Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 ore, susualex a spus:

Salutari, am stat ceva ore si am citit in stange dreapta pareri pe forum dar am zis sa arunc si o intrebare. 

 

O sa incep cu o mica introducere pt context: Alex, 28, permis de la 18 ani, niciun accident "sever", practicat ciclism de sosea la nivel competitional 2 ani si de hobby de atunci atat mtb cat si sosea ( sa zicem ca am o oarecare idee de ciclistica ), conduc tot ce are 4 roti fara probleme de obicei si sunt mai sportiv din fire... sa zicem doar ca imi palce sa o mai pisc cand e un drum virajat si fara trafic ( timisul de jos, drumul spre targu mures, etc ) 

 

Acum dau de A. Motivul principal, am o mancarime sa zic asa pentru condus si am vaga senzatie ca sectorul moto ar fi exact ceea ce caut. Plus ca e mai rentabil sa tii un supersport de 1000 decat o masina cu un setup agresiv si ceva mai multi cai ca media. 

 

Am inceput cu gandul si visul la un S1000RR dar mi-am calmat intentia de a incepe cu asa ceva ( poate urmatoarea? ) din considerente cum ar fi lipsa de experienta si sfarsitul sezonului care nu e cel mai iertator ( cred ) cu un incepator. 

 

Ma uit acum la un CBR650F sau R daca gasesc din 2016 17 18. O iau in considerare pt ca ABS, TC si cateva chestii care te mai "iarta" daca faci vreo prostie plus ca mi-as permite sa o repar daca ( sau cand ) voi da cu ea de pamant. 

 

 

Ce parere aveti? Sunt sigur ca multi sunteti sportivi din fire si va place segmentul asta .. poate odata ati fost in aceeasi pozitie cu mine. La ce altceva ar mai trebui sa ma uit ? Caut ceva sa ma pregateasca pt S1000RR ca si postura, ciclistica si comportament overall. 

 

O sa incei prin a spune ca cu toate ca's relativ tanar si nelinistit, consider ca am o urma de creier vie care ma opreste de la prostii, nu ma zgarcesc la gume si alte aspecte tehnice si pot sa evaluez daca situatia permite distractie sau risc sa ajung ingrasamant :) Merci 

 

 

Salut,

 

Spor sa iti iei permisul si sa devii motociclist cat mai curand. Referitor la placerea ta si la anumite intrebari imi voi da si eu cu parerea proprie si personala:

 

Trebuie sa te gandesti ca toti mergem pe strada si totusi pe strada nu e circuit. Tuturor ne place sa ii mai dam si bagam mana in gaz (in afara de maicutele moto care stau in rand la semafor si merg cu 50 km/h in orice situatie).

Daca ai un oarecare confort financiar cel mai bine ar fi sa ai doua motociclete: una pentru strada care sa fie manevrabila si cu o pozitie cat mai confortabila si una "pericol public" gen S1000RR pe care sa o duci pe circuit si sa-ti faci damblaua de viteza si de sport cu motor. Oricat de sportiv ai fi si oricat de bune ai reflexele sau cat de cerebral te consideri nu vei rezista sa nu ii dai un pic mai mult decat e cazul si desi poate sa nu fie vina ta, e suficient ca un gibon sa treaca pe rosu si sa te faca afis, sau sa iasa de pe o strada laterala, sau de pe un drum secundar..... Iar cand ai >200 km/h e greu sa te vada si sa aprecieze distanta.

Ca o concluzie:

 

1. Daca ai bani -> ia doua motociclete - una de sosea si una de circuit

2. Daca nu ai atatia bani si nu iti permiti luxul de mai sus -> ia una care sa fie totusi mai umana si mai vizibila - exemplu un S1000XR. Pozitia mai inalta te face sa vezi mai bine peste masini si sa fii si vazut de ceilalti participanti la trafic. Si e suficient de puternica pentru orice ghiduie sportiva ai vrea tu.

 

Foarte multi trec cu vederea controlul motocicletei la viteze mici sau la manevre de intoarcere, control care este extrem de dificil pe motociclete de tip RR, SS si chiar si astea 650F. Sunt motociclete cu manevrabilitate limitata si nu sunt tocmai utile pe strada. Arata si suna bine, dar..... cam atat.

