Sari la conținut

15. Red Bull Grand Prix of The Americas


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 4 ore, xt600 a spus:

incercare penibila de imitare

Sincer pe Rossi îl imită cel mai mult, a luat deja 8 campionate :)

Chiar acum, RuInCV a spus:

Pai mai sunt 3, trimite-l in concediu.

Mini vacanță.

Bine meritată la propriu.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 160
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mir nu e la primul clinch nu Miller, nu? Si-o fi gasit iubita prin rulota australianului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

 

:crack:

:crack:

 

Dupa reactie, inteleg ca nu stii despre ce este vorba. Si cel mai probabil nu ai vazut fazele live, la momentul respectiv. 

Acum 2 ore, frigider a spus:

Sincer pe Rossi îl imită cel mai mult, a luat deja 8 campionate :)

 

 

Da. Deocamdata trebuie sa munceasca pentru al 9-lea. Insa poate sa mai ia inca 8, tot un imitator ramane. Sincer, prefer originalul.. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.10.2021 la 14:39, xt600 a spus:

 In ceea ce il priveste pe Mir, nu poate fi acuzat ca a incercat sa il scoata cu intentie pe Miller, ci doar ca intrat prea dur, fara sa isi regleze cu grija manevra de depasire. 

:agree:

Acum 22 ore, RuInCV a spus:

Bastianini sa-si vada de oala lui ca si el le comitea....vai vai.

 

Acum 19 ore, frigider a spus:

Nup. Al doilea. Ciudat că numai cu el face.

Nu neaparat.Doar ca de multe ori au viteze apropiate si se intalnesc on track.

Din punctul asta de vedere,Mir mi se pare ca si MM - nu il intereseaza cine e in fata lui,vrea doar sa depaseasca.Dar in general nu e atat de meltean.E dur,dar pastreaza decenta.Si nu ii pune in pericol.Adica Miller vocifereaza pt rezultat ceea ce e normal si are si dreptate,dar de pericol nu cred ca poate fi vorba - MM se lansa in bump'uri din astea la peste 200kmh.Aici aveau gen 50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mir este la a doua manevră de acest tip asupra lui Miller. Nu mi se pare a fi un pilot agresiv, încearcă doar cu disperare să compenseze neajunsurile motocicletei sale. Pierde mult pe zonele de fugă (mai ales față de Ducati), iar în zonele virajate (unde este mai rapid) este obligat să facă manevre riscante pentru a depăși. Totuși, penalizarea este meritată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

 

Nu neaparat.Doar ca de multe ori au viteze apropiate si se intalnesc on track.

Din punctul asta de vedere,Mir mi se pare ca si MM - nu il intereseaza cine e in fata lui,vrea doar sa depaseasca.Dar in general nu e atat de meltean.E dur,dar pastreaza decenta.Si nu ii pune in pericol.Adica Miller vocifereaza pt rezultat ceea ce e normal si are si dreptate,dar de pericol nu cred ca poate fi vorba - MM se lansa in bump'uri din astea la peste 200kmh.Aici aveau gen 50.

Colegul Panzer a sintetizat cel mai bine situatia. Mir incearca sa suplineasca limitele motocicletei prin asumarea unor riscuri mai mari in depasiri. De aici si intrarile mai dure. Nu poate fi comparat Mir cu MM. Mir este foarte decis, sta la bataie, dar nu mi se pare a fi un pilot unfair, obstructionist si nici iresponsabil. Dimpotriva, pana la cele doua incidente cu Miller, a aratat intotdeauna ca este un pilot curat in manevre. Cum spuneai si tu, se intampla mereu cu Miller, pentru ca au un ritm similar in majoritatea curselor, astfel ca probabilitatea ca sa se intalneasca este mare + ca Miller nu este un pilot usor de depasit. De aici si coliziunile dintre ei. Bine, avand in vedere tocmai aceste doua situatii, ma tem ca deja s-a nascut intre ei o simpatie deosebita, chiar love, as zice... :D :D Daca trebuia penalizat? Am mai spus, da. Pacat, insa, ca MM nu este penalizat niciodata pentru faze similare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Mir este la a doua manevră de acest tip asupra lui Miller. Nu mi se pare a fi un pilot agresiv, încearcă doar cu disperare să compenseze neajunsurile motocicletei sale

Asta a zis și mir. Că e oarecum constrâns la modul că altfel nu poate. Așa a zis prima oara.

