Sari la conținut

Kawasaki VersysMartor ulei aprins motocicleta nu porneste


Postări Recomandate

Ce să se întâmple? În primul rând procesul durează cu anii, iar la final cu dreptatea în mână o iei tot în mână... 🤬 Justiția e în Ro una din cele mai mari bătăi de joc la adresa cetățeanului. 

A nu se înțelege că încurajez vânzătorii necinstiți, sau sunt genul resemnat. Care e diferența dintre un 8imist și un pesimist? Niciuna, pesimistul e doar mai bine informat! 

Astăzi am vb cu cineva care cumpărase o mașină mânărită grav (airbaguri lipsă) și acum caută alta, cică pe aia a returnat-o vânzătorului deși apucase chiar să o transcrie pe numele lui. Nu știu cum, amenințând cu justiția sau recurgând la rakeți, că treaba e relativ proaspătă, n-ar fi ajuns nici la prima înfățișare în instanță. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 14 ore, FLEX a spus:

Si totusi, de ce s-ar gripa la 80k km un motor in care exista ulei?

Ceva a fost gresit in exploatare sau intretinere, altfel nu s-ar explica, parerea mea.

 

Exact, problema nu sunt kilometrii. 

 

Catre initiator, daca motorul avea in anunt 100.000 km, mai mergeai sa-l vezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 6 ore, Speedy.K a spus:

Nu cumva n-a manarit doar km, ci si ceva prin motor care era deja pe punctul de a crapa? 

Am văzut astăzi motorul desfăcut la Mașinuță. 

Se chinuia de mama focului să separe chiulasa de bloc din cauza oxidării. Spunea că toate de UK sunt la fel din cauza umezelii permanente. 

Chiulasa era praf pe un cilindru, îmi pare rău că n-am făcut poze. 

Toate șuruburile sunt originale și nu a fost umblat în motor, deci varianta de șmen pică. 

El spunea că pierdea apă pe la pompă și asta ar fi cauza, a rămas fără lichid răcire, supraîncălzire și s-a rupt o supapă care a făcut praf totul. 

Soluția este un motor SH, în jur de 700 costă unul. 

La 27.09.2021 la 8:08, Ric a spus:

La probele pe care le-am facut prin oras a fost OK.

Am facut actele si eu am plecat spre Bucuresti pe motor.

De curiozitate, ești începător?

Întreb pentru că:

1. ar fi trebuit să vezi scurgerea pe la pompă de apă la o inspecție vizuală simplă. Plus alte eventuale scurgeri. 

2. vasul de expansiune l-ai verificat să vezi nivelul? 

3. Când rămâi fără lichid de răcire ți se aprinde un bec martor în bord, nu l-ai văzut în mers? 

 

Ca idee, când iei un motor SH de la cineva și ieși la drum prima oara, nu te urci pe el la Oradea și te dai jos la București. 

Mergi câțiva km atent până se încălzește bine, apoi oprești și inspectezi vizual să nu ai pierderi de lichide, urme dubioase, etrieri încinși peste măsură etc. 

Mai ales că Versys ul nu e supracarenat. 

Acu asta e, îți cumperi un motor SH, bine că nu ai pățit tu ceva. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.09.2021 la 14:37, Ric a spus:

Salut ,

Am raspunsul de la service, pilitura de cuzineti si  aluminiu in ulei.

Motorul e gripat.

Ca sa stiti, l-am cumparat din Oradea si avea pe bord 50200km.

Astazi am cautat in Anglia MUT (un fel de RAR de la ei  si avea la ultilul ITP 43600mile, deci  700000km=  kilometrajul a fost dat inapoi.

Credeti ca pot sa il agat cumva pe fostul proprietar pentru a plati   macar reparatia ?

 

toate cele bune!

of man, de ce nu ai verificat inainte sa iei moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

E cu dus și întors asta. 

E o posibilitate ca fostul proprietar să nu fi știut asta. 

Dar tu ca vânzător nu știi ce ai de făcut? 

Să zicem că nu te pricepi, dai sfoară în țară și mergi cu cineva care știe să verifice un motor. 

Sunt curios să aud și eu de la cel pățit cum a procedat și cum arată actul ăla în care scrie de kilometri. 

