vis-a-vis Postat Ianuarie 8, 2023 Share Postat Ianuarie 8, 2023 Acum 3 minute, PzKpfW a spus: La partea cu "motocicleta este 100% chinezească" și "nu au copiat nimic" e clar că face mișto. Păi zice că nicio piesă nu va fi regăsită pe altă motocicletă, nu că n-au copiat Poate doar s-au inspirat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 8, 2023 Share Postat Ianuarie 8, 2023 Păi cum ar fi să găsești piese de ural pe bmw?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Postat Ianuarie 8, 2023 Share Postat Ianuarie 8, 2023 Si Fantic 450 Rally 16500€ https://fanticportugal.pt/rally/xef-450-rally/?fbclid=IwAR0uur9b2jRJM8Ag-mg1sZcg3syA7gF6dMnFA2zPGBLo7nYzm1a1fmEx8Xg https://m.facebook.com/groups/1184774472435978/permalink/1256307731949318/ Feel free to join Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Ianuarie 10, 2023 Share Postat Ianuarie 10, 2023 (editat) Ca orice producător, din domeniul vehiculelor, la început este normal să apară dificultăți la un produs nou proiectat. Se mai schimbă una /alta.. Dar până la urmă produsul o să fie ok. în ciuda problemelor întâmpinate în teste.. Se pare ca cei de la Kove fac față condițiilor grele din raliul Dakar.. Cât despre calitatea produselor lor, cred ca au tehnologie suficient de bună pt dezvoltarea unor produse bune! Să nu uităm că și producătorii japonezi sau europeni au probleme de calitate.. Și auto și moto. Eu unul le urez succes! Chiar este mișto mobra. Editat Ianuarie 10, 2023 de slg-motorcycles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Postat Ianuarie 10, 2023 Share Postat Ianuarie 10, 2023 Ssangyong pare destul de bine dezvoltat, intrand pe piata noastra cu noi modele in ultima vreme, pe care le observ in trafic, nu doar in showroom-uri sau reclame. La pretul de 10.000€ noua as lua una pentru simplul fapt ca nimeni altcineva nu a scos ceva similar din niciun punct de vedere. Si decat sa pun rally kit-uri pe KTM-uri care par a fi si ele “foarte fiabile” doar ca mai scumpe sau pe alte marci, cred ca merita o sansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 10, 2023 Share Postat Ianuarie 10, 2023 adevaru e ca sa vii cu o mobra noua si sa o bagi in dakar si sa le mentii pe toate in cursa etape bune, e o realizare. totusi visul ala pe 5 ani e destul de greu de realizat, nu ar strica sa se implice si in alte raliuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 10, 2023 Share Postat Ianuarie 10, 2023 Văd că prinde bine marketingul chinezilor. Mulți dispuși să fie cobai. 1 hour ago, Cavaleru said: totusi visul ala pe 5 ani e destul de greu de realizat Vorbe războinice de PR, că doar asta fac acum la Dakar: testare și reclamă. Au șanse dacă se țin de treabă și investesc în continuare. Poate nu peste 5 ani, dar au șanse. Trebuie însă să realizeze ceea ce chinezilor le-a fost foarte greu/imposibil până acum să facă (cam în orice domeniu): să inoveze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 11, 2023 Share Postat Ianuarie 11, 2023 Până să intre în Dakar, KTM era ce e acum Kove. Aveau nițică istorie dar era firmă obscură și de duzină. Acum cumpără toate mărcile europene mai mici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 11, 2023 Share Postat Ianuarie 11, 2023 14 minutes ago, vis-a-vis said: Până să intre în Dakar, KTM era ce e acum Kove. Cred că erau mai rău, nu aveau nici pe departe fondurile și capacitățile de producție pe care le au chinezii acum. Dar timp de ~25 de ani au investit continuu, au inovat, au câștigat și au ajuns unde sunt acum. Chinezii pot face la fel dacă-și schimbă abordarea și urmează aceeași rețetă. Cuvântul critic fiind "dacă". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 11, 2023 Share Postat Ianuarie 11, 2023 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: nu aveau nici pe departe fondurile și capacitățile de producție pe care le au chinezii acum Plus toată tehnologia care e la ei și know-howul occidental. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 11, 2023 Share Postat Ianuarie 11, 2023 (editat) La curse de obicei investiția se reflectă în rezultate, cu unele excepții. Cumperi know how, ingineri, tot ce trebuie. DAR țineți minte că 🏍 pe care o cumpărați voi de la dealer are în comun cu aia pe care o vedeți la Dakar sau în GP, SBK etc decât aspectul! Și să nu ziceți că la SBK sunt 🏍🏍 de serie când în campionatul nostru cea mai amărâtă 🏍 tot a înghițit 5000€ pt modificări, acolo probabil suma e cel puțin x10! Editat Ianuarie 12, 2023 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Ianuarie 12, 2023 Share Postat Ianuarie 12, 2023 La 10.01.2023 la 23:23, Adrian Gabor (Wolverine) a spus: Ssangyong pare destul de bine dezvoltat, intrand pe piata noastra cu noi modele in ultima vreme, pe care le observ in trafic, nu doar in showroom-uri sau reclame. aia nu-s chinezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Postat Ianuarie 12, 2023 Share Postat Ianuarie 12, 2023 Acum am vazut ca-s coreeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 15, 2023 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2023 Dakarul tocmai s-a incheiat, toate mobrele de la Kove au trecut linia de finish. Astept sa inceapa hate-ul, deci cum se zice la noi româneste ..... " bring it on". P.S. Hero au reusit o performanta chiar mai buna, dar nu sunt la primul Dakar. More hate pls. P.S.2 Jafonezele iar au luat bataie ..... Even more hate pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 15, 2023 Share Postat Ianuarie 15, 2023 Să vedem când o să realizezi că 🏍🏍 alea de au mers la Dakar nu au în comun cu ceuncenul pe care ți-l dorești decât emblema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 15, 2023 Share Postat Ianuarie 15, 2023 Acum 25 minute, ENEOS a spus: Să vedem când o să realizezi că 🏍🏍 alea de au mers la Dakar nu au în comun cu ceuncenul pe care ți-l dorești decât emblema! de unde stii tu ca Eru nu vrea sa-si ia o Rally Replica, dai intruna cu hate aici ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 15, 2023 Share Postat Ianuarie 15, 2023 Acum 6 minute, Cavaleru a spus: Replica Cuvântul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 15, 2023 Share Postat Ianuarie 15, 2023 In legatura cu "brandurile" astea extrem orientale, aparute de nicaieri, imi pun intrebarea, cat din motocicleta originala (care a luat startul) a trecut linia de sosire? Bine, este o intrebare valabila si pentru unele branduri europene cu pedigree, mult laudate pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Postat Ianuarie 16, 2023 Share Postat Ianuarie 16, 2023 6 hours ago, xt600 said: 7 hours ago, ENEOS said: Să vedem când o să realizezi că 🏍🏍 alea de au mers la Dakar nu au în comun cu ceuncenul pe care ți-l dorești decât emblema! Eu incerc sa gandesc optimist. KTM Rally Replica e 30.000€ si tot a suferit dpdv al fiabilitatii. Motoare fiabile de 450 au mai facut si Honda (450L) si Yamaha (450R), dar ce n-au facut, un Rally bike sub 160Kg si sub 30.000€ Acum chinezii si italienii de la Fantic (16.500€) le-au facut pe ambele. Imi vine greu sa cred ca nu poti folosi un motor de 450, downgraded, pentru versiunile comerciale, care sa fie si fiabil in conditiile in care cele folosite in regim Rally Raid au rezistat. Plus ca nu cred ca interesul lui Kove e sa vanda intr-un sezon unitati de 10.000€ respectiv 13.000€ care sa nu iasa din garantie(1-2 ani) fara belele ca apoi sa nu mai cumpere nimeni, desi asta se intampla si in prezent cu unele modele KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 16, 2023 Share Postat Ianuarie 16, 2023 (editat) Acum 11 ore, xt600 a spus: imi pun intrebarea, cat din motocicleta originala (care a luat startul) a trecut linia de