Acum 4 minute, xt600 a spus:

Pacat, insa, ca MM nu este penalizat niciodata pentru faze similare. 

Mai devreme zicea un coleg că MM a fost penalizat nu știu când.

Deci "niciodată" nu e cel mai bun cuvânt.

 

Nu zic că nu trebuie penalizat mai des - îl va ajuta sa se mai potolească, mai ales că acum îl pot penaliza fara nicio presiune la modul că nu se bate la campionat...dar ei totuși nu o fac.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, frigider a spus:

 

Deci "niciodată" nu e cel mai bun cuvânt.

 

Nu zic că nu trebuie penalizat mai des 

Mea culpa. A fost penalizat odata, parca. Pe la Moto2?? In schimb el are la activ zeci de incidente provocate datorate pilotajului iresponsabil. Unele se puteau lasa cu RIP. 

 

Nu trebuie penalizat mai des, ci atunci cand trebuie. Aici insa este o problema: regulamentul gaunos. Am mai discutat aspectul, atunci cand a fost situatia cu combinezonul lui Q. Regulamentul, in forma in care este scris acum, are multe portite (ca sa nu zic omisiuni) si formulari imprecise/echivoce, care permit judecarea situatiilor cu unitati de masura diferite.  

Cine zice ca MM nu copiaza? Copiaza tot ce prinde: https://www.crash.net/motogp/news/989136/1/marquez-adopts-bagnaia-s-turn-four-line-sees-interesting-last-two-races

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Ești culmea și tu.

Toți fac asta.

De aia le zice de la boxe "vezi că e x in spate".

 

Și de asta nu vor să fie urmăriți , indiferent că e FP, sa nu vadă ce și cum faci tu.

 

Sunt unele curbe unde sunt mai multe trase posibile etc nu vad de ce nu le ai incerca pe toate, dar n-o fi așa simplu / intuitiv de ajung sa fure de la unii la alții = ciudat.

 

La fel cum în cursă e o idee sa stai pe 2 și să vezi ce și cum face ăla din față și să te gândești cum sa l faci.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Mea culpa. A fost penalizat odata, parca. Pe la Moto2?? In schimb el are la activ zeci de incidente provocate datorate pilotajului iresponsabil. Unele se puteau lasa cu RIP.

La moto2 dupa finalul cursei mergea in ritm de quali si a dat intr-un rider care facea turul de onoare de s-au imprastiat amandoi in ultimul hal.A primit plecare de pe ultimul loc la  urmatoarea cursa...pe care cred ca a castigat-o.

Si parca a mai primit penalizare atunci la Philip Island cand michelin erau atat de bune incat explodau daca nu schimbau gumele dupa 10 tururi,iar echipa n-a stiut sa numere pana la 10 si l-a adus prea tarziu la boxe...parca i-au dat black flag?

A,si in Argentina cand a dat peste Rossi parca?

Dar in rest penalizari la motogp...mai rarut.Asta dupa cum bine ai spus in ciuda zecilor de incidente provocate numai si numai de comportamentul lui agresiv.

 

Nu cred ca e gaunos regulamenutl,ca iata ca la Mir imediat l-au aplicat,ci nu se aplica daca esti 93,asta e marea hiba...

Acum 23 minute, frigider a spus:

Ești culmea și tu.

Toți fac asta.

De aia le zice de la boxe "vezi că e x in spate".

 

Și de asta nu vor să fie urmăriți , indiferent că e FP, sa nu vadă ce și cum faci tu.

 

Sunt unele curbe unde sunt mai multe trase posibile etc nu vad de ce nu le ai incerca pe toate, dar n-o fi așa simplu / intuitiv de ajung sa fure de la unii la alții = ciudat.

