Sari la conținut

Postări Recomandate

image.thumb.png.9e687382f75cd3d5735faca07c1115bb.png

 

Din ce in ce mai multe surse vorbesc despre aceasta motocicleta. Deocamdata nu sunt date concrete despre ea, doar motorul care va echipa o sportiva si un naked e ceva clar dpdv cilindree macar.

Pana sa existe date mai multe, mie imi place foarte mult designul, desi nu e final si nici oficial e foarte sexy.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ERU a spus:

doar motorul care va echipa o sportiva si un naked e ceva clar dpdv cilindree macar

 

Sportiva deja exista si se plimba Predoi cu ea prin Bucuresti. Iar naked-ul se va lansa peste o luna, in februarie (sunt deja imagini si spec-uri oficiale de la Aprilia, cat si pretul).

 

Cu putin noroc, varianta adventure va fi si ea prezentata la inceputul verii. Sper sa nu o lalaie cum au facut Yamaha cu T700, adica sa o lanseze in octombrie la EICMA si sa fie disponibila abia din 2022.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ovi_ice a spus:

 

Sportiva deja exista si se plimba Predoi cu ea prin Bucuresti. Iar naked-ul se va lansa peste o luna, in februarie (sunt deja imagini si spec-uri oficiale de la Aprilia, cat si pretul).

 

Cu putin noroc, varianta adventure va fi si ea prezentata la inceputul verii. Sper sa nu o lalaie cum au facut Yamaha cu T700, adica sa o lanseze in octombrie la EICMA si sa fie disponibila abia din 2022.

Nu stiu cine e Predoi.

Stiu ca sportiva e lansata deja si de asemenea s-a anuntat si lansarea nakedului in februrarie, dar motoarele au specsuri diferite. Nemaivorbind ca se poate sa se mareasca si cilindreea la o adica.

Si eu sper sa nu o lalaie, dar de asemenea cred ca nu se va tine EICMA in 2021.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.visordown.com/news/new-bikes/exclusive-tenere-700-rivalling-aprilia-tuareg-660-spotted-clearest-images-yet

Acum 6 ore, Lucian_M a spus:

Doar un mic indiciu, îl urmăresc de multă vreme și consider că știe ce zice: https://pemotoare.ro/author/cristian-predoi/

aham, doar ca mereu bmw e cel mai cel :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, ERU a spus:

imi place foarte mult designul

https://moto-station.com/moto-revue/actu/la-future-aprilia-tuareg-660-se-devoile-un-peu-plus/496611

aici ar fi și ceva poze "spion"..., cât de reale sunt, nu ştiu.

Sunt curios dacă preţul va fi sub cel cerut pt un Tiger 850.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto conceptul! Arata mai "atletic" ca T7. 

Moto-station este o sursa fff buna de documentare/stiri moto, de multi ani frecventez pagina lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ne mai ramane sa dam cu apa vietii pe mormintele Mz/MuZ, sa scoatem de acolo Baghira si Skorpionul si sa dam drumul la Edge of Tomorrow 2 si 3. 

Ce jignire a inteligentei. 

#Cands-ohotarioareDucatisascoatareplicaaiaCagiva?

 

@eru:

Predoi este un fel de Cerebel.

Un tamp simpatic, popular, ce spune truisme, pe care le imbraca intr-un concept multimedia f bun. 

Circ.

 

 

Idolul pentru alde Lucian si BigFoot. 

Genul de ii ceri meniul daca te opresti din greseala pe clisura Dunarii si este si el in acelasi restaurant cu tine. 

Garcon.

 

Acum 4 ore, Bigfoot a spus:

Foarte misto conceptul! Arata mai "atletic" ca T7. 

 

Tu ai fi in stare sa spui ca KLV1000 este mai atletic decat Stromul de 1000 din cauza culorii portocalii. 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am amintit cine este, l-am cunoscut acum foarte mult timp pe vremea cand doar visa sa plece undeva cu motorul.

Propun sa revenim la Aprilia.

Avand in vedere trecutul lor [vezi Aprilia RXV] ma astept/sper ca Tuaregul sa fie cu adevarat usor [sub 180 kg], si sper, pentru ca sunt optimist incurabil, sa nu fie asa nefiabila ca RXV-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, _Raul_ a spus:

 

Tu ai fi in stare sa spui ca KLV1000 este mai atletic decat Stromul de 1000 din cauza culorii portocalii. 

