Jump to content

Stiri si noutati din lumea Moto


SenorPink
 Share

Recommended Posts

Spuneți ce vreti, dae in general singurele motociclete frumoase sunt italiencele😁😜

Auzi, bmw frumos, ce gluma buna😂

Poate doar exercitiul lor de retro naked sa fie fain ca design, in rest nu excelează. 

 

Apoi, legat de honda transalp, alea sunt randari neoficiale, doar cum viseaza unii ca va arata, plecand de la patentele honda. Da, sigur vor scoate ceva, ca nu au adv in clasa medie. Si sigur va fi ceva boooring iar, o moto grea, fara prea mult caracter, buna per ansamblu, dar prafuita. Cam ca toata gama honda, cu mici exceptii. Nu au mai nimic uau. Motociclete grele, performante mneh, design sters, au ramas tare in urma. Repet, cu mici exceptii. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

7 minutes ago, Adrian M. said:

Auzi, bmw frumos, ce gluma buna

 

Poate nu "frumos" e adjectivul, ci "interesant" - personal mi-au plăcut R1200S sau prima generație de S1000RR.

 

Honda nu a vândut niciodată design, ci fiabilitate, excelență, performanțe. Problema e că în ultimii 10-15 ani ultimele două nu se mai prea aplică.

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, PzKpfW a spus:

dar BMW vinde și S1000RR, S1000XR sau CE 04. La fel cum Porsche nu vinde doar 911, ci și Cayman sau Panamera Sport Turismo.

 

Nu ma refeream la un model specific, nici Porsche nu tine doar 911-ule "fresh", toate celelalte modele se nasc intr-un fel, apoi rafineaza constant acel design...nu schimba niciodata radical designul. Daca un model nu se ridica la nivelul asteptariilor, il scot din productie si basta.

 

Este doar parerea mea, piata poate decide altfel....dar tare tind sa cred ca acel Husqvarna va fi aparitie exotica

 

 

Acum 13 minute, Adrian M. a spus:

Auzi, bmw frumos, ce gluma buna😂

 

E pe modelul...oi fi eu prost, dar cand ma uit in jur...

 

Asta am si spus...cred ca BMW facea cele mai urata motociclete in comparatie cu restul producatoriilor....DAR, in ultima vreme, inafara de italieni (si nu toti), s-au intrecut in motociclete tot mai urate, culminand cu Suzuki si "incercarea lor" de retro

image.thumb.png.1bd7968ced238a0f1f4489d112a9f095.pngimage.thumb.png.0e1fcfa6c3ba7219c951efde32d2396c.png

 

Link to comment
Share on other sites

Mărcile germane vând în general produse premium și joacă un joc dificil în ceea ce privește design-ul: au nevoie de un echilibru complex între evoluție (pentru ca noul model să nu-l facă să pară instant demodat pe cel anterior), inovație (îndeajuns de multe schimbări pentru a-și face clientela să-și dorească un upgrade) și imagine de marcă (elemente care să facă design-ul imediat recognoscibil și să-l asocieze mărcii). E un calcul complex în spate. Însă cei pe care-i văd riscând cel mai des aici sunt chiar cei de la BMW - atât la auto cât și la moto. Au anumite modele de care nu se prea ating (cum este R GS) pentru că reprezintă un capital sigur și niște vânzări solide, dar în rest nu le este frică să experimenteze. Dau din nou exemplul lui S1000RR, dar nu este un caz singular: vezi chiar noile 1250R sau RT. Păcat însă că această îndrăzneală ocazională nu se transmite și la platforma tehnică: au fost inspirați în dezvoltarea bicilindrului paralel acum mai bine de 10 ani, dar în rest au doar boxer-e (care cu toate avantajele inerente sunt concepte vechi de 1 secol) și o clonă japoneză pe S-uri. Singurul motor interesant pe care-l mai au este cel de pe K1600, dezvoltat din vechiul 4 în linie de pe K1200/K1300 și care-și are rădăcinile tehnice în motorul V10 pe care l-au folosit în F1 în anii '00.

 

La polul opus, un studiu de caz interesant mi se pare Ducati, care sub o firmă germană a avut curajul (viziunea?) de a se despărți de lucruri sfinte pentru ei - de la motorul V2, la supapele desmodromice, la modelul care i-a consacrat pe piața de masă: Monster. Nu mai bat câmpii, dar este interesant cum mărci precum Ducati și BMW bat recorduri la vânzări cu strategii și abordări aparent diferite.