 

La fel cum în cursă e o idee sa stai pe 2 și să vezi ce și cum face ăla din față și să te gândești cum sa l faci.

Deloc.

Trasele unuia in general nu pot fi imitate de celalalt pt ca sunt diferite la fiecare in functie de motoera.Lui Q de ex nu poate nici un Ducati sa i ia trasele.samd...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Method a spus:

Deloc.

Trasele unuia in general nu pot fi imitate de celalalt pt ca sunt diferite la fiecare in functie de motoera.Lui Q de ex nu poate nici un Ducati sa i ia trasele.samd...

ai vazut declaratia lui Marc?

 

Atunci de ce si in FP-uri se anunta ca sunt urmariti? De dragul....a ce?

 

In quali poti spune ca sa nu fie iepure. Dar in FP?

 

uneori o trasa nu e intuitiva dar e mai buna. poate nu ai timp sa incerci toate trasele posibile etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

 

Deloc.

Trasele unuia in general nu pot fi imitate de celalalt pt ca sunt diferite la fiecare in functie de motoera.Lui Q de ex nu poate nici un Ducati sa i ia trasele.samd...

Pana la un punct ai dreptate, mai ales in cazul traselor lui Q. A incercat Miller cu ceva vreme in urma (RBR?) si s-a imprastiat. Insa, in cazul de fata, declaratia lui MM este clara, a vazut trasele lui Peco in virajul patru si si-a dat seama ca obtine un timp similar, dar cu mai putin efort. Daca ai sa te uiti pe schema circuitului, ai sa vezi ca virajele 3, 4 si 5 sunt inlantuite (poti spune ca este o dubla sicana acolo), mai stii, de asemenea ca autospecialele de pompieri de la Ducati nu prea vireaza, astfel ca a desena cu ele virajele, asa cum o faci cu Yamaha, este pierdere de timp (la propriu) si solicitant din pdvd fizic. Peco, a gasit solutia (doar are consilier bun.. ;) ) si taie virajele, in aceeasi maniera cum o fac baietii pe patru roti, ceea ce il face rapid pe un sector unde in mod normal ar fi pierdut mult + ca isi conserva si energia. Abordarea asta i-a venit manusa lui MM, avand in vedere starea lui, plus ca Honda probabil este mai apropiata de Ducati, in ceea ce priveste comportamentul viratoriu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, xt600 a spus:

Pana la un punct ai dreptate, mai ales in cazul traselor lui Q. A incercat Miller cu ceva vreme in urma (RBR?) si s-a imprastiat. Insa, in cazul de fata, declaratia lui MM este clara, a vazut trasele lui Peco in virajul patru si si-a dat seama ca obtine un timp similar, dar cu mai putin efort. Daca ai sa te uiti pe schema circuitului, ai sa vezi ca virajele 3, 4 si 5 sunt inlantuite (poti spune ca este o dubla sicana acolo), mai stii, de asemenea ca autospecialele de pompieri de la Ducati nu prea vireaza, astfel ca a desena cu ele virajele, asa cum o faci cu Yamaha, este pierdere de timp (la propriu) si solicitant din pdvd fizic. Peco, a gasit solutia (doar are consilier bun.. ;) ) si taie virajele, in aceeasi maniera cum o fac baietii pe patru roti, ceea ce il face rapid pe un sector unde in mod normal ar fi pierdut mult + ca isi conserva si energia. Abordarea asta i-a venit manusa lui MM, avand in vedere starea lui, plus ca Honda probabil este mai apropiata de Ducati, in ceea ce priveste comportamentul viratoriu. 

Mai mult de atata, a vedea trasa unui oponent inseamna sa intelegi si cum ai putea sa abordezi o depasire acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

Mai mult de atata, a vedea trasa unui oponent inseamna sa intelegi si cum ai putea sa abordezi o depasire acolo.

Fara discutie, dar acum nu asta l-a interesat pe MiMisor, ci sa reduca efortul la trecerea aia de 4-5 viraje, sau cate sunt. Uite cum trecea in 2019 prin combinatia aia: 

Muncea mult cu motocicleta, ceea ce in starea lui actuala nu este tocmai ok. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

circuitele au 3-4 sectoare, se intampla sa fie oameni diferiti rapizi pe sectoare diferite.

asa ca nu strica sa stii ce si cum face altul si incerci si tu.

