Speedy.K Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 Acum 20 minute, PzKpfW a spus: Ăsta este scopul, să-l scoată la preț sub T7. Probabil că vor reuși. Dar din schemele astea arată ca un Hornet înălțat, nu ca un offroader serios cum este Ténéré sau 890 Adv. Adică ceea ce a fost Transalpul tot timpul, un tourer domol cu ceva veleități de offroad. Raspunsul o sa vina de la roata fata. 19 sau 21... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escanor Posted October 17, 2022 Author Share Posted October 17, 2022 Acum 21 minute, Speedy.K a spus: Raspunsul o sa vina de la roata fata. 19 sau 21... Cica '21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 În afară de ultimul, parcă toate Transalpurile au avut '21 pe față. Asta nu le făcea offroadere capabile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 Nu stiu ce inseamna la tine offroader capabil. La mine orice 21 pe fata incaltat cu gumele corespunzatoare e un offroader capabil. 1 oră în urmă, SenorPink a spus: Cica '21 Am vazut. Toate supozitiile de pe net se bazeaza pe aceleasi doua-trei poze surprinse de niste baieti. Ce mi se pare dubios e ca motocicleta pare sa aiba inclusib designul carenelor gata, dar Honda nu a anuntat nimic. Cam ciudat. De-aia nu prea mi se par credibile stirile. Adica...ii dai si vopseaua finala pe plastice, dar inca nu esti sigur ca e ok mobra? Nu prea pare serios. In fine, sa vedem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: În afară de ultimul, parcă toate Transalpurile au avut '21 pe față. Asta nu le făcea offroadere capabile. Da,si motoare 2 in V,nu 2 L... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 1 hour ago, Speedy.K said: Nu stiu ce inseamna la tine offroader capabil. Transalp este o motocicletă joasă și cu suspensii prea moi pentru enduro mai serios (pe 700 nu am mers, dar nu cred că este foarte diferit). Personal nu mi-a plăcut nici centrul de greutate sus care o face să pară mai grea decât este. Nici șaua nu este ideală, nu-ți permite să culisezi deloc. Nu spun că în mâini profi nu știe enduro (așa, multe știu) dar în mod cert nu este distracție, neffind făcută pentru așa ceva. Revin la ce am spus ințial: un touring all-rounder versatil care face puțin din toate (drumuri lungi, confort, offroad, etc.) dar nu excelează la nimic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 Pai asa sunt toate din categorie, nu? De-aia le zice enduro-turing. In afara de T7 (care, apropos, a castigat la off dar a pierdut mult la turing) care ti se pare a fi mai offroad? Ramanand in specificatii, motor cu cel putin 2 cilindri, greutate in jur de 200 de kile etc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasesase Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 9 hours ago, PzKpfW said: Transalp este o motocicletă joasă și cu suspensii prea moi pentru enduro mai serios (pe 700 nu am mers, dar nu cred că este foarte diferit). Personal nu mi-a plăcut nici centrul de greutate sus care o face să pară mai grea decât este. Nici șaua nu este ideală, nu-ți permite să culisezi deloc. Nu spun că în mâini profi nu știe enduro (așa, multe știu) dar în mod cert nu este distracție, neffind făcută pentru așa ceva. Revin la ce am spus ințial: un touring all-rounder versatil care face puțin din toate (drumuri lungi, confort, offroad, etc.) dar nu excelează la nimic. Cel putin la capitolul lectii, deobicei sti sa ti-i le faci foarte bine. Ceea ce spui tu mai sus, sunt informatii din brosura. Realitatea altfel se simte. In offroad nu compari transalpul cu EXC-ul, dar este extrem de bun fata de concurenta. Este ieftina, reliable, usor de reparat, incapatoare pentru 2 pers+bagaje, poti merge si pe autostrada la 130 