Jump to content

Stiri si noutati din lumea Moto


SenorPink
 Share

Recommended Posts

Corect. Dar "sute de km de autostradă" pe genul ăsta de motocicletă (Multi V4, 1290 Adv) sunt excepția, nu norma. Aceeași logică cu cei care-și cumpără SUV pentru spațiul interior, deși merg în mare parte singuri sau cu un pasager: e util să-l ai ocazional, dar în mare parte nu-l folosești. Între timp, adaugă greutate, complexitate și cost (mă refer aici la sistemul radar, nu la cruise control).

 

Depinde de fiecare până la urmă. Pentru mine nu se prea justifică.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Corect. Dar "sute de km de autostradă" pe genul ăsta de motocicletă (Multi V4, 1290 Adv) sunt excepția, nu norma. Aceeași logică cu cei care-și cumpără SUV pentru spațiul interior, deși merg în mare parte singuri sau cu un pasager: e util să-l ai ocazional, dar în mare parte nu-l folosești. Între timp, adaugă greutate, complexitate și cost (mă refer aici la sistemul radar, nu la cruise control).

 

Depinde de fiecare până la urmă. Pentru mine nu se prea justifică.

Ehhh cati nu am vazut cu Multi si 1290-uri ca rup autostrazile. Si adevarul este ca si mie imi place sa merg pe drumuri intinse prin pustiu sau pe autostrazi. Un exemplu: imi place maxim autostrada care incepe din Pleven si trece prin Sofia si ajunge direct in granita cu Grecia. Imi place maxim autostrada Istanbul - Ankara sau drumurile prin pustietatea aia din Capadoccia. Iar pe lista ar fi lincoln road si route 66 din state dar poate la anul in cel mai bun caz. Ideea este ca e bun un sistem d-asta de cruise control si cu atat mai bun unul cu radar. Si ca idee nu cantareste sau ocupa cine stie ce spatiu - Multi V4 parca e mai usoara ca Multi 1200 desi are mai multa tehnologie

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, SenorPink said:

Si ca idee nu cantareste sau ocupa cine stie ce spatiu - Multi V4 parca e mai usoara ca Multi 1200 desi are mai multa tehnologie

 

Nicio șansă. Multi 1200 are sub 200kg la gol iar 1260 are 209.
Multistrada V4S are 215.

 

Oricum e o discuție fără sens, e un trend care ia avânt. Și GS-ul de anul viitor (1300GS) va avea.

 

image.thumb.png.e5f90f7e728c147d05df6ce9b664aa22.png

Link to comment
Share on other sites

Pai oricum vorbim că să discutam și să ne dăm cu părerea. Faza e că totuși sunt opționale astea și deci se poate opta sa nu se pună pe motoreta. 

 

Referitor la R1300GS sper să facă ceva cu designul sa nu mai fie atât de hidos că asta actual. Daca ar avea botul că s1000xr ar fi frumos

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi spulbera chiar toate visele te rog 🙏. Sper ca noul K1600 sa nu aibă urâțenia aia de bord de la RT-ul nou și sper ca R1300GS să aibă un bot mai frumos, simetric 😁🤭

Link to comment
Share on other sites

Depinde și de gusturi. Mie personal îmi plac (strict estetic) GS-urile boxer de la BMW. Mi-au plăcut de la 1100GS încoace. Farurile asimetrice dau un farmec aparte motocicletelor lor și au devenit practic imagine de brand. Mi-a plăcut maxim și prima generație de S1000RR (tot estetic), care avea atât blocul optic, cât și carenele laterale asimetrice. Evident, nu sunt un standard (îmi place și KTM RC8 de ex), spun doar că "gusturile sunt în natură".

 

Chinezii devin o forță pe piața moto globală, tot mai multe mărci de-ale lor investesc masiv în platforme tehnice și modele noi - pe gusturile vesticilor.

 

image.thumb.png.c2ce3a1197c9eb01734e3823beb25929.png image.thumb.png.c9f7131369cfb6ecd6e6ab69ff3e50fb.pngimage.thumb.png.76326aaf0bb4d12a591b3fdb7d53240d.png  image.thumb.png.fd8234edcb21b5edde4712834a5f47ab.png

 

Link to comment
Share on other sites

Referitor la Ducati:

 

 

 

Si update-uri la Honda Africa Twin 2022:

 

 

Edited by SenorPink
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, SenorPink said:

Referitor la Ducati

 

Datele sunt puțin expirate. DesertX (sau cum se va numi la final) nu va mai fi vândut sub sub-brandul Scrambler ci va fi un model de sine stătător. Motorul nu va fi cel prezentat pe concept (V2 răcit pe aer, 2 supape pe cilindru, 1100cc) ci motorul testastretta de 937cc răcit pe apă care se regăsește actualmente pe Multistrada 950 și Hypermotard 950. Nici rezervorul dublu nu cred că va rămâne pe versiunea de serie. 

Link to comment
Share on other sites

Nu e rea deloc daca ar avea și un preț decent. Dar parca totuși prea face parte din duzină, prea in ton cu restul lumii. Oare nu mai au imaginație să facă și ceva mai special?

