Sari la conținut

Postări Recomandate

7 hours ago, vis-a-vis said:

Monocilindrul de 600-700 rămâne regele. 450 e doar pentru că asta e limita în Dakar. Dacă pe cilindreea asta se experimentează, tot e bine că e și o variantă cu adevărat "ready to race" și pentru public. În afară de Kove 450 și CRF 250 Rally. Restul nu prea sunt făcute de drum lung. 30 litri gaz, foarte bine distribuiți pe cadrul motocicletei nu-s de colo. Chiar 30 de litri îmi intrau și în rezervorul de Supertenere 750. Mă duceam bine cu autonomia spre 600 de kilometri. Mergeam adeseori cum cineva cu Pegaso. Care era și mai gurmand puțin. Alimenta de 3 ori până îmi intra mie pe rezervă. Zicea cineva că nu e nimic nou sub soare la mobra asta. Dar nu asta contează. Contează ansamblul. Chinezii au reușit să combine soluții bune și le-a rezultat ceva care e competitiv și la un preț ok. Stați cuminți că nimeni nu vinde în pierdere. La clientul final ajunge prețul tuturor factorilor care au contribuit la acel produs. Prețul de producție la foarte multe vehicule e pe la sfert, o treime din prețul de vânzare. Percepția asta indusă mai ales de capitalism cum că cutare firmă a pierdut milioane de dolari pentru că a vândut mai puțin într-o perioadă de timp, e total greșită. Nu trebuie să îți plăcut foarte mult matematica, dar nu pierde nimeni nimic ci doar câștigă mai puțin. Kove are de unde jongla cu prețurile, pentru că a furat, a copiat și are în cămară cele mai bune și ieftine materii prime. Bravo lor. Noi vedem totul din perspectiva europeanului împovărat cu zeci de taxe. Ce să mai zicem de tva? O mizerie cu care ne-am obișnuit prin care ni se bagă cu japca mâna în buzunar. Restul lumii e altfel, iar Europa nu e buricul pământului cel puțin dpdv motociclism de adventure, dual sport și în general off-road. D-aia Kove a vândut prima dată în America și în Europa se focusează pe țările care într-adevăr semnifică ceva dpdv motociclism. La noi e încă la stadiul de fițe și bășini. 

Exact de aceeasi parere sunt si eu. Similar cu imobiliarele unde dezvoltatorii au profit de 100-150% pe unitate vanduta, asa cred ca se intampla si in piata auto-moto, unde au cel putin 40-50%, iar unii se indreapta spre 70% profit pe unitate. 
Deci se castiga peste tot, doar ca mai putin, unde interesul e mai mare decat lacomia. Iar lacomia functioneaza pentru ca mereu au existat clienti pentru produse cu preturi aberante in raport cu ceea ce ofera. Cand toti marii producatori cad de acord asupra unui pret e ca si cum ar fi monopol cu variatii de design si culoare.

Editat de Adrian Gabor (Wolverine)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 331
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 15 ore, Ruginel a spus:

M-am uitat si eu la videoul de care pomenea @Cap0ne si am vazut comentariul acesta:
 

"I have 150 miles on my Kove in all kinds of conditions. Singletrack, whooped out OHV trails, gravel roads, and some pavement. I’ve spent a few hours riding stock 690’s and this Kove is so much more confidence inspiring when the tires touch the dirt. Yes it’s low on power but with the aggressive way I ride, less power is better. I have yet to get arm pump or whisky throttle"

AHAHAHAHAHAHAHA :crack::crack::crack: Nu ai cum!!!

 

Daca tot te-a amuzat comentariul, care este experienta ta pe coclauri mai exact?

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

 Chiar dacă vrei ceva endureală mai serioasă, ai nevoie să poată face și asfalt într-un mod decent până la și de la coclauri. De-asta toate modelele din gamă se învârt pe la 700-800cc (T7, 790/890 Adv R, Touareg, etc.).

Cu exceptia autostrazii (unde oricum e moarte pasiunii pe moto) n-ai cum sa zici ca nu poti merge decent pe asfalt cu o motocicleta de specificatiile lui Kove. Mers solo bineinteles, pentru ca nu vad ce sa cauti cu pasager pe offroad. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, prafrau a spus:

 

Calmeaza-te, nu toti cei care nu-ti impartasesc parerea sunt prosti. Dar o sa vedem la anul la 4v cate 450 rally o sa fie la start. Daca sunt ca de obicei un crf, un swm si restul exc si 690 aia e, toti participantii la rally raid sunt rasisti.

