Sari la conținut

Accident rutier în Pasajul Unirii; un motociclist a murit


ionutpm
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, patrick1 a spus:

Eşti sigur că era liceu şi nu laborator de SCS?

:)

Daca vedeai ce de scule si kit-uri de experimente aveau aia pe la liceu (unul bun din Bucuresti) si se pune praful pe ele si in ziua de astazi.

Si daca ii pui pe absolventii cu diploma de BAC sa schimbe cablul intr-un stecker, Dumnezeu cu mila.

 

Acum 21 minute, Edd a spus:

Pasajul de la Unirii este ingust, lung si cu potential de trafic blocat.

 

Avand in vedere ca intr-un tunel gen Pasajul Unirii, daca traficul este blocat, si evident ca soferii nu opresc motorul masinii (doar nu o sa stea ei 15-10 minute fara AC sau incalzire dupa caz), ai timp niste minute de stat in fum pana o sa te ia cu ameteala, asa ca prefer sa evit pasajul si sa merg pe ''la aer''.  Lipsa ventilatiei este si o problema de sanatate pentru un motociclist. La masina pui aerul pe recirculare si rezisti un pic mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Edd a spus:

De acord. Numai ca acel pasaj, ca si cel de la Victoriei, sunt gandite cu acele spatii libere intre sensuri pentru ventilatie si evacuare in caz de incendiu.

Sa blochezi cu parapeti acele spatii este o bomba cu ceas.

Atata s-a inteles, atata s-a putut ... Cat poate sa se ventileze natural  cand Codoiul (CO2) este mai greu decat aerul si ambele pasaje sunt subterane? Daca ai stat cateva minute in aerul ala plin de CO2 ti se inmoaie macaroanele imediat.

 

Revenind la problema: probabil ca un radar activ permanent, montat pe intrarea dinspre Coltea,  ar taia din elanul vitezomanilor si ar reduce probabilitatea altor nenorociri. Pentru ca si cu un asflat de calitate, iluminare corespunzatoare, parapeti  etc accidente tot se vor intampla. La 40 km/h este greu sa ratezi curba, oricat de incepator esti.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Edd a spus:

Sunt curios cat mai dureaza pana sare unul de pe podul de la Cernavoda cu motorul si sa va vad atunci cum modificati podul.

Mai dureaza aproximativ minus 2 ani. Detalii in arhiva la rubrica asta. Motorul ramas pe autostrada si flacaul undeva jos. Tot cu cerneala umeda pe permis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Edd said:

Si totusi, unora le e greu sa accepte ca in cea mai mare masura, noi suntem responsabili pt accidente. Nu asfaltul, nu parapetii, nu curbele, nu ploaia, etc.

Si eu sunt de acord ca 99% dintre accidente pe motor sunt evitabile, procentul e scos din burta, dar ideea e clara. Daca nu esti vinovat de provocarea accidentului, esti vinovat (macar moral) de faptul ca nu l-ai evitat, indiferent c-a fost ploaie, groapa, balega sau un prost pe strada. Dar parapetele n-o sa fie niciodata o sursa de necunoscute, pt ca sunt in afara soselei, ca metode pasive de protectie post-accident, nu pre. Dar aia e, daca nu ne pricepem sa ventilam un tunel de cateva sute de metri din centrul Bucurestiului in anul de gratie 2021, tind sa cred ca o sa ajungem sa mai vorbim de asta si cu alte ocazii la fel de urate. Si tot degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Silver Arrow a spus:

Atata s-a inteles, atata s-a putut ... Cat poate sa se ventileze natural  cand Codoiul (CO2) este mai greu decat aerul si ambele pasaje sunt subterane? Daca ai stat cateva minute in aerul ala plin de CO2 ti se inmoaie macaroanele imediat.

 

Revenind la problema: probabil ca un radar activ permanent, montat pe intrarea dinspre Coltea,  ar taia din elanul vitezomanilor si ar reduce probabilitatea altor nenorociri. Pentru ca si cu un asflat de calitate, iluminare corespunzatoare, parapeti  etc accidente tot se vor intampla. La 40 km/h este greu sa ratezi curba, oricat de incepator esti.

 

vesnica problema a babelor din romania…

SA PUNA RADAR MAICA … SA PUNA RADAR

dar de ce sa nu inceapa cu 

ILUMINAT CORESPUNZATOR

SEMANLIZAT CORESPUNZATOR

MARCAJ CORESPUNZATOR

mmmm ce zici …?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, mrjo a spus:

 Dar aia e, daca nu ne pricepem sa ventilam un tunel de cateva sute de metri din centrul Bucurestiului in anul de gratie 2021, tind sa cred ca o sa ajungem sa mai vorbim de asta si cu alte ocazii la fel de urate. Si tot degeaba.

Este foarte complicat de facut ventilatia la tunel, intrucat tunelul are inaltime foarte mica si nu merge varainat clasica de pus aerul in miscare. Probabil ca trebuie ceva gauri verticale si sa iesi la suprafata, dar deasupra este drum asfaltat, e cu cantec si cu siguranta nu ar fi ieftin

 

@ianachim  semnalizare exista, asa pricajita cum sunt. Da iluminat ar fi cazul sa il puna. Marcaj: este o linie continua in care isi baga toti plua.

