Jump to content

Stiri si noutati din lumea Moto


SenorPink
 Share

Recommended Posts

O versiune carenată de MT-09 care va înlocui R6, model dispărut din cauza normelor de poluare.

 

Despre supraalimentare nu sunt deloc sigur. E clar că Yamaha lucrează la o versiune turbo a motorului CP3, dar nu cred că-și va face apariția pe acest model. Mai au de dezvoltat la el. Dealtfel cam toți producătorii japonezi par să lucreze la motoare supraalimentate: Kawasaki și Honda la motoare cu compresor, Yamaha și Suzuki cu turbocompresoare. Totuși, în afară de Kawasaki nu a scos nimeni vreo versiune de serie - și chiar și ei au de fapt 3 variații ale aceluiași model și nimic altceva la orizont.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

"It shows the turbo located closer to the cylinder heads which makes the engine more compact and reduces turbo “lag”."

 

Ma bucur ca iau in serios aceasta problema. Poate si o geometrie variabila ar ajuta. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

 

Un avantaj pentru cost. Dezavantaj pentru autonomie.

Poate de-aia vor "verzii" hibrid, sa le combine cumva pe amândouă?

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 minute, PzKpfW a spus:

 

Un avantaj pentru cost. Dezavantaj pentru autonomie.

Poate moto e ușoară, aerodinamica , poate incarca pe frânare etc poate poate poate se extinde, daca scoți 200km ar fi super.

In rest în oraș și 50km e super suficient pt o zi.

 

Mai ales daca mergi până la terasa /spargi semințe.

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Bart Bz said:

Poate de-aia vor "verzii" hibrid, sa le combine cumva pe amândouă?

 

Se pune problema complexității și greutății. Aceeași problemă pe care o au (într-o măsură mai mică) și sistemele de supraalimentare despre care vorbeam mai sus. Pe un automobil nu este prea impactant; pe o motocicletă, da.

 

13 minutes ago, frigider said:

Poate moto e ușoară, aerodinamica , poate incarca pe frânare etc poate poate poate se extinde, daca scoți 200km ar fi super.

In rest în oraș și 50km e super suficient pt o zi.

 

Mai ales daca mergi până la terasa /spargi semințe.

 

Nișa de mobilitate urbană este deja ocupată de bicicletele și scuterele electrice - mai nou și de trotinete. O motocicletă trebuie să fie și versatilă în ceea ce privește autonomia. Iar problema (actuală a) electricelor este capacitatea mică și greutatea mare a bateriilor.

Link to comment
Share on other sites

Transmisia și motorul sunt KTM, dar o iterație pe care austriecii au tras-o pe linie moartă destul de rapid (după doar 1 an) și au înlocuit-o cu actualul agregat 890. În rest, design și producție China. Nu sună foarte bine.

 

CF Moto vine însă cu niște prețuri imbatabile și cu garanția aferentă motocicletelor noi. Problema se pune ce se întâmplă când cei 2 ani de garanție expiră și când primii proprietari vor da motocicletele astea mai departe. Marca poate avea succes pe viitor și să-și facă un nume solid in lumea moto dar deocamdată (și vreau să mă înșel) sunt de părere că primele generații de proprietari CF Moto vor fi cobai.

Link to comment
Share on other sites

Ehh nu fac numai CF Moto asta, toți producătorii când scot un model nou nout testează pe primi clienți, sau cum zic inglejii, pe early adopters. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, VyXxer a spus:

 

...

 

12.jpg 

...

si eu prefer carburatia fata de alea care se baga in priza

Welcome to the club. :)

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, SenorPink said:

Ehh nu fac numai CF Moto asta, toți producătorii când scot un model nou nout testează pe primi clienți, sau cum zic inglejii, pe early adopters. 

 

Corect. Însă europenii și japonezii au un program de testare bine pus la punct și experiență în domeniu. Despre testare la chinezi nu se știe mare lucru. Iar experiență au doar prin prisma colaborării cu KTM (mă refer la CF Moto).

 

54 minutes ago, VyXxer said:

La ce foloseste roata aia pe spate asa lata?

 

Să meargă bine pe drept.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...