 

Iar ktm pare ca pune roti cu spite si niste plastice noi pe 390, nimic foarte interesant. Bine, cui ii plac plasticele alea noi care par oarecum rally o sa arunce cu banii, si probabil pe asta mizeaza.

4V ??? WTF a trebuit sa caut ca sa aflu de meca rallyraidului mondial. Cui ii pasa de 4V? Esti bine sau ai pus chatGPT sa scrie pt tine?

Despre 390 mai documenteaza-te un pic, e ceva mai mult, insa cred ca cei de la KTM au fost prinsi pe picior gresit, adica s-au gandit ca se bat cu RE si CRF300Rally, un pic gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, ERU a spus:

Cred ca iti bati gura degeaba, adica nu prea ai cu cine discuta. Am o senzatie, de loc vaga ca cei cu care discuti tu aici in contradictoriu, au vazut poze ca cele postate de tine doar pe net, altfel nu bateau campii.

 

Venim cu Cv-ul si prezentarea foto-video inainte ? :) Nu om fi toti piloti de raliu dar, macar unii dintre noi mai stim cum arata si potecile de caprioara , nu ne dam chiar gratuit cu parerea ;)

 

Oricum, e clar ca nu o sa ne schimbam unii celorlalti opinia. Si aia pro si aia "contra", doar ne dam pareri bazate pe foaia chinezului (care si aia e cam neclara in unele zone) si filmele altora si cel putin pana nu le-om incaleca pe viu, om vedea daca rezista macar vreo 50k km, daca mai exista firma peste 2-3 ani etc, doar la asta ne putem rezuma. Plus filtrul personal, nevoia si experienta fiecaruia etc. Eu, cum ziceam, consider ca daca in EU o sa ajunga cu 9-10k euroi deja e prea scumpa ca sa nu faci efortul de a mai scoate 2k euro ca sa iti iei ceva dovedit ca fiind "ready to race" (plus inca 100 euro pt far si parbriz :D ). Un Ktm 450 exc este 11-12k euro. Nu mai zic de greutate, suspensii, etc. I-ai pus o blana de oaie pe sa si e si ready to DN1, nu numai to race :D

 

Hai sa fim sanatosi, sa ne vedem pe coclauri

 

GOPR9803-00_00_26_645.thumb.jpeg.90d0a8b0b45328c0f6b1b5bc8b759ef4.jpeg GX010116-00_00_53_374.thumb.jpeg.3989a14d55dbc313beebc99bd51b855a.jpeg GOPR9804-cut-merged-1693692547267-00_02_44_754.thumb.jpeg.14f618530cf18cc29e51010ad412535c.jpeg GOPR9799-00_00_00_000-00_02_25.488-00_01_08_945.thumb.jpeg.b83e91c58dcdda2493a2815c6acd05ac.jpeg

 

G0019845.thumb.JPG.5c4a4a3264e91564f01edafcf45218a1.JPG

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 minutes ago, Cap0ne said:

 

Venim cu Cv-ul si prezentarea foto-video inainte ? :) Nu om fi toti piloti de raliu dar, macar unii dintre noi mai stim cum arata si potecile de caprioara , nu ne dam chiar gratuit cu parerea ;)

 

Oricum, e clar ca nu o sa ne schimbam unii celorlalti opinia. Si aia pro si aia "contra", doar ne dam pareri bazate pe foaia chinezului (care si aia e cam neclara in unele zone) si filmele altora si cel putin pana nu le-om incaleca pe viu, om vedea daca rezista macar vreo 50k km, daca mai exista firma peste 2-3 ani etc, doar la asta ne putem rezuma. Plus filtrul personal, nevoia si experienta fiecaruia etc. Eu, cum ziceam, consider ca daca in EU o sa ajunga cu 9-10k euroi deja e prea scumpa ca sa nu faci efortul de a mai scoate 2k euro ca sa iti iei ceva dovedit ca fiind "ready to race" (plus inca 100 euro pt far si parbriz :D ). Un Ktm 450 exc este 11-12k euro. Nu mai zic de greutate, suspensii, etc. I-ai pus o blana de oaie pe sa si e si ready to DN1, nu numai to race :D

 

Hai sa fim sanatosi, sa ne vedem pe coclauri

 

GOPR9803-00_00_26_645.thumb.jpeg.90d0a8b0b45328c0f6b1b5bc8b759ef4.jpeg GX010116-00_00_53_374.thumb.jpeg.3989a14d55dbc313beebc99bd51b855a.jpeg GOPR9804-cut-merged-1693692547267-00_02_44_754.thumb.jpeg.14f618530cf18cc29e51010ad412535c.jpeg GOPR9799-00_00_00_000-00_02_25.488-00_01_08_945.thumb.jpeg.b83e91c58dcdda2493a2815c6acd05ac.jpeg

