Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 (editat) @mrjo Suntem aici doar ca sa ne inveti. Editat Noiembrie 22, 2021 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 22.11.2021 la 7:29, patrick1 a spus: Eşti sigur că era liceu şi nu laborator de SCS? Expand Daca vedeai ce de scule si kit-uri de experimente aveau aia pe la liceu (unul bun din Bucuresti) si se pune praful pe ele si in ziua de astazi. Si daca ii pui pe absolventii cu diploma de BAC sa schimbe cablul intr-un stecker, Dumnezeu cu mila. La 22.11.2021 la 8:54, Edd a spus: Pasajul de la Unirii este ingust, lung si cu potential de trafic blocat. Expand Avand in vedere ca intr-un tunel gen Pasajul Unirii, daca traficul este blocat, si evident ca soferii nu opresc motorul masinii (doar nu o sa stea ei 15-10 minute fara AC sau incalzire dupa caz), ai timp niste minute de stat in fum pana o sa te ia cu ameteala, asa ca prefer sa evit pasajul si sa merg pe ''la aer''. Lipsa ventilatiei este si o problema de sanatate pentru un motociclist. La masina pui aerul pe recirculare si rezisti un pic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 22.11.2021 la 9:27, Edd a spus: De acord. Numai ca acel pasaj, ca si cel de la Victoriei, sunt gandite cu acele spatii libere intre sensuri pentru ventilatie si evacuare in caz de incendiu. Sa blochezi cu parapeti acele spatii este o bomba cu ceas. Expand Atata s-a inteles, atata s-a putut ... Cat poate sa se ventileze natural cand Codoiul (CO2) este mai greu decat aerul si ambele pasaje sunt subterane? Daca ai stat cateva minute in aerul ala plin de CO2 ti se inmoaie macaroanele imediat. Revenind la problema: probabil ca un radar activ permanent, montat pe intrarea dinspre Coltea, ar taia din elanul vitezomanilor si ar reduce probabilitatea altor nenorociri. Pentru ca si cu un asflat de calitate, iluminare corespunzatoare, parapeti etc accidente tot se vor intampla. La 40 km/h este greu sa ratezi curba, oricat de incepator esti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 22.11.2021 la 7:47, Edd a spus: Sunt curios cat mai dureaza pana sare unul de pe podul de la Cernavoda cu motorul si sa va vad atunci cum modificati podul. Expand Mai dureaza aproximativ minus 2 ani. Detalii in arhiva la rubrica asta. Motorul ramas pe autostrada si flacaul undeva jos. Tot cu cerneala umeda pe permis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrjo Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 22.11.2021 la 9:58, Edd a spus: Si totusi, unora le e greu sa accepte ca in cea mai mare masura, noi suntem responsabili pt accidente. Nu asfaltul, nu parapetii, nu curbele, nu ploaia, etc. Expand Si eu sunt de acord ca 99% dintre accidente pe motor sunt evitabile, procentul e scos din burta, dar ideea e clara. Daca nu esti vinovat de provocarea accidentului, esti vinovat (macar moral) de faptul ca nu l-ai evitat, indiferent c-a fost ploaie, groapa, balega sau un prost pe strada. Dar parapetele n-o sa fie niciodata o sursa de necunoscute, pt ca sunt in afara soselei, ca metode pasive de protectie post-accident, nu pre. Dar aia e, daca nu ne pricepem sa ventilam un tunel de cateva sute de metri din centrul Bucurestiului in anul de gratie 2021, tind sa cred ca o sa ajungem sa mai vorbim de asta si cu alte ocazii la fel de urate. Si tot degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 22.11.2021 la 9:39, Silver Arrow a spus: Atata s-a inteles, atata s-a putut ... Cat poate sa se ventileze natural cand Codoiul (CO2) este mai greu decat aerul si ambele pasaje sunt subterane? Daca ai stat cateva minute in aerul ala plin de CO2 ti se inmoaie macaroanele imediat. Revenind la problema: probabil ca un radar activ permanent, montat pe intrarea dinspre Coltea, ar taia din elanul vitezomanilor si ar reduce probabilitatea altor nenorociri. Pentru ca si cu un asflat de calitate, iluminare corespunzatoare, parapeti etc accidente tot se vor intampla. La 40 km/h este greu sa ratezi curba, oricat de incepator esti. Expand vesnica problema a babelor din romania… SA PUNA RADAR MAICA … SA PUNA RADAR dar de ce sa nu inceapa cu ILUMINAT CORESPUNZATOR SEMANLIZAT CORESPUNZATOR MARCAJ CORESPUNZATOR mmmm ce zici …? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 22.11.2021 la 11:29, mrjo a spus: Dar aia e, daca nu ne pricepem sa ventilam un tunel de cateva sute de metri din centrul Bucurestiului in anul de gratie 2021, tind sa cred ca o sa ajungem sa mai vorbim de asta si cu alte ocazii la fel de urate. Si tot degeaba. Expand Este foarte complicat de facut ventilatia la tunel, intrucat tunelul are inaltime foarte mica si nu merge varainat clasica de pus aerul in miscare. Probabil ca trebuie ceva gauri verticale si sa iesi la suprafata, dar deasupra este drum asfaltat, e cu cantec si cu siguranta nu ar fi ieftin @ianachim semnalizare exista, asa pricajita cum sunt. Da iluminat ar fi cazul sa il puna. Marcaj: este o linie continua in care isi baga toti plua. Tot ceea ce spui tu sunt masuri pasive, si se bazeaza pe ''inalta constiinta a omului'' ca el va respecta regulile de buna voie. Asa ceva nu vei vedea in RO, si drept urmare o masura activa cu un radar va fi mai eficienta decat orice marcaj, iluminat, semnalizat. Parca nu traiesti in aceasta tara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 22.11.2021 la 9:27, Edd a spus: sunt gandite cu acele spatii libere intre sensuri pentru ventilatie si evacuare in caz de incendiu. Sa blochezi cu parapeti acele spatii este o bomba cu ceas. Expand nu trebuie blocat pina sus,e suficient un parapet intre 50-120cm inaltime eu as face o propunere primariei,daca poate cineva sa ajute cu info despre care primarie si cum/unde trebuie sesizat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 ...si printesa Diana tot in un pasaj a murit . Crezi ca nu era luminat, marcat, etc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 22.11.2021 la 14:03, mihai c a spus: nu trebuie blocat pina sus,e suficient un parapet intre 50-120cm inaltime eu as face o propunere primariei,daca poate cineva sa ajute cu info despre care primarie si cum/unde trebuie sesizat... Expand Aha, ca in loc sa te izbesti de un stalp, sa o faci de un perete. Deznodamantul e cam acelasi insa. Pana la pod, la vant, ram, rau, soarta, conservarii, primii la care trebuie sa ne uitam suntem noi. Cine e primul vinovat? FIe el legal sau moral. Din pacate la noi in trafic functioneaza legea junglei. Nu se respecta nimic. PENTRU CA NU ESTE NIMENI CARE SA SANCTIONEZE! Vin seara de 3 ori pe saptamana, dinspre centru spre zona Salajan, in Bucuresti. DE FIECARE DATA vad zmei care trec nonsalant pe langa coloana de masini parcata la semafor, cum trec pe rosu. Ultima acum cateva zile, eram a 5 a masina, se pune rosu, se opreste coloana. Vine zmeul loganist pe linia de tramvai, zic, aia e , e smecher, se pune in fata ca asa stie el. Da de unde, 60, trece pe langa toti si toate, trece de semafor, durearea la banana. Cand traficul este atat de salbatic, fiindca se stie ca nimeni nu sanctioneaza astfel de comportamente, culegem rezultatul. Zeci de mii de permise luate pe spaga, scoli de soferi care livreaza posesori de permis si nu soferi/ conducatori de moto, masini parcate aiurea peste tot, viteza orbitoare, lipsa acordare prioritate, toate cele. Intr un cuvant, HAOS. Ei, in haosul asta, pe 2 roti, trebuie sa mergi mai precaut. Din pacate tanarul motociclist nu a stiut de toate astea, sau nu a fost invatat. Este un accident ce se repeta, din nou si din nou si din nou. Nu se va schimba nimic, cat timp HAOSUL este in continuare la fel. DA, stiu, si NOUA ne convine, ca IN HAOSUL ASTA mergem si noi mai haiduceste, mai fun. Unde am mai depasi noi cum depasim, sau am merge cum mergem-cu ce viteza, etc etc. eh.... pacat de tineretea lui. Nu se schimba nimic, la anul vorbim iar despre alt accident, similar. Nu vedeti ca i un