Link to comment
Share on other sites

 

32 minutes ago, cuki said:

in ultima vreme, inafara de italieni (si nu toti), s-au intrecut in motociclete tot mai urate, culminand cu Suzuki si "incercarea lor" de retro

 

Și aici de subliniat diferitele percepții. Design-ul retro al celor de la Suzuki s-a vândut destul de bine. Poate și datorită faptului că modelele respective au înlocuit niște anomalii estetice față de care orice schimbare ar fi fost pozitivă.

image.thumb.png.17f143e597b756c2eda72f3be5965ac7.png image.thumb.png.39b48b12e975e1b135dc15ace44f4ab3.png

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

Mărcile germane

 

Am uitat de Triumph...alta marca care rafineaza in loc sa reinventeze

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

Și aici de subliniat diferitele percepții. Design-ul retro al celor de la Suzuki s-a vândut destul de bine. Poate și datorită faptului că modelele respective au înlocuit niște anomalii estetice față de care orice schimbare ar fi fost pozitivă.

 

Nu stiu cifrele de vanzari...dar stiu ca modelele respective le vedeam anul acesta deobicei in stoc si cu reduceri destul de mari...cand mai toate marciile au golit stocuriile aproape la pret de lista

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, cuki said:

Am uitat de Triumph...alta marca care rafineaza in loc sa reinventeze

 

Și aici lucrurile sunt nuanțate :) 

 

Triumph este o firmă care se bazează mult pe partea de istorie și "heritage" - o formă mai puțin extremă a ceea ce face H-D. Însă și ei s-au diversificat. În afară de arhitectura motorului, Tiger-ul actual nu mai are multe în comun cu modelul de acum 20 de ani și vine acum în 4 variante.

 

image.thumb.png.242aa8ef1b8e8530fb7575c0a6cf4c0b.png

 

Modele precum Street Triple sau Trident sunt adiții recente/foarte recente și reprezintă/vor reprezenta o parte importantă din vânzările lor.

Link to comment
Share on other sites

mie cand imi zice cineva de bijuterii dpdv al designului ma uit imediat in gradina MV Agusta in ultimii ani au scos niste frumuseti, dar poate sunt eu subiectiv

turismo veloce

brutale dragster

superveloce

 

 

Edited by Cavaleru
Link to comment
Share on other sites

Acum 16 minute, cuki a spus:

 

cand ai vazut ultima oara o MV Agusta?

Eu in Romania cred ca nu am mai vazut de cativa ani buni

Vorbim de lup si ce am vazut saptamana trecuta live trecand pe langa mine? O Turismo Veloce!! Arata foarte bine live 😍

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 minute, SenorPink a spus:

Vorbim de lup si ce am vazut saptamana trecuta live trecand pe langa mine? O Turismo Veloce!! Arata foarte bine live 😍

Superba dracia. Dar cam atat😁

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, Adrian M. a spus:

Superba dracia. Dar cam atat😁

Pai da dar conteaza totusi aspectul. Cum zicea si colegul @Edd daca nu e frumoasa, nu place ochiului degeaba e top in rest. Motiv pentru care nu imi iau GS sau GSA - mie mi se par urate cu spume si flacari (desi sunt foarte bune ca motoreta allround). KTM iar sunt urate, desi la capitolul performante si dotari sunt de top.

Acum exista si reversul medaliei - sa arate bine si sa fie moartea pasiunii (vezi Harli)

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Edd a spus:

Nu stiu cum sunteti voi, dar pt mine, daca o motocicleta nu este frumoasa, restul aspectelor sunt degeaba.

De acord 100%, dar știi că frumusețea e extrem de greu de cuantificat, asta ca urmare a diferențelor de gusturi dintre noi. 

Personal iubesc chopperele/cruiserele. Nu am cum sa uit o fază de acum vreo 15/16 ani. Eram o gașcă de "chopperisti" cu japoneze + un Harley, și vine un tip cu nou apărutul Triumph Rocket 3. Omul era foarte mândru de noua achiziție. Personal îmi părea cel mai urat cruiser pe care-l văzusem vreodată, depășind chiar și Vmax-ul. Dar era doar părerea mea și am păstrat-o pentru mine, părinții învățându-mă că dacă nu am nimic bun de zis, mai bine sa mă abțin. :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, Bart Bz a spus:

De acord 100%, dar știi că frumusețea e extrem de greu de cuantificat, asta ca urmare a diferențelor de gusturi dintre noi. 