 

G0019845.thumb.JPG.5c4a4a3264e91564f01edafcf45218a1.JPG

 

 

E 7500€ in precomanda si 8000€ din stoc in Grecia https://kovemoto.gr/model/450rally/

Si 13.500£ in UK, varianta PRO

 

 

Just now, Adrian Gabor (Wolverine) said:

E 7500€ in precomanda si 8000€ din stoc in Grecia https://kovemoto.gr/model/450rally/

Si 13.500£ in UK, varianta PRO

https://www.kovepower.com/pro-kove-rally-450.html#/

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 hours ago, vis-a-vis said:

Europa nu e buricul pământului cel puțin dpdv motociclism de adventure, dual sport și în general off-road

 

Adevărat ceea ce zici, dar legat de partea asta - este oarecum normal. Unde să mai mergi prin Europa cu motocicletă adventure/rally la propriu (în afară de competiții organizate)? Europenii trebuie să se deplaseze pe alte continente (cel mai des în nordul Africii sau Orientul Mijlociu) pentru a se putea distra în voie cu așa ceva. Americanii, australienii, sud-americanii și alții - ei pot și pe lângă casă.

 

7 hours ago, danutu_m said:

Cu exceptia autostrazii (unde oricum e moarte pasiunii pe moto) n-ai cum sa zici ca nu poti merge decent pe asfalt cu o motocicleta de specificatiile lui Kove. Mers solo bineinteles, pentru ca nu vad ce sa cauti cu pasager pe offroad. 

 

Depinde unde-ți este limita "decenței". Personal cunosc pe cineva care a mers la tură internațională cu DRZ400 și până în Georgia cu un 690SM. Majoritatea nu sunt însă dispuși să facă genul ăsta de compromis. Motocicleta asta va fi cumpărată de obicei ca motocicletă secundară, de distracție, pentru cei care știu și pot aprecia așa ceva. O nișă foarte redusă din start.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ERU a spus:

4V ??? WTF a trebuit sa caut ca sa aflu de meca rallyraidului mondial. Cui ii pasa de 4V? Esti bine sau ai pus chatGPT sa scrie pt tine?

Despre 390 mai documenteaza-te un pic

 

Pare ca te-am prins intr-un moment mai prost.

 

Sunt curios la ce competitii din tara ar trebui sa participe motocicleta asta. Fiindca dupa intervaluri de service face concurenta exc-ului, dar dupa greutate doar la rally raid s-ar intersecta. Pentru asfalt si forestiere presupun ca o s-o cumpere doar cativa carora le place cum arata. Lipsa unei piete destul de mari o fi motivul pentru care nu a mai facut ktm un 690 adv.

 

Nu prea am de unde sa ma documentez de intentiile ktm, sunt primele poze spion si doar presupuneri momentan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

E 7500€ in precomanda si 8000€ din stoc in Grecia https://kovemoto.gr/model/450rally/

Si 13.500£ in UK, varianta PRO

 

7500 e un pret competitiv, recunosc, cu conditia ca mobra sa nu fie un consumabil cu totul. In sensul de fiabilitate si rezistenta in timp. Nu pt mine (daca as vrea ceva de coclauri si as avea 7500e as lua un japo/european sh, nu kove), dar inteleg ca pt cineva care vrea mobra noua ok de all-around pretul asta e tentant pt ce zice ca ofera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.12.2023 la 9:34, danutu_m a spus:

Daca tot te-a amuzat comentariul, care este experienta ta pe coclauri mai exact?


Daca avea putere mai mare, spunea "Are putere mai mare decat Husqvarna, se vede ingineria celor de la Kove". Insa avand putere mai mica, a spus ineptia pe care a spus-o. Cum o dai, nu iese bine :) Probabil reviewuri platite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, Ruginel said:


Daca avea putere mai mare, spunea "Are putere mai mare decat Husqvarna, se vede ingineria celor de la Kove". Insa avand putere mai mica, a spus ineptia pe care a spus-o. Cum o dai, nu iese bine :) Probabil reviewuri platite.

E clar din specificatii ca nu are putere mai mare, 52 cai erau suficienti pe sosea, 42 sunt extra suficienti pe off, pentru publicul tinta si decenti pe asfalt pt greutatea ei.