Tot ceea ce spui tu sunt masuri pasive, si se bazeaza pe ''inalta constiinta a omului'' ca el va respecta regulile de buna voie. Asa ceva nu vei vedea in RO, si drept urmare o masura activa cu un radar va fi mai eficienta decat orice marcaj, iluminat, semnalizat. Parca nu traiesti in aceasta tara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Edd said:

sunt gandite cu acele spatii libere intre sensuri pentru ventilatie si evacuare in caz de incendiu.

Sa blochezi cu parapeti acele spatii este o bomba cu ceas.

nu trebuie blocat pina sus,e suficient un parapet intre 50-120cm inaltime

eu as face o propunere primariei,daca poate cineva sa ajute cu info despre care primarie si cum/unde trebuie sesizat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, mihai c a spus:

nu trebuie blocat pina sus,e suficient un parapet intre 50-120cm inaltime

eu as face o propunere primariei,daca poate cineva sa ajute cu info despre care primarie si cum/unde trebuie sesizat...

Aha, ca in loc sa te izbesti de un stalp, sa o faci de un perete. Deznodamantul e cam acelasi insa.

 

Pana la pod, la vant, ram, rau, soarta, conservarii, primii la care trebuie sa ne uitam suntem noi. Cine e primul vinovat? FIe el legal sau moral.

Din pacate la noi in trafic functioneaza legea junglei. Nu se respecta nimic. PENTRU CA NU ESTE NIMENI CARE SA SANCTIONEZE! 

Vin seara de 3 ori pe saptamana, dinspre centru spre zona Salajan, in Bucuresti. DE FIECARE DATA vad zmei care trec nonsalant pe langa coloana de masini parcata la semafor, cum trec pe rosu. Ultima acum cateva zile, eram a 5 a masina, se pune rosu, se opreste coloana. Vine zmeul loganist pe linia de tramvai, zic, aia e , e smecher, se pune in fata ca asa stie el. Da de unde, 60, trece pe langa toti si toate, trece de semafor, durearea la banana. Cand traficul este atat de salbatic, fiindca se stie ca nimeni nu sanctioneaza astfel de comportamente, culegem rezultatul. Zeci de mii de permise luate pe spaga, scoli de soferi care livreaza posesori de permis si nu soferi/ conducatori de moto, masini parcate aiurea peste tot, viteza orbitoare, lipsa acordare prioritate, toate cele. Intr un cuvant, HAOS. Ei, in haosul asta, pe 2 roti, trebuie sa mergi mai precaut.  Din pacate tanarul motociclist nu a stiut de toate astea, sau nu a fost invatat. Este un accident ce se repeta, din nou si din nou si din nou. Nu se va schimba nimic, cat timp HAOSUL este in continuare la fel. DA, stiu, si NOUA ne convine, ca IN HAOSUL ASTA mergem si noi mai haiduceste, mai fun. Unde am mai depasi noi cum depasim, sau am merge cum mergem-cu ce viteza, etc etc.

eh.... pacat de tineretea lui. Nu se schimba nimic, la anul vorbim iar despre alt accident, similar. Nu vedeti ca i un tipar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, Adrian M. said:

Aha, ca in loc sa te izbesti de un stalp, sa o faci de un perete. Deznodamantul e cam acelasi insa.

 

Fals. Un impact frontal are mereu urmari mai grave decat unul piezis, in urma caruia ricosezi in acelasi sens (si fara tiruri pe contrasens). In loc sa-ti lasi deodata toata energia de miscare lipindu-te ca o clatita de zid, ti-o degajezi rostogolindu-te. Nu zice nimeni ca nu o patesti si asa, dar poate te alegi cu doua oase rupte si o invatatura, nu cu aparitii la stirile de la ora 5 si discutii pe forumuri despre tine si cum ai comis-o. Si acolo s-a murit si in masina, nu doar pe motor. Tot infipt intr-un stalp.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.11.2021 la 22:53, mihai c a spus:

o problema are sigur daca se moare anual pe acea mica portiune;probabil ar fi bune o limitare de viteza (sau exista deja?) si un radar acolo 

Asa atent circuli pe acolo incat nu ai vazut pana acum limitarea de la intrare?! E 40, daca nu ma insel. Nu sunt sigur pentru ca pe mine nu ma intereseaza limitarile, dar de vazut am vazut-o.

La 20.11.2021 la 22:53, mihai c a spus:

o problema are sigur daca se moare anual pe acea mica portiune;probabil ar fi bune o limitare de viteza (sau exista deja?) si un radar acolo 

Asa atent circuli pe acolo incat nu ai vazut pana acum limitarea de la intrare?! E 40, daca nu ma insel. Nu sunt sigur pentru ca pe mine nu ma intereseaza limitarile, dar de vazut am vazut-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.11.2021 la 11:28, September a spus:

Dacă i-ar învăța în școală să contravireze violent din ghidon până intră în reflex, ar salva pe mulți. 

