susualex Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 Mega multumesc pt raspunsuri. Legat de electronica unor motoare mai noi, nu o iau ca prezenta si "lasa ma ca am tc si pot sa deschid gazul in curbe cum vreau eu". Vreau sa tratez cu maxim respect poneii astia motorizati si cred ca o sa incep cu un CBR650 pana la urma. Nu planuiesc sa merg in oras prea mult si nici sa fac distante mari. Ne vedem pe Valea Prahovei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 12, 2022 Share Postat Octombrie 12, 2022 Salut, Revin dupa niste ani. Pe scurt: - permis: Done - experienta: pauza (vreo 2 sezoane - aprox 6.000 km) - varsta: suficienta cat sa nu fac prostii - inaltime: 186 cm - probleme: coloana cu ceva probleme Cred ca as vreau sa revin la moto. De ce cred? Timpul si banii sunt o problema (indiferent de ordine). Ce mi-as dori? - O motocicleta adaptata constitutiei mele, cu suspensii ok (durere de spate), pozitie usor inclinata pentru a-mi sustine un pic greutatea si in maini (exclus "choppere"). - putere: 60 CP, suficienti...plus minus... - ABS: DA - pret: uhh...problema...ma gandesc la 3500-4000 EUR - trasee: pe langa casa, relaxare, de obicei ture scurte, singur. Ce am vazut si mi-a placut dar nu m-am urcat niciodata pe una? Transalp. Imi puteti va rog recomanda si altceva? Nu sunt vreun cunoscator...ceva vandabil usor eventual daca voi fi nevoit sa renunt iar la ea. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s_cristi Postat Octombrie 13, 2022 Share Postat Octombrie 13, 2022 Salut! Ai consultat un ortoped/osteopat in legatura cu ciclismul/motociclismul ? Adica cel mai greu e sa impingi o motocicleta din garaj sau parcare, sa o ridici de jos si alte manevrari de-astea. Daca ai probleme cu spatele cand te dai pe ea mi se pare deja prea mult. Greutatea nu cred ca o poti sustine in maini, marea diferenta e pozitia de sezut. Mumai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 13, 2022 Share Postat Octombrie 13, 2022 Da, am consultat. Nu e f grav momentan. Ar trebui sa fac gimnastica. Cu bicicleta ma dau cam o data pe săptămână... Și urc câțiva km pe drum de munte. Da, cu ridicatul ai perfecta dreptate. Nu stiu ce înseamnă să ridici o motocicleta... Pe cea veche nu am scăpat-o niciodată... Dar sunt șanse sa se întâmple. Nu am exagerat niciodată cu mersul... De obicei făceam ture scurte de 50-60 km. Ture mai lungi de 300 pe zi nu am facut. Îmi doresc tare mult sa revin pe moto. Decizia nu e luata încă... Insa as începe măcar de la a studia câteva modele care sa se încadreze situației date. Nu mai sunt de mult un copil căpos și știu ca observația ta e pertinenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yksuuu Postat Aprilie 15, 2023 Share Postat Aprilie 15, 2023 Salutare, nu ma pot hatari intre Ktm 390 Duke si Kawasaki z400, fiabilitate, costuri, specific ca am permisul de 15 ani, am mers cu cateva mobre dar nu am detinut niciuna pana acum si vreau sa o iau noua, e si pasiune la mijloc, o sa fie folosita in oras 90%, ma gandeam si la un scuter de 300cc dar e la acelasi pret cu cele mentionate mai sus. Ma inclin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Aprilie 15, 2023 Share Postat Aprilie 15, 2023 (editat) Acum 7 ore, Yksuuu a spus: Salutare, nu ma pot hatari intre Ktm 390 Duke si Kawasaki z400, fiabilitate, costuri, specific ca am permisul de 15 ani, am mers cu cateva mobre dar nu am detinut niciuna pana acum si vreau sa o iau noua, e si pasiune la mijloc, o sa fie folosita in oras 90%, ma gandeam si la un scuter de 300cc dar e la acelasi pret cu cele mentionate mai sus. Ma inclin! Salutare. O sa fiu punctual pe răspunsuri. 1. Fiabilitate au amândouă in egală masura (ai spus nou), un plus ar putea avea Z-ul, avand un cilindru in plus. 2. Costuri.. întreținere adica? Asemanatoare la ambele, fie ca are ktm ul kit de revizie mai diferit de japoneze, fie ca are Z ul o bujie in plus si diferența de cantitate de ulei.. nu prea exista mare cost. 3. Pentru uz în oraș amandoua foarte bune, cu un + pentru ktm fiind mai ușor si mai manevrabil. Plusuri pentru ktm.. abs, abs cornering, traction control, dezactivabile si posibilitate activare quickshifter. Cat despre aspectul putere greutate, tot pe acolo amandoua cu mentiunea ca, ktm ul are suspensia mai buna. Spor si asfalt uscat! Editat Aprilie 15, 2023 de Cristian C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yksuuu Postat Aprilie 15, 2023 Share Postat Aprilie 15, 2023 1 oră în urmă, Cristian C. a spus: Salutare. O sa fiu punctual pe răspunsuri. 