Cui ii trebuie 75 cai sau mai mult pe off? Ca Tenere are 73 cai la +200Kg si n-ai nevoie de mai mult in off, iar pe asfalt la 140km/h nu e turata excesiv (sub 6000rpm daca imi amintesc bine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.12.2023 la 14:05, Cap0ne a spus:

 

Venim cu Cv-ul si prezentarea foto-video inainte ? :) Nu om fi toti piloti de raliu dar, macar unii dintre noi mai stim cum arata si potecile de caprioara , nu ne dam chiar gratuit cu parerea ;)

 

Oricum, e clar ca nu o sa ne schimbam unii celorlalti opinia. Si aia pro si aia "contra", doar ne dam pareri bazate pe foaia chinezului (care si aia e cam neclara in unele zone) si filmele altora si cel putin pana nu le-om incaleca pe viu, om vedea daca rezista macar vreo 50k km, daca mai exista firma peste 2-3 ani etc, doar la asta ne putem rezuma. Plus filtrul personal, nevoia si experienta fiecaruia etc. Eu, cum ziceam, consider ca daca in EU o sa ajunga cu 9-10k euroi deja e prea scumpa ca sa nu faci efortul de a mai scoate 2k euro ca sa iti iei ceva dovedit ca fiind "ready to race" (plus inca 100 euro pt far si parbriz :D ). Un Ktm 450 exc este 11-12k euro. Nu mai zic de greutate, suspensii, etc. I-ai pus o blana de oaie pe sa si e si ready to DN1, nu numai to race :D

 

Hai sa fim sanatosi, sa ne vedem pe coclauri

 

 

 

La tine nu e cazul, am iesit la o tura impreuna. ;), dar sunt multi pe aici care vorbesc "de pe net". Vorbind despre 450EXC ai mers vreodata cu unul [sau similar] pe DN? Eu am incalecat kovele "pe viu" dar si pe loc asa ca nu vb doar de pe youtube. De asemenea pt mine avand in vedere ca au terminat Dakarul 3 din 3 sunt dovedite, ceea ce coincide si cu parerile ownerilor care spun ca sunt facute cu simt de raspundere. Don't get me started about KTM si despre calitatea sau lipsa acesteia la mobrele portocalii. Tocmai am vandut 690-ul si sper ca noul proprietar sa nau aiba parte ce aceleasi "aventuri" pe care le-am avut eu.

La 14.12.2023 la 20:53, prafrau a spus:

 

Pare ca te-am prins intr-un moment mai prost.

 

Sunt curios la ce competitii din tara ar trebui sa participe motocicleta asta. Fiindca dupa intervaluri de service face concurenta exc-ului, dar dupa greutate doar la rally raid s-ar intersecta. Pentru asfalt si forestiere presupun ca o s-o cumpere doar cativa carora le place cum arata. Lipsa unei piete destul de mari o fi motivul pentru care nu a mai facut ktm un 690 adv.

 

Nu prea am de unde sa ma documentez de intentiile ktm, sunt primele poze spion si doar presupuneri momentan.

Acum recititnd pare ca eram intr-un  moment prost intr-adevar,  dar ca sa-ti raspund, motoreta asta nu ar trebui sa participe la nici o competitie din tara, pentru ca dpdv motociclism România, cu exceptia RBR nu exista pe harta moto, daca vorbim de rallyraid chiar nu exista.

Motivul pentru care nu au mai facut KTM un 690 adv este indelung disputat, parerea mea e ca nu au avut incredere in propulsorul ala ca tine la drum lung. Si 640-ul a fost un fiasco dpdv vanzari.

Acum 11 ore, Ruginel a spus:


Daca avea putere mai mare, spunea "Are putere mai mare decat Husqvarna, se vede ingineria celor de la Kove". Insa avand putere mai mica, a spus ineptia pe care a spus-o. Cum o dai, nu iese bine :) Probabil reviewuri platite.

Nu vrei tu sa-ti iei mobra inainte sa te bagi in discutii. Dar daca stii tu cum se face sa iei bani pentru promovare de la chinezi sau de la orice iti dau voie sa ma deranjezi in privat.

Acum 11 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

E clar din specificatii ca nu are putere mai mare, 52 cai erau suficienti pe sosea, 42 sunt extra suficienti pe off, pentru publicul tinta si decenti pe asfalt pt greutatea ei.

Cui ii trebuie 75 cai sau mai mult pe off? Ca Tenere are 73 cai la +200Kg si n-ai nevoie de mai mult in off, iar pe asfalt la 140km/h nu e turata excesiv (sub 6000rpm daca imi amintesc bine).

