Jump to content

Stiri si noutati din lumea moto


Escanor
 Share

Recommended Posts

Acum 10 ore, Asimplu a spus:

Eu tot nu am inteles un lucru la Tracer: de ce are doar cutii laterale si nu are si topcase(cu spatar)? La drum lung, deja este un "must have" spatarul pt pasager la tourere.

Ai opțiune sa pui și topcase, e un travel pack sau îl iei separat.

Caldut,de la eicma, noul transalpu:

https://www.visordown.com/news/new-bikes/new-honda-xl750-transalp-adventure-tourer-officially-revealed

 

E interesanta jucăria, concurent pentru t7

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 36 minute, Adrian M. a spus:

Ai opțiune sa pui și topcase, e un travel pack sau îl iei separat.

Caldut,de la eicma, noul transalpu:

https://www.visordown.com/news/new-bikes/new-honda-xl750-transalp-adventure-tourer-officially-revealed

 

E interesanta jucăria, concurent pentru t7

'Onda o cam zbârcesc la design. Unele le reușesc pe deplin, altele sunt absolut anoste. 

Africana, Rebel, X-ADV, Goldwing, CB-urile neo retro sunt misto

CB500, Transalp nou, Hornet nou, NC750X, NT1100 sunt absolut anoste 🙄

 

Ahh și CL500 este interesant - un fel de scrambler  🤔

Edited by Escanor
Link to comment
Share on other sites

Foarte mulți transalpiști le țin doar pe asfalt, iar restul își pot lua mega scutu' ăla. E clar ca s-a umblat la kilograme, cât mai puține elemente de cadru. Până și BMW G650 XChallengeul meu e așa, cu toate legate de motor și motorul expus. Și e dual sport.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Escanor a spus:

'Onda o cam zbârcesc la design. Unele le reușesc pe deplin, altele sunt absolut anoste. 

Africana, Rebel, X-ADV, Goldwing, CB-urile neo retro sunt misto

CB500, Transalp nou, Hornet nou, NC750X, NT1100 sunt absolut anoste 🙄

 

Ahh și CL500 este interesant - un fel de scrambler  🤔

Parerea ta.

Altii le considera faine pe cele care nu iti plac tie.

Bine ca avem de unde alege, fiecare dupa gustul sau.😊

De ex. mie Goldwing-ul nou nu imi place. In schimb CB500X da.  Oi fi eu hipster.... 🤔

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, Silver Arrow a spus:

Parerea ta.

Altii le considera faine pe cele care nu iti plac tie.

Bine ca avem de unde alege, fiecare dupa gustul sau.😊

De ex. mie Goldwing-ul nou nu imi place. In schimb CB500X da.  Oi fi eu hipster.... 🤔

 

Ahh bineînțeles sunt de acord. Sunt motociclete pentru toate gusturile și buzunarele din fericire 😁

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Adrian M. said:

concurent pentru t7

 

La preț mai mult. Clipurile arată 90% asfalt.

 

1 hour ago, Escanor said:

și CL500 este interesant - un fel de scrambler

 

Oribilă motocicletă. Arată ca făcută din două bucăți diferite și eterogene - față de Rebel, spate de naked.

Link to comment
Share on other sites

Acum 43 minute, vis-a-vis a spus:

Foarte mulți transalpiști le țin doar pe asfalt, iar restul își pot lua mega scutu' ăla. E clar ca s-a umblat la kilograme, cât mai puține elemente de cadru. Până și BMW G650 XChallengeul meu e așa, cu toate legate de motor și motorul expus. Și e dual sport.

Pentru un motiv bun: greutatea. Sunt curios la ce pret o sa iasa, estimez un 12k, asa, din burta. 

Edited by ivan pedala
Link to comment
Share on other sites

Acum 16 ore, Escanor a spus:

Eu tot nu înțeleg de ce insistă cu farurile asimetrice? Pe stânga faza scurta și pe dreapta faza lunga. Pe langa că arată că și cum ar fi chioară, nu ești vizibil în trafic. 

 

Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici.

Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare.

Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta?

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, ilarionciobanu said:

Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta?

 

Am auzit și eu de asta, dar cred că este legendă urbană. Tocmai prin prisma faptului că sunt destule excepții de la "regula" asta. Cam toate BMW-urile și toate Ducati-urile de exemplu.

 

S-a oficializat achiziția (25% deocamdată) a MV Agusta de către KTM. Mai interesant (și important) este faptul că cei de la KTM se vor ocupa de acum de distribuția și vânzarea brandului italian în toată lumea - după ce anunțul inițial era doar pentru America de Nord. O veste bună.

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Acum 19 minute, ilarionciobanu a spus:

Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici.

Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare.

Iar când un automobil are în funcțiune un singur far, atunci cum mai e?

Pe mine cu mă văd cu laserele astea, îi văd pe cei cu un singur far pornit?

IMG_20221108_205129.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, Lucian_M a spus:

Iar când un automobil are în funcțiune un singur far, atunci cum mai e?

Cu defectiune.

 

Acum 15 minute, PzKpfW a spus:

 

Am auzit și eu de asta, dar cred că este legendă urbană. Tocmai prin prisma faptului că sunt destule excepții de la "regula" asta. Cam toate BMW-urile și toate Ducati-urile de exemplu.