🤣🤣🤣🤣 si triplu salt cu aterizare pe picioare. Oh, boy! Cand veniti in scoala si vreun instructor va zice ca ar fi bine sa mai luati ore ca nu stapaniti anumite manevre, trei sferturi dintre voi va simtiti raniti in orgoliul personal si replicati ca "voi stiti". Si sunt convins ca tu, la iesirea din scoala, ai "contravirat violent". De altfel sunt la fel de convins ca si azi o faci cu aceeasi maiestrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, gabriell a spus:

🤣🤣🤣🤣 si triplu salt cu aterizare pe picioare. Oh, boy! Cand veniti in scoala si vreun instructor va zice ca ar fi bine sa mai luati ore ca nu stapaniti anumite manevre, trei sferturi dintre voi va simtiti raniti in orgoliul personal si replicati ca "voi stiti". Si sunt convins ca tu, la iesirea din scoala, ai "contravirat violent". De altfel sunt la fel de convins ca si azi o faci cu aceeasi maiestrie.

Pe vremea cand am facut eu scoala am facut-o pe IJ, pe macadam. Iar instructorul a stat cu gura pe noi tot timpul, nu ne-a dat o mobra sa ne invartim in cerc trei sferturi din ore, ca la sfarsit sa imi spuna ca ar fi bine sa mai dau niste multi bani pe niste cursuri de perfectionare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Speedy.K a spus:

Pe vremea cand am facut eu scoala am facut-o pe IJ, pe macadam. Iar instructorul a stat cu gura pe noi tot timpul, nu ne-a dat o mobra sa ne invartim in cerc trei sferturi din ore, ca la sfarsit sa imi spuna ca ar fi bine sa mai dau niste multi bani pe niste cursuri de perfectionare. 

Pe vremea cand ai facut tu scoala veneau sa-si ia permisul de A oameni care mai aveau respect pt notiunea de "a invata" si care chiar erau pasionati. Azi e "pă trend". 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Speedy.K said:

Asa atent circuli pe acolo incat nu ai vazut pana acum limitarea de la intrare?!

nu prea e drumul meu pe acolo si dupa ceva experienta pe sosea si cu 'justetea'' limitelor romanesti,puse cam random ,tin cont mai mult de ce vad si merg atit cit pot vedea cu ochii mei;

La asa limita de 40,ar pica multe amenzi si chiar permise intr-o zi de radar,nu mai zic noaptea..

Insa politia rutiera la noi e minunata insa aproape inexistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, patrick1 a spus:

Hehe ... posibil doar pentru că în acele vremuri nu erau urechile "ucenicului" astupate de cască.

Acum nu se mai aude nimic de la instructor :crack:

Corect, prima casca am pus-o in cap la examen. Si tot aunci am pus si prima oara mobra pe asfalt. Am zis ca am ajuns in rai.

Acum 2 ore, mihai c a spus:

nu prea e drumul meu pe acolo si dupa ceva experienta pe sosea si cu 'justetea'' limitelor romanesti,puse cam random ,tin cont mai mult de ce vad si merg atit cit pot vedea cu ochii mei;

La asa limita de 40,ar pica multe amenzi si chiar permise intr-o zi de radar,nu mai zic noaptea..

Insa politia rutiera la noi e minunata insa aproape inexistenta.

Corect, de-aia ziceam si eu ca nu prea ma interseaza. Dar le vad. SI prima oara cand am trecut cu Dacia de capul meu prin pasaj nu cred ca era, apoi a aparut. Si am cascat ochii, sa vad ce ce au pus-o. Apoi am aflat ca se facuse unu' titirez in pasaj. Si solutia lor a fost sa puna limitare 40, desi ala se invartise la o suta si ceva.

Acum 2 ore, gabriell a spus:

Pe vremea cand ai facut tu scoala veneau sa-si ia permisul de A oameni care mai aveau respect pt notiunea de "a invata" si care chiar erau pasionati. Azi e "pă trend". 

Erau si pe atunci "jmekeri" in scoala moto. Incepusera sa apara japoneze, vitezane, combinezoane de piele SH de pe afara. Instructorul te invata si sa te dai pe-o roata sau sa mergi cu ambele picioare pe aceeasi parte a seii, daca vroiai. Dar cu mobra ta. Si in Ilioara, pe asfalt. Dar partea de scoala parca era cu totul altceva decat acum.

In ultimii 10 ani, asa, parca fac special ca doar sa iei permisu' si sa se simti nesigur cand iesi singur pe strada, ca sa te tenteze cursurile post- scoala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Bravos ! Ati fost mult mai eficienti decat de obicei. Ma asteptam sa avem infrastructura reparata , cateva camere in plus si scoala inbunatatita doar dupa minim 10 pagini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, ionutpm a spus:

Asta este un motiv fff bun de a merge in continuare cu 120km/h pe acolo pentru a evita caderile de placi🤣🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...