Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

Ai curaj daca iti cumperi asa ceva.

Eu sunt tare sceptic privind motoretele astea produse sub 7 denumiri diferite, toate fiind de fapt cam acelasi magar. Ma gandesc doar la calitate , fiabilitate, disponibilitate piese, etc etc etc....

 

Sa nu mai zic ca incerca sa ma ui pe site ul kove, zici ca i facut de un elev de clasa a 8 a :)))))

 

Normal ca am curaj, pe lânga faptul ca sunt român adevarat, am si doua KTM-uri, cam ce mi s-ar putea intâmpla? ;)

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 340
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, ERU a spus:

am si doua KTM-uri, cam ce mi s-ar putea intâmpla

lol 
love it

 

 

Acum 3 ore, Adrian M. a spus:

denumiri diferite, toate fiind de fapt cam acelasi magar

gasgas, ktm, husky; la masini sa nu mai vorbim 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, ERU a spus:

Normal ca am curaj, pe lânga faptul ca sunt român adevarat, am si doua KTM-uri, cam ce mi s-ar putea intâmpla? ;)

ataaat:)))))))))))))))

Acum 13 ore, hora09 a spus:

lol 
love it

 

 

gasgas, ktm, husky; la masini sa nu mai vorbim 

eh, una e group branding si alta e zero identitate, la chinezariile care copiaza tot :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.11.2022 la 9:54, Adrian M. a spus:

ataaat:)))))))))))))))

eh, una e group branding si alta e zero identitate, la chinezariile care copiaza tot :D

 

Inteleg la nivel general traba cu mancatorii de orez care copiaza tot, dar in acest caz vorbim despre un unicorn, deci ceva ce nu exista, desi multa lume si-ar dori asa ceva, deci  ????

B5AC241C-95D1-450D-BECB-EF285DC7C76C.thumb.jpeg.3f8fbb1b40940642d00409141e3c1cc3.jpeg    95871336-0A94-436A-9AA9-663D1E839CF4.thumb.jpeg.98a65f36917d24738df20f1098682ffa.jpeg    617437A8-5627-415A-A825-EDB9139C06C0.thumb.jpeg.906eedb4a36c0115c41d638ddbe159a4.jpeg   0758AFC0-6BBB-4D61-9852-4626E8D0C434.thumb.jpeg.8531f008c2a69f24254aacac7077f708.jpeg   0192B73F-4F86-42C2-AB5A-C0744C72A234.thumb.jpeg.95312d34232b00b2ab419a29c9496cf0.jpeg    56E81FA9-4CC6-40F1-AF1D-1E31E18899BE.thumb.jpeg.0158fd8abe1e886c19ec0d44c235f96b.jpeg37B5710A-8AA9-4348-93E9-8D905D2FC615.thumb.jpeg.d9ccc6d4f0dc69793f849f0f7fc14ca0.jpeg    7FC88CD8-A33E-4DD3-AD79-D566BE4065C3.thumb.jpeg.53533258ae016c5aa60a8721645ce891.jpeg    FC12E557-04E6-4EDA-87BC-25EB374A21DD.thumb.jpeg.968e9fcc60c54e79ca3fc9a6ebd5b08b.jpeg    DCE63FF4-176B-4B45-96FD-1E5BFF259064.thumb.jpeg.326036420394bae71e181c7f388e3742.jpeg    D36F427A-6B9D-482A-B35C-8143E27429B5.thumb.jpeg.67e82748ee904bbb712d73218646629f.jpeg    D4DC75BF-4704-4FCF-89F8-E34F8D5959A1.thumb.jpeg.c33c6ae52e14eb5a00b5d054f98f7ccb.jpeg    BD336FA3-78BC-46B3-841D-549F543A4BD3.thumb.jpeg.034940d67803fe00d287ed12322bd7ed.jpeg

Pentru cei interesati, am trimis un email ca sa mai edific cu chestii in ceea ce priveste unicornul. Aveti Q&A mai jos:

 

Is the bike omologated for road use in the EU ? Y

Yes, we are doing homlogation now.

Does it have a cush hub at the rear wheel ? [mechanical elastic couple with the rubber pads].

Yes, it ws cush hub in the rear wheel.

What are the maintenance intervals? [oil change and valve ajustements]

500km, 1500km, then at interval of every 4500km, but it depends on the use environment.

Is the rear shock adjustable? [preload included with hydraulic or knob]

Yes, adjustable

Is there a place for GPS/phone/tablet mount on the tower?

NA.

Can it be fitted  with a steering damper ? [like the rally version]

Yes

What is the price for it and where can I buy one?