Poate nu ar fi cea mai rea idee sa iei o traznaie de 125cc - 250cc pe care sa iti faci mana si sa inveti sa o controlezi si sa deprinzi finetea ambreiajului, acceleratiei, franarii progresive, a schimbarii centrului de greutate, pozitia mainii pe acceleratie, pozitia picioarelor pe scarite, etc etc. Mult mai usor de invata pe una mica care te iarta decat pe un RR fie el si de 600.

Mai poti incepe si pe un naked de 600 care e mult mai prietenos cu incepatorii si mai manevrabil.

 

Zic si eu 😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cei mai "batrani" iti vor spune sa alegi ceva mic, usor si mai domol pt inceput. Parerea mea e sa-i asculti, ca nu au ajuns degeaba la un nr de ani si km pe moto. Vei face greseli, important e sa fie usoare, sa scapi cu bine si sa inveti din ele.

Cei mai agitati, care de obicei nu au 10.000km adunati impreuna, vor zice ca "acceleratia e in mana ta" si poti sa mergi f bine si pe ss la inceput...

Poti avea senzatii misto, pe curbe, si cu un moto mic. Un supermoto are un "fun factor" mai bun ca un ss, chiar daca nu accelereaza la 100 in 3 secunde. De multe ori e si mai manevrabil decat unul mare. Sa fie cat mai nou, cat mai putin uzat si cu frane cat mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, susualex a spus:

 

 

Salut!

CBR650F  este o moto foarte misto, buna pentru un incepator cu capul pe umeri, care nu are 1.40 si 30 kile.  Daca sportivele te atrag, cred ca e fix ce trebuie. Are suficient de livrat pentru inceput.  E bine ca te uiti la un model mai nou, abs, tc. Pot fi utile, dar sa nu cazi in capcana ca daca le ai, esti in siguranta. Sunt niste sisteme de siguranta pasive, activ esti tu , ce faci si cum faci cu moto.

Termina scoala, da examenul, ia permisul. Apoi intreaba incolo incoace, mergi si te suie pe modele sa vezi pozitia. Nu s 2 modele la fel, difera geometria, saua, ghidon, comenzi etc. Sa alegi ceva care tie ti se pare ok, si iti place si cum arata. un 650 e ok, nu iti trebuie mai mult la inceput. 100 cai pe 2 roti nu s deloc comparabili cu ce stii tu de la masini. Te pot  baga in suficient de multe belele.

Si daca iei ceva aproape nou, recomand casco in primii 2 ani.

Apoi, pentru mancarimea ta, exista cursuri , circuite, cursuri pe circuite. Unde poti sa ......ii dai cat incape :) In siguranta , vs strada. Inveti sa mergi mai intai, inveti si traficul, cum e cu 2 roti, te mai duci la niste cursuri, si apoi te duci la un curs pe circuit. Daca te prinde, acolo iti poti lua cel mai misto doza de viteza/adrenalina, si nu se compara deloc cu mersul pe strada.

S1000rr e bomba pe roti. Echivalentul... lambo pe 4 roti. Exotica, foarte rapida, categoria vitezanelor supreme pe strada. Depinde ce vrei de la motociclism. Daca vrei sa mergi prin oras cu ea, s-ar putea sa .....fie inutila :)))

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@susualex  ai primit sfaturi bune si pertinente.

Legat de ABS, TC si alte inventii. Nu te baza pe ele ca o sa te scoata din incurcatura. Lasa-le drept asul din maneca.

La varsta ta si experienta pe 2 roti poti sa iti iei ce iti doresti.

Dar ai un dezavantaj major: la bici ai alte forte, alte inertii si mai ales alt raport intre tine si obiectul pe 2 roti. O sa te convingi la scoala.

Orice masina bengoasa ai condus nu o poti compara cu o motocicleta. La masina tragi de volan si masina (de obicei) o ia spre unde ai tras de volan. La moto nu merge chiar la fel (cam ca la bici).

Motocicleta sa ti-o iei pe cea care iti place tie. Mai ales ca este prima.