Repet, chiar și cu 70.00o Km, nu din cauza asta s-a bulit motorul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Când rămâi fără lichid de răcire ți se aprinde un bec martor în bord

La unele auto, la moto eu unul n-am vz martor pt nivelul lichidului de răcire. 😳 Când se aprinde cel de supraîncălzire de obicei e tardiv, s-a fwtut cel puțin garnitura de chiulasă. Buba e că de aprins s-a aprins becul de ulei, ceea ce înseamnă lipsa presiunii de ungere! Ca idee am un motor de Suzuki (auto) supraîncălzit sever, cu chiulasa topită la un cilindru, care are toată "linia" de arbore perfectă, la fel palierele arborilor cu came și toate componentele distribuției, deci pilitura de cuzineți nu cred că are legătură cu pierderea de lichid de răcire, decât dacă o fi intrat antigel în ulei. 

Nu prea cred să fie vânzătorul în necunoștință de cauză, mai degrabă a depistat ceva bubă, a băgat vreo zeamă tip "mecanic în bidon" care să ascundă simptomele și olx. 

My 2 cent opinion. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 16 minute, ENEOS a spus:

La unele auto, la moto eu unul n-am vz martor pt nivelul lichidului de răcire.

Ai dreptate, îmi dau seama că îl confund cu cel de ulei! 

Există însă indicator de temperatură, e drept că dacă nu te-ai obișnuit să te uiți regulat pe bord, scapi momentul. 

Cine știe ce s-a întâmplat, cert este că nu a fost umblat în motor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

S-a rupt o supapa de evacuare si a distrus tot.Piston biela chiar si  arborele cotit.

Motorul e compromis.

Am gasit unul in UK  si trebuie sa il aduc in tara, ideea este ca de cind au iesit  din UE e mai dificil.

Asta e m-am impacat cu paguba.

 

siti cum e: cind e sa ai  ghinion , dai de cuie si in (cuvant urat)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă asta a fost cauza nu ar fi putut fi depistată de nimeni înainte și nici nu avea vânzătorul cum să știe. Asta dacă motorul într-adevăr nu a mai fost desfăcut înainte. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 19 minute, Ric a spus:

Am gasit unul in UK  si trebuie sa il aduc in tara, ideea este ca de cind au iesit  din UE e mai dificil.

Caută și în Germania, din UK poate iei altul cu reumatism din cauza vremii 🤔

Acum 21 minute, Ric a spus:

siti cum e: cind e sa ai  ghinion , dai de cuie si in (cuvant urat)!

Așa este. Bine că nu ai pățit tu nimic. 

Acum 15 minute, ENEOS a spus:

Dacă asta a fost cauza nu ar fi putut fi depistată de nimeni înainte și nici nu avea vânzătorul cum să știe

De la ce se rup cozile astea? 

Diferență de temperatură poate fi? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.09.2021 la 16:23, ENEOS a spus:

 

Nu prea cred să fie vânzătorul în necunoștință de cauză, mai degrabă a depistat ceva bubă, a băgat vreo zeamă tip "mecanic în bidon" care să ascundă simptomele și olx. 

My 2 cent opinion. 

Auzisem că mai demult se punea în motor ulei de cutie de viteze, ca să nu se audă bătăi și țăcăneli când se făcea proba pentru vânzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supapa e supusă variațiilor de temperatură, multe au cozile tubulare și umplute cu sodiu sau alte substanțe pt a ajuta la răcire, dar în general se rup după ce în prealabil se întâlnesc, poate în mod repetat, cu pistonul. Nu neapărat imediat, dar dacă se îndoaie câtuși de puțin stresul la fiecare închidere crește. În general cedează urmare a unor deficiențe de fabricație, supraîncălzirii etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Ric a spus:

Salutare,

 

S-a rupt o supapa de evacuare si a distrus tot.Piston biela chiar si  arborele cotit.

Motorul e compromis.

Am gasit unul in UK  si trebuie sa il aduc in tara, ideea este ca de cind au iesit  din UE e mai dificil.

Asta e m-am impacat cu paguba...

Cauta si pe Olx, am vazut cateva la dezmembrari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...