PzKpfW Posted January 7 Share Posted January 7 Noul motor de 990 de la KTM (în comparație cu actualul 890, dr). Implicit, urmează o nouă serie de modele - Duke 990, 990 Adv și un touring derivat din 790/890 Adv cu suspensii mai tari, roți de '17, etc. Probabil că motorul de 890 va dispărea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted January 7 Share Posted January 7 Important e să păstreze condensul din bord! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted January 7 Share Posted January 7 ar fii interesant sa incerce si sa scade cilindrea cu 100 - 200 - 300 cc, cred ca multa lume asteapta un 490 - 590 adv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted January 7 Share Posted January 7 Se pare că 490-ul este în teste. Dar vorbim de mono. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted January 7 Share Posted January 7 Astia niciodata n-au fost in stare sa faca un bicilindru mediu sau mic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted January 7 Share Posted January 7 Nu prea are sens mai mult de un piston pentru majoritatea aplicațiilor stradale la cilindree mici. Aceeași poveste ca bicilindrul vs 4 în linie la motoarele mai mari. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted January 7 Share Posted January 7 (edited) Pai la 600 cele mai celebre au fost in 4 cilindri pana la un moment dat. Cel putin japonezle. Edited January 7 by Speedy.K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted January 7 Share Posted January 7 Alte vremuri, alte tehnologii, alte priorități, alt marketing. Motoarele de 600 cu 4L sunt cvasi-dispărute. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prafrau Posted January 7 Share Posted January 7 Acum 1 oră, Speedy.K a spus: Pai la 600 cele mai celebre au fost in 4 cilindri pana la un moment dat. Cel putin japonezle. alea erau "stradale" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted January 8 Share Posted January 8 (edited) Acum 12 ore, Speedy.K a spus: Astia niciodata n-au fost in stare sa faca un bicilindru mediu sau mic. A avut kawasaki, kle 500, foarte misto propulsorul ... putere si cuplu fix cat trebuie... ar fii fain un refresh cu injectie, ceva asistenta electronica, suspensie mai buna, greutate mai mica (cu vreo 50 kg ) Edited January 8 by pepsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted January 8 Share Posted January 8 Hahaha, da, KLE a fost o maaare smecherie de motocicleta! Acum serios, eu ma refeream la astia de la KTM... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Bz Posted January 12 Share Posted January 12 https://www.mcnews.com.au/ducati-sales-figures-motorcycle-2022/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted January 12 Share Posted January 12 A devenit teribil de cul să ai Ducati acum. În mod obiectiv, fac motociclete mai bune ca acum 10-15 ani. Dar și ceva mai plicticoase standard. CFMoto 800NK - de la prototip la versiunea de serie. Un Hornet mai interesant. Moto Guzzi pregătește un nou Stelvio Honda va prezenta curând primul model electric. Aprilia și primul lor sistem VVT, similar cu cel de la Suzuki (tot cu bile, dar 3 în loc de 12). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therocketscientist1 Posted January 12 Share Posted January 12 Chiar acum, PzKpfW a spus: CFMoto 800NK - de la prototip la versiunea de serie. Un Hornet mai interesant. Din partea dreapta aduce a MV Agusta Brutale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted January 12 Share Posted January 12 Ăla e prototipul. Versiunea finală este mai standard și apropiată vizuală de modelele 300 și 650. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escanor Posted January 13 Author Share Posted January 13 Ușor ușor se apropie: https://www.visordown.com/news/new-bikes/2023-bmw-r-1300-gs-teaser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted January 13 Share Posted January 13 (edited) La astia e ca la Dacii, 1100, 1250, 1300. Urmeaza 1400 si 1410 Sport, in doua usi. Acum 19 ore, Bart Bz a spus: https://www.mcnews.com.au/ducati-sales-figures-motorcycle-2022/ Asa se intampla cand castigi MotoGP si la piloti si la constructori. Acum poate devine clar pentrutoata lumea de ce baga italienii atatia bani in competitie. Edited January 13 by Speedy.K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted January 13 Share Posted January 13 E clar că succesul în motorsport ajută, dar având în vedere că modelele cele mai vândute (Multistrada, Scrambler, Monster) nu prea au legătură cu sportivitatea, aș zice că diversificarea gamei (1) și eliminarea stigmei legate de fiabilitate (2) au contribuit mai mult la cifrele de vânzări. Recunoașteți/ghiciți marca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escanor Posted January 13 Author Share Posted January 13 Acum 5 minute, PzKpfW a spus: E clar că succesul în motorsport ajută, dar având în vedere că modelele cele mai vândute (Multistrada, Scrambler, Monster) nu prea au legătură cu sportivitatea, aș zice că diversificarea gamei (1) și eliminarea stigmei legate de fiabilitate (2) au contribuit mai mult la cifrele de vânzări. Recunoașteți/ghiciți marca. 'onda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted January 13 Share Posted January 13 1 hour ago, PzKpfW said: Recunoașteți/ghiciți marca. Harley (Benelli) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted January 13 Share Posted January 13 Marca "China". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted January 13 Share Posted January 13 2 hours ago, DKW said: Harley (Benelli) Corect. Benelli 350S/Qianjiang QJ350 și Benelli Leoncino 500 cu alte plastice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Bz Posted January 13 Share Posted January 13 Acum 5 ore, Speedy.K a spus: Asa se intampla cand castigi MotoGP si la piloti si la constructori. Acum poate devine clar pentrutoata lumea de ce baga italienii atatia bani in competitie. Corect. Eu urmăresc mai mult World SBK decât MotoGP, și acolo tot ei au câștigat, atât la piloți, cât și la constructori. Bravo lor, ce sa mai zic... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted January 13 Share Posted January 13 52 minutes ago, Bart Bz said: și acolo tot ei au câștigat Întrebarea ar fi dacă, în comparație cu acum 1 an sau 2, ești mai interesat acum să-ți cumperi un Scrambler sau o Multistrada pentru că au câștigat ei titlul la Superbike. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted January 13 Share Posted January 13 Clientii romani nu fac parte din targetul companiilor de nivelul asta. Desi prind si la noi unele strategii, gen folosirea numelor modelelor consacrate pentru modelele noi care n-au treaba tehnic cu cele vechi, sigle de masini cunoscute pus pe mobre la preturi exorbitante etc. Dar asta cu motorsportul nu prinde, n-as putea sa spun din ce motive. Plus ca piata de mobre noi practic nu exista fata de alte tari. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.