Esti la o varsta la care ai trebui sa pricepi ca si o moto de A1 cu 48 CP este suficienta ca sa iti rupi gatul. Merge chiar si cu aia de A2 de 15 CP.

Tu te cunosti cel mai bine. Tu stii daca te vei comporta responsabil cu mobra, indiferent de ce putere are.

La motocicleta nu faptul ca o pilotezi mai sportiv este problema ci cand o faci fara discernamant.

Mai intai fa scoala de moto, o sa incepi sa intelegi cum sta treaba cand cele 2 roti pleaca singure fara sa fie nevoie sa dai tu la pedale, si apoi o sa iti formezi o impresie.

Nu te baza pe faptul ca vara nu e ca toamna 🤭 si atunci poti sa o arzi fiind pe pericole mai mici.

 

Succes la scoala si sa ne mai povestesti ceva impresii dupa primele lectii, apropo de senzatia pe moto vs bicicleta.

 

Mi-am adus aminte: piscatul pe curbe, mai ales primavara, prezinta anumite riscuri, in principal din cauza nisipului ramas de peste iarna.  Iar pe anumite trasee chiar si vara mai ajung diverse pe carosabil, mai ales dupa ploi torentiale.

 

@DesertEagle ce ne impiedica sa folosim moto si la altceva decat la agrement? Sau mai bine spus: ce anume ne impiedica sa o folosim zi de zi, cu treaba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

abs, tc. Pot fi utile, dar sa nu cazi in capcana ca daca le ai, esti in siguranta. Sunt niste sisteme de siguranta pasive, activ esti tu

ABS și tc sunt fix niște sisteme active! Pasivă este vesta cu airbag de exemplu. 

Cele active ajută la prevenirea unui accident, iar cele pasive la diminuarea efectelor lui. 

Cu plăcere, îți trimit pe MP iban-ul pt onorariul aferent lecției! 

Acum 3 ore, Geo_ZGA a spus:

chiar daca nu accelereaza la 100 in 3 secunde

3 secunde? Așa mult?!? Pffff... 😤

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, ENEOS a spus:

ABS și tc sunt fix niște sisteme active! Pasivă este vesta cu airbag dr de exemplu. 

Cele active ajută la prevenirea unui accident, iar cele pasive la diminuarea efectelor lui. 

Cu plăcere, îți trimit pe MP iban-ul pt onorariul aferent lecției! 

Sa fie primit zic! trimite ibanul :)Asa e, sunt active.

Am gresit,m-am exprimat ca o cizma, incercand sa spun altceva de dragul unei metafore...

Ce incercam eu sa zic, si am facut o prost, e ca pana sa te bazezi pe un sistem, fie el si activ, mai intai tu trebuie sa faci ce trebuie/sa stii sa folosesti utilajul.

Talk less and read more..mi se aplica cu brio in cazul de fata.

Pace!  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mega multumesc pt raspunsuri.  

 

Legat de electronica unor motoare mai noi, nu o iau ca prezenta si "lasa ma ca am tc si pot sa deschid gazul in curbe cum vreau eu". Vreau sa tratez cu maxim respect poneii astia motorizati si cred ca o sa incep cu un CBR650 pana la urma. 

Nu planuiesc sa merg in oras prea mult si nici sa fac distante mari. 

 

Ne vedem pe Valea Prahovei  😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut,

 

Revin dupa niste ani. Pe scurt:

- permis: Done

- experienta: pauza (vreo 2 sezoane - aprox 6.000 km)

- varsta: suficienta cat sa nu fac prostii

- inaltime: 186 cm

- probleme: coloana cu ceva probleme

 

Cred ca as vreau sa revin la moto. De ce cred? Timpul si banii sunt o problema (indiferent de ordine).

Ce mi-as dori?

- O motocicleta adaptata constitutiei mele, cu suspensii ok (durere de spate), pozitie usor inclinata pentru a-mi sustine un pic greutatea si in maini (exclus "choppere").

- putere: 60 CP, suficienti...plus minus...

- ABS: DA

- pret: uhh...problema...ma gandesc la 3500-4000 EUR

- trasee: pe langa casa, relaxare, de obicei ture scurte, singur.

