Jump to content

Stiri si noutati din lumea moto


Escanor
 Share

Recommended Posts

Acum 16 minute, Speedy.K a spus:


Problema la T7 nu e inaltimea seii, ci diferenta mica intre sa si topul rezervorului, bord, ghidon. Asta iti da o pozitie mult mai enduro decat pe TA vechi, Tenerele vechi, Africana, Tuareg. Stai PE mobra, nu IN mobra, daca pot sa zic asa. 
Altfel, la 1,70 m-am descurcat bine chiar si prin traficul din Bucale, n-au fost probleme de pus piciorul jos la semafoare sau printre benzi.

tu ai explicat mai bine. La asta ma refer, la pozitia per ansamblu PE MOTO, ca pe o capra de enduro. Buna pentru cine cauta asta.

Tu ti-ai luat pana la urma ceva? ai apucat sa testezi Tuaregul?

Edited by Adrian M.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

 

Devine însă destul de clar că Transalp este mai mult o motocicletă de stradă cu ceva capacități offroad, în clasă cu noul V-Strom 800, 890 Adv, etc. Ténéré-ul e în partea mai capabilă de offroad a spectrului, cu Tuareg 660 sau 890 Adv R. 

Nu te contrazic, dar conform specificațiilor, cu roți de 18 pe spate și 21 pe față și cu ground clearance de 210 mm, mie îmi pare destul de ok pentru off-road destul de serios, pe mâinile cui trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, Adrian M. a spus:

tu ai explicat mai bine. La asta ma refer, la pozitia per ansamblu PE MOTO, ca pe o capra de enduro. Buna pentru cine cauta asta.

Tu ti-ai luat pana la urma ceva? ai apucat sa testezi Tuaregul?


La T7 am renuntat tocmai din cauza acelei poztii si a seii de pasageri meschina.

Tuareg nici pana in ziua de azi n-am putut sa o testez in afara asfaltului, importatorul nu vrea sa o dea mai mult de 15-20 de minute si ei sunt langa Casa Poporului, deci n-am cum sa o scot pe un coclau dus intors in juma de ora cum am facut cu CRF300 si Africana luate de la Honda Nord.


 

Ce am observat misto in categorie e roata de 21 pe care a pus-o Suzinpe noul Strom. Acum a devenit o mobra de luat in calcul. Sa vedem si pretul.

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 minute, Speedy.K a spus:


La T7 am renuntat tocmai din cauza acelei poztii si a seii de pasageri meschina.

Tuareg nici pana in ziua de azi n-am putut sa o testez in afara asfaltului, importatorul nu vrea sa o dea mai mult de 15-20 de minute si ei sunt langa Casa Poporului, deci n-am cum sa o scot pe un coclau dus intors in juma de ora cum am facut cu CRF300 si Africana luate de la Honda Nord.


 

Ce am observat misto in categorie e roata de 21 pe care a pus-o Suzinpe noul Strom. Acum a devenit o mobra de luat in calcul. Sa vedem si pretul.

S-a deschis deja un topic pentru noula strom. O gluma, 230 kg :))

E dita porcu pe cantar, vs concurenta. Poate compensa doar din pret. Dar totusi 20 kg in plus...vs concurenta. Muuuuuult!

 

Link to comment
Share on other sites

Am intrat cu a mea pe acolo si am iesit repede, e plin de gunoaie, fiare, cioburi, faianta, moloz...

Acum 42 minute, Adrian M. a spus:

S-a deschis deja un topic pentru noula strom. O gluma, 230 kg :))

E dita porcu pe cantar, vs concurenta. Poate compensa doar din pret. Dar totusi 20 kg in plus...vs concurenta. Muuuuuult!

 


Am vazut, e cam sasol. Dar are un pachet standard care se cam pisha pe oricine din concurenta.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Bart Bz a spus:

Nu te contrazic, dar conform specificațiilor, cu roți de 18 pe spate și 21 pe față și cu ground clearance de 210 mm, mie îmi pare destul de ok pentru off-road destul de serios, pe mâinile cui trebuie.

Da. Combinatia de roti spitate 18+21 nu lasa loc de dubii ca este foarte capabila in off si ca este gandita pentru utilizare prelungita in off, dar profilul seii, faptul ca stai in ea, sugereaza ca poate face si partea de touring in conditii foarte bune. Ca si noul V-Strom, de altfel. 

New Honda CL500: 

 

Link to comment
Share on other sites

Noul SV650 se numește GSX-8S.