sustinut, consum super mic, motor elastic. Cunosc oameni, care si in ziua de azi folosesc Transalpuri din 2000 pentru ture on/off road. A mea motocicleta, cat 10 Transalpuri si daca sta prea inclinata se opreste motoru si se face bordu pom de craciun. Daca m-as duce prin zone departe de civilizatie, nu m-as duce cu motoare noi, care numa limp mode stiu sau opresc complet motoru daca nu sta ceva senzor bine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 3 hours ago, sasesase said: sunt informatii din brosura (...) este extrem de bun fata de concurenta Vorbesc din experiență proprie cu XL600/650V pe macadam/forestier, nu din broșuri. N-am mers mult, dar destul încât să-mi fac o idee. La ce concurență te referi? 4 hours ago, Speedy.K said: Pai asa sunt toate din categorie, nu? In afara de T7 (care, apropos, a castigat la off dar a pierdut mult la turing) care ti se pare a fi mai offroad? Depinde. Spuneam doar că o roată de '21 nu garantează un "maxi enduro" bun. Iar în cazul de față, etalonul pentru Honda pare să fie T7 - care este mai mult enduro decât touring. Cred că cei de la KTM au cea mai bună abordare, cu modele diferite (890 Adv/901 vs 890 Adv R). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 Acum 16 ore, Speedy.K a spus: Nu stiu ce inseamna la tine offroader capabil. La mine orice 21 pe fata incaltat cu gumele corespunzatoare e un offroader capabil. Foarte bine spus. Probabil colegul confunda un adventure cu un enduro (eventual cu un dual sport), ori judecand dupa imagini (daca sunt cat de cat reale), motocicleta asta pare sa fie vorba un adventure autentic. Unui adeventure nu i se cere sa faca trasee din campionatul mondial de enduro si nici din cel de rally raid, desi, in paranteza fie spus, in mainile cui trebuie poate face si asa ceva. Acum 5 ore, sasesase a spus: Cel putin la capitolul lectii, deobicei sti sa ti-i le faci foarte bine. Ceea ce spui tu mai sus, sunt informatii din brosura. Realitatea altfel se simte. In offroad nu compari transalpul cu EXC-ul, dar este extrem de bun fata de concurenta. Este ieftina, reliable, usor de reparat, incapatoare pentru 2 pers+bagaje, poti merge si pe autostrada la 130 sustinut, consum super mic, motor elastic. Cunosc oameni, care si in ziua de azi folosesc Transalpuri din 2000 pentru ture on/off road. A mea motocicleta, cat 10 Transalpuri si daca sta prea inclinata se opreste motoru si se face bordu pom de craciun. Daca m-as duce prin zone departe de civilizatie, nu m-as duce cu motoare noi, care numa limp mode stiu sau opresc complet motoru daca nu sta ceva senzor bine. Ai definit foarte bine motocicleta adventure. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasesase Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 3 hours ago, PzKpfW said: Vorbesc din experiență proprie cu XL600/650V pe macadam/forestier, nu din broșuri. N-am mers mult, dar destul încât să-mi fac o idee. La ce concurență te referi? Depinde. Spuneam doar că o roată de '21 nu garantează un "maxi enduro" bun. Iar în cazul de față, etalonul pentru Honda pare să fie T7 - care este mai mult enduro decât touring. Cred că cei de la KTM au cea mai bună abordare, cu modele diferite (890 Adv/901 vs 890 Adv R). Daca ai mers putin, inseamna ca nu ai cum sa iti faci o idee, mai ales ca afirmatiile tale sunt asa de "polivalente". Nu pot spune dupa 500m de asfalt cum se comporta moto pe nisip. Eu spre deosebire, am fost destul de mult cu Transalp si am fost pe ture unde cei cu Transalp ne lasau pe noi astia cu vaci la "baza partiei". Posibil sa nu il poti compara cu cele actuale din categoria respectiva, dar fata de BMW, Aprilia, V-Strom, KLE si chiar si LC4 era net superioara in anii respectivi. De accea si cifrele mari de vanzari avute. Nu au fost prosti toti aia care au cumparat. Inca o chestie, Transalpul ala din 2005 este mult mai funpe un drum de munte, acuma in 2022, decat motociclete de 5-10 ori mai scumpe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 2 hours ago, xt600 said: motocicleta adventure Corect. Doar că T7 nu este "adventure", este enduro-touring. 