Adrian M. Posted February 27 Share Posted February 27 Acum 14 minute, PzKpfW a spus: KTM 390 Adventure "SW", cu roți spițate. Foarte misto, multi zic ca i misto 390 ul, pentru cine vrea soft offroad, dar decenta pe strada, naveta, etc. Un fel de allrounder. Chiar tentant, renunt la scuter si iau unul de asta, si l scot si pe drumuri fara asfalt...hmm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted February 27 Share Posted February 27 2 hours ago, Adrian M. said: multi zic ca i misto 390 ul Ce ar merge făcut un SM pe platorfma aia... Este absolut penibil cât de puține opțiuni sunt pe partea de supermoto de fabrică. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted February 28 Share Posted February 28 Acum 16 ore, PzKpfW a spus: Ce ar merge făcut un SM pe platorfma aia... Este absolut penibil cât de puține opțiuni sunt pe partea de supermoto de fabrică. Ar fi belea mai ales pentru mers urban. Dar cred ca vanzarile nu justifica prezenta unei astfel de moto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted February 28 Share Posted February 28 Tocmai, cred că s-ar găsi cumpărători. Nu este o nișă foarte mare, dar având în vedere că cei de la KTM se chinuie să ofere trei "arome" ale aceluiași supermoto de stradă (690 SMC R/701 SM/SM 700) și două a celui de circuit (450 SMR/FS 450), s-ar găsi loc în gamă și pentru unul bazat pe platforma 390. Costurile de dezvoltare ar fi foarte reduse și s-ar limita probabil la plastice și setări diferite la suspensii și (poate) cutie. Kawasaki oferă dealtfel ceva chiar în gama asta - KLX 300SM (din păcate nu și în Europa). Dar fiind japonezi, sedează excesiv motorul din motive de fiabilitate (vreo 23cp și 20Nm). Un model bazat pe 390 Adv ar fi bombă. Prosteală maximă. Încă o ciudățenie fără sens din China - maxi-tourer cu motor boxer de 2500cc în 8 (opt) pistoane. Deocamdată la stadiul de prototip, făcut de către Great Wall (cunoscuți în Europa pentru mașini utilitare de calitate îndoielnică). Materializarea sintagmei: doar pentru că poți să faci ceva nu înseamnă că și trebuie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exilatu' Posted March 8 Share Posted March 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therocketscientist1 Posted March 8 Share Posted March 8 La 28.02.2023 la 14:08, PzKpfW a spus: Încă o ciudățenie fără sens din China - maxi-tourer cu motor boxer de 2500cc în 8 (opt) pistoane. Deocamdată la stadiul de prototip, făcut de către Great Wall (cunoscuți în Europa pentru mașini utilitare de calitate îndoielnică). Materializarea sintagmei: doar pentru că poți să faci ceva nu înseamnă că și trebuie. Honda Rune vibes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted March 8 Share Posted March 8 40 minutes ago, exilatu' said: Mild update(s) din 2020 încoace. Cea mai mare schimbare anul ăsta este probabil trecerea la etriere Brembo Stylema pe față la RS (Brembo M50 până acum). În rest, un plastic în plus, câțiva cp și Nm la motor și alte culori. Cam atât. Găsiți diferențele (MY '22, MY '23). 17 minutes ago, therocketscientist1 said: Honda Rune vibes Da, unul mai grotesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprike Posted March 8 Share Posted March 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted March 8 Share Posted March 8 4 hours ago, sprike said: (...) S-a mai pus. On 2/23/2023 at 1:38 PM, Escanor said: Meh. La fel ca și Niken. Kawasaki vine cu o premieră mondială: far adaptiv pe H2 SX, cu ajutorul unei camere fotosenzitive. Sună interesant dar de fapt nu prea este. Multă tehnologie pentru puțină valoare adăugată. Și un preț total (cu tot cu genți laterale) de vreo 32.000€. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted March 8 Share Posted March 8 Acum 5 minute, PzKpfW a spus: Kawasaki (...) H2 SX (...) Și un preț total (cu tot cu genți laterale) de vreo 32.000€. Când am început eu să bălesc la el era 22800 parcă (fără cutii), un dealer din Germania îl oferea cu livrare imediată cu 28k. În 2 ani s-a mai îngrășat cu câteva mii de €... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted March 8 Share Posted March 8 Doar din radare, prostia asta de cameră și inflație. În rest e aceeași motocicletă. Un model interesant per total, într-o clasă care cam dispare. Dar o motocicletă care nu se vinde. Probabil și datorită faptului că Hayabusa vine cu performanțe doar sensibil inferioare și este efectiv la jumătate de preț. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hora09 Posted March 15 Share Posted March 15 https://www.rideapart.com/news/656832/harley-davidson-x350-qj-motor-china/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted March 15 Share Posted March 15 ai de plm.... dar de fapt nu conteaza, oricum sunt stricacioase, mai rau de atat nu prea poate fi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted March 15 Share Posted March 15 (edited) KTM SMT 890 mai aproape de lansare (24 aprilie). Șasiu, coadă și basculă direct de pe 890 Adventure. Roți, frâne și suspensii de pe 890 Duke. Edited March 15 by PzKpfW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted March 15 Share Posted March 15 Niiice! Hooligan bike. Dacă este și mai accesibilă decât Ducati ul concurent, va vinde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted March 15 Share Posted March 15 37 minutes ago, Adrian M. said: Dacă este și mai accesibilă decât Ducati ul concurent, va vinde. Dacă te referi la Multistrada V2, e cam în altă ligă. Chestia asta va costa între 10 și 11 mii (fără TVA). MTS V2 este peste 13.000€. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted March 15 Share Posted March 15 (edited) Nuuu, la sm mă gândesc,la hypermotardul de 950 Edited March 15 by Adrian M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted March 15 Share Posted March 15 Nu mai există Hypermotard de 800, doar 950 (același motor ca pe Multistrada V2). Și costă vreo 12.500€. Asta nu e în aceeași clasă - e un touring cu apucături de huligan. Hypermotard este motocicletă de prosteală, fără niciun aspect practic legat de confort sau touring. A avut și KTM un model similar (950/990 Supermoto) dar nu-l mai fabrică de mult. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted March 15 Share Posted March 15 Da,am corectat , 950. Eu le vad cumva pe acolo, clar, Ducati mai agresiv și mai golan. Dar astea s singurele smuri big,altceva ,nema,nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted March 15 Share Posted March 15 De când nici Aprilia nu mai produce Dorsoduro (2020), Hypermotard a rămas singur pe nișa asta. Dar probabil că nici el nu o mai duce mult - Ducati pregătește un monocilindru pentru categoria asta (și nu numai). Epoca maxi-SM-ului a cam apus, și pe bună dreptate zic eu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted March 18 Share Posted March 18 Stefan Pierer (director general KTM AG) despre motocicletele electrice: "(...) richtige Motorradfahrer kaufen keine Elektromaschinen." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted April 9 Share Posted April 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TETEA. Posted April 9 Share Posted April 9 Imi cer scuze daca s-a mai discutat si n-am urmarit. Dar ati vazut ce scoate Honda? Pareri? https://powersports.honda.com/motorcycle/dual-sport/xr650l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papa_Bear Posted April 9 Share Posted April 9 Acum 6 minute, TETEA. a spus: Imi cer scuze daca s-a mai discutat si n-am urmarit. Dar ati vazut ce scoate Honda? Pareri? https://powersports.honda.com/motorcycle/dual-sport/xr650l Nu ai sa vezi asa ceva in Europa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKW Posted April 9 Share Posted April 9 @TETEA. sunt curios daca modelul se va comercializa si in Europa, comparativ cu DR650SE care se comercializeaza doar in State si piata estica. Pare o gura de aer proaspat pe o nisa aflata in declin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.