tipar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrjo Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 22.11.2021 la 14:47, Adrian M. a spus: Aha, ca in loc sa te izbesti de un stalp, sa o faci de un perete. Deznodamantul e cam acelasi insa. Expand Fals. Un impact frontal are mereu urmari mai grave decat unul piezis, in urma caruia ricosezi in acelasi sens (si fara tiruri pe contrasens). In loc sa-ti lasi deodata toata energia de miscare lipindu-te ca o clatita de zid, ti-o degajezi rostogolindu-te. Nu zice nimeni ca nu o patesti si asa, dar poate te alegi cu doua oase rupte si o invatatura, nu cu aparitii la stirile de la ora 5 si discutii pe forumuri despre tine si cum ai comis-o. Si acolo s-a murit si in masina, nu doar pe motor. Tot infipt intr-un stalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 20.11.2021 la 20:53, mihai c a spus: o problema are sigur daca se moare anual pe acea mica portiune;probabil ar fi bune o limitare de viteza (sau exista deja?) si un radar acolo Expand Asa atent circuli pe acolo incat nu ai vazut pana acum limitarea de la intrare?! E 40, daca nu ma insel. Nu sunt sigur pentru ca pe mine nu ma intereseaza limitarile, dar de vazut am vazut-o. La 20.11.2021 la 20:53, mihai c a spus: o problema are sigur daca se moare anual pe acea mica portiune;probabil ar fi bune o limitare de viteza (sau exista deja?) si un radar acolo Expand Asa atent circuli pe acolo incat nu ai vazut pana acum limitarea de la intrare?! E 40, daca nu ma insel. Nu sunt sigur pentru ca pe mine nu ma intereseaza limitarile, dar de vazut am vazut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 21.11.2021 la 9:28, September a spus: Dacă i-ar învăța în școală să contravireze violent din ghidon până intră în reflex, ar salva pe mulți. Expand si triplu salt cu aterizare pe picioare. Oh, boy! Cand veniti in scoala si vreun instructor va zice ca ar fi bine sa mai luati ore ca nu stapaniti anumite manevre, trei sferturi dintre voi va simtiti raniti in orgoliul personal si replicati ca "voi stiti". Si sunt convins ca tu, la iesirea din scoala, ai "contravirat violent". De altfel sunt la fel de convins ca si azi o faci cu aceeasi maiestrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 22.11.2021 la 16:28, gabriell a spus: si triplu salt cu aterizare pe picioare. Oh, boy! Cand veniti in scoala si vreun instructor va zice ca ar fi bine sa mai luati ore ca nu stapaniti anumite manevre, trei sferturi dintre voi va simtiti raniti in orgoliul personal si replicati ca "voi stiti". Si sunt convins ca tu, la iesirea din scoala, ai "contravirat violent". De altfel sunt la fel de convins ca si azi o faci cu aceeasi maiestrie. Expand Pe vremea cand am facut eu scoala am facut-o pe IJ, pe macadam. Iar instructorul a stat cu gura pe noi tot timpul, nu ne-a dat o mobra sa ne invartim in cerc trei sferturi din ore, ca la sfarsit sa imi spuna ca ar fi bine sa mai dau niste multi bani pe niste cursuri de perfectionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 22.11.2021 la 16:41, Speedy.K a spus: Pe vremea cand am facut eu scoala am facut-o pe IJ, pe macadam. Iar instructorul a stat cu gura pe noi tot timpul, nu ne-a dat o mobra sa ne invartim in cerc trei sferturi din ore, ca la sfarsit sa imi spuna ca ar fi bine sa mai dau niste multi bani pe niste cursuri de perfectionare. Expand Pe vremea cand ai facut tu scoala veneau sa-si ia permisul de A oameni care mai aveau respect pt notiunea de "a invata" si care chiar erau pasionati. Azi e "pă trend". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 22.11.2021 la 16:00, Speedy.K a spus: Asa atent circuli pe acolo incat nu ai vazut pana acum limitarea de la intrare?! Expand nu prea e drumul meu pe acolo si dupa ceva experienta pe sosea si cu 'justetea'' limitelor romanesti,puse cam random ,tin cont mai mult de ce vad si merg atit cit pot vedea cu ochii mei; La asa limita de 40,ar pica multe amenzi si chiar permise intr-o zi de radar,nu mai zic noaptea.. Insa politia rutiera la noi e minunata insa aproape inexistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 22, 2021 Share Postat Noiembrie 22, 2021 La 22.11.2021 la 16:49, patrick1 a spus: Hehe ... posibil doar pentru că în acele vremuri nu erau urechile "ucenicului" astupate de cască. Acum nu se mai aude nimic de la instructor Expand Corect, prima casca am pus-o in cap la examen. Si tot aunci am pus si prima oara mobra pe asfalt. Am zis ca am ajuns in rai. La 22.11.2021 la 17:17, mihai c a spus: nu prea e drumul meu pe acolo si dupa ceva experienta pe sosea si cu 'justetea'' limitelor romanesti,puse cam random ,tin cont mai mult de ce vad si merg atit cit pot vedea cu ochii mei; La asa limita de 40,ar pica multe amenzi si chiar permise intr-o zi de radar,nu mai zic noaptea.. Insa politia rutiera la noi e minunata insa aproape inexistenta. Expand Corect, de-aia ziceam si eu ca nu prea ma interseaza. Dar le vad. SI prima oara cand am trecut cu Dacia de capul meu prin pasaj nu cred ca era, apoi a aparut. Si am cascat ochii, sa vad ce ce au pus-o. Apoi am aflat ca se facuse unu' titirez in pasaj. Si solutia lor a fost sa puna limitare 40, desi ala se invartise la o suta si ceva. La 22.11.2021 la 16:48, gabriell a spus: Pe vremea cand ai facut tu scoala veneau sa-si ia permisul de A oameni care mai aveau respect pt notiunea de "a invata" si care chiar erau pasionati. Azi e "pă trend". Expand Erau si pe atunci "jmekeri" in scoala moto. Incepusera sa apara japoneze, vitezane, combinezoane de piele SH de pe afara. Instructorul te invata si sa te dai pe-o roata sau sa mergi cu ambele picioare pe aceeasi parte a seii, daca vroiai. Dar cu mobra ta. Si in Ilioara, pe asfalt. Dar partea de scoala parca era cu totul altceva decat acum. In ultimii 10 ani, asa, parca fac special ca doar sa iei permisu' si sa se simti nesigur cand iesi singur pe strada, ca sa te tenteze cursurile post- scoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Bravos ! Ati fost mult mai eficienti decat de obicei. Ma asteptam sa avem infrastructura reparata , cateva camere in plus si scoala inbunatatita doar dupa minim 10 pagini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Prin pus mobra pe asfalt eu vroiam sa zic ca atunci am mers cu ea pe asfalt prima oara, nu ca am tavalit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 24, 2021 Share Postat Noiembrie 24, 2021 Dinspre Magheru spre Unirii e un pic tricky, mai ales ca nu stiu cum se face dar e aproape tot timpul usor umed pe jos. Aluneca destul de rau. Eu intotdeauna sunt mai cu grija in pasajul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpm Postat Noiembrie 24, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2021 La 24.11.2021 la 7:05, GoodKat a spus: Bonus, multi motociclisti ii dau forja prin pasaj ca sa auda sunetul tobelor. Expand De acord, dar ar trebui sa traga si ambreiajul inainte sa traga de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 24, 2021 Share Postat Noiembrie 24, 2021 R.I.P ! ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 24, 2021 Share Postat Noiembrie 24, 2021 La 24.11.2021 la 7:26, patrick1 a spus: Noi ne-am tăvălit şi împreună, ea deasupra Nu invers? Expand Sau asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpm Postat Noiembrie 25, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2021 Magnific: https://www.wall-street.ro/articol/Auto/279175/circulatie-ingreunata-in-bucuresti-au-inceput-sa-cada-panourile-de-granit-din-pasajul-unirii.html? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Noiembrie 25, 2021 Share Postat Noiembrie 25, 2021 La 25.11.2021 la 10:58, ionutpm a spus: Magnific: https://www.wall-street.ro/articol/Auto/279175/circulatie-ingreunata-in-bucuresti-au-inceput-sa-cada-panourile-de-granit-din-pasajul-unirii.html? Expand Asta este un motiv fff bun de a merge in continuare cu 120km/h pe acolo pentru a evita caderile de placi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.