28 minutes ago, sasesase said: Daca ai mers putin, inseamna ca nu ai cum sa iti faci o idee, mai ales ca afirmatiile tale sunt asa de "polivalente". Nu pot spune dupa 500m de asfalt cum se comporta moto pe nisip. Corect, vorbeam din perspectivă proprie. Depinde de fiecare. Personal îmi ajung câteva zeci de km pentru a judeca o motocicletă și a vedea ce îmi place/displace la ea. Unii au nevoie de mai puțin, alții de mai mult. 6 minutes ago, sasesase said: fata de BMW, Aprilia, V-Strom, KLE si chiar si LC4 era net superioara in anii respectivi. Posibil. Pe KLE nu am mers iar Aprilia nu a avut ceva "big enduro" de la Tuareg 600 Wind, acum 30 de ani (Pegaso a fost un dual-sport). V-Strom înțeleg de ce nu se descurca, este practic un touring. LC4 este un motor, nu-mi dau seama la ce te referi. Dacă este vorba de un Duke, cel mai probabil; dacă este vorba de 640/690... cel mai probabil problema era între ghidon și șa. 18 hours ago, Speedy.K said: Honda nu a anuntat nimic Toamna este de obicei sezonul în care se anunță modelele noi, pentru anul următor. Sunt convins că vor prezenta oficial motocicleta foarte curând. Iar legat de sezonul lansărilor - vin chinezii în forță. Voge (Loncin), Keeway, Zontes, vin toți cu modele noi. On 10/14/2022 at 12:53 PM, PzKpfW said: (și Yamaha va pune pe Tracer 9) Un nou naked de clasă medie cu design mai modern de la Moto Guzzi - V850 X. Ducati Monster SP. O motocicletă interesantă, dar scandalos de scumpă (peste 15.000 euro). Adică vreo 25% în plus față de Street Triple RS și 20% față de Duke R 890 (liderii în categoria asta). Aș băga și RS/Tuono 660 Factory aici - diferență de aproape 50%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escanor Posted October 18, 2022 Author Share Posted October 18, 2022 Acum 8 minute, PzKpfW a spus: Corect. Doar că T7 nu este "adventure", este enduro-touring. Corect, vorbeam din perspectivă proprie. Depinde de fiecare. Personal îmi ajung câteva zeci de km pentru a judeca o motocicletă și a vedea ce îmi place/displace la ea. Unii au nevoie de mai puțin, alții de mai mult. Posibil. Pe KLE nu am mers iar Aprilia nu a avut ceva "big enduro" de la Tuareg 600 Wind, acum 30 de ani (Pegaso a fost un dual-sport). V-Strom înțeleg de ce nu se descurca, este practic un touring. LC4 este un motor, nu-mi dau seama la ce te referi. Dacă este vorba de un Duke, cel mai probabil; dacă este vorba de 640/690... cel mai probabil problema era între ghidon și șa. Toamna este de obicei sezonul în care se anunță modelele noi, pentru anul următor. Sunt convins că vor prezenta oficial motocicleta foarte curând. Iar legat de sezonul lansărilor - vin chinezii în forță. Voge (Loncin), Keeway, Zontes, vin toți cu modele noi. Un nou naked de clasă medie cu design mai modern de la Moto Guzzi - V850 X. Ducati Monster SP. O motocicletă interesantă, dar scandalos de scumpă (peste 15.000 euro). Adică vreo 25% în plus față de Street Triple RS și 20% față de Duke R 890 (liderii în categoria asta). Aș băga și RS/Tuono 660 Factory aici - diferență de aproape 50%. Or veni in forta chinezii dar parca le lipseste personaliatea...... nu inspira prin nimic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exilatu' Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 La monstrul ăla sp mai pui vreo 2 mii și ceva și îti iei streetfigher