Jump to content

Stiri si noutati din lumea moto


Escanor
 Share

Recommended Posts

Sunt destul de convins că este varianta a 2-a. La fel, Honda a tăiat din preț în mod specific în Italia (cea mai mare piață moto din UE) pentru a fi (fix) sub Ténéré.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca in Italia au taiat ca sa fie mult sub Tuareg. Ala e competitorul adevarat, T7 nema electrocica, pozitie mult mai enduro, altceva.

Oricum, cine dreaqu se uita la 500 de euro cand isi ia mobra de peste 10.000?! 
Probabil psihologic.

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 minute, Speedy.K a spus:

Cred ca in Italia au taiat ca sa fie mult sub Tuareg. Ala e competitorul adevarat, T7 nema electrocica, pozitie mult mai enduro, altceva.

Oricum, cine dreaqu se uita la 500 de euro cand isi ia mobra de peste 10.000?! 
Probabil psihologic.

 

Si peste 15k s 20k te uiti si la 500 de euro, sunt ceva accesorii de banii aia. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Escanor said:

Si peste 15k s 20k te uiti si la 500 de euro

 

De uitat, te uiți. Dar asta în sine nu va înclina balanța decisiv în favoarea unui model. Mai ales în contextul în care în Vest mai toată lumea își cumpără în leasing - i.e. diferență de câțiva euro la rată.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Escanor a spus:

 

Si peste 15k s 20k te uiti si la 500 de euro, sunt ceva accesorii de banii aia. 


Daca la o mobra de 20000 te uiti la 500 inseamna ca mobra e prea scumpa pentru banii tai.

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

 

De uitat, te uiți. Dar asta în sine nu va înclina balanța decisiv în favoarea unui model. Mai ales în contextul în care în Vest mai toată lumea își cumpără în leasing - i.e. diferență de câțiva euro la rată.


Bineinteles ca la asta ma refeream, nu la bani in sine.

PS La aia se face leasing pe persoana fizica?

Link to comment
Share on other sites

Da. Microîntreprinderile sunt mult mai rare, condițiile pentru înființare sunt mai complicate și taxele mai mari. Dar au condiții de leasing foarte bune la PF, cu dobândă 0 de obicei. La americani am auzit inclusiv de leasing operațional la moto (oferit în mod oficial de dealer/importator).

 

* Mă refer la țările din Vest, evident.

Link to comment
Share on other sites

Nu există piață, educație (de niciun fel), dorință, mediu fiscal, etc. Fabricantul lucrează cu care are la fața locului - de la oameni la instituții financiare și legislație.

 

Regret lipsa finanțărilor cu dobândă 0 la moto și dorința (normală într-un fel) imporatorilor/dealerilor de a pune adaos mai mare. Prețurile sunt constant mai ridicate decât în țări care au taxe fiscale mai mari.

Link to comment
Share on other sites

Acum 40 minute, Speedy.K a spus:

Eu intrebam de a merge acolo si a cumpara cum cumpara si ei.

Cred că trebuie să fii înregistrat fiscal, cont deschis acolo, o adresă/buletin ceva în tara respectiva că sa poți lua leasing d-asta cu dobândă 0. 

Link to comment
Share on other sites

Update minor pentru Ducati DesertX. O altă spoială (inspirată de cursa de la Dakar, la care Ducati nu a participat niciodată) și navigație cu săgeți pe bord. Update și de preț: +500€.

 

image.thumb.png.942daebeb75dd4088122b82629fb7d12.png image.thumb.png.767a2f93bff4a017c1ff7540f5120d77.png image.thumb.png.56fee087643a4520983bc4fc284070e8.png image.thumb.png.34562b3aaa248d0ae6e54c4efc950a5c.png

Link to comment
Share on other sites

Da. Am observat că de 2-3 ani încoace a "devenit cul" să ai Ducati. Deși este vorba probabil și de îmbunătățirea fiabilității (nu că dpdv mecanic ar fi fost foarte problematică în trecut) sau de succesul în motorsport (chiar dacă au câștigat și înainte), cel mai important element este pur și simplu faptul că are lumea bani. Meh.

 

Recunoașteți marca/motocicleta/orice.

 

image.thumb.png.bf8eb5a41552a2e1a91cab581a5aa31c.png image.thumb.png.b9b45fe3b7672e738b0043c3edc46179.png

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Recunoașteți marca/motocicleta/orice.

 

image.thumb.png.bf8eb5a41552a2e1a91cab581a5aa31c.png image.thumb.png.b9b45fe3b7672e738b0043c3edc46179.png

 

pare o saorma cu de toate, cu un motor mic

miroase a chinez

Edited by prafrau
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, prafrau said:

miroase a chinez

 

Xiangshuai Traveler XS 800. Da, 800cc și vreo 60cp. Nu că un H-D de 1600cc ar avea forarte multă putere, dar măcar au cuplu. Asta are 72Nm și viteză maximă de 160 km/h.

 

Are însă meritul de a fi primul model de genul venit din China. Cred că sunt pe toate nișele deja.

Link to comment
Share on other sites

Situiația mi se pare complet diferită. Când au intrat japonezii pe piața moto europeană (anii '60) au venit cu motociclete ieftine (mână de lucru relativ ieftină în JP + procese automatizate) și cu excelență în calitate și asamblare. Au vândut prin prețuri accesibile, inovație, fiabilitate și imagine în motorsport.

 

Ceea ce fac chinezii acum nu este altceva decât să copieze ceea ce fac europenii, făcând rabat de la calitate și inundând piața piața cu modele pe care nu le-a cerut nimeni**. Sunt exemple mai sus - și încă unul, tot de la Xiangshuai: un chopper-cruiser cu design kitschos, roată de 360 pe spate și motor V2 de 800cc cu 51cp și 59Nm cuplu.

 

image.thumb.png.3d92cf5170d0f16ff25268e03c98c142.png image.thumb.png.6144135b9abaf01b17bec20ec9be7a53.png image.thumb.png.073046b098625b3d653c960ebe5db03f.png image.thumb.png.e6167cab3dabc1448dcc257db4fd79c4.png

 

** Evident, sunt și câteva exepții, dar asta este abordarea generală a chinezilor - nu doar la motociclete, ci cam la orice produse care vin de acolo.

Link to comment
Share on other sites

Acum 24 minute, Speedy.K a spus:

E tare cum azi chinezariile au preturi pe care le aveau acum 20 de ani mobre japoneze cu cam aceleasi capacitati sicaracteristici tehnice.

Nu comparam calitatea. La preturi da, dar calitatea și fiabilitatea japonezelor nici acum nu e egalata de nimeni.

Link to comment
Share on other sites

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...