sosire? Regulamentul s-a schimbat drastic în ultimii ani, nu mai poți schimba orice piesă când și cum vrei... N-ar fi rău să-l citești Chinezăriile de la Kove sunt într-adevăr o surpriză plăcută. Hero stă chiar și mai bine, câștigând 2 etape prin Ross Branch. E clar că dacă ar agăța niște piloți de top, ar avea șanse la podium. Pare-se că chinezăriile au mai puține probleme tehnice decât frații KTM... Cât despre japoneze, au luat bătaie piloții care le ghidonează, Honda mi se pare cea mai bună mobră de rally la ora asta... Iar Yamaha n-are suport de uzină, toate mobrele de Dakar sunt dezvoltate-n Franța. Cât despre piloți, Yahama n-a avut unii de top în ultima perioadă. Editat Ianuarie 16, 2023 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 16, 2023 Share Postat Ianuarie 16, 2023 Acum 1 oră, vis-a-vis a spus: chinezăriile au mai puține probleme tehnice decât frații KTM Păi kktm nu tot în China se face? Gălbejiții au pus ce era mai bun pe ceuncenuri și pe kktm ce-a rămas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 16, 2023 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2023 Acum 15 ore, ENEOS a spus: Să vedem când o să realizezi că 🏍🏍 alea de au mers la Dakar nu au în comun cu ceuncenul pe care ți-l dorești decât emblema! Asta e o intrebare sau o afirmatie, iar in cazul in care e o intrebare este retorica sau nu ? Ceucenul e numele tau de alint din Burundi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 16, 2023 Share Postat Ianuarie 16, 2023 Retorică, nu te obosi! Ceuncen e o denumire generică pt chinezisme, și nu eu am inventat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 16, 2023 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2023 Acum 1 oră, vis-a-vis a spus: Regulamentul s-a schimbat drastic în ultimii ani, nu mai poți schimba orice piesă când și cum vrei... N-ar fi rău să-l citești Chinezăriile de la Kove sunt într-adevăr o surpriză plăcută. Hero stă chiar și mai bine, câștigând 2 etape prin Ross Branch. E clar că dacă ar agăța niște piloți de top, ar avea șanse la podium. Pare-se că chinezăriile au mai puține probleme tehnice decât frații KTM... Cât despre japoneze, au luat bătaie piloții care le ghidonează, Honda mi se pare cea mai bună mobră de rally la ora asta... Iar Yamaha n-are suport de uzină, toate mobrele de Dakar sunt dezvoltate-n Franța. Cât despre piloți, Yahama n-a avut unii de top în ultima perioadă. Avand in vedere ca yamaha nu mai concureaza nici cu jumatatea de echipa de uzina pe care o aveau intrecut putem spune ca s-au resemnat cu bataia luata timp de foarte multi ani. Honda in schimb a venit cu echipa de uzina si piloti de top si a luat bataie. Suzy e moarta de mult si Kakasaky tocmai a revenit pe piata cu "noul" KLR, care cumva intruchipeaza imbratisarea infrangerii pe tot ceea ce inseamna enduro si endurotouring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 16, 2023 Share Postat Ianuarie 16, 2023 (editat) Acum 1 oră, ERU a spus: Honda in schimb a venit cu echipa de uzina si piloti de top si a luat bataie. Nu știu cât te uiți tu la rallyraid și cât la fotbal, dar în sportul ăsta Dakarul îl câștigă pilotul. Materialul de concurs la vârf e destul de similar. Yamaha se câcâie de ani buni să mai ajungă unde a fost odată, însă Hondei nu i-a luat foarte mult ca să câștige... Că vin și chinezii din urmă, asta înseamnă concurență. Însă, dacă erai atent, piloții se învârt de la o echipă la alta. Performanțele lor rămân cam tot p-acolo... Oricum nu cred că vor face mare brânză Kove cu piloți chinezi. Acum 2 ore, ENEOS a spus: Păi kktm nu tot în China se face? Gălbejiții au pus ce era mai bun pe ceuncenuri și pe kktm ce-a rămas! Acum că ai zis asta, pot spune că fiabilitatea ktm a crescut de când s-a mutat în China Editat Ianuarie 16, 2023 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.