It is not ready for sales now, the price is around Eur 9200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Plătești ceva mai puțin dar accepți să fii cobai. Din câte văd, ăsta este compromisul.

Eu vad lucrurile altfel. Pur si simplu nu are concurenta, nu exista nimic similar pe piata, deci dpmdv putea sa coste si dublu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

În ce sens spui asta? Personal nu văd nimic revoluționar sau nemaivăzut la motocicleta asta. Din contră, multe elemente copiate inspirate de concurență.

Care concurenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ERU a spus:

Eu vad lucrurile altfel. Pur si simplu nu are concurenta, nu exista nimic similar pe piata, deci dpmdv putea sa coste si dublu.

 

doar daca specificatiile alea sunt adevarate, mai ales 55 de cai si 8000 de km intre revizii

daca mint ca de obicei la putere si greutate, concurenta e crf300 rally

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 minutes ago, ERU said:

Care concurenta?

 

Cei care oferă produse similare și de la care au copiat s-au inspirat cu toată motocicleta - i.e. cam toate mărcile europene și japoneze care fac și vând motociclete de mai bine de jumătate de secol. Băieții ăștia poate au făcut o rachetă de motocicletă (deși din poze pare ceva destul de standard), dar faptic vând doar poze și specificații deocamdată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, prafrau a spus:

 

doar daca specificatiile alea sunt adevarate, mai ales 55 de cai si 8000 de km intre revizii

daca mint ca de obicei la putere si greutate, concurenta e crf300 rally

Daca si cu parca... si cum zic americanii "there is no replacement for displacement" asa ca nu cred ca se poate face o comparatie intre cele 2. Sa nu ma intelegi gresit 300 Rally e o mobra misto, dar cele mai frecvente plângeri la adresa ei sunt lipsa de putere si suspensia. BTW conform specificatiilor de pe site-ul dealerului american are 51 hp ceea ce e destul de decent pentru 450 cmc, iar reviziile din amintiri erau la 5000 km.

 

Acum 22 ore, PzKpfW a spus:

 

Cei care oferă produse similare și de la care au copiat s-au inspirat cu toată motocicleta - i.e. cam toate mărcile europene și japoneze care fac și vând motociclete de mai bine de jumătate de secol. Băieții ăștia poate au făcut o rachetă de motocicletă (deși din poze pare ceva destul de standard), dar faptic vând doar poze și specificații deocamdată.

Deci te-am intrebat direct care este concurenta si te invarti pe dupa deget. Cei care ofera produse similare si de la care au copiat. hai sa te ajut:

  1. Producator:                            Model:
  2. Producator:                            Model:
  3. Producator:                            Model:

 

Dupa ce le completezi pe astea, putem incepe o discutie, dar ca sa nu o lungim de cel putin 10 ani multa lume tipa dupa o astfel de mobra si nici unul dintre producatorii conscarati nu vrea  sa transpuna in realitate.

Cel mai mult s-au apropiat cei de la Honda si toata lumea a sperat cand a iesit 250 Rally si a fost un succes, ca antenumitii sa ia nota de criticile comunitatii si sa scoata un model de 450~600. Ce a facut Honda se stie deja :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ERU - ai răspuns (cu greu) la întrebarea pe care ți-am pus-o inițial: ce anume este unic la motocicleta asta și nu se regăsește la concurență? Este un mono de 450, adică genul de motor cu care Honda, Yamaha, KTM/GasGas și alții merg la rally-raid. Exista fix acest gen de motor pentru stradă? Nu. Ai dreptate, sunt unici în acest sens.

 

3 hours ago, ERU said:

de cel putin 10 ani multa lume tipa dupa o astfel de mobra si nici unul dintre producatorii conscarati nu vrea  sa transpuna in realitate.

 

Prin absurd, am să presupun că există un motiv întemeiat pentru asta. Având în vedere că au expertiza și posibilitatea să ofere așa ceva dar nu o fac (KTM de fapt oferă, dar în variante de rally sau de circuit și nu de stradă). Poate greșesc și eu și ei, iar Kove din China cu experiență spre 0 în domeniu va oferi ceea ce-și dorește piața cu adevărat pe această nișă. Vom vedea.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde ați dedus voi că e de stradă când pe site-ul chinezilor scrie explicit că e doar pentru competiții? 