v2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 5 minutes ago, SenorPink said: Or veni in forta chinezii dar parca le lipseste personaliatea...... nu inspira prin nimic Deocamdată nu fac decât să copieze ce fac europenii/japonezii și vând la preț mai mic. Nu pot însă să nu observ că recuperează pe partea de ofertă (opțiuni, tehnologii) și calitate în general. Nu sunt motociclete pentru cunoscători, dar vor avea mare succes la motociclistul ocazional. Adică majoritatea pieței. Vor lua avânt, iar peste 5-10 ani o motocicletă chinezească nu va mai fi privită de sus. 2 minutes ago, exilatu' said: La monstrul ăla sp mai pui vreo 2 mii și ceva și îti iei streetfigher v2. ...Care la rândul lui mi se pare prea scump pentru ceea ce este. Dar da, corect. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasesase Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 1 hour ago, PzKpfW said: LC4 este un motordacă este vorba de 640/690... cel mai probabil problema era între ghidon și șa. Exact, 640/690 LC4 Adventure de prin 2005...cred ca cele mai frumoase KTM-uri produse vreodata (parere subiectiva). Doar ca ele erau orientate mai mult spre offroad, iar fiabilitatea...poate doar unele modele de Harley sa fie mai nasoale. Ce vroiam sa subliniez, multi producatori au incercat sa creeze motociclete "adventure", putini au reusit sa creeze pachete complete. Poate ca unii nici nu au incercat sa creeze un pachet complet, au vrut doar sa aiba cel mai bun offroader de ex. din categorie, stiind ca prin asta introduc compromisuri care triaza clientela. GS-ul la fel ca si Transalpul, pe hartie nu este cel mai bun la absolut nimica, dar nici cel mai rau la ceva. Asta adaugat cu fiabilitatea, mentenanta usoara si piesele abundente si ieftine, le-au facut in succes stories. A se intelege ca scot din ecuatie tot ce a fost produs dupa 2017-2018 si cu atat mai putin dupa anii pandemici. Am insa o vaga impresie ca Honda o va da de gard cu noul Transalp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 Colegii au scris cam ce era de scris despre transplant. N-am avut, dar am mers impreuna cu le pe drumuri de multe foarte grele pentru clasa asta (desi unii au impresia ca KLE e un fel de scuter). S-au tinut foarte bine, am vazut ce pot. Si pot. Chiar si cu rideri mediocri. Nu mi-am luat pana acum pentru ca V si pentru ca pe asfalt KLEul mi s-a parut mai sportiv. Atat cat poate sa fie, evident. Cu motorul 2L s-ar putea sa imbunatateasca Transalpul dp asta dv. Daca nu l-or face prea mare ca si gabarit. Pribabil ca ne vom lamuri la EICMA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 Acum 4 ore, PzKpfW a spus: Corect. Doar că T7 nu este "adventure", este enduro-touring. Corect, vorbeam din perspectivă proprie. Depinde de fiecare. Personal îmi ajung câteva zeci de km pentru a judeca o motocicletă și a vedea ce îmi place/displace la ea. Unii au nevoie de mai puțin, alții de mai mult. Iar legat de sezonul lansărilor - vin chinezii în forță. Voge (Loncin), Keeway, Zontes, vin toți cu modele noi. De asta spun ca esti intr-o confuzie de termeni. Cei doi termeni pe care ii mentionezi sunt sinonimi. "adventure" este termen folosit cu precadere in comentariile de limba engleza (de unde a patruns si in alte limbi), iar "enduro-touring" este folosit de vorbitorii de limba franceza. In conditiile in care mai nou se face o distinctie din ce in ce mai clara, intre "enduro-touring" si "touring-enduro", apropierea dintre "enduro-touring" si "adventure" este cu atat mai evidenta. T7 exact asta este, un adventure, gandit sa faca TET, TAT, Mongolia, Sahara, Atacama, Magadan, etc. Cateva zeci de km nu inseamna ca ai si experienta in off road. Si cu experienta 0, sau