Adrian M. Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 Acum 10 ore, Asimplu a spus: Eu tot nu am inteles un lucru la Tracer: de ce are doar cutii laterale si nu are si topcase(cu spatar)? La drum lung, deja este un "must have" spatarul pt pasager la tourere. Ai opțiune sa pui și topcase, e un travel pack sau îl iei separat. Caldut,de la eicma, noul transalpu: https://www.visordown.com/news/new-bikes/new-honda-xl750-transalp-adventure-tourer-officially-revealed E interesanta jucăria, concurent pentru t7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 1 oră în urmă, Figment a spus: Sunt curios de specificatii. Un clip mai încolo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escanor Posted November 8, 2022 Author Share Posted November 8, 2022 (edited) Acum 36 minute, Adrian M. a spus: Ai opțiune sa pui și topcase, e un travel pack sau îl iei separat. Caldut,de la eicma, noul transalpu: https://www.visordown.com/news/new-bikes/new-honda-xl750-transalp-adventure-tourer-officially-revealed E interesanta jucăria, concurent pentru t7 'Onda o cam zbârcesc la design. Unele le reușesc pe deplin, altele sunt absolut anoste. Africana, Rebel, X-ADV, Goldwing, CB-urile neo retro sunt misto CB500, Transalp nou, Hornet nou, NC750X, NT1100 sunt absolut anoste Ahh și CL500 este interesant - un fel de scrambler Edited November 8, 2022 by Escanor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 Acum 7 ore, Escanor a spus: Eu tot nu înțeleg de ce insistă cu farurile asimetrice Cred că vizează clienții de bmw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Figment Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 1 oră în urmă, vis-a-vis a spus: Un clip mai încolo... Hmm. Evacuarea e cam joasa si n-are cine stie ce ground clearance, iar farul nu ma da pe spate (seamana a NC750 un pic). In rest, not bad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 Foarte mulți transalpiști le țin doar pe asfalt, iar restul își pot lua mega scutu' ăla. E clar ca s-a umblat la kilograme, cât mai puține elemente de cadru. Până și BMW G650 XChallengeul meu e așa, cu toate legate de motor și motorul expus. Și e dual sport. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Arrow Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 1 oră în urmă, Escanor a spus: 'Onda o cam zbârcesc la design. Unele le reușesc pe deplin, altele sunt absolut anoste. Africana, Rebel, X-ADV, Goldwing, CB-urile neo retro sunt misto CB500, Transalp nou, Hornet nou, NC750X, NT1100 sunt absolut anoste Ahh și CL500 este interesant - un fel de scrambler Parerea ta. Altii le considera faine pe cele care nu iti plac tie. Bine ca avem de unde alege, fiecare dupa gustul sau. De ex. mie Goldwing-ul nou nu imi place. In schimb CB500X da. Oi fi eu hipster.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escanor Posted November 8, 2022 Author Share Posted November 8, 2022 Acum 8 minute, Silver Arrow a spus: Parerea ta. Altii le considera faine pe cele care nu iti plac tie. Bine ca avem de unde alege, fiecare dupa gustul sau. De ex. mie Goldwing-ul nou nu imi place. In schimb CB500X da. Oi fi eu hipster.... Ahh bineînțeles sunt de acord. Sunt motociclete pentru toate gusturile și buzunarele din fericire Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 2 hours ago, Adrian M. said: concurent pentru t7 La preț mai mult. Clipurile arată 90% asfalt. 1 hour ago, Escanor said: și CL500 este interesant - un fel de scrambler Oribilă motocicletă. Arată ca făcută din două bucăți diferite și eterogene - față de Rebel, spate de naked. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Figment Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 (edited) Acum 43 minute, vis-a-vis a spus: Foarte mulți transalpiști le țin doar pe asfalt, iar restul își pot lua mega scutu' ăla. E clar ca s-a umblat la kilograme, cât mai puține elemente de cadru. Până și BMW G650 XChallengeul meu e așa, cu toate legate de motor și motorul expus. Și e dual sport. Pentru un motiv bun: greutatea. Sunt curios la ce pret o sa iasa, estimez un 12k, asa, din burta. Edited November 8, 2022 by ivan pedala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 La cum au urcat prețurile chiar și pe piața second hand, te aștepți la orice... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 11 minutes ago, Figment said: Sunt curios la ce pret o sa iasa, estimez un 12k, asa, din burta. Vizează prețul lui T7 ca referință (i.e. să fie exact sub el). Deci clar sub 11 mii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Vizează prețul lui T7 ca referință (i.e. să fie exact sub el). Deci clar sub 11 mii. T7 nu era sub 10.000 ?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 S-a scumpit, a sărit de 10k acum. Se apropie de 11 chair. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilarionciobanu Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 Acum 16 ore, Escanor a spus: Eu tot nu înțeleg de ce insistă cu farurile asimetrice? Pe stânga faza scurta și pe dreapta faza lunga. Pe langa că arată că și cum ar fi chioară, nu ești vizibil în trafic. Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici. Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare. Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 (edited) 17 minutes ago, ilarionciobanu said: Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta? Am auzit și eu de asta, dar cred că este legendă urbană. Tocmai prin prisma faptului că sunt destule excepții de la "regula" asta. Cam toate BMW-urile și toate Ducati-urile de exemplu. S-a oficializat achiziția (25% deocamdată) a MV Agusta de către KTM. Mai interesant (și important) este faptul că cei de la KTM se vor ocupa de acum de distribuția și vânzarea brandului italian în toată lumea - după ce anunțul inițial era doar pentru America de Nord. O veste bună. Edited November 8, 2022 by PzKpfW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 Acum 19 minute, ilarionciobanu a spus: Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici. Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare. Iar când un automobil are în funcțiune un singur far, atunci cum mai e? Pe mine cu mă văd cu laserele astea, îi văd pe cei cu un singur far pornit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilarionciobanu Posted November 8, 2022 Share Posted November 8, 2022 Acum 8 minute, Lucian_M a spus: Iar când un automobil are în funcțiune un singur far, atunci cum mai e? Cu defectiune. Acum 15 minute, PzKpfW a spus: Am auzit și eu de asta, dar cred că este legendă urbană. Tocmai prin prisma faptului că sunt destule excepții de la "regula" asta. Cam toate BMW-urile și toate Ducati-urile de exemplu. Good to know. O sa fiu un pic mai atent la ce trece pe langa mine. Nu-mi veneau in minte modele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Circulă vorba că va fi mai ieftină decât t7, cică pe la 10,5k iese transalpul standard. Dacă e așa,nu i rau deloc. Evident,nu i la fel că t7, e mai joasa,garda la sol mai mica,e orientat spre cei care se simt depășiti de statura impunătoare a lui t7. Ce nu îmi place e că vine cu camere, in loc de tubeless. Acum 7 ore, ilarionciobanu a spus: Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici. Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare. Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta? Povesti. Sunt destule moto cu faruri simetrice. Fosta moto de exemplu, concurent cumva cu tracer, versys 1000. Fac treaba asta cu asimetria farurilor strict din considerente economice. Eu mă lipseam de cornering light pe tracer,că oricum nu fac mare lucru,și as fi preferat faza scurta unde sunt și drl urile.dar era altceva. Speram la versiunea noua sa l faca simetric,dar nu vor se pare... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 La 19.10.2022 la 18:21, Speedy.K a spus: . Pe vremea aia adventure nu se inventase, iar dual sport cu enduro turing erau cam acelasi lucru... Pe vremea aia (motociclete ca BMW F650, Aprilia Pegaso, KLE,etc) erau bagate de italieni la "enduro stradale". Deci exista categoria asta (stiu ca am tot cautat in Italia motoare acum ceva timp si am si luat de altfel). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escanor Posted November 9, 2022 Author Share Posted November 9, 2022 Acum 10 ore, ilarionciobanu a spus: Mi-ai amintit de o discutie avuta acum cateva luni cu niste amici. Unul dintre ei sustine ca in cauza e ceva reglementare europeana si ca ar fi vorba tocmai de vizibilitate (de la distanta, pe timp de noapte) si de iluzia creata, cu 2 faruri pe faza scurta, ca ar fi un automobil mult mai departe. Nu stie exact ce reglementare. Stii/stiti vreo moto de generatie recenta care are 2 faruri separate/distincte care functioneaza (din fabrica, fara modificari) pe faza scurta? Africana are din fabrica, Versys are din fabrica, și mai sunt multe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Bz Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Acum 3 ore, Adrian M. a spus: Evident,nu i la fel că t7, e mai joasa,garda la sol mai mica,e orientat spre cei care se simt depășiti de statura impunătoare a lui t7. Zici? Poate e orientat pentru cei care vor sa mai mulți cai putere decât T7. Semnificativ mai mulți. Eu recunosc faptul că sunt nou venit în "lumea adventure", după 17 ani pe cruisere. Trăiam cu impresia că cei cu genul ăsta de motociclete caută cat mai mult drumuri neasfaltate. Nu e deloc așa. Deci TA-ul are un mare avantaj in fata T7, cel puțin din punctul ăsta de vedere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Acum 19 minute, Bart Bz a spus: Zici? Poate e orientat pentru cei care vor sa mai mulți cai putere decât T7. Semnificativ mai mulți. Eu recunosc faptul că sunt nou venit în "lumea adventure", după 17 ani pe cruisere. Trăiam cu impresia că cei cu genul ăsta de motociclete caută cat mai mult drumuri neasfaltate. Nu e deloc așa. Deci TA-ul are un mare avantaj in fata T7, cel puțin din punctul ăsta de vedere. Depinde ce faci cu ea. Daca vrei mai mult off, clar T7 pare pe hartie mai potrivita. Daca vrei adventure, asfalt si drumuri neasfaltate amestecate, posibil sa fie o varianta mai buna trans slapul Dar per ansamblu, apare mai prietenoasa pentur strada, si pentru piloti care nu au 1.90 inaltime. T7 este intimidant de inalta. la 1.80, mi se pare foaaaarte cocotata . Dar inteleg de ce, nu mi se adreseaza mie clar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 1 hour ago, Bart Bz said: Poate e orientat pentru cei care vor sa mai mulți cai putere decât T7. Semnificativ mai mulți. Mă îndoiesc oarecum că cei care sunt în căutare de astfel de motociclete se uită la puterea maximă. Mai ales în cazul în care motorul de pe Ténéré este mai elastic și are puterea și cuplul mai jos. Devine însă destul de clar că Transalp este mai mult o motocicletă de stradă cu ceva capacități offroad, în clasă cu noul V-Strom 800, 890 Adv, etc. Ténéré-ul e în partea mai capabilă de offroad a spectrului, cu Tuareg 660 sau 890 Adv R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted November 9, 2022 Share Posted November 9, 2022 Acum 6 ore, Adrian M. a spus: Depinde ce faci cu ea. Daca vrei mai mult off, clar T7 pare pe hartie mai potrivita. Daca vrei adventure, asfalt si drumuri neasfaltate amestecate, posibil sa fie o varianta mai buna trans slapul Dar per ansamblu, apare mai prietenoasa pentur strada, si pentru piloti care nu au 1.90 inaltime. T7 este intimidant de inalta. la 1.80, mi se pare foaaaarte cocotata . Dar inteleg de ce, nu mi se adreseaza mie clar. Problema la T7 nu e inaltimea seii, ci diferenta mica intre sa si topul rezervorului, bord, ghidon. Asta iti da o pozitie mult mai enduro decat pe TA vechi, Tenerele vechi, Africana, Tuareg. Stai PE mobra, nu IN mobra, daca pot sa zic asa. Altfel, la 1,70 m-am descurcat bine chiar si prin traficul din Bucale, n-au fost probleme de pus piciorul jos la semafoare sau printre benzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.