Și de unde atâta unicitate când se găsesc de cumpărat variantele de KTM și Husqvarna de 450 pentru rally raid? Că prețul e enorm e altă poveste. Dar am văzut că pentru unii n-ar fi o problemă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ERU a spus:

Daca si cu parca... si cum zic americanii "there is no replacement for displacement" asa ca nu cred ca se poate face o comparatie intre cele 2. Sa nu ma intelegi gresit 300 Rally e o mobra misto, dar cele mai frecvente plângeri la adresa ei sunt lipsa de putere si suspensia. BTW conform specificatiilor de pe site-ul dealerului american are 51 hp ceea ce e destul de decent pentru 450 cmc, iar reviziile din amintiri erau la 5000 km.

 

https://www.gpxmotouk.com/kove-rally-450.html

Presupunerile sunt tot ce avem, cand comunicatele oficiale spun ca motorul ala are 8 supape, pe langa toate erorile gramaticale care nu inspira incredere. Zongshen, presupusul producator al motorului, au un motor numit nc450 dohc pus pe motocicleta lor rx4, cu niste cifre mai modeste. Dupa asta vin kove, niste necunoscuti care asambleaza motociclete, si zic ca au obtinut din acelasi motor cu 30% mai multa putere. Suna suspect.

S-a mai auzit ceva de proiectul zongshen de dakar? Au facut ceva galagie acum cativa ani, parca fix cu motorul asta, dar au disparut repede.

 

 

https://rebelxsports.com/new-fantic-xef-450-rally/

motor yamaha de wr450, pret mai mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti eu am impresia ca multi dintre cei care scriu pe topicul asta ori sufera de deficit de atentie, ori incearca faza cu batul prin gard.

Am pus mai sus un link de pe site-ul dealerului american, evident cineva citeaza de pe site-ul dealerului din UK, care dupa ce ca e un amarat de subdealer nici nu cred ca a vazut mobrele in discutie, prin contrast dealerul american a participat activ in echipa care a produs mobra asta.

 

O sa fac un efort, pentru ca e Craciunul si ar trebui sa fiu mai bun, [desi nu sunt]

Mobra asta are 3 variante. Una de competitie care nu face obiectul discutiei si nu intereseaza pe nimeni pentru ca din astea mai exista pe piata nu e nici o noutate aici

Si doua variante civile. Una "normala" si una cu sa joasa. Astea doua sunt unicornii. Au intervale de service aproape normale, sunt usoare, au ceva protectie la vant, au putere suficienta, au rezervoare "prea mari" si foarte important pentru adv au ABS.

Hai Craciun fericit tuturor suferinzilor si nu numai :) .

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.01.2022 la 16:24, prafrau a spus:

 

caracteristicile sunt asa la o dakar replica: 140 kg, 70 de cai, peste 30 litri de benzina, bani fara numar

daca vrei mai fiabil trebuie sa renunti la:

putere - crf300 rally (aceeasi greutate, cai sub jumatate, schimbi uleiul daca iti amintesti)

greutate - tenere (aceeasi putere, cu 70 de kg mai greu, schimbi uleiul daca iti amintesti)

distanta parcursa cu un plin - 690 enduro (aceeasi putere, 20 de kg mai greu, benzina putina, nu uita sa schimbi uleiul din cand in cand)

 

chinezii zic ca ala e un 450 cu peste 50 de cai, peste 30 de litri de benzina si 140 de kg la plin

daca nu mint la toate aia e putere de 450 de enduro, uleiul se schimba la ore

vedeti crf450l pentru ce scoate un 450 caruia nu-i schimbi uleiul in fiecare weekend

ktm690 are fix (+/-3-4kg) aceeași greutate ca crf300 , doar ca este de trei ori mai puternic. (3 cum ar zice Adi Despot). Este înalt pe enduro și incomod la touring. Exact ca un unicorn. 😁

150 kg cu lichide. 

Editat de yuk
completare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, yuk a spus:

ktm690 are fix (+/-3-4kg) aceeași greutate ca crf300 , doar ca este de trei ori mai puternic. (3 cum ar zice Adi Despot). Este înalt pe enduro și incomod la touring. Exact ca un unicorn. 😁

150 kg cu lichide. 

 

le am pe ambele langa mine, un 701 si un 250l (300 ar trebui sa fie mai usor cu un kg din review-uri), le-am cantarit personal, e diferenta de 20 de kg intre ele

am cantarit si un tenere cu scut aftermarket, crashbar si suporti de bagaje la 221 de kg la plin, la asta am scazut 10 kg pentru accesorii cand faceam comparatia de mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La partea cu "motocicleta este 100% chinezească" și "nu au copiat nimic" e clar că face mișto.

 

Serios acum, de apreciat că intră direct în motorsport și într-o cursă de acest nivel. De văzut însă cât îi ține și dacă nu este cumva doar un exercițiu contextual de PR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...