1. Fiabilitate au amândouă in egală masura (ai spus nou), un plus ar putea avea Z-ul, avand un cilindru in plus. 2. Costuri.. întreținere adica? Asemanatoare la ambele, fie ca are ktm ul kit de revizie mai diferit de japoneze, fie ca are Z ul o bujie in plus si diferența de cantitate de ulei.. nu prea exista mare cost. 3. Pentru uz în oraș amandoua foarte bune, cu un + pentru ktm fiind mai ușor si mai manevrabil. Plusuri pentru ktm.. abs, abs cornering, traction control, dezactivabile si posibilitate activare quickshifter. Cat despre aspectul putere greutate, tot pe acolo amandoua cu mentiunea ca, ktm ul are suspensia mai buna. Spor si asfalt uscat! Multumesc pt raspuns, voiam oarecum si o confirmare de la cineva mai experimentat, cand i-am intrebat pe baietii din showroom despre diferente, au ridicat din umeri. Ma duc mai hotarat pe Duke, sper sa le pot conduce pe amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Aprilie 15, 2023 Share Postat Aprilie 15, 2023 (editat) Acum 3 ore, Cristian C. a spus: Salutare. O sa fiu punctual pe răspunsuri. 1. Fiabilitate au amândouă in egală masura (ai spus nou), un plus ar putea avea Z-ul, avand un cilindru in plus. 2. Costuri.. întreținere adica? Asemanatoare la ambele, fie ca are ktm ul kit de revizie mai diferit de japoneze, fie ca are Z ul o bujie in plus si diferența de cantitate de ulei.. nu prea exista mare cost. 3. Pentru uz în oraș amandoua foarte bune, cu un + pentru ktm fiind mai ușor si mai manevrabil. Plusuri pentru ktm.. abs, abs cornering, traction control, dezactivabile si posibilitate activare quickshifter. Cat despre aspectul putere greutate, tot pe acolo amandoua cu mentiunea ca, ktm ul are suspensia mai buna. Spor si asfalt uscat! Salut. Referitor la KTM si diversele optiuni pe care le mentionai... Pe site-ul producatorului se mentioneaza ca modelul KTM 390 Duke nu are ABS cornering. Nici traction control nu are. A nu fi confundate cu "Supermoto Mode" care nu mai controleaza frana spate (ci doar cea din fata) si "Slipper Clutch" care nu permite transferul intregii puteri la roata din spate in diverse situatii (retrogradare intr-o treapta inferioare) pentru a evita ruperea aderentei. Si Z400 are "Slipper clutch". Nu ma pronunt la optiunea de quickshifter, nu stiu daca merita investitia la o asemenea categorie. Ce iese in evidenta este partea de display, KTM este mult in fata Kawasaki refoloseste ce mai are in "banca de organe". Editat Aprilie 15, 2023 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Aprilie 16, 2023 Share Postat Aprilie 16, 2023 On 4/15/2023 at 8:37 AM, Yksuuu said: o sa fie folosita in oras 90% Între cele două, pentru 90% oraș, KTM, fără discuții. Este mai ușoară, mai fâșneață, are poziția pe șa mai înaltă și mai confortabilă în trafic urban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yksuuu Postat Aprilie 18, 2023 Share Postat Aprilie 18, 2023 La 16.04.2023 la 12:57, Kagemusha a spus: Între cele două, pentru 90% oraș, KTM, fără discuții. Este mai ușoară, mai fâșneață, are poziția pe șa mai înaltă și mai confortabilă în trafic urban. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 18, 2023 Share Postat Aprilie 18, 2023 Acum 53 minute, Yksuuu a spus: Multumesc! Ti-ai raspuns singur la intrebare Daca vorbim de 90% oras, eu nu as lua moto in locul tau. Scuterul rupe tot in oras, din toate punctele de vedere. Versatil, manevrabil, comod, automat, spatiu sub sa de bagaje, simplu, etc etc etc. Si la bugetul de 390 duke sau z400, iei un scuter misto! Eu as reanaliza problema un pic, daca subiectul este-mers doar prin oras. Acum evident, daca iti doresti moto, ia moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 18, 2023 Share Postat Aprilie 18, 2023 (editat) Acum 57 minute, Adrian M. a spus: Scuterul .... oras Am avut motocicleta 15 ani, nu inghiteam scuterul, nu am mers niciodata pe unul. (o experianta scurta de cateva minute cu unul de 50cc, si am zis ca nu). Am luat un scuter nou (300cc), la bani cu care nici miros de motocicleta nu gaseam. Deocamdata multumit, obisnuit. Acum 57 minute, Adrian M. a spus: daca iti doresti moto poate in cativa ani cand o sa-mi permit timp de haiduceala, o sa revin la moto. Editat Aprilie 18, 2023 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 18, 2023 Share Postat Aprilie 18, 2023 Acum 9 ore, Adrian M. a spus: Ti-ai raspuns singur la intrebare Daca vorbim de 90% oras, eu nu as lua moto in locul tau. Scuterul rupe tot in oras, din toate punctele de vedere. Versatil, manevrabil, comod, automat, spatiu sub sa de bagaje, simplu, etc etc etc. Si la bugetul de 390 duke sau z400, iei un scuter misto! Eu as reanaliza problema un pic, daca subiectul este-mers doar prin oras. Acum evident, daca iti doresti moto, ia moto. Nu tu zicea pe celalalt topic despre avantajele adventure in oras? Toate avantajele alea le pierzi pe scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yksuuu Postat Aprilie 18, 2023 Share Postat Aprilie 18, 2023 Nu am detinut pana acum nimic pe 2 roti, m am dat cu cateva cand am avut ocazia, imi curg balele si acum cand le vad pe strada. Da, scuterul este solutia rationala, din pacate nu am cu cine sa ma sfatuiesc pe subiectul asta, chiar acum citeam despre service ul ktm si incerc sa gasesc ceva costuri de intretinere, tot citesc ca este scump, ca sunt stricacioase(ktm urile), ma gandeam si la piaggio beverly 300 dar este la acelasi pret/consum cu duke ul 390, ar mai fi piaggio medley 150, dar nici eu nu sunt vreun micut,sunt foarte dezorientat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Aprilie 19, 2023 Share Postat Aprilie 19, 2023 Acum 8 ore, Yksuuu a spus: Nu am detinut pana acum nimic pe 2 roti, m am dat cu cateva cand am avut ocazia, imi curg balele si acum cand le vad pe strada. Da, scuterul este solutia rationala, din pacate nu am cu cine sa ma sfatuiesc pe subiectul asta, chiar acum citeam despre service ul ktm si incerc sa gasesc ceva costuri de intretinere, tot citesc ca este scump, ca sunt stricacioase(ktm urile), ma gandeam si la piaggio beverly 300 dar este la acelasi pret/consum cu duke ul 390, ar mai fi piaggio medley 150, dar nici eu nu sunt vreun micut,sunt foarte dezorientat. Păi pune întrebările despre scutere și ți se va răspunde. Eu folosesc scuterele (inclusiv un maxi) de ani de zile și confirm că e o soluție ideală pentru oraș. Și nu am avut probleme, întreținerea a fost strict legată de consumabile. De testat, ai unde să le testezi. Iar Medley nu este așa de mic. P.S. Aceleași probleme le auzisem despre KTM dar am zis să nu fiu rău Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 19, 2023 Share Postat Aprilie 19, 2023 Acum 17 ore, Speedy.K a spus: Nu tu zicea pe celalalt topic despre avantajele adventure in oras? Toate avantajele alea le pierzi pe scuter. Ba da, dar dincolo colegul intreba de o moto adventure sau naked, pentru uz mixt. Alte date, alta abordare. Aici colegul vrea ceva pentru oras 90%. Si atunci conteaza alte lucruri. @ Initiator, daca ai intrebari despre scutere, te ajutam. La banii de z400 sau 390, iei ceva de 300. AI de ales intre variantele maxi-yamaha xmax 300, honda 350, sym cruisym , sau variantele cu podeaua dreapta si roti mari-dar cu spatiu mai mic sub sa-Piaggio beverly 300 sau 400 de exemplu, sym ul de 300, honda sh 350 daca mai exista. ambele categorii, cu plusuri si minusuri-la maxi, mai confortabile , mai mari, spatiu mare sub sa, pui si un topcase si ai super spatiu de depozitare. ROtile mai mici te scutura mai tare. Modelele cu roti mari preiau mai bine gropile si denivelarile din Bucuresti, dar nu oferta aceeasi protectie la vant, seile sunt mai mici un pic, spatiul sub sa mai mic, si au bordul legat de ghidon-invarti ghidonul, invarti bordul-pe mine ma enerveaza aspectul asta Eu de asta am ales un maxi sh. Ma gandeam foarte serios sa iau unul nou anul asta, dar momentan stau cuminte. cu 4500 euro iei cu rabla un sym foarte misto. ZIc sa mergi pana la ei, sa te uiti, sui, sa le zici sa te lase sa dai o tura. Sa vezi cum se simt. Apoi vezi si la honda/yamaha/piaggio(the bike hub). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yksuuu Postat Aprilie 19, 2023 Share Postat Aprilie 19, 2023 Chiar azi am fost sa ma uit la atvrom la aprilia srgt200 si beverly 300, inclin spre aprilia fix pt partea cu bordul si farul lipit de ghidon, am vizitat si honda adv350 care imi scotea banii din buzunar azi, dar din pacate nu mai au nimic pe stoc si pana la anul in vara parca e prea mult. Aprilia sau Piaggio, aici sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 19, 2023 Share Postat Aprilie 19, 2023 Cat costa un scuter d-asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Aprilie 19, 2023 Share Postat Aprilie 19, 2023 Acum 4 ore, Yksuuu a spus: Chiar azi am fost sa ma uit la atvrom la aprilia srgt200 si beverly 300, inclin spre aprilia fix pt partea cu bordul si farul lipit de ghidon, am vizitat si honda adv350 care imi scotea banii din buzunar azi, dar din pacate nu mai au nimic pe stoc si pana la anul in vara parca e prea mult. Aprilia sau Piaggio, aici sunt Aprilia SRGT200 e jucărie cu plastice proaste, cu o poziție extrem de incomodă și cu o șa foarte dura (am testat-o). Sugerez mai degrabă Beverly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yksuuu Postat Aprilie 19, 2023 Share Postat Aprilie 19, 2023 Acum 3 ore, Speedy.K a spus: Cat costa un scuter d-asta? 3600e beverly 300s cu rabla Acum 39 minute, pierrotlefou a spus: Aprilia SRGT200 e jucărie cu plastice proaste, cu o poziție extrem de incomodă și cu o șa foarte dura (am testat-o). Sugerez mai degrabă Beverly Am ramas la beverly 300, am dat avansul! Va multumesc pentru sfaturi, asfalt uscat si zile insorite sa avem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Aprilie 19, 2023 Share Postat Aprilie 19, 2023 Acum 47 minute, Yksuuu a spus: 3600e beverly 300s cu rabla Am ramas la beverly 300, am dat avansul! Va multumesc pentru sfaturi, asfalt uscat si zile insorite sa avem! Să fie într-un ceas bun! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 19, 2023 Share Postat Aprilie 19, 2023 Avantajele unui adv in oras plin de gropi sunt clare, sigur e mai bun dar nu mai rapid (pana la 60-70kmph) decat un scuter 300/400cmc. Acum 58 minute, Yksuuu a spus: 3600e beverly 300s cu rabla probabil in plus si "pregatirea" dosarului rabla, daca nu ai deja o masina de aruncat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yksuuu Postat Aprilie 19, 2023 Share Postat Aprilie 19, 2023 Pe aia 3000 lei nici nu i mai pun la socoteala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 20, 2023 Share Postat Aprilie 20, 2023 Acum 8 ore, warlock a spus: Avantajele unui adv in oras plin de gropi sunt clare, sigur e mai bun dar nu mai rapid (pana la 60-70kmph) decat un scuter 300/400cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yksuuu Postat Mai 5, 2023 Share Postat Mai 5, 2023 Salutare, revin cu o intrebare poate stupida dar ma simt cumva fraierit de cei de la ATVrom. Dupa ce am achitat scuterul, am primit factura si mi s a cerut sa achit CIV ul, 400 lei si 500 pt numere rosii si rca, daca vreau sa plec pe el de la showroom. Nimeni nu mi a spus pana in momentul acela despre aceste sume, stiu ca la auto intra in pretul de achizitie CIV ul si nu te obliga nimeni sa ti faci rca la ei pe 1 an. Un manager mi a raspuns pe mail, ca vezi domne, la moto nu se aplica aceleasi reguli ca la auto, ei sunt obligati sa elibereze CIV dar nu sa l dea gratis, apoi mi a atras atentia ca oricum sunt deja in avantaj cu programul rabla, ca ei pierd oricum, ca statul le da banii peste 2 luni la cursul bnr din momentul achizitiei. Vreau sa va intreb si pe voi, pe net n am gasit nimic pertinent, e normal sa achit separat CIV ul eliberat de ei? Va multumesc pt rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.