 

🤣Foarte relevant rationamentul tau "savant". 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ERU a spus:

Avand in vedere trecutul lor [vezi Aprilia RXV] ma astept/sper ca Tuaregul sa fie cu adevarat usor [sub 180 kg], si sper, pentru ca sunt optimist incurabil, sa nu fie asa nefiabila ca RXV-ul.

 

RS 660 (sportiva bazata pe acelasi motor) are 183 kg wet (cu 15l rezervor).

Tuareg va avea nevoie de un subframe mai mare/rigid, rotile cu spite daca nu sunt tubeless vor fi mai grele (oricum sunt si mai mari ca diametru - deci mai multa guma), poate si un rezervor mai mare (17-20l). Nu va avea asa multe carene in schimb. Eu zic ca daca iese sub T700 (adica pe la 200kg wet) va fi un lucru de apreciat. 

 

E bine ca se diversifica categoria asta de adventure (twin-uri medii). Abia astept sa intre si Triumph cu Tiger-ul 660.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Sunt singurul care vede numai ciorbe incalzite, o diversificare a mediocritatii si o lipsa a excelentei si a unor modele cu adevarat brain blower?

 

Acum 11 ore, Bigfoot a spus:

🤣Foarte relevant rationamentul tau "savant". 

World`s smallest f. violin.

Sports, imi e teama ca nu ai vazut in viata ta un Tuareg de 600. Daca da, ce culoare era? 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, _Raul_ a spus:

Sunt singurul care vede numai ciorbe incalzite, o diversificare a mediocritatii si o lipsa a excelentei si a unor modele cu adevarat brain blower?

 

World`s smallest f. violin.

Imi e teama ca nu ai vazut in viata ta un Tuareg de 600. Daca da, ce culoare era? 

 

Extraordinar. Iti dai seama ca mai am de invatat pana sa cunosc eu atat de multe ca tine, sa ajung eu sa vad un dual sport din anii 90 racit pe aer lipsit de valoare, dpdv economic. Multe dintre ele sunt fara acte in Ro. Din cate imi amintesc este un mono cu o curea de distributie nu cu lant.

 

 

Cat despre topic si supele reincalzite, 690 enduro si 701 ar fi singurele "dual sport" valabile si pt distante mai lungi. Motociclete usoare si cu garda la sol adevarata.

Probabil ca oamenii se feresc de ele pt ca vibreaza sau sunt "speriati" de costurile de intretinere, ori nu au inaltimea necesara, iar piata creeaza "enduro"naked bikes/"enduro" touring si pentru cei care sunt mici de statura.

 

Interesant ar fi sa avem un model nou de la Kawasaki cu noul 400cc paraleltwin, cu o masa de maxim 130kg. Vibratii mai putine in teorie si o fiabilitate mai buna pentru cei speriati de running costs.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Mamaaa…da ce urata e! 😬 Singura mobra care ar arata de zece ori mai bine cu un fairing rally raid (din acela cu faruri rotunde stacked)…

 

In rest, pachetul e mai solid (sa zic asa) decat cel oferit de Tenere 700. Sa vedem pret si primele impresii.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pain daca o fi pe undeva unde sunt preturile la modelele lor de stradă, adică 10k -12k cred ca o sa fie bine.

 

Între t7 si 890, la fix, cu banii si cu ce oferă. 

Vedem si cu Transalpul ce se întâmplă Și pe unde o sa fie plasat.

 

E bine ca sunt opțiuni, e bine ca se aduc modele noi in categoria asta foarte populară. 

 

Ca aspect, man.. din fata e mai bine ca 790/890. Mai vin si ăștia cu ceva cu un design cu un pic de cohones, sa nu fie si asta la.fel ca celelalte.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi placea mai mult cum arata in spy-shots, speram la un front-end in genul Ducati 749 ori MV Agusta F4.

 

Uitandu-ma asa din lateral, in combinatia asta de culori si daca acoperi inscrisurile “aprilia” si “tuareg” vad exact Transalp-ul (sau baby AT, cum ii mai zic unii) pe care se tot coieste Honda sa-l scoata.

 

Acum nah, nu cred ca se poate compara bugetul si vanzarile diviziei moto de la Honda cu un producator relativ mic ce are o singura fabrica.

Si totusi, Aprilia a pus ceva pe masa in categoria asta, Honda a pus o l.a.e. 👿

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer dupa ce m-am uitat la mai multe filme cu ea, pot sa zic ca imi placea mai mult conceptul, prima poza de pe acest topic. Era chiar sexy.

Din punct de vedere strct al "look"-ului cel mai mult imi place t7.

Tot dpdv look cu un parbriz aftermarket 790-ul meu si-a schimbat total fizionomia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...