 

alt exemplu: daca uneori nu e intuitiva o alegere de cauciuc - cand vezi ca altul il pune si merge blanitza te gandesti macar sa incerci si tu.

 

 

nu mai spun de flag to flag cand tre sa decizi "intru cu liderul" sau "mai stau"

 

 

ce vreau sa zic: nu ma mira/socheaza etc. e ceva firesc.

 

dar din nou, un om e sub ceilalti, pt ca doar el se vede ca le face. asta nu inteleg dar na, nu prea-mi pasa :) 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, xt600 a spus:

 Insa, in cazul de fata, declaratia lui MM este clara, a vazut trasele lui Peco in virajul patru si si-a dat seama ca obtine un timp similar, dar cu mai putin efort.

Tot ce se poate.Copiii astia noi sunt fantastici.Putini - dar fantastici.Extraterestii insa niciodata n-au fost multi,asa ca...

Q e un demn urmas al lui Lorenzo cu pictura virajelor de pe Yamaha (doar ca nu asa arogant) - ar fi foarte interesanta o paralela intre el si Lorenzo pe viraje.Zarco & Coulon au intuit ca abordarea Lorenzo e cea mai productiva pe Yamaha si a incercat el ceva,dar Q e in alta clasa,cu tot regretul pt Zarco.Iar acum mai nou,anul asta Q e si stapan pe sine.Bravo.

Iar Peco...Peco era clar ca va fi bun,dar omul prevesteste ceva senzational.E robot.Un robot inteligent.Dovi...pistol cu apa Dovi pe langa asta.Am vazut tura de pole - e atat de concentrat nu greseste nimic,isi atinge toate markerele,omul e flawless.Nu facea o miscare in plus,totul era perfect - se auzea pe fiecare viraj cum isi atinge vibratoarele,nici o corectie nici o bataiala,fantastic lap.

Sunt convins ca poate fi zapacit deconcentrat odata ajuns,dar e cam greu sa-l ajungi cand e in forma.

 

Copiii astia sparg tiparele.Iar MM e atat de inteligent (!!) incat sa observe asta si sa nu fie prea mandru,ci scoate caietul si ia notite si imita.Orice pt a fi mai rapid,orice pt a castiga.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Method a spus:

 

Iar MM e atat de inteligent (!!) incat sa observe asta si sa nu fie prea mandru,ci scoate caietul si ia notite si imita.

Daca era atat de inteligent, ii dadea lui prin cap treaba cu trasa alternativa in T4. Mai ales ca vorbim de un pilot cu atata experienta in spate, multiplu campion si poate cel mai bun cunoscator al circuitului. Bine, nu vreau sa  fac din Peco vreun geniu, mai ales ca in mod sigur nu cunoaste circuitul precum MM sau altii mai batrani. Cu siguranta a fost consiliat.

Nu stiu daca am postat bine, dar se vinde motoreta din imagine: https://www.gpone.com/en/2021/10/06/motogp/aaa-yart-for-sale-yamaha-r1-training-bike-of-maverick-vinales.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, frigider a spus:

Dovi nu era praf la quali?

Nu doar in quali :P

Acum 13 ore, xt600 a spus:

Daca era atat de inteligent, ii dadea lui prin cap treaba cu trasa alternativa in T4.

Nu e nimeni atotstiutor.Cineva nou poate veni cu ceva fresh si bun.Nu are legatura cu inteligenta,ci mai degraba cu inspiratia.

Inteligenta consta si in a identifica ideile superioare si a le prelua,si a nu ramane incorsetat in ideile tale.

A se vedea legenda #46 vs noul stil de riding adus de MM si Vinales.S-a mai discutat si a recunoscut si el in interviuri si in filmul acela ca el are stilul lui samd.

