele nu circulau cu program regulat si unde putea conduce scuterul vreo 10 luni pe an. Tot in situatii din astea erau si elevi de liceu, 4-5 km de naveta e mai mult decat poti sa faci cu bicicleta cand e plin de dealuri, asta daca nu vrei sa ajungi campion mondial de ciclism (era unul din Columbia care facuse naveta la scoala cu bicicleta). Daca ai de carat si niste manuale in ghiozdan, ca in Romania, scuterul e mult mai bun decat bicicleta.

 

Sa nu credem ca toti conducatorii de scuter isi iau unul la 15 ani ca sa agate pustoaice de prin sat, nu functioneaza. Multi isi iau scuter ca mijloc de transport ieftin la achizitie si consum de carburant.

Link to comment
Share on other sites

Nu, poti incepe scoala la 15, poti avea licenta la 16, cam tot atunci poti deveni pilot comercial si parca la 18 pilot de linie. Pustiul are acum vreo 21-22 de ani si a fost copilot pana la inceputul pandemiei, am vorbit cu taica-su acum vreo 3 luni pe fuga dar nu mai tin minte la ce companie era. Cand a devenit pilot de linie facuse scoala pentru B, astepta programarea la traseu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...