 

Ce am vazut si mi-a placut dar nu m-am urcat niciodata pe una? Transalp.

 

Imi puteti va rog recomanda si altceva? Nu sunt vreun cunoscator...ceva vandabil usor eventual daca voi fi nevoit sa renunt iar la ea.

 

Multumesc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! 

Ai consultat un ortoped/osteopat in legatura cu ciclismul/motociclismul ?

Adica cel mai greu e sa impingi o motocicleta din garaj sau parcare, sa o ridici de jos si alte manevrari de-astea.

Daca ai probleme cu spatele cand te dai pe ea mi se pare deja prea mult. Greutatea nu cred ca o poti sustine in maini, marea diferenta e pozitia de sezut.

Mumai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am consultat. Nu e f grav momentan. Ar trebui sa fac gimnastica. 

Cu bicicleta ma dau cam o data pe săptămână... Și urc câțiva km pe drum de munte. 

Da, cu ridicatul ai perfecta dreptate. Nu stiu ce înseamnă să ridici o motocicleta... Pe cea veche nu am scăpat-o niciodată... Dar sunt șanse sa se întâmple. 

Nu am exagerat niciodată cu mersul... De obicei făceam ture scurte de 50-60 km. Ture mai lungi de 300 pe zi nu am facut. 

 

Îmi doresc tare mult sa revin pe moto. Decizia nu e luata încă... Insa as începe măcar de la a studia câteva modele care sa se încadreze situației date. Nu mai sunt de mult un copil căpos și știu ca observația ta e pertinenta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salutare, nu ma pot hatari intre Ktm 390 Duke si Kawasaki z400, fiabilitate, costuri, specific ca am permisul de 15 ani, am mers cu cateva mobre dar nu am detinut niciuna pana acum si vreau sa o iau noua, e si pasiune la mijloc, o sa fie folosita in oras 90%, ma gandeam si la un scuter de 300cc dar e la acelasi pret cu cele mentionate mai sus. Ma inclin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Yksuuu a spus:

Salutare, nu ma pot hatari intre Ktm 390 Duke si Kawasaki z400, fiabilitate, costuri, specific ca am permisul de 15 ani, am mers cu cateva mobre dar nu am detinut niciuna pana acum si vreau sa o iau noua, e si pasiune la mijloc, o sa fie folosita in oras 90%, ma gandeam si la un scuter de 300cc dar e la acelasi pret cu cele mentionate mai sus. Ma inclin!

Salutare. O sa fiu punctual pe răspunsuri.

1. Fiabilitate au amândouă in egală masura (ai spus nou), un plus ar putea avea Z-ul, avand un cilindru in plus.

2. Costuri.. întreținere adica? Asemanatoare la ambele, fie ca are ktm ul kit de revizie mai diferit de japoneze, fie ca are Z ul o bujie in plus si diferența de cantitate de ulei.. nu prea exista mare cost.

3. Pentru uz în oraș amandoua foarte bune, cu un + pentru ktm fiind mai ușor si mai manevrabil.

Plusuri pentru ktm.. abs, abs cornering, traction control, dezactivabile si posibilitate activare quickshifter.

Cat despre aspectul putere greutate, tot pe acolo amandoua cu mentiunea ca, ktm ul are suspensia mai buna.

Spor si asfalt uscat!

 

Editat de Cristian C.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cristian C. a spus:

Salutare. O sa fiu punctual pe răspunsuri.

1. Fiabilitate au amândouă in egală masura (ai spus nou), un plus ar putea avea Z-ul, avand un cilindru in plus.

2. Costuri.. întreținere adica? Asemanatoare la ambele, fie ca are ktm ul kit de revizie mai diferit de japoneze, fie ca are Z ul o bujie in plus si diferența de cantitate de ulei.. nu prea exista mare cost.

3. Pentru uz în oraș amandoua foarte bune, cu un + pentru ktm fiind mai ușor si mai manevrabil.

Plusuri pentru ktm.. abs, abs cornering, traction control, dezactivabile si posibilitate activare quickshifter.

Cat despre aspectul putere greutate, tot pe acolo amandoua cu mentiunea ca, ktm ul are suspensia mai buna.

