Jump to content

Stiri si noutati din lumea Moto


SenorPink
 Share

Recommended Posts

Ziua buna,

 

Intrucat nu am vazut vreun topic similar m-am gandit sa deschid eu un astfel de topic cu si despre ultimele noutati moto (daca mai exista atunci se poate sterge). 

 

Pun eu aici un video cu ultima lansare de la Suzuki - GSX-S1000 GT:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alta, Triumph Speed triple RR: 

 

 

https://m.youtube.com/watch?v=fgApseuWmNI&feature=youtu.be

 

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

 

Prima motocicletă de serie cu aerodinamică activă. Interesant.

 

În rest, meh.

Parca e ușor fitulica totuși. Eleroane d-alea de se închid se deschid sunt și pe K1600 doar că manuale. 

Edited by SenorPink
Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, _Raul_ a spus:

Eu astept K1600 cu bord full TFT

Ptiu drace cu bordul ăla. Daca îl fac la fel că RT va fi oribil. L-ai văzut live cum arată? Zici că nu s-au mai chinuit sa o găndeasca să îl integreze frumos acolo doar au lipit in tableta de bord și aia e 

 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, SenorPink said:

Mai scot o versiune de V4? De parcă nu erau destule versiuni. Să vedem ce aduce in plus fata de ce e acum

 

Deocamdată sunt doar două versiuni de Multi V4 - normal și S. Diferență doar de nivel de echipare între ele (suspensii, electronică, accesorii), sunt orientate spre enduro-touring (i.e. GS).

 

Versiunea nouă va fi un sport touring (suspensii mai rigide, roată de 17 pe față, etc.) în clasă cu S1000XR, Versys 1000, Tracer 9, Super Duke GT, etc.

 

Tot legat de Ducati: în decembrie vine și versiunea de serie pentru conceptul DesertX. 

 

image.thumb.png.d5a480d98ed97d7dcb0c6a8f24c2171c.png 

 

image.thumb.png.90453c29812902af73c34c9e4de3aa91.png

 

Există topic dedicat, dar pun și aici: vine și versiunea de serie pentru Husqvarna Norden 901.
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

https://www.cyclenews.com/2021/09/article/2022-kawasaki-klr650-review/

 

Sună interesant. Verzii își pot repara, in sfârșit, greșeala făcută acum ani de zile când au scos din producția un model atât de îndrăgit. Versysul a fost și este în continuare o motocicletă foarte faina, dar veleitățile de off-road sunt, sa zicem așa, lăsate in planul secund.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Bart Bz a spus:

https://www.cyclenews.com/2021/09/article/2022-kawasaki-klr650-review/

 

Sună interesant. Verzii își pot repara, in sfârșit, greșeala făcută acum ani de zile când au scos din producția un model atât de îndrăgit. Versysul a fost și este în continuare o motocicletă foarte faina, dar veleitățile de off-road sunt, sa zicem așa, lăsate in planul secund.

 

au reparat doohickey?

chestia aia are greutatea tenere-ului...

Link to comment
Share on other sites

A testa careva sistemul de pe BMW, Ducati? Merge foarte bine asta radar și ce r foarte mișto este că frânarea este lina și nu bruschează

Link to comment
Share on other sites

Personal nu. Un coleg are Multi V4S și a spus că e foarte mulțumit - deși menționez că e cam fanboy Bologna. Funcționează bine și nu bruschează nici pe accelerări, nici pe frânări.

 

Eu nu-i prea văd sensul pe motociclete precum 1290 Adv sau Multistrada, având în vedere scopul promovat al motocicletelor. Cu alte cuvinte, tech gimmick care ajută marketing. Pe un K1600 în schimb îi văd logica.

Mi se pare însă foarte bun un sistem asociat (care cred că se găsește doar pe Multistrada V4 deocamdată) - și anume blind spot assist, care te avertizează prin niște led-uri pe oglindă când ai ceva în unghiul mort. Asta ar fi bun pe orice motocicletă. Funcționează tot prin sistemul de radare față-spate, dar nu este la fel de impresionant (i.e. nu are aceeași valoare de marketing) ca accelerarea/frânarea autonomă, și în consecință nu este la fel de promovat.

Link to comment
Share on other sites

  • adidas changed the title to Stiri si noutati din lumea Moto
  • adidas pinned this topic

Ăla da, ăla mi se pare că ar trebui sa fie obligatoriu ca și ABS-ul. Testat pe multi V4 și e excelent. Pentru mine unul și cruise controlul adaptiv mi se pare foarte bun. După o tura de 7-809 de km, te urci pe autostrada, setezi viteza și te relaxezi activ până la destinație.

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Honda a patentat propriul sistem de menținere automată a distanței, pe bază de camere (spre deosebire de sistemul radar fabricat de Bosch și folosit deja de BMW, Ducati și KTM).

 

image.thumb.png.632cec4b1339a39277f0e37b8c002714.png

Oricum mișto ideea Honda și probabil ce dezvolta ei va fi mult mai de încredere decât Bosch (nu că astia nu ar fi de încredere dar mai pica prin comparație cu nipponezii)

Link to comment
Share on other sites

Depinde cum o privești. Honda o face în primul rând pentru facilitatea de integrare (Bosch face o chestie destul de voluminoasă și generică/universală) și pentru a controla producția și prețul. Nu cred că este neapărat superior în vreun fel sistemului radar. Este mai repede o alternativă, cu un alt mod de funcționare.


Honda trăiește (încă) în epoca internalizării. Au achiziționat furnizorii de componente pe care le foloseau masiv (Nissin, Showa, etc.) ceea ce i-a ajutat cu costurile și dezvoltarea specifică pentru modelele lor. Dar când au încercat să-i compare în competiții cu rivalii (Öhlins, Brembo...), și-au arătat limitele.

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, Bart Bz a spus:

https://www.cyclenews.com/2021/09/article/2022-kawasaki-klr650-review/

 

Sună interesant. Verzii își pot repara, in sfârșit, greșeala făcută acum ani de zile când au scos din producția un model atât de îndrăgit. Versysul a fost și este în continuare o motocicletă foarte faina, dar veleitățile de off-road sunt, sa zicem așa, lăsate in planul secund.

Au ales prost, Versys prea touring, KLR prea off cu monocilindrul ala. Exact variante celui mai bun compromis, KLE, au ales sa n-o mai faca.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, SenorPink said:

 

Zice bine cu categoria middle-weight care merge mai mult spre off-road (notă către @Speedy.K) și cu motorul cu bicilindru paralel care a înlocuit V2-ul pe nișa asta. Dar compară în mod total eronat 125GS și 1290 Adv cu T7 și Africa Twin.

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca Africa Twin e comparat cu 1250GS si 1290 Adv ca fiind modelul de varf pe gama adv de la Honda. Acum se zvonea anul trecut, la inceputul anului asta, ca Honda va scoate un Aftica Twin supercharged ca sa concureze direct cu baietii mari. Intre timp nu s-a mai auzit nimic.

Link to comment
Share on other sites

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

Eu nu-i prea văd sensul pe motociclete precum 1290 Adv sau Multistrada, având în vedere scopul promovat al motocicletelor. Cu alte cuvinte, tech gimmick care ajută marketing. Pe un K1600 în schimb îi văd logica.

 

Probabil asa spun/au spus si altii despre cruise control. Ultima tura a fost destul de limitata ca numar de zile asa ca in prima si ultima am facut cate 800km, cam 600km de autostrada in care mi-ar fi placut grozav sa las cruise control-ul sa isi faca singur treaba cand voiam sa merg cu viteza traficului.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...