care tinde spre 0, este putin probabil sa fii in stare sa apreciezi la justa valoare un dual-sport, adventure, etc. In ceea ce ma priveste, nu am pretentia ca sunt un mare offroad-ist (am prieteni care cand intra in off road, ma trec in banca si iau notite), dar am o experienta decenta. Locuiesc intr-o zona in care am trasee de macadam si pasuni pentru enduro mai mult sau mai putin peisagistic (ca si trasee de hard enduro, dar asta este o alta discutie), la 5-15 minute de mers, in functie de directia in care o iau. Este de bun simt sa stiu forestiere si pasuni. Motorul meu (tocmai pentru asa ceva l-am luat) este un XT600E si le face al dracului de bine pe ambele. Nu pot eu, cat poate jucaria asta in mainile unui meserias. Chinezii vor fi de luat in seama. Personal, mai degraba imi pun banii (mai putini) pe o chinezoaica onesta, decat pe o europeanca care mananca nervi, timp si bani. Insa trebuie vazut, in viitor, cum vor sta la fiabilitate, mentenanta, servicii postvanzare. Acum 3 ore, sasesase a spus: Am insa o vaga impresie ca Honda o va da de gard cu noul Transalp Asa s-a spus si despre AT si/sau T7, la vremea lansarii lor. Ambele se vand ca painea calda, in toata lumea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 7 hours ago, xt600 said: De asta spun ca esti intr-o confuzie de termeni. Termenii pe care-i folosește presa sunt irelevanți. În înțelegerea mea, un adventure este o motocicletă de asfalt adaptată pentru a putea funcționa și în afara lui. Un enduro-touring este o motocicletă de enduro adaptată pentru a funcționa și pe asfalt. Indiferent de terminologia folosită cred că se înțelege subtilitatea, iar diferența este palpabilă. 7 hours ago, xt600 said: Cateva zeci de km nu inseamna ca ai si experienta in off road. Si cu experienta 0, sau care tinde spre 0, este putin probabil sa fii in stare sa apreciezi la justa valoare un dual-sport, adventure, etc. Nu cred că am menționat ce experiență am în general pe offroad/enduro. Compar diferite motocicletele în funcție de experiența mea (indiferent că este 0 sau nu) în condiții similare. Este o constantă. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 Acum 6 ore, PzKpfW a spus: Termenii pe care-i folosește presa sunt irelevanți. În înțelegerea mea, un adventure este o motocicletă de asfalt adaptată pentru a putea funcționa și în afara lui. Un enduro-touring este o motocicletă de enduro adaptată pentru a funcționa și pe asfalt. Indiferent de terminologia folosită cred că se înțelege subtilitatea, iar diferența este palpabilă. Intelegerea ta este nerelevanta. Termenii trebuie folositi asa cum au fost definiti, nu cum vrei tu, sau cum intelegi tu fenomenul. Pe de alta parte, esti confuz tocmai pentru ca nu stapanesti terminologia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 Cred că ar trebui să lași puțin vanitatea și ambiția supradimensionată. Părerile tale nu sunt mai valide decât ale mele. Nu ne cunoaștem și eu nu fac asumpții în ceea ce te privește. Aștept reciprocitate. La 1 an de la prezentare, Moto Guzzi V100 Mandello (prima motocicletă de serie cu aerodinamică activă) ajunge la vânzare. Motor nou DOHC (noutate pentru Moto Guzzi) de 1043cc, 115cp și 105Nm cuplu. Cel mai interesant, prețul: 15.500€ pentru versiunea strandard, 18.000€ pentru versiunea S (cu suspensii semi-adaptive Öhlins). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasesase Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 11 minutes ago, PzKpfW said: Cred că ar trebui să lași puțin vanitatea și ambiția supradimensionată. Părerile tale nu sunt mai valide decât ale mele. Nu ne cunoaștem și eu nu fac asumpții în ceea ce te privește. Aștept reciprocitate. La 1 an de la prezentare, Moto Guzzi V100 Mandello (prima motocicletă de serie cu aerodinamică activă) ajunge la vânzare. Motor nou DOHC (noutate pentru Moto Guzzi) de 1043cc, 115cp și 105Nm cuplu. Cel mai interesant, prețul: 15.500€ pentru versiunea strandard, 18.000€ pentru versiunea S (cu suspensii semi-adaptive Öhlins). Aerodinamica aia activa e pentru showoff. Pretul...intra pe teritoriul GS-ului/Tigerului etc. Motocicleta adresata faniilor Guzzi, in special celor putini care au si bani pentru asa ceva. But hey...trebuiau sa vina si ei cu ceva nou pe piata, altfel ar fi fost inca un model uitat in analele istoriei marcii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 (edited) 19 minutes ago, sasesase said: Aerodinamica aia activa e pentru showoff. Puțin gimmick, dar nu în întregime. Spre deosebire de toate apendicele aerodinamice ridicole de pe modelele sport care sunt eficiente pe la 200km/h+, astea nu au ca scop performanța ci confortul celui de la ghidon. Activarea aripilor respective reduce presiunea generată de vânt asupra pilotului cu 22% la peste 70 km/h. Da, Moto Guzzi chiar au tunel de vânt 19 minutes ago, sasesase said: Pretul...intra pe teritoriul GS-ului/Tigerului etc. Este în clasă cu RS, nu cu GS. Prețul fiind similar, poate chiar mai mic față de BMW. Edited October 19, 2022 by PzKpfW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 Acum 12 ore, PzKpfW a spus: Termenii pe care-i folosește presa sunt irelevanți. În înțelegerea mea, un adventure este o motocicletă de asfalt adaptată pentru a putea funcționa și în afara lui. Un enduro-touring este o motocicletă de enduro adaptată pentru a funcționa și pe asfalt. Indiferent de terminologia folosită cred că se înțelege subtilitatea, iar diferența este palpabilă. Nu cred că am menționat ce experiență am în general pe offroad/enduro. Compar diferite motocicletele în funcție de experiența mea (indiferent că este 0 sau nu) în condiții similare. Este o constantă. Definitiile tale nu se potrivesc cu cele folosite in lumea moto cand s-a produs primul Transplant. Pe vremea aia adventure nu se inventase, iar dual sport cu enduro turing erau cam acelasi lucru. De ex KLE era incadrat de toata lumea la Enduroturing. Desi modelul pleaca de la vestitul motor de "vitezana" de pe GPZ 500. Pai cum sa fie un enduro care sa faca si un pic de asfalt cu motorul ala?! Te chinui cu el in ture pe bucati mai dificile de coclau de te trec toate sudorile! E fix pe dos, o mobra turing care stie si ceva enduro. Spre deosebire de KLR 650, care e monocilindru si stie mai mult enduro decat turing. Si ghici la ce clasa era trecuta? Aceeasi! Acum 5 ore, xt600 a spus: Intelegerea ta este nerelevanta. Termenii trebuie folositi asa cum au fost definiti, nu cum vrei tu, sau cum intelegi tu fenomenul. Pe de alta parte, esti confuz tocmai pentru ca nu stapanesti terminologia. Acu, serios, lamureste-ne si pe noi, care sunt diferentele intre cele trei categorii folosite acum, adventure, enduro-turing si dual sport. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 19, 2022 Share Posted October 19, 2022 1 minute ago, Speedy.K said: Definitiile tale nu se potrivesc cu cele folosite in lumea moto cand s-a produs primul Transplant. Pe vremea aia adventure nu se inventase, iar dual sport cu enduro turing erau cam acelasi lucru. Corect. Am spus doar că Transalp (XL600/650V) se încadrează mai repede la "adventure" decât la ceva "enduro" în dinamica recentă și că, în comparație cu un 640/690 E sau XT660Z (motociclete cu care am mers) pare grea, joasă și lipsită de agilitate în mâinile unui neîndemâncatic precum sunt eu, care face mult mai mult asfalt decât offroad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.