yuk Posted December 29, 2022 Share Posted December 29, 2022 (edited) La 25.01.2022 la 16:24, prafrau a spus: caracteristicile sunt asa la o dakar replica: 140 kg, 70 de cai, peste 30 litri de benzina, bani fara numar daca vrei mai fiabil trebuie sa renunti la: putere - crf300 rally (aceeasi greutate, cai sub jumatate, schimbi uleiul daca iti amintesti) greutate - tenere (aceeasi putere, cu 70 de kg mai greu, schimbi uleiul daca iti amintesti) distanta parcursa cu un plin - 690 enduro (aceeasi putere, 20 de kg mai greu, benzina putina, nu uita sa schimbi uleiul din cand in cand) chinezii zic ca ala e un 450 cu peste 50 de cai, peste 30 de litri de benzina si 140 de kg la plin daca nu mint la toate aia e putere de 450 de enduro, uleiul se schimba la ore vedeti crf450l pentru ce scoate un 450 caruia nu-i schimbi uleiul in fiecare weekend ktm690 are fix (+/-3-4kg) aceeași greutate ca crf300 , doar ca este de trei ori mai puternic. (3 cum ar zice Adi Despot). Este înalt pe enduro și incomod la touring. Exact ca un unicorn. 150 kg cu lichide. Edited December 29, 2022 by yuk completare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prafrau Posted December 29, 2022 Share Posted December 29, 2022 Acum 2 ore, yuk a spus: ktm690 are fix (+/-3-4kg) aceeași greutate ca crf300 , doar ca este de trei ori mai puternic. (3 cum ar zice Adi Despot). Este înalt pe enduro și incomod la touring. Exact ca un unicorn. 150 kg cu lichide. le am pe ambele langa mine, un 701 si un 250l (300 ar trebui sa fie mai usor cu un kg din review-uri), le-am cantarit personal, e diferenta de 20 de kg intre ele am cantarit si un tenere cu scut aftermarket, crashbar si suporti de bagaje la 221 de kg la plin, la asta am scazut 10 kg pentru accesorii cand faceam comparatia de mai sus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 Japonezii dau de obicei greutatea la plin. Europenii, pe cea la gol. Dă mai bine pe lista de specificații. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted January 8 Share Posted January 8 Cam păcălici șefu' lu' Kove? Kove.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted January 8 Share Posted January 8 La partea cu "motocicleta este 100% chinezească" și "nu au copiat nimic" e clar că face mișto. Serios acum, de apreciat că intră direct în motorsport și într-o cursă de acest nivel. De văzut însă cât îi ține și dacă nu este cumva doar un exercițiu contextual de PR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted January 8 Share Posted January 8 Acum 3 minute, PzKpfW a spus: La partea cu "motocicleta este 100% chinezească" și "nu au copiat nimic" e clar că face mișto. Păi zice că nicio piesă nu va fi regăsită pe altă motocicletă, nu că n-au copiat Poate doar s-au inspirat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted January 8 Share Posted January 8 Păi cum ar fi să găsești piese de ural pe bmw?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Posted January 8 Share Posted January 8 Si Fantic 450 Rally 16500€ https://fanticportugal.pt/rally/xef-450-rally/?fbclid=IwAR0uur9b2jRJM8Ag-mg1sZcg3syA7gF6dMnFA2zPGBLo7nYzm1a1fmEx8Xg https://m.facebook.com/groups/1184774472435978/permalink/1256307731949318/ Feel free to join Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slg-motorcycles Posted January 10 Share Posted January 10 (edited) Ca orice producător, din domeniul vehiculelor, la început este normal să apară dificultăți la un produs nou proiectat. Se mai schimbă una /alta.. Dar până la urmă produsul o să fie ok. în ciuda problemelor întâmpinate în teste.. Se pare ca cei de la Kove fac față condițiilor grele din raliul Dakar.. Cât despre calitatea produselor lor, cred ca au tehnologie suficient de bună pt dezvoltarea unor produse bune! Să nu uităm că și producătorii japonezi sau europeni au probleme de calitate.. Și auto și moto. Eu unul le urez succes! Chiar este mișto mobra. Edited January 10 by slg-motorcycles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Posted January 10 Share Posted January 10 Ssangyong pare destul de bine dezvoltat, intrand pe piata noastra cu noi modele in ultima vreme, pe care le observ in trafic, nu doar in showroom-uri sau reclame. La pretul de 10.000€ noua as lua una pentru simplul fapt ca nimeni altcineva nu a scos ceva similar din niciun punct de vedere. Si decat sa pun rally kit-uri pe KTM-uri care par a fi si ele “foarte fiabile” doar ca mai scumpe sau pe alte marci, cred ca merita o sansa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted January 10 Share Posted January 10 adevaru e ca sa vii cu o mobra noua si sa o bagi in dakar si sa le mentii pe toate in cursa etape bune, e o realizare. totusi visul ala pe 5 ani e destul de greu de realizat, nu ar strica sa se implice si in alte raliuri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted January 10 Share Posted January 10 Văd că prinde bine marketingul chinezilor. Mulți dispuși să fie cobai. 1 hour ago, Cavaleru said: totusi visul ala pe 5 ani e destul de greu de realizat Vorbe războinice de PR, că doar asta fac acum la Dakar: testare și reclamă. Au șanse dacă se țin de treabă și investesc în continuare. Poate nu peste 5 ani, dar au șanse. Trebuie însă să realizeze ceea ce chinezilor le-a fost foarte greu/imposibil până acum să facă (cam în orice domeniu): să inoveze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted January 11 Share Posted January 11 Până să intre în Dakar, KTM era ce e acum Kove. Aveau nițică istorie dar era firmă obscură și de duzină. Acum cumpără toate mărcile europene mai mici... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted January 11 Share Posted January 11 14 minutes ago, vis-a-vis said: Până să intre în Dakar, KTM era ce e acum Kove. Cred că erau mai rău, nu aveau nici pe departe fondurile și capacitățile de producție pe care le au chinezii acum. Dar timp de ~25 de ani au investit continuu, au inovat, au câștigat și au ajuns unde sunt acum. Chinezii pot face la fel dacă-și schimbă abordarea și urmează aceeași rețetă. Cuvântul critic fiind "dacă". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted January 11 Share Posted January 11 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: nu aveau nici pe departe fondurile și capacitățile de producție pe care le au chinezii acum Plus toată tehnologia care e la ei și know-howul occidental. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted January 11 Share Posted January 11 (edited) La curse de obicei investiția se reflectă în rezultate, cu unele excepții. Cumperi know how, ingineri, tot ce trebuie. DAR țineți minte că 🏍 pe care o cumpărați voi de la dealer are în comun cu aia pe care o vedeți la Dakar sau în GP, SBK etc decât aspectul! Și să nu ziceți că la SBK sunt 🏍🏍 de serie când în campionatul nostru cea mai amărâtă 🏍 tot a înghițit 5000€ pt modificări, acolo probabil suma e cel puțin x10! Edited January 12 by ENEOS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prafrau Posted January 12 Share Posted January 12 La 10.01.2023 la 23:23, Adrian Gabor (Wolverine) a spus: Ssangyong pare destul de bine dezvoltat, intrand pe piata noastra cu noi modele in ultima vreme, pe care le observ in trafic, nu doar in showroom-uri sau reclame. aia nu-s chinezi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Posted January 12 Share Posted January 12 Acum am vazut ca-s coreeni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted January 15 Author Share Posted January 15 Dakarul tocmai s-a incheiat, toate mobrele de la Kove au trecut linia de finish. Astept sa inceapa hate-ul, deci cum se zice la noi româneste ..... " bring it on". P.S. Hero au reusit o performanta chiar mai buna, dar nu sunt la primul Dakar. More hate pls. P.S.2 Jafonezele iar au luat bataie ..... Even more hate pls. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted January 15 Share Posted January 15 Să vedem când o să realizezi că 🏍🏍 alea de au mers la Dakar nu au în comun cu ceuncenul pe care ți-l dorești decât emblema! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted January 15 Share Posted January 15 Acum 25 minute, ENEOS a spus: Să vedem când o să realizezi că 🏍🏍 alea de au mers la Dakar nu au în comun cu ceuncenul pe care ți-l dorești decât emblema! de unde stii tu ca Eru nu vrea sa-si ia o Rally Replica, dai intruna cu hate aici ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted January 15 Share Posted January 15 Acum 6 minute, Cavaleru a spus: Replica Cuvântul ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted January 15 Share Posted January 15 In legatura cu "brandurile" astea extrem orientale, aparute de nicaieri, imi pun intrebarea, cat din motocicleta originala (care a luat startul) a trecut linia de sosire? Bine, este o intrebare valabila si pentru unele branduri europene cu pedigree, mult laudate pe aici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Posted January 16 Share Posted January 16 6 hours ago, xt600 said: 7 hours ago, ENEOS said: Să vedem când o să realizezi că 🏍🏍 alea de au mers la Dakar nu au în comun cu ceuncenul pe care ți-l dorești decât emblema! Eu incerc sa gandesc optimist. KTM Rally Replica e 30.000€ si tot a suferit dpdv al fiabilitatii. Motoare fiabile de 450 au mai facut si Honda (450L) si Yamaha (450R), dar ce n-au facut, un Rally bike sub 160Kg si sub 30.000€ Acum chinezii si italienii de la Fantic (16.500€) le-au facut pe ambele. Imi vine greu sa cred ca nu poti folosi un motor de 450, downgraded, pentru versiunile comerciale, care sa fie si fiabil in conditiile in care cele folosite in regim Rally Raid au rezistat. Plus ca nu cred ca interesul lui Kove e sa vanda intr-un sezon unitati de 10.000€ respectiv 13.000€ care sa nu iasa din garantie(1-2 ani) fara belele ca apoi sa nu mai cumpere nimeni, desi asta se intampla si in prezent cu unele modele KTM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted January 16 Share Posted January 16 (edited) Acum 11 ore, xt600 a spus: imi pun intrebarea, cat din motocicleta originala (care a luat startul) a trecut linia de sosire? Regulamentul s-a schimbat drastic în ultimii ani, nu mai poți schimba orice piesă când și cum vrei... N-ar fi rău să-l citești Chinezăriile de la Kove sunt într-adevăr o surpriză plăcută. Hero stă chiar și mai bine, câștigând 2 etape prin Ross Branch. E clar că dacă ar agăța niște piloți de top, ar avea șanse la podium. Pare-se că chinezăriile au mai puține probleme tehnice decât frații KTM... Cât despre japoneze, au luat bătaie piloții care le ghidonează, Honda mi se pare cea mai bună mobră de rally la ora asta... Iar Yamaha n-are suport de uzină, toate mobrele de Dakar sunt dezvoltate-n Franța. Cât despre piloți, Yahama n-a avut unii de top în ultima perioadă. Edited January 16 by vis-a-vis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.