Spor si asfalt uscat!

 

Multumesc pt raspuns, voiam oarecum si o confirmare de la cineva mai experimentat, cand i-am intrebat pe baietii din showroom despre diferente,  au ridicat din umeri. Ma duc mai hotarat pe Duke, sper sa le pot conduce pe amandoua. 🍻🍻🍻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cristian C. a spus:

Salutare. O sa fiu punctual pe răspunsuri.

1. Fiabilitate au amândouă in egală masura (ai spus nou), un plus ar putea avea Z-ul, avand un cilindru in plus.

2. Costuri.. întreținere adica? Asemanatoare la ambele, fie ca are ktm ul kit de revizie mai diferit de japoneze, fie ca are Z ul o bujie in plus si diferența de cantitate de ulei.. nu prea exista mare cost.

3. Pentru uz în oraș amandoua foarte bune, cu un + pentru ktm fiind mai ușor si mai manevrabil.

Plusuri pentru ktm.. abs, abs cornering, traction control, dezactivabile si posibilitate activare quickshifter.

Cat despre aspectul putere greutate, tot pe acolo amandoua cu mentiunea ca, ktm ul are suspensia mai buna.

Spor si asfalt uscat!

 

Salut.
Referitor la KTM si diversele optiuni pe care le mentionai...
Pe site-ul producatorului se mentioneaza ca modelul KTM 390 Duke nu are ABS cornering.
Nici traction control nu are. A nu fi confundate cu "Supermoto Mode" care nu mai controleaza frana spate (ci doar cea din fata) si "Slipper Clutch" care nu permite transferul intregii puteri la roata din spate in diverse situatii (retrogradare intr-o treapta inferioare) pentru a evita ruperea aderentei. Si Z400 are "Slipper clutch".

Nu ma pronunt la optiunea de quickshifter, nu stiu daca merita investitia la o asemenea categorie.
Ce iese in evidenta este partea de display, KTM este mult in fata :) 
Kawasaki refoloseste ce mai are in "banca de organe".

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 4/15/2023 at 8:37 AM, Yksuuu said:

o sa fie folosita in oras 90%

 

Între cele două, pentru 90% oraș, KTM, fără discuții. Este mai ușoară, mai fâșneață, are poziția pe șa mai înaltă și mai confortabilă în trafic urban.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.04.2023 la 12:57, Kagemusha a spus:

 

Între cele două, pentru 90% oraș, KTM, fără discuții. Este mai ușoară, mai fâșneață, are poziția pe șa mai înaltă și mai confortabilă în trafic urban.

Multumesc! 🍻🍻🍻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, Yksuuu a spus:

Multumesc! 🍻🍻🍻

Ti-ai raspuns singur la intrebare :)

Daca vorbim de 90% oras, eu nu as lua moto in locul tau. Scuterul rupe tot in oras, din toate punctele de vedere. Versatil, manevrabil, comod, automat, spatiu sub sa de bagaje, simplu, etc etc etc.

Si la bugetul de 390 duke sau z400, iei un scuter misto! Eu as reanaliza problema un pic, daca subiectul este-mers doar prin oras.

Acum evident, daca iti doresti moto, ia moto. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, Adrian M. a spus:

Scuterul .... oras

Am avut motocicleta 15 ani, nu inghiteam scuterul, nu am mers niciodata pe unul. (o experianta scurta de cateva minute cu unul de 50cc, si am zis ca nu).

Am luat un scuter nou (300cc), la bani cu care nici miros de motocicleta nu gaseam.

Deocamdata multumit, obisnuit.

Acum 57 minute, Adrian M. a spus:

daca iti doresti moto

poate in cativa ani cand o sa-mi permit timp de haiduceala, o sa revin la moto.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Adrian M. a spus:

Ti-ai raspuns singur la intrebare :)

Daca vorbim de 90% oras, eu nu as lua moto in locul tau. Scuterul rupe tot in oras, din toate punctele de vedere. Versatil, manevrabil, comod, automat, spatiu sub sa de bagaje, simplu, etc etc etc.