 

image.thumb.png.dca310b861e567a39537cff4a4c6e69b.png image.thumb.png.fbaa93f9bc54da132dd95e49e02ca7bc.png image.thumb.png.c09bfe7dfb43c5020c7dd36a19d83877.png image.thumb.png.4405be8f7869d8c6f2d3f95d0003dadb.png image.thumb.png.1d54287347366d56658de712fc5e57c1.png image.thumb.png.6cb6bf1a53288bd8eb204f6d12f61f30.png

 

Aceeași strategie ca la Honda, naked-ul și modelul adventure folosesc aceeași platformă și foarte multe subansamble. GSX-8S primește suspensiile reglabile de pe V-Strom, dar și greutatea excesivă (peste 200kg la plin). Frânele par cât de cât serioase, pentru prima dată pe un SV naked de la Suzuki din clasa asta. În rest chestii uzuale: bord TFT, TC reglabil, hărți motor, quickshifter, etc. Și aici cred că prețul va fi argumentul cel mai puternic.

 

O chestie total stupidă în schimb: stopul este integrat în suportul de număr. Va fi mult mai greu să scapi de oribilitatea aia de băț.

 

image.thumb.png.e51821b05ca03d3d386cb384018053f1.png

Link to comment
Share on other sites

Acum 26 minute, PzKpfW a spus:

Noul SV650 se numește GSX-8S.

 

image.thumb.png.dca310b861e567a39537cff4a4c6e69b.png image.thumb.png.fbaa93f9bc54da132dd95e49e02ca7bc.png image.thumb.png.c09bfe7dfb43c5020c7dd36a19d83877.png image.thumb.png.4405be8f7869d8c6f2d3f95d0003dadb.png image.thumb.png.1d54287347366d56658de712fc5e57c1.png image.thumb.png.6cb6bf1a53288bd8eb204f6d12f61f30.png

 

Aceeași strategie ca la Honda, naked-ul și modelul adventure folosesc aceeași platformă și foarte multe subansamble. GSX-8S primește suspensiile reglabile de pe V-Strom, dar și greutatea excesivă (peste 200kg la plin). Frânele par cât de cât serioase, pentru prima dată pe un SV naked de la Suzuki din clasa asta. În rest chestii uzuale: bord TFT, TC reglabil, hărți motor, quickshifter, etc. Și aici cred că prețul va fi argumentul cel mai puternic.

 

O chestie total stupidă în schimb: stopul este integrat în suportul de număr. Va fi mult mai greu să scapi de oribilitatea aia de băț.

 

image.thumb.png.e51821b05ca03d3d386cb384018053f1.png

Ce le mai place designul asta stil insecta 🙄🙄

 

 

FB_IMG_1661930650124.jpg

FB_IMG_1661930658026.jpg

FB_IMG_1661930622326.jpg

FB_IMG_1661930629616.jpg

FB_IMG_1661930619696.jpg

FB_IMG_1661930548670.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, Escanor a spus:

Ce le mai place designul asta stil insecta 🙄🙄

Urate cu spume, si suzeta, si yamaha, pe naked uri.

Italienii insa le nimeresc bine de tot ca design. si Kawa, arata mai ok seria z a lor de roadstere.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, Adrian M. a spus:

 

Italienii insa le nimeresc bine de tot ca design. 

 

Hmmm. Îți plac Agusta Rush, sau Brutale? Ducati Multistrada V2, Street fighterul iarasi mi se pare horror...

Dar e o chestiune de gusturi, desigur 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Escanor said:

Și uite că au revenit și cu Nikken

 

Mild update. Culori, bord TFT și ceva electronică. În rest, Niken GT ca model există de vreo 2 ani. Faptul că nu i-au pus ACC ca lui Tracer 9 cred că spune ceva despre speranțele celor de la Yamaha legate Niken.

 

2 hours ago, Bart Bz said:

Îți plac Agusta Rush, sau Brutale? Ducati Multistrada V2, Street fighterul iarasi mi se pare horror...

 

Adevărat, dar ce ai enumerat tu sunt mai degrabă excepții de la regulă. Italienii știu design. Iar cu Streetfighter nu prea sunt deacord: da, nu arată foarte bine, dar despre ce model din gama super/hyper-naked poți spune că este arătos?

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

Mild update. Culori, bord TFT și ceva electronică. În rest, Niken GT ca model există de vreo 2 ani. Faptul că nu i-au pus ACC ca lui Tracer 9 cred că spune ceva despre speranțele celor de la Yamaha legate Niken.

 

 

Adevărat, dar ce ai enumerat tu sunt mai degrabă excepții de la regulă. Italienii știu design. Iar cu Streetfighter nu prea sunt deacord: da, nu arată foarte bine, dar despre ce model din gama super/hyper-naked poți spune că este arătos?

 

I-au dat mai multe update-uri: TFT nu avea și integrare cu telefonul sau navigație. Quickshifter, cruise control, mânere încălzite. Acum e un pachet bun de touring. Chiar aș fi curios cum merge una d-asta, că nu am avut ocazia...