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, joby_toss a spus:

Noul Z650RS (tot la W800 imi sta gandul, dar e bine cand ai optiuni):

 

 

 

 

Kawasaki Zephyr de acum 20 de ani. 

Super evolutie 🤭.

Kawasaki - producator de toate utilajele grele pe care imaginatia le poate cuprinde si motociclete din cand in cand.

Despre "official unveiling" - cred ca au murit de CoVid si cei de la PR.

Vad sute de clone ale celor doi la mine in intersectie inainte sa intru in cladire, dar mai niciunii nu au treaba cu motocicletele. 

De fapt, probabil acesta este publicul tinta. 

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Infara de cateva modele Ducati, mai exista motociclete frumoase?

 

Eu sincer nu stiu ce se intampla cu designerii moto. Japonezii faceau motoare frumoase, acuma toate arata ca niste insecte...numa unghiuri, aripioare, tot felul de forme geometrice ascutite.

Suzuki, parca vazand ca nu e prea bine unde se indreapta (mai ales pentru piata EU/State), se gandeste la o varianta "retro"...dar aleg sa faca V-Strom dupa cel mai urat model Suzuki ever (parere personala) si anume Dr. BIG. 

 

Daca ma uit pe topuri de "cele mai frumoase motociclete din 2021" am ajuns sa gasesc 3-4 modele BMW in primele 10? Wtf? Au ajuns nemtii sa faca motociclete frumoase de sa umple topuri?  

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Japonezii n-au excelat niciodată la design. Când au scos o motocicleta cu adevărat frumoasă, a fost mai degrabă excepția de la regulă. Sunt subiectiv, dar există consens aici. Europenii se pricep la design în general - poate și pentru că mult timp ăsta le-a fost un argument de vânzare important față de japonezi.

Link to comment
Share on other sites

Deci vad ca noul Kawasaki asta retro costa 8200 euro pe site-ul kawi din Germania. Cam mult 8200 de euro sau mi se pare mie? 

Link to comment
Share on other sites

Depinde cu ce o compari. Are sens în cadrul ofertei Kawasaki (Z900RS e 12 mii). Față de competiția japoneză e mai scumpă: CB 650 R e 7500 iar MT-07 costă 7400. În același timp cred că vor s-o pună în aceeași nișă cu Ducati Scrambler - iar ăla începe la peste 9000.

Link to comment
Share on other sites

Pai eu cred ca e concurent cu astea neo-retro bla bla. De la Suz e SV650X, de la Yamaha e XSR 700 iar de la Honda intr-adevar CB650R.  Yamaha configurata e scumpa cu draci la 9k si ceva pentru ce ofera (doar style retro si cam atat)

 

Pe de alta parte Z900RS, XSR900 sunt deja cam la bani de BMW RNineT ceea ce nu stiu daca mai suporta comparatie (un RNineT mai putin dotat ce-i drept). 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, cuki a spus:

Infara de cateva modele Ducati, mai exista motociclete frumoase?

 

Eu sincer nu stiu ce se intampla cu designerii moto. Japonezii faceau motoare frumoase, acuma toate arata ca niste insecte...numa unghiuri, aripioare, tot felul de forme geometrice ascutite.

Suzuki, parca vazand ca nu e prea bine unde se indreapta (mai ales pentru piata EU/State), se gandeste la o varianta "retro"...dar aleg sa faca V-Strom dupa cel mai urat model Suzuki ever (parere personala) si anume Dr. BIG. 

 

Daca ma uit pe topuri de "cele mai frumoase motociclete din 2021" am ajuns sa gasesc 3-4 modele BMW in primele 10? Wtf? Au ajuns nemtii sa faca motociclete frumoase de sa umple topuri?  

 

 

 

Ahh ca tot ziceai de modele frumoase: sa nu ii uitam pe baietii de la MV Augusta!! la capitolul design nu cred ca are nimeni nimic de comentat. Eu balosesc aproape dupa toate modelele lor, iar Rush 1000 si Superveloce sunt cireasa de pe tort

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, SenorPink said:

Yamaha e XSR 700

 

Nici nu știam că au scos model din-ăsta retro și pe baza lui MT-07. Văd că e fix la același preț (~8200 în DE). E clară treaba.

 

16 minutes ago, SenorPink said:

Pe de alta parte Z900RS, XSR900 sunt deja cam la bani de BMW RNineT ceea ce nu stiu daca mai suporta comparatie (un RNineT mai putin dotat ce-i drept). 

 

Nu prea, e diferență mare.
XSR900 începe de la 10.000 la noi.
R NineT pleacă de la 13.000.

 

Z900RS este într-adevăr cam scump. Dar este model nou practic. Celalalte două au ani buni în spate. Îmi aduc aminte că R9T-ul începea de pe la 15.000 la lansare acum vreo 6 ani. Și era listă de așteptare de aproape 1 an.
 

6 minutes ago, SenorPink said:

Eu balosesc aproape dupa toate modelele lor, iar Rush 1000 si Superveloce sunt cireasa de pe tort

 

MV Agusta ar fi 0 fără design, practic doar asta vând. Dar o fac foarte bine.

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...