Chiar cred ca ai dreptate, mie mi s-au parut cei 75 de cai ai 690-ului care erau deja 80+ in cazul meu cam mult in afara asfaltului. Ce-i drept pe drum pana la cocaluri erau numai buni, ba chiar nu m-ar fi deranjat mai multi desi nu cred ca s-ar fi simtit din cauza cutiei de cacao. Chiar m-am gandit si am vb cu niste oameni cautand o varianta ca pe una din harti sa-i scad caii spre 50 dar cu mai  mult cuplu jos, dar din nou pare ca vorbim intre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ERU a spus:

vorbim de rallyraid chiar nu exista.

Sunt chiar 2 competiții de rally raid la noi. Că nu știi tu, e partea a doua 🤪

Eu voiam să mă bag cu XR-ul, dar am observat că la 50 de ani te repari mai greu. La rally raid e chestiune de timp până o pui jos. Și la 120+ km/h, te cam rupi. Sunt disperat să merg tare și probabil n-aș ajunge întreg acasă. (se pune că sunt pieton 3 luni pentru că am depășit suta în oraș? 😁). Așa că, cel mai bun sport pentru mine cel puțin, ar fi trialul. Nu d-ăla la nivel de competiție. Super amator. Încerc să merg cât mai încet pe porțiunile tehnice. Mi se pare mult mai distractiv decât să lași nor de praf în urmă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ERU a spus:

Dar daca stii tu cum se face sa iei bani pentru promovare de la chinezi sau de la orice iti dau voie sa ma deranjezi in privat

 

Cel mai in masura sa explice asta, probabil esti tu. 🤣

 

Ai un singur argument pt pocnitoarea asta si anume " Da, dar Dakar..." stiind foarte bine ca proototipurile alea nu au nici o legatura cu ce o sa se vanda in Europa, in afara de sigla. Dintr-o data puterea redusa si cuplul (mic) la turatii mari ai bazaiciosului Zongshen devin ceva chiar de dorit, pt tine.

 

Si atacurile "ad hominem" de genul "cumpara-ti tu mobra inainte sa vorbesti" nu fac decat sa sublinieze faptul ca ai o agenda chinezeasca de urmat si/sau un caracter, hmm, discutabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ERU a spus:

Vorbind despre 450EXC ai mers vreodata cu unul [sau similar] pe DN? Eu am incalecat kovele "pe viu" dar si pe loc asa ca nu vb doar de pe youtube. De asemenea pt mine avand in vedere ca au terminat Dakarul 3 din 3 sunt dovedite, ceea ce coincide si cu parerile ownerilor care spun ca sunt facute cu simt de raspundere. Don't get me started about KTM si despre calitatea sau lipsa acesteia la mobrele portocalii. Tocmai am vandut 690-ul si sper ca noul proprietar sa nau aiba parte ce aceleasi "aventuri" pe care le-am avut eu.

450 doar in off (o bicicleta super mega fun) iar pe Dn-uri m-am dat cu 500 exc-ul, la care imi si tot sta gandul de mult timp. Ce ma impiedica sa fac downsize-ul de la 690/701 este transformatul ala in mini mecanic pt intervalele de intertinere. Iti dai seama cat de mult imi place Kove si la aspectul asta :D  Oricum, 500 pe asfalt mi se pare foarte ok tinand cont de cum este si in off. Nu pot sa zic ca este cine stie ce mare diferenta fata de 690 in privinta asta.

Legat de fiabilitate nush ce sa zic. La mine a fost invers - 690-ul a fost cea mai fiabila mototcicleta pe care am avut-o vreodata. In afara de consumabile si ce s-a mai futut prin off (gen radiator spart and stuff), am avut zero probleme. ZERO. Si sper la fel sa fie si la noul proprietar :) Si doamne ajuta sa am acelasi noroc cu 701.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, vis-a-vis a spus:

Sunt chiar 2 competiții de rally raid la noi. Că nu știi tu, e partea a doua 🤪

Eu voiam să mă bag cu XR-ul, dar am observat că la 50 de ani te repari mai greu. La rally raid e chestiune de timp până o pui jos. Și la 120+ km/h, te cam rupi. Sunt disperat să merg tare și probabil n-aș ajunge întreg acasă. (se pune că sunt pieton 3 luni pentru că am depășit suta în oraș? 😁). Așa că, cel mai bun sport pentru mine cel puțin, ar fi trialul. Nu d-ăla la nivel de competiție. Super amator. Încerc să merg cât mai încet pe porțiunile tehnice. Mi se pare mult mai distractiv decât să lași nor de praf în urmă. 