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, Bart Bz a spus:

Hmmm. Îți plac Agusta Rush, sau Brutale? Ducati Multistrada V2, Street fighterul iarasi mi se pare horror...

Dar e o chestiune de gusturi, desigur 

Agusta, heeeeeeeelll yeaaaah. Arata bestial toate. sexi sexi sexi!

Multistrada nu a fost niciodata o moto frumoasa, doar versiunea pikes peak pot spune ca imi place-ajuta coloritul ala rosu alb.

Street fighter nu, ca si ala o arde insectoid, cu farul/botul ala ascutit.

Acum 2 ore, Escanor a spus:

 

I-au dat mai multe update-uri: TFT nu avea și integrare cu telefonul sau navigație. Quickshifter, cruise control, mânere încălzite. Acum e un pachet bun de touring. Chiar aș fi curios cum merge una d-asta, că nu am avut ocazia...

Am avut eu ocazia, iti pot povesti :)
 

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

sunt curios de ce pret va avea

...si cate kile....

kile, fix cat a avut pana acum. vreo 240 parca?

corectie, 263. Pfuu :)

Dar ce ma mir, versysul 1000 2019 avea 258 fara nimic pe el.

Link to comment
Share on other sites

Ce uratenii pot sa scoata japonezii zilele astea. SV-ul ala e fix Dacia Spring. V-Strom-ul Sandero Stepway si Transalp-ul Dokker Stepway (si cam la fel de "utile" pe off la cate kg au). Ba chiar Daciile sunt frumoase comparativ cu mobrele astea.

 

Dar sa va las si ceva sa va clatiti ochii:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 ore, PzKpfW a spus:

 

Adevărat, dar ce ai enumerat tu sunt mai degrabă excepții de la regulă. Italienii știu design

Uitându-ma la ce a postat ovi_ice, sunt excepții cele care arată bine. Moto Guzzi pare că în loc de crash bar au pus propriul motor, iar majoritatea Ducati-urilor zici că-s desprinse din Alien. 

Dar cu toții știm că gusturile sunt diferite, ceea ce, de altfel, e un lucru pozitiv, și, până la urmă, bine că există și că mai avem încă de unde alege.

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, ovi_ice a spus:

Ce uratenii pot sa scoata japonezii zilele astea. SV-ul ala e fix Dacia Spring. V-Strom-ul Sandero Stepway si Transalp-ul Dokker Stepway (si cam la fel de "utile" pe off la cate kg au). Ba chiar Daciile sunt frumoase comparativ cu mobrele astea.

 

Dar sa va las si ceva sa va clatiti ochii:

 

 


 

Bai, putine motociclete mai sunt frumoase, dar astia chiar sunt smecheri rau pe design. Are si motorul ala aportul lui, dar nici cu restul intregului nu mi-e rusine! Pana si cusaturile de la sei parca arata altfel decat la restul marcilor.

Acum 1 oră, ovi_ice a spus:

Pregatiti de runda a doua ? :)

 

 

 


Nu, Ducati o dau si ei in benveuri! Nicio legatura cu Guzzi.

Link to comment
Share on other sites

De la Ducati, Streetfighterul e meh, restul arata f bine (arta as putea zice). Iar Moto Guzzi da clasa pe tot ce inseamna retro/heritage.

 

Lasand la o parte designul, faceti o comparatie si a finisajelor si echipamentelor (suspensii, frane) intre ce ofera italienii (de fapt europenii) si japonezii. Astia din urma vad ca incep sa ceara scoruri de motociclete adevarate, cand ei ar fi trebui sa ramana la gama de pret Dacia, fiindca doar la nivel de Dacie stiu/vor sa produca.

Nu as fi facut asemenea afirmatii daca ne-am fi aflat in 2008-2010, dar sa-mi vii tu in 2023 cu asemenea mizerii, chipurile "modele "noi", da-o in p**...

 

Si sa nu zica lumea ca-s hater pe japoneze, cred ca mai au unele modele dezirabile. La Honda, AT-ul mi se pare cea mai mare reusit a lor din ultimii 10 ani, probabil modelul care "i-a scos din groapa" pe segmentul touring Adventure. La Yamaha, Trace-urile mi se par f corecte pe segmentul lor, in special cel de 900. Si japo inca stau bine pe scutere - daca ar fi maine sa-mi cumpar scuter, as alege dintre doar dintre X-Max si Forza, ambele de 300.

 

Ca sa revin la "noutatile" despre care se discuta mai sus, decat Transalp-ul ori V-Strom-ul nou, mai degraba o MTS 950 SH (aceeasi utilitate pe off, dar mult superioara pe asfalt) sau T7/F800GS :) SH, daca se vrea putin mai mult off (cu disclaimer-ul sa nu aveti mari sperante ca veti face pe ele ce vedeti prin reclame). 

Link to comment
Share on other sites

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...