Personal iubesc chopperele/cruiserele. Nu am cum sa uit o fază de acum vreo 15/16 ani. Eram o gașcă de "chopperisti" cu japoneze + un Harley, și vine un tip cu nou apărutul Triumph Rocket 3. Omul era foarte mândru de noua achiziție. Personal îmi părea cel mai urat cruiser pe care-l văzusem vreodată, depășind chiar și Vmax-ul. Dar era doar părerea mea și am păstrat-o pentru mine, părinții învățându-mă că dacă nu am nimic bun de zis, mai bine sa mă abțin. :)

 

Si mie imi plac estetic cel mai mult cruiserele dar sunt prea docile parca si pretabile numai la un stil mai domol de mers (exceptie face poate doar Indian Challenger) asa ca poate doamnele ajuta! si scot Kawasaki Vulcan-ul ala H2 o data de care am tot auzit ca ar fi in lucru?!?!?!

Link to comment
Share on other sites

Acum 27 minute, Bart Bz a spus:

De acord 100%, dar știi că frumusețea e extrem de greu de cuantificat, asta ca urmare a diferențelor de gusturi dintre noi. 

Personal iubesc chopperele/cruiserele. Nu am cum sa uit o fază de acum vreo 15/16 ani. Eram o gașcă de "chopperisti" cu japoneze + un Harley, și vine un tip cu nou apărutul Triumph Rocket 3. Omul era foarte mândru de noua achiziție. Personal îmi părea cel mai urat cruiser pe care-l văzusem vreodată, depășind chiar și Vmax-ul. Dar era doar părerea mea și am păstrat-o pentru mine, părinții învățându-mă că dacă nu am nimic bun de zis, mai bine sa mă abțin. :)

De aceea am si specificat ca "pentru mine" trebuie sa fie frumoasa. La actualul motor pe care-l folosesc(Yamaha XSR900), eu sunt inebunit dupa stopul lui(stil cafe racer), insa aproape tuturor celor pe care i-am intalnit, ala este singurul lucru care nu le place. :)

Mie, de exemplu, imi place BMW GSA1250. Pink nu-l suporta.

Gustul este subiectiv

Edited by Edd
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, cuki a spus:

 

cand ai vazut ultima oara o MV Agusta?

Eu in Romania cred ca nu am mai vazut de cativa ani buni

acum 1-2 saptamani pe barbu vacarescu bijuteria asta:

 

image.thumb.png.2825e42e0b587babda5573749e5c81e3.png

Link to comment
Share on other sites

Acum 26 minute, SenorPink a spus:

 

Si mie imi plac estetic cel mai mult cruiserele dar sunt prea docile parca si pretabile numai la un stil mai domol de mers (exceptie face poate doar Indian Challenger) asa ca poate doamnele ajuta! si scot Kawasaki Vulcan-ul ala H2 o data de care am tot auzit ca ar fi in lucru?!?!?!

De obicei cei care aleg genul ăsta de motociclete nu sunt vitezomani, dar la multe modele cuplul te poate lăsa cu un zâmbet maaare impregnat pe figura. 

Și eu aștept cu nerăbdare Vulcan/Eliminator H2, dar daca va arata in stilul Ducati Diavel, tot degeaba...

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, SenorPink said:

Kawasaki Vulcan-ul ala H2 o data de care am tot auzit ca ar fi in lucru?!?!?!

 

Un 4 în linie (chiar și supraalimentat) pe un cruiser...?!?

 

3 minutes ago, Cavaleru said:

image.thumb.png.2825e42e0b587babda5573749e5c81e3.png

 

image.thumb.png.f9ce513461029003cc43af1d3042fa34.png

 

Glumesc. Dar încearcă prea mult deja. E prea încărcată. Superveloce 800 în schimb...

 

image.thumb.png.39af326e22e207056eeb5483c13994b8.png

 

(chiar dacă e de fapt un F3 la suprapreț)

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Edd a spus:

Mie, de exemplu, imi place BMW GSA1250. Pink nu-l suporta.

Gustul este subiectiv

Nu e ca nu-l suport dar mi se pare dpdv design oribil. In rest probabil ca este motoreta universala care le face pe toate bine.

 

Acum 55 minute, PzKpfW a spus:

 

Un 4 în linie (chiar și supraalimentat) pe un cruiser...?!?

 

Dap asa se zvonea

Acum 55 minute, PzKpfW a spus:

 

 

image.thumb.png.39af326e22e207056eeb5483c13994b8.png

 

(chiar dacă e de fapt un F3 la suprapreț)

Asta e superba dar si asta de la ei tot incredibila este:

 

image.thumb.png.7b19ed26be4f950767e635e07cb8f4ae.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...