 

La amatori ai limitare permanenta la 80. Oricum, pana te obisnuiesti cu roadbook nu prea o depasesti. Si daca nu te duci la constanta sau calarasi nici nu lasi nor de praf in urma (sau nu mergi prin norul vreunei masini).

Avem din fericire competitii de genul destul de multe si variate.

 

Iar daca vrei mai relaxat e roadbook adventure challenge.

 

Cam asta ar putea sa se faca pe aici cu motorul asta.

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, prafrau a spus:

Iar daca vrei mai relaxat e roadbook adventure challenge.

Fără supărare, dar joaca asta mi se pare de copii bătrâni cu bani care n-au ce face p-acasă :) 

Pe de altă parte am încercat jocul celor de la Dakar... Cine zice că e simplu, nu e deloc așa. Navigația e o artă. Mersul de l apunct la punct ține de îndemânarea fiecăruia. Practic alergi în linie dreaptă. Dar ca să ajungi la următorul punct, e treaba dracu', mai ales la motocicliști. E frumos, provocator dar n-aș face. Tot chestiile de circuit mă atrag mai mult, supermoto, rallycross... Mersul pe off-road l-am învățat de nevoie... nevoia de a ajunge în golul alpin și de a privi de jur împrejur :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, vis-a-vis a spus:

Sunt chiar 2 competiții de rally raid la noi. Că nu știi tu, e partea a doua 🤪

Când am spus ca nu exista nu inseamna ca nu stiu de ele, ci ca pur si simplu pe harta competitiilor Europene sa zicem, nu exista. Sunt destule competitii de rally in Europa la care participa masiv oameni din afara tarii respective, anul trecut m-am nimerit la bosniaci cand aveau rally si ce sa vezi erau pe acolo la mobre din alea cu tower de care nu are nimeni nevoie si nu e cerere pe piata de era muuuult mai simplu sa le numeri pe cele fara, cred ca iti ajungeau degetele de la mâini.

Acum 12 ore, vis-a-vis a spus:

Eu voiam să mă bag cu XR-ul, dar am observat că la 50 de ani te repari mai greu. 

Asta cu reparatul m-a lovit de curand si inca nu am 50. ;) 

Acum 11 ore, DesertEagle a spus:

 

Cel mai in masura sa explice asta, probabil esti tu. 🤣

 

Ai un singur argument pt pocnitoarea asta si anume " Da, dar Dakar..." stiind foarte bine ca proototipurile alea nu au nici o legatura cu ce o sa se vanda in Europa, in afara de sigla. Dintr-o data puterea redusa si cuplul (mic) la turatii mari ai bazaiciosului Zongshen devin ceva chiar de dorit, pt tine.

 

Si atacurile "ad hominem" de genul "cumpara-ti tu mobra inainte sa vorbesti" nu fac decat sa sublinieze faptul ca ai o agenda chinezeasca de urmat si/sau un caracter, hmm, discutabil.

Ba tu ai probleme cu limba româna sau nu te duce neuronul ala stingher. Cânta la alta masa ca nu bag in seama clonele.

Well, you have problems with the Romanian language or you don't get that awkward neuron. He sings at another table because I don't take into account the clones. 

GT because is funny as hell.

Acum 11 ore, Cap0ne a spus:

450 doar in off (o bicicleta super mega fun) iar pe Dn-uri m-am dat cu 500 exc-ul, la care imi si tot sta gandul de mult timp. Ce ma impiedica sa fac downsize-ul de la 690/701 este transformatul ala in mini mecanic pt intervalele de intertinere. Iti dai seama cat de mult imi place Kove si la aspectul asta :D  Oricum, 500 pe asfalt mi se pare foarte ok tinand cont de cum este si in off. Nu pot sa zic ca este cine stie ce mare diferenta fata de 690 in privinta asta.

Legat de fiabilitate nush ce sa zic. La mine a fost invers - 690-ul a fost cea mai fiabila mototcicleta pe care am avut-o vreodata. In afara de consumabile si ce s-a mai futut prin off (gen radiator spart and stuff), am avut zero probleme. ZERO. Si sper la fel sa fie si la noul proprietar :) Si doamne ajuta sa am acelasi noroc cu 701.

Auzi si daca iti iei 450 sau 500 o sa respecti intervalele de service date pentru competitii ?

In experienta mea, e foarte mare diferenta intre 690 si 450 sau 500 pe sosea, eu am detinut modelul >2019

20230730_111802.thumb.jpg.225856348f4ed656262260a5782e3d89.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, ERU a spus:

Nu vrei tu sa-ti iei mobra inainte sa te bagi in discutii. Dar daca stii tu cum se face sa iei bani pentru promovare de la chinezi sau de la orice iti dau voie sa ma deranjezi in privat.