Acelasi lucru imi aduc aminte ca il spunea Schwantz despre Rainey intr-un interviu - multiplii campioni raman rigizi atunci cand vine cate un pusti cu ceva nou si de obicei superior.Nu ii intereseaza,ei au caile lor samd.Vorba lui Schwantz "cum sa ii explici unui triplu campion mondial ca nu merge bine?"

Nu e vorba ca Rainey nu mergea bine,ci ca Scwantz avea un approach care ii permitea sa fie mai bun decat Rainey.

 

MM iata ca e oportunist - vede ceva superior - fura imita,spune-i cum vrei.A te adapta rapid la conditiile schimbatoare ale mediului in care traiesti pentru a izbandi  - cam asta e inteligenta.

 

Just a point,stiu ca nu pot sa iti schimb tie perceptia despre el :)))

Trebuie sa intelegem insa ca fiecare om are o suma de calitati si defecte - la fel e si MM - iar inteligenta aceasta nativa si oportunismul bine aplicat sunt unele din calitatile lui.Defectele s-au enumerat de multe ori pe aici,achesez la ele,nu mai reiau .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Method a spus:

 

A se vedea legenda #46 vs noul stil de riding adus de MM si Vinales.S-a mai discutat si a recunoscut si el in interviuri si in filmul acela ca el are stilul lui samd.

Legenda VR46 nu este cel mai bun exemplu in discutia asta, pentru ca de-a lungul a 25 de ani de cariera si-ia schimbat de mai multe ori stilul de pilotaj. Este suficient sa cauti o compilatie cu evolutia pilotajului lui VR46, ca sa te lamuresti. Si nici nu se putea altfel, avand in vedere ca a ramas peste 20 de ani la cel mai inalt nivel, in conditiile unei competitii atat de dinamice. Numai faptul ca a luat titluri cu mai multi producatori, pe pneuri diferite, motorizari diferite, etc, spune foarte multe despre adaptabilitatea lui la nivel de pilotaj. Sunt alti piloti care nu au schimbat (aproape) nimic in toata cariera. Poate tocmai de aceea nu au avut cariere prea lungi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MM a castigat 7 curse in primul sau sezon in Moto2. Diferenta e ca a bifat victoria cu nr 7 in cursa nr 13. Nu e foarte relevant, au fost 17 curse in sezonul ala, doar daca RF castiga in ultima cursa, a 18-a, din sezonul asta.

 

In sezonul 2 in care a luat si titlul mondial MM a avut 9 curse castigate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Legenda VR46 nu este cel mai bun exemplu in discutia asta, pentru ca de-a lungul a 25 de ani de cariera si-ia schimbat de mai multe ori stilul de pilotaj. Este suficient sa cauti o compilatie cu evolutia pilotajului lui VR46, ca sa te lamuresti. Si nici nu se putea altfel, avand in vedere ca a ramas peste 20 de ani la cel mai inalt nivel, in conditiile unei competitii atat de dinamice. Numai faptul ca a luat titluri cu mai multi producatori, pe pneuri diferite, motorizari diferite, etc, spune foarte multe despre adaptabilitatea lui la nivel de pilotaj. Sunt alti piloti care nu au schimbat (aproape) nimic in toata cariera. Poate tocmai de aceea nu au avut cariere prea lungi. 

Da,no argue,dar pe final de cariera a cam ramas in urma ca si stil de pilotaj.Nu e ceva de condamnat, no hate,era doar o observatie.Care nici nu e facuta de mine ci de cei care au facut acel film (ala narat de Brad Pitt am uitat cum ii zice).

Acum 1 oră, frigider a spus:

cica Raul Fern egaleaza record lui MM la moto 2 - castigand 7 curse, da MM era in sezonul 2. RF e in primul sezon, deci il bate.

Screenshot-2021-10-09-at-00-37-26-Ra-l-F

 

MM :

Screenshot-2021-10-09-at-00-38-23-Marc-M

N-as prea zice....

nu prea are parcurs de extraterestru,insa de bun e bun.Asta macar merita un loc in gp...ok nu la vreo uzina,dar totusi e o tanara speranta,cine stie de unde sare iepurele...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...