Good to know. O sa fiu un pic mai atent la ce trece pe langa mine. Nu-mi veneau in minte modele

Link to comment
Share on other sites

Circulă vorba că va fi mai ieftină decât t7, cică pe la 10,5k iese transalpul standard. Dacă e așa,nu i rau deloc. Evident,nu i la fel că t7, e mai joasa,garda la sol mai mica,e orientat spre cei care se simt depășiti de statura impunătoare a lui t7. Ce nu îmi place e că vine cu camere, in loc de tubeless.

Acum 7 ore, ilarionciobanu a spus:

Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici.

Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare.

Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta?

Povesti. Sunt destule moto cu faruri simetrice. Fosta moto de exemplu, concurent cumva cu tracer, versys 1000. Fac treaba asta cu asimetria farurilor strict din considerente economice. Eu mă lipseam de cornering light pe tracer,că oricum nu fac mare lucru,și as fi preferat faza scurta unde sunt și drl urile.dar era altceva. Speram la versiunea noua sa l faca simetric,dar nu vor se pare...

Link to comment
Share on other sites

La 19.10.2022 la 18:21, Speedy.K a spus:


. Pe vremea aia adventure nu se inventase, iar dual sport cu enduro turing erau cam acelasi lucru...

Pe vremea aia (motociclete ca BMW F650, Aprilia Pegaso, KLE,etc) erau bagate de italieni la "enduro stradale". Deci exista categoria asta (stiu ca am tot cautat in Italia motoare acum ceva timp si am si luat de altfel).

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, ilarionciobanu a spus:

Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici.

Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare.

Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta?

Africana are din fabrica, Versys are din fabrica, și mai sunt multe 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Adrian M. a spus:

Evident,nu i la fel că t7, e mai joasa,garda la sol mai mica,e orientat spre cei care se simt depășiti de statura impunătoare a lui t7.

Zici? Poate e orientat pentru cei care vor sa mai mulți cai putere decât T7. Semnificativ mai mulți. 

Eu recunosc faptul că sunt nou venit în "lumea adventure", după 17 ani pe cruisere. Trăiam cu impresia că cei cu genul ăsta de motociclete caută cat mai mult drumuri neasfaltate. Nu e deloc așa. Deci TA-ul are un mare avantaj in fata T7, cel puțin din punctul ăsta de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Acum 19 minute, Bart Bz a spus:

Zici? Poate e orientat pentru cei care vor sa mai mulți cai putere decât T7. Semnificativ mai mulți. 

Eu recunosc faptul că sunt nou venit în "lumea adventure", după 17 ani pe cruisere. Trăiam cu impresia că cei cu genul ăsta de motociclete caută cat mai mult drumuri neasfaltate. Nu e deloc așa. Deci TA-ul are un mare avantaj in fata T7, cel puțin din punctul ăsta de vedere.

Depinde ce faci cu ea. Daca vrei mai mult off, clar T7 pare pe hartie mai potrivita. Daca vrei adventure, asfalt si drumuri neasfaltate  amestecate, posibil sa fie o varianta mai buna trans slapul :)

Dar per ansamblu, apare mai prietenoasa pentur strada, si pentru piloti care nu au 1.90 inaltime. T7 este intimidant de inalta. la 1.80, mi se pare foaaaarte cocotata . Dar inteleg de ce, nu mi se adreseaza mie clar.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bart Bz said:

Poate e orientat pentru cei care vor sa mai mulți cai putere decât T7. Semnificativ mai mulți. 

 

Mă îndoiesc oarecum că cei care sunt în căutare de astfel de motociclete se uită la puterea maximă. Mai ales în cazul în care motorul de pe Ténéré este mai elastic și are puterea și cuplul mai jos. Devine însă destul de clar că Transalp este mai mult o motocicletă de stradă cu ceva capacități offroad, în clasă cu noul V-Strom 800, 890 Adv, etc. Ténéré-ul e în partea mai capabilă de offroad a spectrului, cu Tuareg 660 sau 890 Adv R. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, Adrian M. a spus:

Depinde ce faci cu ea. Daca vrei mai mult off, clar T7 pare pe hartie mai potrivita. Daca vrei adventure, asfalt si drumuri neasfaltate  amestecate, posibil sa fie o varianta mai buna trans slapul :)

Dar per ansamblu, apare mai prietenoasa pentur strada, si pentru piloti care nu au 1.90 inaltime. T7 este intimidant de inalta. la 1.80, mi se pare foaaaarte cocotata . Dar inteleg de ce, nu mi se adreseaza mie clar.


Problema la T7 nu e inaltimea seii, ci diferenta mica intre sa si topul rezervorului, bord, ghidon. Asta iti da o pozitie mult mai enduro decat pe TA vechi, Tenerele vechi, Africana, Tuareg. Stai PE mobra, nu IN mobra, daca pot sa zic asa. 
Altfel, la 1,70 m-am descurcat bine chiar si prin traficul din Bucale, n-au fost probleme de pus piciorul jos la semafoare sau printre benzi.

Link to comment
Share on other sites

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   1 member


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...