Motociclete am avut destule, unele

noi, iar in curand va mai veni una, tot noua :). Motocicleta, nu pocnitoare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Ruginel a spus:


Motociclete am avut destule, unele

noi, iar in curand va mai veni una, tot noua :). Motocicleta, nu pocnitoare. 

Mama ce tare esti tu, vreau sa fiu si eu ca tine cand ma fac mare. Ma bucur pentru tine ca o sa ai mobra noua, dar, plictiseste-ne pe enduro touring & adventure dupa ce ti-o iei daca se incadreaza si intrucat nu ai nimic constructiv de spus pe topicul asta poti sa-l ignori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, vis-a-vis a spus:

Fără supărare, dar joaca asta mi se pare de copii bătrâni cu bani care n-au ce face p-acasă :)

 

Nu sunt de acord, e ieftin si timpul oricum il pierdem majoritatea, sau poate nu sunt eu destul de ocupat.

 

Acum 5 ore, ERU a spus:

Când am spus ca nu exista nu inseamna ca nu stiu de ele, ci ca pur si simplu pe harta competitiilor Europene sa zicem, nu exista. Sunt destule competitii de rally in Europa la care participa masiv oameni din afara tarii respective, anul trecut m-am nimerit la bosniaci cand aveau rally si ce sa vezi erau pe acolo la mobre din alea cu tower de care nu are nimeni nevoie si nu e cerere pe piata de era muuuult mai simplu sa le numeri pe cele fara, cred ca iti ajungeau degetele de la mâini.

 

Interesant, fiindca din punctul tau de vedere rally bosnia nu e una din cursele alea "serioase", din campionatul european de rally raid. Culmea, cupa calarasiului e, pe langa hellas si dinaric. Motociclete "din alea cu tower" o sa gasesti la toate concursurile de genul si doar acolo, d-asta e o piata asa mica. Daca nu devine o moda sa ai turn de navigatie pe motor probabil sunt cateva sute de oameni care ar putea cumpara motorul asta in toata europa. Sper sa ma insel si sa se miste segmentul, dar avand in vedere interesul pentru rally raid din piata (si cum devine din ce in ce mai complicata si scumpa organizarea curselor), nu cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, prafrau a spus:

Interesant, fiindca din punctul tau de vedere rally bosnia nu e una din cursele alea "serioase", din campionatul european de rally raid. Culmea, cupa calarasiului e, pe langa hellas si dinaric. Motociclete "din alea cu tower" o sa gasesti la toate concursurile de genul si doar acolo, d-asta e o piata asa mica. Daca nu devine o moda sa ai turn de navigatie pe motor probabil sunt cateva sute de oameni care ar putea cumpara motorul asta in toata europa. Sper sa ma insel si sa se miste segmentul, dar avand in vedere interesul pentru rally raid din piata (si cum devine din ce in ce mai complicata si scumpa organizarea curselor), nu cred.

 

Man poate ai dreptate dpdv oficial, dar sincer ca si perceptie de Cupa Calaraseului nu a auzit nimeni, de Hellas, Naxos, Bosnia, au auzit muuuuult mai multi, acu' nush daca e vb de pr/marketing  slab dar asa stau lucrurile.

Sunt destul de convins ca pe langa astia care se dau la Rally Raid vor fi foarte multi care le vor cumpara pentru a fi light sau ultralight adventure bike, mobre de TET sau BDR peste balta. Aceste convingeri vin din numarul masiv de oameni prezent in standul Kove @EICMA 2022 si 2023 precum si efervescenta de pe forumuri si grupurile de social media.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, ERU a spus:

Mama ce tare esti tu, vreau sa fiu si eu ca tine cand ma fac mare. Ma bucur pentru tine ca o sa ai mobra noua, dar, plictiseste-ne pe enduro touring & adventure dupa ce ti-o iei daca se incadreaza si intrucat nu ai nimic constructiv de spus pe topicul asta poti sa-l ignori.


Pe topicul asta am venit cu argumentul de pret in privinta pieselor no-name (suspensii, evacuare, jante, etc) si voi o tineti pe a vostra cu “americanii au zis ca…”.

 

Sunt niste pocnitori sinistre si atat. De banii aia iti iei motocicleta pe bune :)

 

V-a spus si @Cap0ne mai sus cum sta treaba cu piese, serviceuri si intervale de mentenanta, garantie, dealeri, flux de piese.