Si la bugetul de 390 duke sau z400, iei un scuter misto! Eu as reanaliza problema un pic, daca subiectul este-mers doar prin oras.

Acum evident, daca iti doresti moto, ia moto. 


Nu tu zicea pe celalalt topic despre avantajele adventure in oras? Toate avantajele alea le pierzi pe scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am detinut pana acum nimic pe 2 roti, m am dat cu cateva cand am avut ocazia, imi curg balele si acum cand le vad pe strada. Da, scuterul este solutia rationala, din pacate nu am cu cine sa ma sfatuiesc pe subiectul asta, chiar acum citeam despre service ul ktm si incerc sa gasesc ceva costuri de intretinere, tot citesc ca este scump, ca sunt stricacioase(ktm urile), ma gandeam si la piaggio beverly 300 dar este la acelasi pret/consum cu duke ul 390, ar mai fi piaggio medley 150, dar nici eu nu sunt vreun micut,sunt foarte dezorientat. 🍻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Yksuuu a spus:

Nu am detinut pana acum nimic pe 2 roti, m am dat cu cateva cand am avut ocazia, imi curg balele si acum cand le vad pe strada. Da, scuterul este solutia rationala, din pacate nu am cu cine sa ma sfatuiesc pe subiectul asta, chiar acum citeam despre service ul ktm si incerc sa gasesc ceva costuri de intretinere, tot citesc ca este scump, ca sunt stricacioase(ktm urile), ma gandeam si la piaggio beverly 300 dar este la acelasi pret/consum cu duke ul 390, ar mai fi piaggio medley 150, dar nici eu nu sunt vreun micut,sunt foarte dezorientat. 🍻

Păi pune întrebările despre scutere și ți se va răspunde. Eu folosesc scuterele (inclusiv un maxi) de ani de zile și confirm că e o soluție ideală pentru oraș. Și nu am avut probleme, întreținerea a fost strict legată de consumabile. De testat, ai unde să le testezi. Iar Medley nu este așa de mic.

P.S. Aceleași probleme le auzisem despre KTM dar am zis să nu fiu rău :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Speedy.K a spus:


Nu tu zicea pe celalalt topic despre avantajele adventure in oras? Toate avantajele alea le pierzi pe scuter.

Ba da, dar dincolo colegul intreba de o moto adventure sau naked, pentru uz mixt. Alte date, alta abordare.

Aici colegul vrea ceva pentru oras 90%. Si atunci conteaza alte lucruri.

@ Initiator, daca ai intrebari despre scutere, te ajutam. La banii de z400 sau 390, iei ceva de 300. AI de ales intre variantele maxi-yamaha xmax 300, honda 350, sym cruisym , sau variantele cu podeaua dreapta si roti mari-dar cu spatiu mai mic sub sa-Piaggio beverly 300 sau 400 de exemplu, sym ul de 300, honda sh 350 daca mai exista. 

ambele categorii, cu plusuri si minusuri-la maxi, mai confortabile , mai mari, spatiu mare sub sa, pui si un topcase si ai super spatiu de depozitare. ROtile mai mici  te scutura mai tare. Modelele cu roti mari preiau mai bine gropile si denivelarile din Bucuresti, dar nu oferta aceeasi protectie la vant, seile sunt mai mici un pic, spatiul sub sa mai mic, si au bordul legat de ghidon-invarti ghidonul, invarti bordul-pe mine ma enerveaza aspectul asta :)

Eu de asta am ales un maxi sh. Ma gandeam foarte serios sa iau unul nou anul asta, dar momentan stau cuminte. cu 4500 euro iei cu rabla un sym foarte misto. ZIc sa mergi pana la ei, sa te uiti, sui, sa  le zici sa te lase sa dai o tura. Sa vezi cum se simt.  Apoi vezi si la honda/yamaha/piaggio(the bike hub).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar azi am fost sa ma uit la atvrom la aprilia srgt200 si beverly 300, inclin spre aprilia fix pt partea cu bordul si farul lipit de ghidon, am vizitat si honda adv350 care imi scotea banii din buzunar azi, dar din pacate nu mai au nimic pe stoc si pana la anul in vara parca e prea mult. Aprilia sau Piaggio, aici sunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...