 

Am mai facut in trecut service la chinezarii mult mai cunoscute decat Kove si informatiile se gasesc greu - pentru unele de abia gasesti informatii despre tolerantele jocului termic al valvelor.

 

Daca ai nevoie de o piesa precum un stator sau ceva electronic, stai si rascolesti tot internetul sau te rogi de un dealer obscur sa iti aduca o piesa.

 

Pana atunci, motocicletele care au terminat Dakarul au fix 0 legatura cu ce va ajunge in garajele celor ce cred in Zana Maseluta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, ERU a spus:

 

Man poate ai dreptate dpdv oficial, dar sincer ca si perceptie de Cupa Calaraseului nu a auzit nimeni, de Hellas, Naxos, Bosnia, au auzit muuuuult mai multi, acu' nush daca e vb de pr/marketing  slab dar asa stau lucrurile.

Sunt destul de convins ca pe langa astia care se dau la Rally Raid vor fi foarte multi care le vor cumpara pentru a fi light sau ultralight adventure bike, mobre de TET sau BDR peste balta. Aceste convingeri vin din numarul masiv de oameni prezent in standul Kove @EICMA 2022 si 2023 precum si efervescenta de pe forumuri si grupurile de social media.

 

Da, am auzit eu, cica Bosnia ar fi o tara sau ceva (nu-s sigur), iar Hellas era ceva suc de lamaie sintetic in comunism.

Am auzit si de Kove, era ceva coprezentator la "Surprize, surprize" alaturi de bunoaca aia, imi scapa numele... 🤣

 

"Da, dar Dakar..."

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Ruginel a spus:


Pe topicul asta am venit cu argumentul de pret in privinta pieselor no-name (suspensii, evacuare, jante, etc) si voi o tineti pe a vostra cu “americanii au zis ca…”.

 

Sunt niste pocnitori sinistre si atat. De banii aia iti iei motocicleta pe bune :)

 

V-a spus si @Cap0ne mai sus cum sta treaba cu piese, serviceuri si intervale de mentenanta, garantie, dealeri, flux de piese.

 

Am mai facut in trecut service la chinezarii mult mai cunoscute decat Kove si informatiile se gasesc greu - pentru unele de abia gasesti informatii despre tolerantele jocului termic al valvelor.

 

Daca ai nevoie de o piesa precum un stator sau ceva electronic, stai si rascolesti tot internetul sau te rogi de un dealer obscur sa iti aduca o piesa.

 

Pana atunci, motocicletele care au terminat Dakarul au fix 0 legatura cu ce va ajunge in garajele celor ce cred in Zana Maseluta.

 

Hai sa o luam punctual.

1 Pret: daca o compari cu KTM 450 RALLY REPLICA ei bine KTM nu are pret public la mobra aia, altfel ai putea sa o compari cu KTM690 + o seama de accesorii in ideea de a scoate o mobra adventure foarte usoara. Oricum o dai iese bine ca pret, foarte bine.

2 Intervale de service si  mentenanta: sta mai bine decat majoritatea 450-urilor de enduro in principal pentru ca motorul ala nu e asa de chinuit si pentru ca are mai mult ulei decat orice 450 de care stiu eu. Daca o compari cu 690 da sta mai prost dar tine cont ca acel interval de service e dat pentru racing in cazul Kove pe cand la KTM e dat pentru plimbare si chiar si asa orice detinator de KTM care vrea sa tina mobra ala mai mult timp injumatateste inervalul dat de producator.

3 Garantie: asa ar fi o problema la noii in tara intrucat pana in prezent nu avem un dealer, dar daca o comparam cu, din nou, KTM politicile lor de garantie sunt "interesante", ghici de unde stiu.

4 Flux de piese: iar incerca sa comanzi ceva piese de KTM, cred ca ajung mai repede astea din China. Oricum ssupectez ca si alea de la KTM vin tot de acolo.

 

Referitor la Dakar, conform ultimelor informatii, se pare ca la Dakarul trecut mobrele au fost stoc, inclusiv suspensiile, de anul asta vor avea custom suspension.

 

Acum 2 minute, DesertEagle a spus:

 

Da, am auzit eu, cica Bosnia ar fi o tara sau ceva (nu-s sigur), iar Hellas era ceva suc de lamaie sintetic in comunism.

Am auzit si de Kove, era ceva coprezentator la "Surprize, surprize" alaturi de bunoaca aia, imi scapa numele... 🤣

 

"Da, dar Dakar..."

 

 

 

J3T

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...